Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

a  |  09. 12. 2017 13:04

Zní to zajímavě, určitě jediný vhodný motor pro tohle auto.

Odpovědět  |   | 
asdfg  |  09. 12. 2017 21:07

tak vhodnejsi by za tu cenu byl benzinovy V6 s pomalym velkym nizkotlakym turbem, ktery by se k charakteru brutalne hodil, nicmene situace francie a cele EU je takova jaka je a ten skorodvoulitr proste "ujde".

Odpovědět  |   | 
asdfg  |  09. 12. 2017 21:09

jeste bych dodal k espejsu: kulervouci je zadni riditelna naprava. jestli francouzi neco udelali dobre krome korsiky, tgv, concordu a ariane5, tak je to prave techto par tycek se servem.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  10. 12. 2017 05:02

Jestli to skutečně udělali dobře se uvidí tak za pět-deset let. Jinak řiditelná zadní "servonáprava" která se v nízkých rychlostech natáčí proti přední a zlepší manévrovatelnost, při vyšších se natáčí mírně souhlasně a zlepšuje jízdní vlastnosti v zatáčkách, to je nápad z hloubi 80. let minulého století. Akorát že tenkrát se to nějak neuchytilo, asi kvůli složitosti, ceně a nespolehlivosti. Podobně jako tehdejší benzínové turbomotory. Uvidíme dnes.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  10. 12. 2017 06:26

Ta zadní řiditelná náprava se dělala už do Laguny III a to myslím že je tak 10 let.

Odpovědět  |   | 
petr  |  21. 01. 2018 16:52

je to koncert ta naprava,mam Lagunu GT a jizdne fantasticky auto. navic za devet let zadna porucha na nicem kdo by se bal. mam ale benzin. motor je jako novy a zvladne pul milionu km, jen menit olej kazdy rok. spotreba 7.5 az 11.

Odpovědět  |   | 
a  |  10. 12. 2017 17:38

Samozřejmě, je to jediný vhodný motor z těch, které tam teď jsou. Za normálních podmínek by tam samozřejmě měl být V6, s tím souhlasím. V USA to tak dosud je.

Odpovědět  |   | 
dfd  |  10. 12. 2017 21:25

Bože to sou kecy! By mě zajímalo, jestli ses s tím autem někdy svezl. Ses idiot.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 12. 2017 14:12

To víš že jo, paciente. Šup pro prášky a nezlob.

Odpovědět  |   | 
dfd  |  10. 12. 2017 21:27

to jak píšěs "francie a cele EU" ukazuje, jak seš omezenej, protože v USA downsiziknng probíhá podobně. A vůbec - pořád dokola brečet nad velkým objemem může jenom vidlák...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 12. 2017 07:51

Zajimavy kus techniky, to chovani zadni napravy resp. prechod z nedotacivosti do pretacivosti by me zajimal na snehu, ale predpokladam, ze to spis pomuze nez ublizi. Motor vypada fajn, hlavne v kontextu se zrychlenim a spotrebou. Cena uz tak fajn neni, ale asi je adekvatni vybave. Tvar auta je perfektni, neni to zbytecne velka krabice, pro rodinu super. Zajimalo by me misto pro cestujici v pripade zadnich sedacek, ale chapu ze clanek je o motoru. Ja si zatim drzim rodinne auto s atmosferickym sestivalcem a cekam az dostanou vyrobci rozum

Odpovědět  |   | 
dfd  |  10. 12. 2017 21:29

Zase diskuze plná přitroublých idiotů.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 12. 2017 14:16

Jasně, chytráku. Bylo tady asi osm příspěvků a tys sem přidal další tři, ale v nich žádnou hodnotu, jenom nadávky. Je vidět, že jseš úplně prázdnej a asi máš nějaký komplexy, ale věř, že to nikoho nezajímá. Tak tady neotravuj.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 12. 2017 19:01

...po zaruke to bude zrele akurat tak do srotu. Nic pre mna.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan