S autami tohto typu mam dost skusenosti aj Mitsu je taky pracant, ktory dost vela zvladne aj v terene, kde vsetko zavisi na pouzitych pneu. Tato nova generacia co sa tyka dizajnu sa mi vyslovene nepaci.
No ja, ale prvni se musis rozhodnout kde posed postavit. Vetsina lesu je bud statnich nebo soukromych. Takze tam nemas co stavet ani jezdit autem. Hlavni je rozmysleni konstrukce a nakup material. Idealne nekde na pile aby drevo nemuselo cestovat z lesa moc daleko tam a zase zpatky. Pekne to namerit a narezat. Zabezpecit proti zahnivani od zeme a idealne I proti desti, pokud neni zcela otevreny. Navozit tam material je to nejmensi. Zvladne to Felicia Fun, pokud chces byt stylovy nebo musis stavet zrovna jak je nasnezeno, protoze ve snehu se vsecko dobre dela, tak dreva nahazis do kdejake Frontery nebo Terrana a je to. Take pick-upy kupuji leda firmy, ktere delaji statni zakazky a mala domu. Vozi v tom stejne po asfalte krabicku s hrebiky, elektro centralu a jedno dlato. Hlavni aby se to tvarilo stylove. Ale jinak je to pekne auto, jeste poradnou protikorozni upravu a nejake MT gumy. Pak si myslivec muze vozit pytel se zaludama za kazdeho pocasi, aby spalil 20L nafty, misto aby je tam v lete schoval na patro ke krmelci. Vsecka zver mela radost, kdyz jste jim tam jezdili.
joo pravda, u nás je les arcibiskupství a jeptišky tam jezdí na skládačkách:-D Nejhorší je v lese myslivec na posedu a pod je zaparkovaný trabant a nadává cyklistům. Kámoš bydlí v tom lese a vede tam sice uzká, ale asfalt to je.Ale ten I200 se mě jeví jako opuchnutý
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.