Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

14 komentářů

Antiautomat
11. prosince • 19:01

...po zaruke to bude zrele akurat tak do srotu. Nic pre mna.

dfd
10. prosince • 21:29

Zase diskuze plná přitroublých idiotů.

a
11. prosince • 14:16

Jasně, chytráku. Bylo tady asi osm příspěvků a tys sem přidal další tři, ale v nich žádnou hodnotu, jenom nadávky. Je vidět, že jseš úplně prázdnej a asi máš nějaký komplexy, ale věř, že to nikoho nezajímá. Tak tady neotravuj.

Tom
10. prosince • 7:51

Zajimavy kus techniky, to chovani zadni napravy resp. prechod z nedotacivosti do pretacivosti by me zajimal na snehu, ale predpokladam, ze to spis pomuze nez ublizi. Motor vypada fajn, hlavne v kontextu se zrychlenim a spotrebou. Cena uz tak fajn neni, ale asi je adekvatni vybave. Tvar auta je perfektni, neni to zbytecne velka krabice, pro rodinu super. Zajimalo by me misto pro cestujici v pripade zadnich sedacek, ale chapu ze clanek je o motoru. Ja si zatim drzim rodinne auto s atmosferickym sestivalcem a cekam az dostanou vyrobci rozum :-)

a
9. prosince • 13:04

Zní to zajímavě, určitě jediný vhodný motor pro tohle auto.

asdfg
9. prosince • 21:07

tak vhodnejsi by za tu cenu byl benzinovy V6 s pomalym velkym nizkotlakym turbem, ktery by se k charakteru brutalne hodil, nicmene situace francie a cele EU je takova jaka je a ten skorodvoulitr proste "ujde". :-/

dfd
10. prosince • 21:27

to jak píšěs "francie a cele EU" ukazuje, jak seš omezenej, protože v USA downsiziknng probíhá podobně. A vůbec - pořád dokola brečet nad velkým objemem může jenom vidlák...

a
10. prosince • 17:38

Samozřejmě, je to jediný vhodný motor z těch, které tam teď jsou. Za normálních podmínek by tam samozřejmě měl být V6, s tím souhlasím. V USA to tak dosud je.

dfd
10. prosince • 21:25

Bože to sou kecy! By mě zajímalo, jestli ses s tím autem někdy svezl. Ses idiot.

a
11. prosince • 14:12

To víš že jo, paciente. Šup pro prášky a nezlob.

asdfg
9. prosince • 21:09

jeste bych dodal k espejsu: kulervouci je zadni riditelna naprava. jestli francouzi neco udelali dobre krome korsiky, tgv, concordu a ariane5, tak je to prave techto par tycek se servem.

petr
21. ledna • 16:52

je to koncert ta naprava,mam Lagunu GT a jizdne fantasticky auto. navic za devet let zadna porucha na nicem kdo by se bal. mam ale benzin. motor je jako novy a zvladne pul milionu km, jen menit olej kazdy rok. spotreba 7.5 az 11.

JirkaK
10. prosince • 5:02

Jestli to skutečně udělali dobře se uvidí tak za pět-deset let. Jinak řiditelná zadní "servonáprava" která se v nízkých rychlostech natáčí proti přední a zlepší manévrovatelnost, při vyšších se natáčí mírně souhlasně a zlepšuje jízdní vlastnosti v zatáčkách, to je nápad z hloubi 80. let minulého století. Akorát že tenkrát se to nějak neuchytilo, asi kvůli složitosti, ceně a nespolehlivosti. Podobně jako tehdejší benzínové turbomotory. Uvidíme dnes.

Milhaus
10. prosince • 6:26

Ta zadní řiditelná náprava se dělala už do Laguny III a to myslím že je tak 10 let.

Doporučujeme

Články odjinud