Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

a  |  09. 12. 2017 13:04

Zní to zajímavě, určitě jediný vhodný motor pro tohle auto.

Odpovědět  |   | 
asdfg  |  09. 12. 2017 21:07

tak vhodnejsi by za tu cenu byl benzinovy V6 s pomalym velkym nizkotlakym turbem, ktery by se k charakteru brutalne hodil, nicmene situace francie a cele EU je takova jaka je a ten skorodvoulitr proste "ujde".

Odpovědět  |   | 
asdfg  |  09. 12. 2017 21:09

jeste bych dodal k espejsu: kulervouci je zadni riditelna naprava. jestli francouzi neco udelali dobre krome korsiky, tgv, concordu a ariane5, tak je to prave techto par tycek se servem.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  10. 12. 2017 05:02

Jestli to skutečně udělali dobře se uvidí tak za pět-deset let. Jinak řiditelná zadní "servonáprava" která se v nízkých rychlostech natáčí proti přední a zlepší manévrovatelnost, při vyšších se natáčí mírně souhlasně a zlepšuje jízdní vlastnosti v zatáčkách, to je nápad z hloubi 80. let minulého století. Akorát že tenkrát se to nějak neuchytilo, asi kvůli složitosti, ceně a nespolehlivosti. Podobně jako tehdejší benzínové turbomotory. Uvidíme dnes.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  10. 12. 2017 06:26

Ta zadní řiditelná náprava se dělala už do Laguny III a to myslím že je tak 10 let.

Odpovědět  |   | 
petr  |  21. 01. 2018 16:52

je to koncert ta naprava,mam Lagunu GT a jizdne fantasticky auto. navic za devet let zadna porucha na nicem kdo by se bal. mam ale benzin. motor je jako novy a zvladne pul milionu km, jen menit olej kazdy rok. spotreba 7.5 az 11.

Odpovědět  |   | 
a  |  10. 12. 2017 17:38

Samozřejmě, je to jediný vhodný motor z těch, které tam teď jsou. Za normálních podmínek by tam samozřejmě měl být V6, s tím souhlasím. V USA to tak dosud je.

Odpovědět  |   | 
dfd  |  10. 12. 2017 21:25

Bože to sou kecy! By mě zajímalo, jestli ses s tím autem někdy svezl. Ses idiot.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 12. 2017 14:12

To víš že jo, paciente. Šup pro prášky a nezlob.

Odpovědět  |   | 
dfd  |  10. 12. 2017 21:27

to jak píšěs "francie a cele EU" ukazuje, jak seš omezenej, protože v USA downsiziknng probíhá podobně. A vůbec - pořád dokola brečet nad velkým objemem může jenom vidlák...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 12. 2017 07:51

Zajimavy kus techniky, to chovani zadni napravy resp. prechod z nedotacivosti do pretacivosti by me zajimal na snehu, ale predpokladam, ze to spis pomuze nez ublizi. Motor vypada fajn, hlavne v kontextu se zrychlenim a spotrebou. Cena uz tak fajn neni, ale asi je adekvatni vybave. Tvar auta je perfektni, neni to zbytecne velka krabice, pro rodinu super. Zajimalo by me misto pro cestujici v pripade zadnich sedacek, ale chapu ze clanek je o motoru. Ja si zatim drzim rodinne auto s atmosferickym sestivalcem a cekam az dostanou vyrobci rozum

Odpovědět  |   | 
dfd  |  10. 12. 2017 21:29

Zase diskuze plná přitroublých idiotů.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 12. 2017 14:16

Jasně, chytráku. Bylo tady asi osm příspěvků a tys sem přidal další tři, ale v nich žádnou hodnotu, jenom nadávky. Je vidět, že jseš úplně prázdnej a asi máš nějaký komplexy, ale věř, že to nikoho nezajímá. Tak tady neotravuj.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 12. 2017 19:01

...po zaruke to bude zrele akurat tak do srotu. Nic pre mna.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A