...po zaruke to bude zrele akurat tak do srotu. Nic pre mna.
Zase diskuze plná přitroublých idiotů.
Jasně, chytráku. Bylo tady asi osm příspěvků a tys sem přidal další tři, ale v nich žádnou hodnotu, jenom nadávky. Je vidět, že jseš úplně prázdnej a asi máš nějaký komplexy, ale věř, že to nikoho nezajímá. Tak tady neotravuj.
Zajimavy kus techniky, to chovani zadni napravy resp. prechod z nedotacivosti do pretacivosti by me zajimal na snehu, ale predpokladam, ze to spis pomuze nez ublizi. Motor vypada fajn, hlavne v kontextu se zrychlenim a spotrebou. Cena uz tak fajn neni, ale asi je adekvatni vybave. Tvar auta je perfektni, neni to zbytecne velka krabice, pro rodinu super. Zajimalo by me misto pro cestujici v pripade zadnich sedacek, ale chapu ze clanek je o motoru. Ja si zatim drzim rodinne auto s atmosferickym sestivalcem a cekam az dostanou vyrobci rozum :-)
Zní to zajímavě, určitě jediný vhodný motor pro tohle auto.
tak vhodnejsi by za tu cenu byl benzinovy V6 s pomalym velkym nizkotlakym turbem, ktery by se k charakteru brutalne hodil, nicmene situace francie a cele EU je takova jaka je a ten skorodvoulitr proste "ujde". :-/
to jak píšěs "francie a cele EU" ukazuje, jak seš omezenej, protože v USA downsiziknng probíhá podobně. A vůbec - pořád dokola brečet nad velkým objemem může jenom vidlák...
Samozřejmě, je to jediný vhodný motor z těch, které tam teď jsou. Za normálních podmínek by tam samozřejmě měl být V6, s tím souhlasím. V USA to tak dosud je.
Bože to sou kecy! By mě zajímalo, jestli ses s tím autem někdy svezl. Ses idiot.
To víš že jo, paciente. Šup pro prášky a nezlob.
jeste bych dodal k espejsu: kulervouci je zadni riditelna naprava. jestli francouzi neco udelali dobre krome korsiky, tgv, concordu a ariane5, tak je to prave techto par tycek se servem.
je to koncert ta naprava,mam Lagunu GT a jizdne fantasticky auto. navic za devet let zadna porucha na nicem kdo by se bal. mam ale benzin. motor je jako novy a zvladne pul milionu km, jen menit olej kazdy rok. spotreba 7.5 az 11.
Jestli to skutečně udělali dobře se uvidí tak za pět-deset let. Jinak řiditelná zadní "servonáprava" která se v nízkých rychlostech natáčí proti přední a zlepší manévrovatelnost, při vyšších se natáčí mírně souhlasně a zlepšuje jízdní vlastnosti v zatáčkách, to je nápad z hloubi 80. let minulého století. Akorát že tenkrát se to nějak neuchytilo, asi kvůli složitosti, ceně a nespolehlivosti. Podobně jako tehdejší benzínové turbomotory. Uvidíme dnes.
Ta zadní řiditelná náprava se dělala už do Laguny III a to myslím že je tak 10 let.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.