TEST Seat Arona 1.0 TSI: Zvenku stylař, jízdně dospělák

pacho  |  26. 12. 2017 12:33

tak prekald: v jednom riadku napíšete, že je dokonale kultivovaný, a v druhom riadku zasa že 1,2 od PSA je ešte kultivivanejší a lepší. Tiež nebrať dizel, lebo je to sračka, traktorová., a pritom konkurencia dokáže spraviť aj dizel slušný, kultivovaný. Ódy písane na vonkaši dizajn sú irelevantné, lebo každému sa páči niečo iné a iterier je na hovno, s tvrdými plastami. Spotreba je zasa ekologická katastrófa. takže, prečo to kúpiť, je jedine, že je to koncern, nenapíšem že lacnejšie, ale s nižšou cenou ako škoda, alebo VW.

Odpovědět  |   | 
bado  |  26. 12. 2017 18:43

Čtete vůbec co píšete?
Radosti:
Zajímavý design exteriéru
Starosti:
Fádní design interiéru

Odpovědět  |   | 
jozka  |  26. 12. 2017 22:08

...a problem je v... ?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  27. 12. 2017 00:39

a problém je zrejme v tom, že nechválim koncern, ale napíšem pravdu. Keď kupujem auto, v prvom rade ma zaujíma interier, a jeho pohodlie, dizajn auta je druhoradý, nepotrebujem aby susedia híkali, aké mám super fáro, V prvom rade si auto kupujem pre seba, a človek tam strávi dosť času, aby som si vybral aspoň trocha slušný interier, a nie plastovú škatuľu z minulého storočia.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  27. 12. 2017 11:21

Coz je v poradku, ale je to jaksi mimobezne s prispevkem na ktery reaguji a tim padem i s mym.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  27. 12. 2017 07:58

Přesně tak, autor článku napíše jednu větu a v následující se zase popře: "Vibrace se přesto ozvou, pokud agregátu "naložíte" z nízkých otáček." XXX "Na rozdíl od 1.5 TSI však jeho litrový bratr má chuť do života od nízkých otáček" ???

Vzhledem k tomu, že 1.0 TSI je se svými 999 objemovými centimetry ve třech válcích horší než staré čtyřválcové 1.2 TSI i ve Fabii, tady to nemůže být o moc lepší. Ale reálně zkoušet to nehodlám.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  26. 12. 2017 15:15

supr kara s vykonem dvoulitra z devadesatek, jen tak dal junie!

Odpovědět  |   | 
Q  |  26. 12. 2017 16:00

Auto pro ženské a pro důchodce. Těm to bude stačit. BTW Já jsem měl 85 kW dvoulitr z roku 2005

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  26. 12. 2017 19:06

Mnohým chlapům taky, ne všichni si potřebují za volantem řešit mindráky.

Odpovědět  |   | 
Q  |  27. 12. 2017 10:52

Chlap si koupí spíše Ibizu nebo Leona.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 12. 2017 07:58

co furt máte s řešením mindráků - nešíří tenhle názor hlavně lidi s mindrákem nezvládnutí velkejch aut? V čom je lepší malý auto než velký když na to máš (a nejde jen o peníze)?

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  26. 12. 2017 16:45

Pěkná sekačka na trávu, motor z mikrovlnky :)

Odpovědět  |   | 
Marty  |  26. 12. 2017 19:34

Souhlas

Odpovědět  |   | 
twistedTSD  |  29. 12. 2017 18:36

Projeď se, pak mudruj.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  26. 12. 2017 18:06

Teda fuj. Len k vizuálu. Tá kombinácia šedej s hnedou, neviem či je náramne trendy, tj. free, cool a in, a teda frikulínska, ale vyzerá nadmieru odporne.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  26. 12. 2017 19:33

Vždyť to vůbec nejede😂

Odpovědět  |   | 
honza  |  26. 12. 2017 23:23

Instantní koncernová nuda. Ty fotky se nepovedly.

Odpovědět  |   | 
jean  |  27. 12. 2017 08:06

To auto má buď zúfalú aerodynamiku, alebo ten motor má 85 kW len na papieri. Obe možnosti sú zlá vizitka pre koncern. Maximálna rýchlosť 182km/h pri tom výkone je jednoducho málo. Takú max. rýchlosť má moje Volvo S40 s 66kW (podľa techn. údajov výrobcu) z polovice 90. rokov

Odpovědět  |   | 
Radon  |  28. 12. 2017 09:56

no ale SUV obecně mají opravdu horší aerodynamiku, než sedany, protože jsou vyšší. To není lenost konstruktérů, ale vlastnost ...

Odpovědět  |   | 
jean  |  28. 12. 2017 13:34

No, ešteže sa hráme na superzelenú ekológiu a po 20 rokoch vývoja majú autá horšie vlastnosti ako predtým...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 12. 2017 17:28

A k čemu by ti bylo 250+ koní a rychlost 200+???

Odpovědět  |   | 
simson33  |  27. 12. 2017 10:28

Spotřeba litrového tříválce při klidné jízdě 6 - 7 litrů !!!!! Z toho mi vychází běžný pražský provoz někde k deseti litrům! Přitom to auto není nijak těžké, váží okolo 1200 kg. Chyba je evidentně pod přední kapotou

Odpovědět  |   | 
twistedTSD  |  29. 12. 2017 18:39

Má zkušenost je taková, že v podobně těžkém Rapidu si 81 kW TSI bere asi 6 litrů v kombinaci, pokud nejedeš ekorally. Mimo město se v pohodě vlezeš pod 5, když nejsi jelito.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 12. 2017 06:48

Pred dvaceti lety honda civic 1.5 vtec atmosfera tez 115 koni. Na spotrebu 5.6 prumer 6.15 s dalnici 6.35 a tady ta litrovka ty samy ps horsi spotreba celkove, nemluve honda o 10 km vetsi maximalka. Kde je ten pokrok za 20 let nevidim ho.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 12. 2017 07:32

Podívej se, jak papírový ten tvůj Civic je a co vlastně umí. Za dvacet let jsme od EU dostali spoustu povinných nesmyslů ve výbavách. Od NCAP kupu airbagů, složité deformační zóny a bezpečnostní prvky. Od nás samotných větší rozměry kvůli tloustnutí lidí a vlastní rozmazlenosti v tom, co auto musí všechno umět. Civic v dnešní době měří 4,5 metru, o 30 centimetrů více, než ta stará. Civic hatchback vážil kolem tuny. Jenže prostor starého Civicu bude na úrovni té Arony.
Nedávno testovalo NCAP Fiat Punto, který se vyrábí už dvanáct let. To auto je ve srovnání s novými vozy rakev (i při vynechání "pípátkových" testů).

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 12. 2017 11:44

Neni rakev vlastni zkusenost z totalky, kdy zachranari nechapali ze mi nic neni.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 12. 2017 18:23

No vidíš to, utíkej na faru a nahlas, že se ti stal zázrak!

Odpovědět  |   | 
jean  |  28. 12. 2017 13:36

Chceš povedať, že ak doťažíš starého cicíka o tých 180 kilo, tak spotreba stúpne o dva litre?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 12. 2017 14:13

Nikde nevidím o dva litry navíc. Naopak při jízdě "na spotřebu" tam vidím pod pět, na osm litrů to vyleze při častém pohybu ve městě a na dálnici, ale to ten Civic sám o sobě taky a se zatížením o dva metráky tím více. Schválně si někdy zkus, co udělá se spotřebou jízda ve čtyřech vůči jízdě sólo. U slabších motorů (což je případ i té Arony) není půl litru problém.

Odpovědět  |   | 
twistedTSD  |  29. 12. 2017 18:44

Když s tím jezdíš v otáčkách, kde se dynamika blíží Favoritu, tak možná.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  28. 12. 2017 10:06

když jsem kdysi kupoval Fabku kombi, více se mně líbil Seat Ibiza ST. Zvenku to byla skoro audina Bohužel po nasednutí jsem nedal interiér, ty kruhové výlisky ventilace mne občas ještě dnes straší ze spaní. Po pár létech u dalšího auta to vypadalo na Leona, krásný až do okamžiku nasednutí. Ne nebyla to už taková tragédie, ale ty levné nahnědlé plasty a představa že na ně budu koukat celé roky ... ano neměl jsem nejdříve sedat do Golfa. To byl také nápad, postavit ty autosalóny vedle sebe. Takže za mne -> Seate probuď se, vyměň designéry interiéru a budeš jednička!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 12. 2017 20:06

Tohle je věcí vkusu a záležitost zcela individuální. Já nemám s interiéry Seatů v současné nabídce žádný problém a palubní desce Arony smekám, fakt krásná. A palubka leona mi přijde o dost kreativnější než u Golfa, kde je furt to samý pořád dokola a dokola. Olízávač a osahávač plastů nejsem, nemám tuhle úchylku, takže za mě dobrá práce Seate! A co se týká exteriéru ještě lepší Jen tak dál klucí španělskoněmecký

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 12. 2017 16:49

Prosím Ťa neporovnávaj seat s VW, ale s konkurenciou, potom by si úplne ináč písal, a tiež by si povedal že seat, je bakelitová hračka.

Odpovědět  |   | 
horal  |  29. 12. 2017 18:46

Nedá mi nereagovať- som majitelom Arony cca tri týždne- predtým som mal Fusion- a vyberal som ho od mája, pozeral všetky podobné novinky(cca v tejto kategorii), čítal testy.
Som s autom velmi spokojný- myslím, že pre mna ako majitela je dôležité aby sa mi auto páčilo vzhladovo- pre mna najkrajšie zo všetkých noviniek, interiér pre mna vkusný, praktický, jazdné vlastnosti výborné, výkon motora výborný, pohodlie výborné, výbava auta- výborná- teda samé +++. Jedine cena trochu vyššia, ale celkovo v pohode

Odpovědět  |   | 
Julo  |  28. 12. 2017 22:36

Tento volkswagen v prevedeni seatu malé auto,uzučké! vzadu len deti do 10 rokov...

Odpovědět  |   | 
Petr.O  |  02. 07. 2018 00:40

Manželka si chce koupit nové auto a chci se optat na Váš názor jestli Mazdu CX3 nebo Seat Arona,dík za názory

Odpovědět  |   | 
Bowie  |  05. 07. 2018 03:32

Mazda je srdcovka, když jí miluješ, není co řešit. Ale je to uvnitř malý auto. Fakt malý. Jestli to chce manželka jen pro sebe, tak ok, ale jestli dvě děti a sem tam nějakej náklad, tak Seat.

Odpovědět  |   | 
Petr.O  |  10. 07. 2018 01:06

Díky za názor auto chce jen pro sebe kluka už máme velkého a tomu jsme doporučili Ford focus v kombiku a je spokojen.Dnes jsem koukal na Wolksvagen t -roc a stále nevím co bude pro ni nejlepší

Odpovědět  |   | 
Petr.O  |  10. 07. 2018 01:09

Bowii,ale asi je rozhodnuto v autě se i projela a byla velice spokojená,ale nechá si poradit od odborníka

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A