TEST Seat Ibiza 1.5 TSI ACT FR: Padne jako ulitý!

61 komentářů

Seky
25. března • 22:29

Dobrý den,do současné fabie, která lze dneska koupit se motor 1,4 TSI 92kW nedává. Nikde na v katalogu jsem to nenašel. Nevím teda proč to je ve srovnávací tabulce. Největší benzín co se do fabia dává je 1,0TSI

a
25. března • 23:09

Podívejte se pořádně, je v té tabulve napsáno, že ta Fabia je „limitovaná verze edition R5“, čili máte na výběr jedinou barvu bílou a kola lakovaná na zeleno, automatickou převodovku a vysokou cenu. Když se zeptáte u Škodovky, možná ještě všechny nejsou vyprodané a nějaká na vás zbyde. No nekupte to!!! :-D

Seky
26. března • 10:57

Omlouvám se, koukal jsem špatně, máte pravdu. No za půl milionu bych si radši koupil něco lepšího než jen "fabii". Ani bych se nedivil kdyby nebyli vyprodaný

Seky
25. března • 22:29

Dobrý den,do současné fabie, která lze dneska koupit se motor 1,4 TSI 92kW nedává. Nikde na v katalogu jsem to nenašel. Nevím teda proč to je ve srovnávací tabulce. Největší benzín co se do fabia dává je 1,0TSI

François
23. března • 6:58

Dát za tento přemotorovaný festival bakelitu 535 tisíc je čiré šílenství. "Inovativní" motor v tradičním podání VW, kdy první tři roky budou uživatelé nedobrovolní testovači beta verzí a pak se motor v tichosti nahradí něčím "už zaručeně spolehlivým" (rozuměj dalším keplem), je třešinkou na tomto podivném dortu...

mira xj
23. března • 9:14

Než něco napíšeš, bylo by vhodné vidět třeba aspoň ceník. 1.5TSI stojí v FR výbavě 408 000,-. Co pak dohážeš je na tobě. Za těch 408tis. už je docela slušně vybavené. Dohodíš LED světla za 14tis. a víc defacto nepotřebuješ. 1.5TSi 110kW není nic moc revoluce. To že nepoužívá vložky válců ,ale nástřik mě vůbec netrápí. Na motorce to mám 100 tis km a to já dvojnásobné otáčky. Už v 1992 měl peugeot 309 1.4 55kW monoblok a taky bez problémů. Zbytečná panika.

Q
23. března • 9:57

Pochybuju, že by Peugeot měl v roce 1993 hliníkový monoblok bez vložek.

mira xj
23. března • 11:19

Měl litinový monoblok bez vložek.

jcb
24. března • 16:56

Coz je ovsem takovy rozdil jako mezi aktem a pietnim aktem 😊

Peter
22. března • 20:48

Nerozumiem prečo je kombinácia 1,5tsi len s nejakou "športovou" výbavou. Puberťáci na to auto nemajú a už vidím dospelých ako budú extrémne šťastní, že sa môžu natriasať na tvrdom podvozku a veľkých kolesách.

Q
22. března • 21:24

Tak ono tohle auto míří na specifické zákazníky. Navíc ty dnešní FR už nemají tak tvrdý podvozek, jako kdysi, jezdit s tím v pohodě může kdokoliv. 18" kola mají novinářská auta, v praxi bude mít většina aut základní 17".

Peter
24. března • 10:02

To beriem, fajn. Ale fr sedačky tiež nebudú úplne pohodlné, fakt by tá 1,5tsi dávala zmysel aj v nejakej normálnej výbave.
Napríklad mne by to úplne vyhovovalo, decká sú už na výške takze mi už veľké auto netreba a pre dvoch by mi toto auto dávalo zmysel.

Q
24. března • 20:15

To ano, FR sedačky už můžou být pro někoho s širší postavou problém. Obecně vzato taky nesouhlasím s tím, že automobilky výkonnější motory vážou jen na nejvyšší výbavové verze.

JohnST
22. března • 14:55

Pan Micka. Cez vikend som mal tento motor pozicany v Octavii. Neviem, kde bude chyba ci v mojej nohe, alebo vo vasej ale cez 10L/100km som sa dostaval bez ,,zdimania" toho motora v kopcoch. Na Pezinskej Babe 14L/100km. Cize neviem.B-]

verny
22. března • 15:16

Já jel s tímto motorem 30min zkušební jízdu v Karoqu. Auto bybo úplně studené a jízda město a příměsto. Výsledná spotřeba ve 2 lidech 7,5l. a to jsem po zahřátí jezdil i dynamicky. Takže za mě spotřeba při běžném ježdění nebude tak špatná.

Bertold
22. března • 15:16

A zišiel si aj dolu?

JohnST
22. března • 15:20

Ak sa pytas mna, tak idem od Perneku hore,prejdem vrchol zidem dole po usek kde uz niesu zatacky a idem spat az do Perneku.:-D

Jan Mička
22. března • 15:04 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,v Octavii? Tak to nemůžu soudit, u nás se ještě neprodává :-). Pezinskou Babu znám, pár let zpátky jsme tam jezdili s tenkrát novou Astrou a super, ale to je celkem specifický kus silnice. Dlouhý, furt plný a zatáčky, tohle u nás jenom tak nenajdete. Já jsem měl po dopoledni na okreskách asi 8,7, přes deset to nešlo.

JohnST
22. března • 15:17

A tie okresky boli v kopcoch, lebo tak ste pisal v samotnom teste?B-]

Jan Mička
22. března • 15:22 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Jistě, ale jak jsem psal, nedá se to s Pezinskou Babou srovnávat ;-). Těch čtrnáct kilometrů stání na plynu u nás jenom tak nenasimulujete.

JohnST
22. března • 16:03

Dobre trasy na jazdenie kam chodim na jar su v okoli Sece konkretne cesta 340 medzi Chrudimi a Seci. V Orlickych horach doporucujem cestu pozdlz hranic s Polskom č. 311.Cesta stupa z Destneho v Orlickych horach az hore na Šerlich.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Spec
23. března • 9:13

Výborné doporučení, je to turistická oblast, všude plno cyklistů, jeďte raději jinam.

JohnST
23. března • 12:02

Treba tam ist skor rano. Chodte niekedy na Grossglockner, Stelvio pass, aby ste videl co je vela ciklistov.:-)B-]

mira xj
22. března • 14:11

Lesklý plast na palubovce jde objednat na slovensku obšitý kůží. Takže teoreticky to možná pujde i u nás. 18tky kola sice pěkný,ale cena pneu je vcelku závratná - za to ten jeden palec nestojí. Vybírám jiné auto místo mé letité fábie 1 1.9 TDI-PD a toto je horký kandidát. Neustále váhám mezi golf 92kW/leon 92kW a ibiza 110kW.

Petr
22. března • 14:29

Dobrá volba, sám jsem taky Ibizku plánoval pro manželku:-D ale ona chtěla krabičku suv, ach joo :D

Petr
22. března • 14:23

Z této trojice se přimlouvám za Ibizku;-) Prostorově se dá říct, že se posunula téměř do nižší střední, něco ušetříš a Ibiza s 110kw to už pojede a autíčko vypadá moc hezky:-)

delegovana moucha
22. března • 14:20

Hele, a uz jsi slysel o tom, ze auta umeji delat i jine firmy, nez jen Das Auto? :-D

mira xj
22. března • 14:52

Ale ano, vím. Tak doporuč auto kolem 100kW kolem 400-450tis.
V okolí mám Fiat - tipo nelíbí, punto motory.
Opel na to mám slevy kolem 20-25% - v Brně je jen jeden autorizovaný servis a vcelku dost drahé ND.
Peugeot - měl jsem - nechci.
Renault - servis daleko, Clio nelíbí - jak ocumladý bonbón.
nissan micra - nemá motor,pulsar možná.
Škoda - mám slevu 16% - rapid ne, octávia velká
Toyota -yaris -nelíbí, auris -ne.
Honda -jazz dobrý,ale vcelku drahé. civic - ne:o)
Mazda - koroze ne. Auto chci na 10 a více let.
Ford - fokus mě absolutně neoslovil interierem.
Co tam máme dále? Ojetý BMW? ojetou audi?
Velký auto nepotřebuji mám Doblo maxi 2.0 multijet. Chci pěkné svižné auto.

Karel Drdel
23. března • 13:42

Já bych se Mazdy vůbec nebál. Dokonce jsem ji zvažoval ve svém nejužším výběru. Například CX-5 se montuje někde v Itálii, kde vzhledem k přímořské oblasti a podnebí sakra dbají na to, aby kastle nerezla. Myslím že i záruky se v tomtom směru u Mazdy posunuly směrem vpřed. Zvažoval jsem Mazdu 6 kombi, benzín 2.0 manuál, nebo za podobné peníze Leon Cupra ST 300 - vyhrál Leon, sice auto o třídu nižší, ale prostor v interiéru a zavazadelníku je lepší v Leonu + navíc 2x silnější motor než Mazda.

Znalec
23. března • 20:30

Co je to za somarinu??Taliani nesplnia = auta tam nezníži!!!Pozri na 30 rocne jedlý dovoz z it!Ani kúsok korózie!
Zato u nas kazdy hnijú na pockanieSoľ je svina na kazetové nepozinkovane kasne

verny
23. března • 15:11

Tak to já mám s Mazdou 6 rv. 2006 velmi negativní zkušenost týkající se koroze. Takže já se Mazdám z tohoto důvodu vyhýbám. Ale uznávám že designově, podvozkově i pohonným ústrojím jsou to velmi povedená auta.

Sarkasian
22. března • 20:07

Zena sa rozhodla pre ceeda v kombiku, 100kw kombi benzín 1.6, Nez pride nova verzia, dobre ceny, zaruka 7 rokov. Rozsypal sa jej 20 rocny Outback H6, ja mam novy Forester, ale musim kvitovat, ze sa rozhodla rozumne. Plna vybava a manual, na tom si ešte deti budu robit vodicak...

pacho
22. března • 19:10

c3

Petr
22. března • 16:39

Dam ti radu nad zlato;-) rozhodni se podle svého srdce, protože pokud to neuděláš budeš toho litovat a dávat na to co kde napíše nějakej motonovinář, podle toho jak se zrovna vyspal, doporučí hater nebo fanda určitý značky nebo čím jezdí soused rozhodně není relevantní, vkus má taky každej jiný a vidno na českých cestách moc ho lidi nemaj.. Pokud se ti líbí Ibiza tak do ní jdi a pokud ti nejde o vzhled, tak si nakonec klidně můžeš koupit i ten krabicoidní swift jak ti tu někdo doporučuje:-D to už záleží na tobě. Zdar

mira xj
22. března • 17:00

Srdce má jasno -Yamaha FZS 1000 :o)))
Říkám že to je se mnou těžké.:o)
Ibiza.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
22. března • 20:20

mira xj: Nad ničím nepřemýšlej a ber Ibizu. Za ty prachy je to momentálně nejlepší kauf, bez debaty.PS: Velký Fazer taky dobrá volba. ;-)

Petr
22. března • 21:11

Pod tohle doporučení se ti podepisuju Shimi;-) je to skvělý auto

delegovana moucha
22. března • 15:45

Nevim, zda se Vam trefim do vkusu a potreb, lec mne osobne vcelku potesilo Suzuki Swift 1.2 DualJet. Jiste, neni to ani statusovka, ani raketa. A de facto snad ani nicim konkretnim az tak nevynika, krom toho, ze je tak nejak celkove 'prijatelne', tedy vcetne porizovaci ceny, ceny servisu a nahradnich dilu.Ackoliv Swift pusobi malym dojmem, interier je vetsi, nez jsem cekal. Jde o hatch back se zavazadlovym prostorem pro cca 3 az 4 velke nakupni tasky. Ctyrvalcovy, tocivy a presto relativne tichy motor ma sice jen 66 kW a take prijemne nizkou spotrebu a opravdu jednoduchou konstrukci. Diky nizke hmotnosti jen 920 kg je vykon dostatecny, aby bylo auto adekvatne agilni do mestskeho a snad i primestskeho provozu. Na dalnici jsme s nim nejeli, lec domnivame se, pro pravidelny dalkovy dalnicni provoz prilis vhodne neni. Z auta je pomerne dobry vyhled, takze dospeleho cloveka by nemel ridic prehlednout at se nachazi kdekoliv v okoli. Auto klame telem a je sirsi, nez se na prvni pohled zda, coz samo o sobe umoznuje sviznejsi projizdeni zatacek, nez by clovek cekal. Kola jsou umistena az v rozich karoserie, tudiz propletani se hustym provozem a parkovani je zjednodusene protoze clovek nemusi brat v uvahu previsy. Rizeni a razeni jsou tak nejak 'normalni' i kontextu dnesni doby - obe tedy lehke a gumove. Brzdy jsou opet tak nejak normalni a v intencich, ktere by clovek ocekaval.Ovsem nedejte na to, co Vam zde pisu a radeji vyzkousejte sam.

mira xj
22. března • 16:25

Ono u mě je to těžké chci auto ,které nebude o moc větší než stávající F1, kufr trochu větší, vnitřní prostor větší. Motor min stejný - horší určitě ně. Dynamikou a spotřebou mě stávající PD max vyhovuje. Najel jsem s ní 310tis km a kdyby nebyla rezavá ,tak nejde z domu. Budou se vozit 2 děti a 2 dospělí. Krátké trasy město i dálnice (každý den). :o) Swift je fakt malé. nevidím důvod proč vyhazovat 250-300tis. za něco co je menší,horší motor,menší kufr, možná lepší podvozek. Neříkám že to je špatný auto, jen není pro mě. Nemám rád ždímání motoru na krev, jezdím dle předpisů,ale mám rád výkonovou reservu. Manželka je zvyklá jezdit na krouťák, takže 3válce a atmosfera asi nebude to pravé ořechové.

Kvicala
22. března • 14:29

To koncernofilum hlava nikdy nepobere...

Lubor
22. března • 17:21

To tvoje hlava Kvicalo nepobere daleko jednodussi veci... Proto se radeji o koncernofilly nestarej nebe prides o zbytky rozumu. Je to zkratka nad tve moznosti chapani.

Kvicala
22. března • 12:52

Cekal snad nekdo jiny,nez oslavny verdikt od 190 cm vysokeho redaktora?

Lubor
22. března • 17:13

Kvicala touto otazkou znovu potvrdil svoji hloupost kterou mu vysvetlil martin v komentari k jeho diskusi s Josefom ohledne vysky 190 cm v diskusi k testu Opel Insignia Country pred par dny.

Josef
23. března • 20:28

Děkuji ti Lubore za podporu, ale s tim Kvicalou je to marné, je to marné, je to marné...;-)

Jan Mička
22. března • 13:08 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,to já spíš pořád čekám, kdy konečně přijdete s argumentem, proč by to tak nemělo být. Můžete to zkusit třeba hned na příkladu Ibizy.Hezký den,Honza

Josef
23. března • 20:26

Dobrý den,pane Mičko,klidně používejte ve svých testech parametr výšky 190 cm osoby, která testuje vnitřní prostory auta. Je to rozhodně vypovídající argument pro představu, jak to asi v daném autě s prostorností vypadá. Detailní zkoušku prostornosti si každý udělá následně stejně sám v autosalonu, pokud bude mít zájem. Mně a asi nejenom mně opakované používání parametru 190 cm výšky opravdu nevadí. :-)
Přemýšlel jsem, co je Kvicala zač. Ukázalo se to v "diskusi" k vašemu testu Opel Insignie z minulého týdne, ve které jsem si s ním vyměnil pár příspěvků. Pár minut práce a Kvicala prokázal, jak jeho hloupost přímo kvete. Ani na vaše vybídnutí nezareaoval a neposkytl relevantní vysvětlení či argument. Přitom Kvicala dále "kviči" hloupost v jeho dalších "příspěvcích" v diskusích, a proto musí o vašem vybídnutí vědět. Hlupáky na jejich "jednosměrná" "sdělení" ale zpětná vazba nikdy nezajímá (a proto zůstávají hlupáky a melou si stále svoje).
Je sice sympatické, že jste na Kvicalu zareagoval, přesto se ukazuje, že to nemá smysl a že platí známé pravidlo vyhnutí se srážce s hlupákem. Na druhou stranu, jak by to asi vypadalo, kdyby všude v diskusích na webu jen "kvičely" "Kvicaly" a nikdo jiný by nereagoval a nic skutečně obsažného nesděloval.
Přeji Vám hodně štěstí a ať se Vám daří. Vaše příspěvky si občas přečtu a nevidím na nich nic špatného, co by mohlo někomu vadit. Nenechte se proto znechutit "Kvicalama".:-)S pozdravemJosef

Karel.
22. března • 12:41

Slušné, ideální motorizace pro tuto velikost auta, manuál, klasická ruční brzda. Jenom by si Seat mohl odpustit v interiéru ty nenastavitelné úchyty bezpečnostních pásů a chybějí madla na stropu, zbytečné chyby.

Q
22. března • 21:05

A hlavně ty "čínské" imitace koncovek výfuku.

Karel.
22. března • 22:23

Přiznám se, že ty mi už nijak nevadí. Jednak konkurence má fejkových "difuzorů", "odvětrávání brzd" nebo "výfuků" tři hafa takže si jeden nevybere a nakonec když může mít fejkové výfuky třeba 7er nebo CLS, tak na levném autíčku za pár šlupek nečekám nefalšované titanové výfuky. Na funkčnosti (na rozdíl od těch pásu nebo madel) to nic neubírá a to je rozhodující.

Q
23. března • 9:49

Faktickým problém jsou ty pásy, protože to je bezpečností prvek. Je zajímavé, že EuroNCAP boduje spoustu nesmyslů, ale tohle nikoliv. Takže si nejen Seat, ale i třeba BMW dovolí dát pevné ukotvení pásu.
Fake výfuky na funkčnosti nic neubírají, ale tyhle vypadají fakt hrozně. Zamrzí to hlavně proto, že větší Leon má poctivé koncovky.

delegovana moucha
22. března • 14:04

Ona chybejici madla mohou mit svuj dobry duvod, ackoliv plne chapu, ze pro osoby mensiho vzrustu to nemuze byt na prvni pohled zcela zrejme. Ackoliv nepochybuji, ze o 'katovani kostu' jde predevsim, je rovnez mozne, ze o to madlo si lide vyssich postav otloukaji hlavu. Byt 'marketak', napisu neco o "zasadni inovaci spocivajici ve zlepseni ergonomie dosazene bezprecedentni optimalizaci lokace madel". B-]

delegovana moucha
22. března • 14:16

Kdyz nad tim tak ovsem premyslim, zacinam verit, ze leckomu skutecne muze Madla chybet. Uvedomte si ovsem, ze toto neni BMW, kde si clovek uzival Madly po leve i prave strane! :-P

znalec
22. března • 12:23

Pred par rokmi, ked nemcuri nesetrili, sa redaktori rozplyvali nad tym, ake uzasne su makcene plasty, ako to ti ostatni nemaju a tak podobne.Teraz je tu katovanie kostov, usporne riesenia a zrazu tej istej redakcii tvrde plasty nevadia ani v autach, ktorych cena prekracuje 20000 €.TRAPNE, TRAPNE, TRAPNE

Jan Mička
22. března • 12:38 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,testy nezpracováváme tak, že si před začátkem všichni sedneme a stanovíme jeden názor. Každý redaktor v tomto případě vystupuje sám za sebe, a pokud si dokáže názor obhájit, nemám s tím problém. Moje obhajoba je v dnešním testu jasně zřejmá.Co Vám osobně vadí na tvrdých plastech? Mně třeba to, že se dost často i na přístrojové desce lesknou. Že bych ale musel v dražších autech po každém usednutí za volant poklepávat na přístrojovou desku a opájet se tím, že to "neťuká", to fakt ne.Hezký den,Honza

Houmr
25. března • 21:40

Pan Micka, urcite si pamatate ako Vasi kolegovia (mozno aj Vy), vycitali ( korejskej, francuzskej konkurencii ) plasty a obhajovali prave touto poctivostou, ze je Fabia o 15% drahsia ako konkurencia, ze nemecka kvalita a pod. Napr. vrzganie plastov casom, po 5-8 rokoch si povieme ako su na tom Fabia 3 ;-)Sam mam noveho Leona ( 3. generacia)..............
Co je zrejme u Nemeckych aut (VW), ze kvalita isla dole resp. uz nikto dnes nemoze poukazovat na korejsku a francuzsku produkciu, ze este musia zabrat. Dnes su na tej istej urovni ako VW a v niektorych veciach ( setria - ich slang optimalizacia ) je to vidiet, ze aj mierne zaostavaju.
Dnes uz MADE IN GERMANY -nie je vobec zarukou kvality.
Uz napr. ani presnost prevodoviek u nemeckych aut nie je taka ako kedysi a prave v tejto otazke sa francuzi zadupavali.
Ak ste niekedy nieco riesili vyrobno - obchodne pre Nemecko, tak viete o com hovorim.
Este Vam prezradim, ze ani nemecke bicykle zn. G...t, nie su nicim vynimocne napr. oproti vyrobcovi u vas v CZ zn. S......r ;-)

benzinova zilka
22. března • 13:52

Autorevue.cz vnimam jako tematicky magazin, nikoliv jako nejaky blog. Tudiz nazory prezentovane ve zdejsich clancich beru za nazory redakce, majoritnich majitelu, investoru a inzerentu, nikoliv za nazory konkretniho redaktora.Ony zrejme nevadi ani tak ty tvrde plasty. Spise vadi to prevraceni kabatu, o kterem se nas snazite presvedcit, ze se vubec nedeje. Napriklad v testu Hondy Jazz z pera pana Dittricha z leta Pane 2016 (https://www.autorevue.cz/test-honda-jazz-13-i-vtec... ... je prilisne mnozstvi tvrdych plastu uvedeno ihned na zacatku jako jedna ze starosti. A to tedy ve voze, kde maji plne opodstatneni a skvele tam plni funkci.Kam mi pamet saha, vyzdvihovaly se zde mekcene plasty a 'hodnotny interier' jako etalon. Vy ted najednou napisete, ze tvrde plasty a strohy interier jsou vlastne prednosti. To se prosim nedivte, ze se nam to nelibi.Jeste abyste napsal, ze tri valec a vlecena zadni naprava nejsou uplne v poradku a uz se tu nemame o cem bavit. :-) K cemu nam je medium, kde pisi veci tak, jak jsou? Z ceho pak ma mit clovek radost, kdyz uz si ani nema na co v diskusi pod clankem zabrblat? ;-)

Jan Mička
22. března • 14:08 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,na Autorevue jsem teprve od listopadu a dobu Lukáše Dittricha jsem nezažil, považovat názory v testech podepsaných konkrétním autorem, navíc psané v první osobě, za názory celé redakce, ale z mého pohledu nelze. To by pak každý nový šéf musel procházet texty X let dozadu a psát to, co je mu třeba proti srsti. U nás se neřeší politika ani nic podobného, děláme recenze, a tady přece musí být znát individuální přístup. Chápu, jak to myslíte, ale liší se to kus od kusu. Je možné vyrobit interiér z tvrdých plastů, na kterém to ale na první pohled nepůjde vůbec poznat, a pak taky měkčený interiér, do kterého si ani nebudete chtít sednout. Proto mi přijde smysluplnější napsat, co si kdo myslí, ale ten názor si obhájit. Mějte se,Honza
;-)

Kankunen
22. března • 13:10

Na tvrdých plastech vadí hlavně to, že pár let zpátky byl měkčený plast hlavní náplní testu. Copak si nikdo nepamatujete ty hlášky: příjemné na omak, náchylné k poškrábání, hodnotně působící, působí lacině. Jako by redaktoři hledali při prvním usednutí do auta tajné tlačítko na palubce.

Jan Mička
22. března • 13:23 • šéfredaktor AutoRevue.cz

V tom máte pravdu, ale tohle mi v dnešní době dává smysl hlavně u srovnáváků. Třeba kdybysme měli k Ibize ještě Polo a kladli si otázku, proč to někde jde a jinde ne. I měkčený plast můžete podřít, všechno má svá pro a proti.

Petr
22. března • 14:10

Já mám tedy přesně tuhle zkušenost, kupoval jsem si jako nový auto krom Felicie(ale to tedy není dobrej příklad), ale Seat Toledo a dvě Mazdy už jo a tohle byla auta s tvrdými plasty v interiéru a když jsem je později prodával plasty vypadaly jako nový, kdežto ty měkčené na Fordu Mondeo a teď i na audině.. co mám už několik škrábanců, je to prostě choulostivější.. nevím jak někdo může zastávat tvrzení, že tvrdé plasty jsou horší než ty měkčené.. je to nesmysl.
Jinak k Ibize.. hezký test o velmi povedeném autě.

verny
22. března • 12:05

Toto je auto podle mého gusta. Pěkné, přiměřeně prostorné, úsporné, vhodné pro denní použití a zároveň svižné. Jen ten interiér mohl být trochu nápaditější. Když jsem v autosalonu sedl do základu, měl jsem dojem jako ve Fábii junior 1 gen. Seat interiéry nikdy moc neuměl , bohužel.

Doporučujeme

Články odjinud