Opravdu je spravne v tabulce vybava style za 834tkc vs fr za 675tkc?
Co nějaký srovnání třeba s Hondou? V čem Seat vyniká v čem ne, čtu o super podvozku, parádní zátah, spotřeba atd. Pak nějaký srovnání se Škodou, Folksem, Oplem, ale jak si stojí ti japonci, ale v přímém srovnání, samostatný test je fajn, ale moc neřekne.
S Hondou? K čemu? Civiců se prodá u nás i v Evropě tak málo, že to nedává žádný kloudný smysl.
K čemu? Třeba proto, aby člověk mohl porovnat co je lepší. A nemusí to být Honda, klidně Mazda. Tebe nezajímá co se lip chová a co lip jede?
Zajímá, ale ve srovnání s leadery nikoliv s losery.
No já chápu že to jsou podl výkonu, prostoru a nejspíš i jizdně proti Civicu lůzři, ale stejně mě zajímá reálné srovnání.
Pokud tyto marginálie nějakého reálného kupce zajímají, tak si to auto jednoduše sám zajde do salónu projet. Ty jsi jen takový diskuzní střelec, ale ne reálný kupec.
Ano, auto si jdu vždycky projet a udělám si vlastní názor, ale je obtížné vzít si dvě auta současně, vzít si měřící techniku a udělat solidní srovnávací test (jako dělají v poslední době celkem dobře slováci) a pak není o čem diskutovat a hádat se, takže jsi to velmi špatně pochopil, já se se chci gradujícím debatám vyhnout, jako co líp reálně zrychluje, co při stejném režimu jízdy žere atd. Snad nejsi tak zabedněnej, abys tohle nepochopil. A auto si reálně jednou čas koupím, nejeté a než to udělám, tak sakra srovnávám za co peníze utratím. Takže je to spíš obráceně ;-)
Ale ale...Měřicí techniku, jo?Tak sni o reálných autech dál...
Prostý hošík co, ty bys měříl hodinkama nebo od oka, každé auto jiný den, na spotřebu b jiném provozu atd., podívej se jak se dělají srovnávací testy, ale to asi nemá cenu, protože ty vlastně testy nesleduješ a reálná auta si možná v nějaké hře vyzkoušíš, viď, nebo už tatínek půjčuje? :-D:-D:-D
Hmm, mám aut několik. To “nejlepší” za necelé 2 mil. Ani jedno auto jsem nevybíral na základě něčeho, co jsem si někde jakože přečetl. Prostě jsem si ty auta sám vystupoval, sám projel a pak sám vybral.Tady jsi, jak se říká, střelil kozla.
No a v čom spočíva práca automobilového novinára? Nieje jej súčasťou aj porovnávanie nejakých áut? Ja by som povedal, že áno. Je fajn porovnanie leona, golfu a oktávie každopádne by sa hodilo aj s niečim od iného výrobcu. Tieto tri autá sú v zásade súrodenci. A prečo nie práve so civicom? Kľudne aj s corollou, či mazdou 3. To ale časom príde si myslím.Na základe článku s porovnaním áut na nete nikto auto asi kúpiť nepôjde ale posunúť v rozhodovaní ho to niekam môže. Práve na toto tie články sú, nie?
Tobě říkají "kozel"? :-D :-D
To bylo dobrý :-D, jenom se ten kozel celou dobu střílí do vlastní nohy, já celou dobu vysvětluju, jak se k autu dostanu, že se na testy rád podívám jako na zajímavý doplněk a vůbec se zajímám i o auta co si nehodlám koupit a sleduju čí technika jak vyznívá. člověk jako kozel Toper, tu celou dobu hlásá, jak vlastně všechny testy ignoruje, že nemají smysl a že si auto vybírá sám, ale jako každej namyšlenej prosťáček se zamotal do vlastních lží, co vlatně dělá na vebu o autech? A co jsem napsal tak hrozného? Jedině že mě zajímá srovnání s konkurencí, takovej štvavej přáspěvek to dokáže někoho vytočit, ale koho? :-D:-D:-D:-D Leda že by si už jedno auto z testu vybral a ve srovnání se ukázalo, že je to ta horší volba to by vasvětlilo to Tvoje, že jsem střelil kozla Topra), nebo nevím co na mém příspěvku dohnalo někoho k takové hysteríí a urážkám?
Jsi blb. Tím bych to uzavřel.
Uzavírej, kdo nemá argumenty a dostatek inteligence tak většinou skončí urážkami. Zjevně by bylo lepší, kdybys to ani neotvíral a svoji prostoduchost veřejně neobnažil :-D:-D:-D
Udělal si ze sebe blbce, nemusel bys to dále rozmazávat.
Kozlíku, já své důvody vysvětlil bod po bodu, ty se tu vyšiluješ, urážíš a nevysvětlíš nic, třeba jako proč je pro tebe srovnání aut nepřijatelný, proč čteš články o autech když tě to nezajímá, proč tě to tak všechno bere, co hroznýho tě na na mém příspěvku vyděsilo???.... ;-)
*vytipoval
Když budeš víc prosit, tak ti třeba fotřík podaruje feldu a taky se svezeš místo psaní tady těch pseudomouder. Ty jsi takový ten případ odborníka na sex - sedmnáctiletý uhrovatý panic s rovnátkama.
Ale jinak gratuluju, téměř trefa, jen to nebyla Felda, ale Š 100, když si koupil novýho Favorita :-D:-D:-D
Takže jsem to trefil B-]
Kašpare
Vůbec se mi nelíbí. Je to dietní, jak I30 a ten interiér, to se také moc nepovedlo. Určitě golf i za cenu trošku menší výbavy při srovnatelné ceně.
zapomněli do tabulky dát na srovnání corollu s výbavou gr sport, ale kdybych vybíral, tak asi ten golf, seat se u nás kupoval pro lacnost a toledo bylo pro první podnikatele a kamoš měl cordobu za cenu favorita.
Tak devadesátá léta jsou už trochu pryč... Někteří si toho už i všimli.
Tak toto je pre mna momentálne najkrajšie auto v segmente C a keby som išiel teraz kupovať auto /čo nejdem lebo som max spokojný s mojim 2 a pol ročným Golfom VII/ tak toto by bola moja jasná volba 1.5 tsi 150 k FR za cca 22 000 Eur. Golf VIII sa mi zpredu nepáči a O IV je pekná ale dosť drahá a taký velký kufor mi je zbytočný.Takže ak koncern tak momentálne jednoznačne Leon aj keď Golf bude z týchto troch asi najkvalitnejší.:-D
Jako majitel předchozí generaci Leonu musím kritizovat:1) Vzhled. Auto už nemá takový ten dynamický vzhled. Je boubelatější, s barokními tvary, nejvíce to připomíná nový Focus. A verzi FR vyloženě degradují fake koncovky výfuku. Buď tam dám skutečné, nebo nedám žádné. U verze Reference je v nabídce jen 5 (slovy: pět) laků karoserie, jako za časů Škody 120L, další verze na tom nejsou o mnoho líp.2) Ergonomie interiéru. Předchozí generace na tom byla velmi dobře. Středový panel natočený na řidiče, infotainment blízko zorného pole (Golf a Octavia ho měly utopený dole), vše snadno dostupné. Současná generace šetří na každém tlačítku, pouze nejdražší Audi A3 dostalo panel klimatizace a ovládání nejdůležitějších věcí tlačítky.3) Cena. Minulý generace začínala po celosvětové krizi na cenovce kolem 300 tisíc. A ani pak nebylo nějak moc drahá. Současná začíná na půl milionu.Když jsem kupoval Leona, už tehdy jsem tušil, že to je poprvé a naposledy. A teď jsem si víceméně jistý.
No jó, ono se při příchodu na novou generaci často remcá. Oprávněnost jak kdy. Designově mi minulý taky přišel čistší, ale žeby byl lepší bych neřekl. To když už, tak pokládám za zbytečné šetření a krok špatným směrem absenci klasického otočného ovladače na světla v posledním Golfu a Octavii.
Tooho je velká škoda, protože šel ovládal vyloženě poslepu. A to i u aut, která se lišila výbavou (přední mlhovky, čidlo šera).
to raději dva ASX..
...to radeji dva Leony nez jedno ASX..
Dej si mokrý hadr na hlavu.
U soucasneho Leona mam nejen ovladani klimatizace, ale protoze mam pred FL tak i vetsina polozek menu infotainmentu, ma svoje tlacitko kolem displaye.Navic cely kufr je vystlany tlumicim kobercem. Tady kolem rezervy, je to jak u Dacie.DCC mam taky, navic jeste klasicky volic automatu.Na velke zlepseni to mezigeneracne moc nevypada.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.