TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

ijon  |  24. 06. 2019 07:28

Perfektní test, krásně napsáno, člověk by měl opravdu chuť posadit se za řidítka a zatáhnout za plyn. Snad jen škoda mizerného sedla, ale to snad půjde časem nahradit.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2019 14:22

Autor testu na me dela dojem opravdovyho bikera a proto jeho nadseni z dvouvalcovyho sestsetpade vzduchace v indicky kvalite se mi nejak nechce verit.

Odpovědět  |   | 
RE  |  24. 06. 2019 15:32

To já zase to nadšení naprosto chápu. Sám už mám testovací jízdu zamluvenou několik dní a těším se na ní o to víc, že toho jednoválcového "dinosaura" (Bullet) už pár let mám a je to prostě nezaměnitelné svezení (a do ničeho nekecá žádná elektronika). A pokud jde o kvalitu - tady bych byl opatrný - já jsem dodnes žádný problém neřešil - věřím, že si kvalitu ohlídají... Indové mají můj obdiv - tyhle nové modely, koncept KX a nové Jawy ... to je prostě nádhera...

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2019 19:44

"do niceho nekeca elektronika" - tvl to muzes napsat o masine s karbecem a ne strikackou

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 17:35

možná nemá evropskou verzi, ale stejnak 27koní na dvěstěkilovou mašinu musí tedy rozzářit usměv.

Odpovědět  |   | 
RE  |  26. 06. 2019 08:35

Mám evropskou verzi, se stříkačkou... co nadělat E3 se tehdy plnit musela. Na druhou stranu mě ten vstřik nijak neomezuje a je to to jediné co tam z elektroniky "otravuje". A možná se budete divit, ale těch 27 koní naprosto stačí. Ne každý potřebuje lítat 200 s kolenem na silnici. Já rád jezdím a stíhám se dívat po okolí - "na kochačku". A na to je i s těmi 27k zábavy dostatek... Je o preferencích - já preferuju motorky, které jsou tzv. klasika. Nepotřebuju a nechci supermoderní pojízdné počítače. Ano, je to dinosaurus, snad zastaralý střep a nevím co vymyslíte ještě dalšího, ale právě proto je pro mě zajímavý ...PS: zkuste se podívat na Sršňovu recenzi v Autosalónu - myslím, že to vystihl přesně...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 06. 2019 15:11

35 KW, řetěz, brzdy nemá duál, určitě to má pojistky Tuším, že to není stavěný pro zábavu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 06. 2019 18:00

Ty tak něco víš o zábavě, hlupáčku...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 17:27

už ses maminky ptal na ty kamiony jestli mají ty dálniční známky jak jsi na mně reagoval, že když zdraží známky, tak zdraží zboží? Pro neznalé co maminčinpolan tohle napsal-A jsi pak ochotný si připlatit za ceny všeho zboží? Já ne, proč bych měl? Jen proto, že nějaký tupoučký Péťa si myslí, že se kamionová doprava dá ždímat donekonečna?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 06. 2019 08:50

Hele, Péťo, a podívej se, čím jsi argumentoval ty, ať nejsi za ještě většího vola.
Abych ti osvěžil paměť: "už jsem to psal mají zavést vyšší platbu pro auta typu N1 nebo ty co mají auto k výdělku za km, prostě jak to mají nad 3,5 t." Myslíš, že taková auta nevozí zboží, ty debile?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 06. 2019 20:34

Nejel jsem, takze nehodnotim, ale kdyz se podivam, co za srovnatelne penize nabizi KTM, Husqvarna, Italove...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 17:29

joo ktm dneska u mládeže frčí, tohle jsme my v mládí neměli a já jim to přeji.

Odpovědět  |   | 
EMil  |  28. 06. 2019 11:45

Loni jsem si projel skoro celou řadu Royal Enfield. Nečekal jsem mnoho, ale přesto mě překvapilo jak motorka nejede, třese se, nebrzdí a nechce se jí vůbec zatáčet. Čekal jsem určitou hravost a té se mě nedostalo. Nechápu kdo za to ty peníze může dát.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A