TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

17 komentářů

Marek
1. srpna • 9:43

Dobrá rezenze :-) letos to nestihnu, ale na jaře jedu pro ni B-]

EMil
28. června • 11:45

Loni jsem si projel skoro celou řadu Royal Enfield. Nečekal jsem mnoho, ale přesto mě překvapilo jak motorka nejede, třese se, nebrzdí a nechce se jí vůbec zatáčet. Čekal jsem určitou hravost a té se mě nedostalo. Nechápu kdo za to ty peníze může dát.

Petr
20. dubna • 12:31

Pokud jsi očekával ,,hravost" CBR1000RR-R, tak jsi se jí pochopitelně v této ceně, výkonu a retro konceptu nedočkal...

bzzz
24. června • 20:34

Nejel jsem, takze nehodnotim, ale kdyz se podivam, co za srovnatelne penize nabizi KTM, Husqvarna, Italove... ;-)

petr r. (petrumr)
25. června • 17:29

joo ktm dneska u mládeže frčí, tohle jsme my v mládí neměli a já jim to přeji.

ijon
24. června • 7:28

Perfektní test, krásně napsáno, člověk by měl opravdu chuť posadit se za řidítka a zatáhnout za plyn. Snad jen škoda mizerného sedla, ale to snad půjde časem nahradit.

petr r. (petrumr)
24. června • 15:11

35 KW, řetěz, brzdy nemá duál, určitě to má pojistky :-D Tuším, že to není stavěný pro zábavu.

mpolan
24. června • 18:00

Ty tak něco víš o zábavě, hlupáčku...

petr r. (petrumr)
25. června • 17:27

už ses maminky ptal na ty kamiony jestli mají ty dálniční známky :-D jak jsi na mně reagoval, že když zdraží známky, tak zdraží zboží? Pro neznalé co maminčinpolan tohle napsal-A jsi pak ochotný si připlatit za ceny všeho zboží? Já ne, proč bych měl? Jen proto, že nějaký tupoučký Péťa si myslí, že se kamionová doprava dá ždímat donekonečna?

mpolan
26. června • 8:50

Hele, Péťo, a podívej se, čím jsi argumentoval ty, ať nejsi za ještě většího vola.
Abych ti osvěžil paměť: "už jsem to psal mají zavést vyšší platbu pro auta typu N1 nebo ty co mají auto k výdělku za km, prostě jak to mají nad 3,5 t." Myslíš, že taková auta nevozí zboží, ty debile?

homer
24. června • 14:22

Autor testu na me dela dojem opravdovyho bikera a proto jeho nadseni z dvouvalcovyho sestsetpade vzduchace v indicky kvalite se mi nejak nechce verit.

RE
24. června • 15:32

To já zase to nadšení naprosto chápu. Sám už mám testovací jízdu zamluvenou několik dní a těším se na ní o to víc, že toho jednoválcového "dinosaura" (Bullet) už pár let mám a je to prostě nezaměnitelné svezení (a do ničeho nekecá žádná elektronika). A pokud jde o kvalitu - tady bych byl opatrný - já jsem dodnes žádný problém neřešil - věřím, že si kvalitu ohlídají... Indové mají můj obdiv - tyhle nové modely, koncept KX a nové Jawy ... to je prostě nádhera...

homer
24. června • 19:44

"do niceho nekeca elektronika" - tvl to muzes napsat o masine s karbecem a ne strikackou

petr r. (petrumr)
25. června • 17:35

možná nemá evropskou verzi, ale stejnak 27koní na dvěstěkilovou mašinu musí tedy rozzářit usměv.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RE
26. června • 8:35

Mám evropskou verzi, se stříkačkou... co nadělat E3 se tehdy plnit musela. Na druhou stranu mě ten vstřik nijak neomezuje a je to to jediné co tam z elektroniky "otravuje". A možná se budete divit, ale těch 27 koní naprosto stačí. Ne každý potřebuje lítat 200 s kolenem na silnici. Já rád jezdím a stíhám se dívat po okolí - "na kochačku". A na to je i s těmi 27k zábavy dostatek... Je o preferencích - já preferuju motorky, které jsou tzv. klasika. Nepotřebuju a nechci supermoderní pojízdné počítače. Ano, je to dinosaurus, snad zastaralý střep a nevím co vymyslíte ještě dalšího, ale právě proto je pro mě zajímavý :-) ...PS: zkuste se podívat na Sršňovu recenzi v Autosalónu - myslím, že to vystihl přesně...

Tondas
7. května • 20:26

:-Každý máme to svoje. Vlastním clasic 500 a nedám na něj dopustit, sám jsem retro a proto si užívám pomalé nikam nespěchající jízdy.stůj si za svým.

Tondas
7. května • 20:25

:-Každý máme to svoje. Vlastním clasic 500 a nedám na něj dopustit, sám jsem retro a proto si užívám pomalé nikam nespěchající jízdy.stůj si za svým.

Doporučujeme

Články odjinud