TEST Seat Arona 1.0 TSI: Zvenku stylař, jízdně dospělák

39 komentářů

Petr.O
2. července • 0:40

Manželka si chce koupit nové auto a chci se optat na Váš názor jestli Mazdu CX3 nebo Seat Arona,dík za názory :-)

Bowie
5. července • 3:32

Mazda je srdcovka, když jí miluješ, není co řešit. Ale je to uvnitř malý auto. Fakt malý. Jestli to chce manželka jen pro sebe, tak ok, ale jestli dvě děti a sem tam nějakej náklad, tak Seat.

Petr.O
10. července • 1:09

Bowii,ale asi je rozhodnuto v autě se i projela a byla velice spokojená,ale nechá si poradit od odborníka :-)

Petr.O
10. července • 1:06

Díky za názor auto chce jen pro sebe kluka už máme velkého a tomu jsme doporučili Ford focus v kombiku a je spokojen.Dnes jsem koukal na Wolksvagen t -roc a stále nevím co bude pro ni nejlepší:-/

Julo
28. prosince • 22:36

Tento volkswagen v prevedeni seatu malé auto,uzučké! vzadu len deti do 10 rokov...B-]

Radon
28. prosince • 10:06

když jsem kdysi kupoval Fabku kombi, více se mně líbil Seat Ibiza ST. Zvenku to byla skoro audina :-) Bohužel po nasednutí jsem nedal interiér, ty kruhové výlisky ventilace mne občas ještě dnes straší ze spaní. Po pár létech u dalšího auta to vypadalo na Leona, krásný až do okamžiku nasednutí. Ne nebyla to už taková tragédie, ale ty levné nahnědlé plasty a představa že na ně budu koukat celé roky ... ano neměl jsem nejdříve sedat do Golfa. To byl také nápad, postavit ty autosalóny vedle sebe. Takže za mne -> Seate probuď se, vyměň designéry interiéru a budeš jednička! :-)

Petr
28. prosince • 20:06

Tohle je věcí vkusu a záležitost zcela individuální. Já nemám s interiéry Seatů v současné nabídce žádný problém a palubní desce Arony smekám, fakt krásná. A palubka leona mi přijde o dost kreativnější než u Golfa, kde je furt to samý pořád dokola a dokola. Olízávač a osahávač plastů nejsem, nemám tuhle úchylku, takže za mě dobrá práce Seate! A co se týká exteriéru ještě lepší :-) Jen tak dál klucí španělskoněmecký:-D

horal
29. prosince • 18:46

Nedá mi nereagovať- som majitelom Arony cca tri týždne- predtým som mal Fusion- a vyberal som ho od mája, pozeral všetky podobné novinky(cca v tejto kategorii), čítal testy.
Som s autom velmi spokojný- myslím, že pre mna ako majitela je dôležité aby sa mi auto páčilo vzhladovo- pre mna najkrajšie zo všetkých noviniek, interiér pre mna vkusný, praktický, jazdné vlastnosti výborné, výkon motora výborný, pohodlie výborné, výbava auta- výborná- teda samé +++. Jedine cena trochu vyššia, ale celkovo v pohode

pacho
29. prosince • 16:49

Prosím Ťa neporovnávaj seat s VW, ale s konkurenciou, potom by si úplne ináč písal, a tiež by si povedal že seat, je bakelitová hračka.

jirka
28. prosince • 6:48

Pred dvaceti lety honda civic 1.5 vtec atmosfera tez 115 koni. Na spotrebu 5.6 prumer 6.15 s dalnici 6.35 a tady ta litrovka ty samy ps horsi spotreba celkove, nemluve honda o 10 km vetsi maximalka. Kde je ten pokrok za 20 let nevidim ho.

twistedTSD
29. prosince • 18:44

Když s tím jezdíš v otáčkách, kde se dynamika blíží Favoritu, tak možná.

mpolan
28. prosince • 7:32

Podívej se, jak papírový ten tvůj Civic je a co vlastně umí. Za dvacet let jsme od EU dostali spoustu povinných nesmyslů ve výbavách. Od NCAP kupu airbagů, složité deformační zóny a bezpečnostní prvky. Od nás samotných větší rozměry kvůli tloustnutí lidí a vlastní rozmazlenosti v tom, co auto musí všechno umět. Civic v dnešní době měří 4,5 metru, o 30 centimetrů více, než ta stará. Civic hatchback vážil kolem tuny. Jenže prostor starého Civicu bude na úrovni té Arony.
Nedávno testovalo NCAP Fiat Punto, který se vyrábí už dvanáct let. To auto je ve srovnání s novými vozy rakev (i při vynechání "pípátkových" testů).

jean
28. prosince • 13:36

Chceš povedať, že ak doťažíš starého cicíka o tých 180 kilo, tak spotreba stúpne o dva litre?

mpolan
28. prosince • 14:13

Nikde nevidím o dva litry navíc. Naopak při jízdě "na spotřebu" tam vidím pod pět, na osm litrů to vyleze při častém pohybu ve městě a na dálnici, ale to ten Civic sám o sobě taky a se zatížením o dva metráky tím více. Schválně si někdy zkus, co udělá se spotřebou jízda ve čtyřech vůči jízdě sólo. U slabších motorů (což je případ i té Arony) není půl litru problém.

jirka
28. prosince • 11:44

Neni rakev vlastni zkusenost z totalky, kdy zachranari nechapali ze mi nic neni.

Mirek
28. prosince • 18:23

No vidíš to, utíkej na faru a nahlas, že se ti stal zázrak! :-D

simson33
27. prosince • 10:28

Spotřeba litrového tříválce při klidné jízdě 6 - 7 litrů !!!!! Z toho mi vychází běžný pražský provoz někde k deseti litrům! Přitom to auto není nijak těžké, váží okolo 1200 kg. Chyba je evidentně pod přední kapotou :-D

twistedTSD
29. prosince • 18:39

Má zkušenost je taková, že v podobně těžkém Rapidu si 81 kW TSI bere asi 6 litrů v kombinaci, pokud nejedeš ekorally. Mimo město se v pohodě vlezeš pod 5, když nejsi jelito.

jean
27. prosince • 8:06

To auto má buď zúfalú aerodynamiku, alebo ten motor má 85 kW len na papieri. Obe možnosti sú zlá vizitka pre koncern. Maximálna rýchlosť 182km/h pri tom výkone je jednoducho málo. Takú max. rýchlosť má moje Volvo S40 s 66kW (podľa techn. údajov výrobcu) z polovice 90. rokov :-O

Peter
28. prosince • 17:28

A k čemu by ti bylo 250+ koní a rychlost 200+???

Radon
28. prosince • 9:56

no ale SUV obecně mají opravdu horší aerodynamiku, než sedany, protože jsou vyšší. To není lenost konstruktérů, ale vlastnost ...

jean
28. prosince • 13:34

No, ešteže sa hráme na superzelenú ekológiu a po 20 rokoch vývoja majú autá horšie vlastnosti ako predtým...

honza
26. prosince • 23:23

Instantní koncernová nuda. Ty fotky se nepovedly.

Marty
26. prosince • 19:33

Vždyť to vůbec nejede😂

Gašpo
26. prosince • 18:06

Teda fuj. Len k vizuálu. Tá kombinácia šedej s hnedou, neviem či je náramne trendy, tj. free, cool a in, a teda frikulínska, ale vyzerá nadmieru odporne.B-]

Vypítko
26. prosince • 16:45

Pěkná sekačka na trávu, motor z mikrovlnky :)

twistedTSD
29. prosince • 18:36

Projeď se, pak mudruj.

Marty
26. prosince • 19:34

Souhlas

Eurohujer
26. prosince • 15:15

supr kara s vykonem dvoulitra z devadesatek, jen tak dal junie!

Q
26. prosince • 16:00

Auto pro ženské a pro důchodce. Těm to bude stačit. BTW Já jsem měl 85 kW dvoulitr z roku 2005 :-)

Honza M.
26. prosince • 19:06

Mnohým chlapům taky, ne všichni si potřebují za volantem řešit mindráky.

homer
28. prosince • 7:58

co furt máte s řešením mindráků - nešíří tenhle názor hlavně lidi s mindrákem nezvládnutí velkejch aut? V čom je lepší malý auto než velký když na to máš (a nejde jen o peníze)?

Q
27. prosince • 10:52

Chlap si koupí spíše Ibizu nebo Leona.

pacho
26. prosince • 12:33

tak prekald: v jednom riadku napíšete, že je dokonale kultivovaný, a v druhom riadku zasa že 1,2 od PSA je ešte kultivivanejší a lepší. Tiež nebrať dizel, lebo je to sračka, traktorová., a pritom konkurencia dokáže spraviť aj dizel slušný, kultivovaný. Ódy písane na vonkaši dizajn sú irelevantné, lebo každému sa páči niečo iné a iterier je na hovno, s tvrdými plastami. Spotreba je zasa ekologická katastrófa. takže, prečo to kúpiť, je jedine, že je to koncern, nenapíšem že lacnejšie, ale s nižšou cenou ako škoda, alebo VW.

simson33
27. prosince • 7:58

Přesně tak, autor článku napíše jednu větu a v následující se zase popře: "Vibrace se přesto ozvou, pokud agregátu "naložíte" z nízkých otáček." XXX "Na rozdíl od 1.5 TSI však jeho litrový bratr má chuť do života od nízkých otáček" ???Vzhledem k tomu, že 1.0 TSI je se svými 999 objemovými centimetry ve třech válcích horší než staré čtyřválcové 1.2 TSI i ve Fabii, tady to nemůže být o moc lepší. Ale reálně zkoušet to nehodlám.

bado
26. prosince • 18:43

Čtete vůbec co píšete?
Radosti:
Zajímavý design exteriéru
Starosti:
Fádní design interiéru

jozka
26. prosince • 22:08

...a problem je v... ?

pacho
27. prosince • 0:39

a problém je zrejme v tom, že nechválim koncern, ale napíšem pravdu. Keď kupujem auto, v prvom rade ma zaujíma interier, a jeho pohodlie, dizajn auta je druhoradý, nepotrebujem aby susedia híkali, aké mám super fáro, V prvom rade si auto kupujem pre seba, a človek tam strávi dosť času, aby som si vybral aspoň trocha slušný interier, a nie plastovú škatuľu z minulého storočia.

jozka
27. prosince • 11:21

Coz je v poradku, ale je to jaksi mimobezne s prispevkem na ktery reaguji a tim padem i s mym.

Doporučujeme

Články odjinud