Mám toto Clio doma. Nejsem šetřílek, jezdím v průměru za 8,3 litru....
Takový vůz bez manuálu nedává vůbec smysl. Sorry!
Dynamická jízda za 20L na 100km?
to vis, autorevue no
Kombi spotřeba 5,9 l :-D Vlhky sen všech euro komisařů... Auto to může být jakkoliv dobré, ale ten motor dobrý není. Abych při normální jízdě jezdil nad 10l? Můžu si dnes vybrat motory s mnohem větším výkonem a mnohem menší spotřebou.
To vísžejo... Když se chce jde všechno. I s blbým dvoulitrem jde jet za 30+/100. Ovšem zajímalo by mě, kde bys tak chtěl jet- Na okru - prosím. Na silnic bych tě ale potkat nechtěl, zejména ne přes den.Jinak k té spotřebě - Impreza STI r.v. 2012 "dokážer" jet při hodně ostré jízdě za 25-30 po silnici. Ale to není jízda, to je potenciální vražda _ podotýkám, že jájsem j neřídil, any běkdo nezačal nadávět mně a byla to polní cesta ke kravínu dlouhí asi 10km, s perfektním asfaltovým povrchem, mírně do kopce, zatáčkovitá a zcela bez provozu a zejména s bohatými únikovými zonami, kdyby "něco". Takže 2,5l s turbem - no problém za 30. I více. Ale pochybuji, že s tímto Cliem někdo bude jezdit tímto způsobem po normální komnukiaci za provozu. Takže báchorky o 30 si nechet pro pocestný. Uvedu vlastní zklušenost - vlastnil jsem "užramný: motor 2,3DISI v Mazdě 3MPS. Když jsem jel jako dobytek (to mylsím opravdu vážně, ovšem ne jako bezmozek), tak jsem měl maximum 18/100 na trati Šumperk Štětí přes Pstviny. jel jsem v noci, takže téměř nulový provoz. Dále nyní jezdím s Infiniti 3,7 V6 a 4x4 a tam jsem se při podobném stylu jízdy nedostal přes 15/100. Nevím, co bych měl udělat pro to, abych měl 20 nebo dokonce 30/100. Fakt nechápu a nevím. Ale také dokáži jet na stejné trase za 8,6, to s autem, co váží 18 metráků a tuto trasu mimo D11 (tzn. přes Ml. Boleslav) ujedu v dnešním provozu za 3h a 25 minut v pracovní době, tedy za provozu. Takež kydy o hvězdných spotřebách na mě neplatí. Leda, že by dotyčný nevědlě, že auto má něco jako převodovku drbe ho furt na jedničku v omezovači. Ovšem ani tak to s Clime nejde, neb má automat a ledacos odmítá dělat.
Stan: A ty těm údajům věříš? Myslím těm z "testu". Já ani omylem. Motor o objemu 1.6 při normální jízdě, tzn. 60/100/140, nebude žrát v kombinaci 10 litrů, to je prostě a jednoduše nesmysl. I na tom blbém Spritmonitoru se najdou borci, co s tím jezdí za 7,3 litru, což by odpovídalo mým zkušenostem s 1.6T motory. Já mám s 1.6T od Opelu najeto 160.000 km a dlouhodobou spotřebu mám 7,5 litru. A to je navíc nepřímý vstřik, který je žravější. Tak mi tady nějaký pseudotester nebude vykládat pohádky, že 1.6T od Renaultu žere při klidné jízdě v kombinaci 10+ litrů. Kokotina na n-tou.
Mám 1,6 EB čipnutý, a změřený, na 149 kW a normální kombinovanou jízdou mám spotřebu asi 6,6 l/100 km. Na dálnici, při dodržování limitu mám spotřebu cca 7,3 l/100 km. Eko jízdou jsem jel za 6,2 l/100 km. Ti kašpaři při testu jezdí velice zajímavě, asi mají hodně těžkou pravou nohu.
Mirek: Přesně tak. S EB sice zkušenost nemám, ale třeba s koncernovými TSI ano a s 1.8 TSI nebyl problém jezdit za 6,5 litru. Ti kašpaři totiž tu spotřebu neměří od plné nádrže do plné nádrže, na to nemají čas. Prostě vjede na okresku a při 130 km/h se podívá na palubák a hurá, máme spotřebu. To samé udělá při 90 km/h a ve městě a hotovo. Realita je ale někde úplně jinde. Problém ale nastává v situaci, kdy se podle těchto pseudoinformací někdo rozhoduje.
S FieSTou současné generace taky jezdíme s manželkou (převážně po městě) za 7,2 litru. Čipnutou nemáme, z úprav pouze britskou výfukovou soustavu Milltek Sport.
Trochu mimo téma. Zajímalo by mě, proč jste dali na Fiestu Milltek Sport a jak se s ním žije v běžném životě, třeba ve 130km/h na dálnici?
tak nám tady dej tip na malý hot hatch s mnohem vyšším výkonem a mnohem menší spotřebou.
Úplně všechny hot hatche bych ti tady mohl vypsat, jelikož žádný z nich nebude žrát 20 litrů jak tady poukázali kuci dole...
Takže se toho tipu nedočkám? No mně jen tak narychlo napadá ve třídě malých hatchů např. Polo GTI, 208 GTI, Corsa OPC, Fiesta ST, Ibiza Cupra. Jenže žádný z nich nemá mnohem vyšší výkon než Clio RS, proto mě tvůj tip zajímá, asi jsem na nějakého mnohem výkonějšího zástupce třídy zapomněl.
Mne staci jeden tip na maly hatch s mnohem vyssim vykonem (rekneme 250 ps+) a mnohem nizsi realnou spotrebou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.