Test Renault Twingo GT: rozzuřený trpaslík

Smx  |  27. 07. 2008 11:44

Naměřené zrychlení 0-100 km/h přes 12s?

Odpovědět  |   | 
hazoš  |  27. 07. 2008 13:19

Co je pěknýho na ceně takhle malýho auta který si říká GT ale ani tak nevypadá zlatý Oplíky a má autorem naměřený 12,2s na 100km/h. No sorry ale to teda musí bejt buď brutální střelec a nebo to umí ale na ho... jede to auto.
Fakt bych se styděl kdybych měl na autu GT a zrychlovalo to za 12 vždyť to je příšerný.

Odpovědět  |   | 
PainSnip3R  |  27. 07. 2008 13:53

jsem v tom autě teda nejel, ale jestli náhodou nebude problém v 0-100 že to je to auto schopný dát na dvojku, ale musí se to roztáhnout co jen motor pustí... a autor zřejmě řadil 3 a nabral přes 2s navíc.. Ale třeba to tak neni a Renault trošku kecá v těch údajích

Odpovědět  |   | 
bingo  |  28. 07. 2008 15:00

Pres 2s? To nema synchronizovanou spajzku?

Odpovědět  |   | 
EL_XEL  |  27. 07. 2008 14:12

No nevím, 8,1 při předpisové rychlosti je u tohohle auta hodně. Tolik žere dvoulitrový turbomotor v oktávce... tady bych čekal minimálně o litr méně.

Odpovědět  |   | 
doombukurest  |  27. 07. 2008 18:01

za 330 tis czk mam focuc 5 dveri 1.6 100 ps viem nieje to idealna volba ale....ked porovnam toto a focus......

Odpovědět  |   | 
doombukurest  |  27. 07. 2008 18:02

novy 0km

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 07. 2008 11:17

A proč kupovat Focus, když je tu toto auto? Mé ženě se třeba líbí a zřejmě si jej pořídí. A je jedno, že za ty peníze by měla 2 Logany, nebo Focus 5D. Proč by si kupovala něco, co nepotřebuje? Nějaký komplex kupovat si co největší auto za daný rozpočet? Ten kdo si kupuje toto Twingo, tak nehledá rodinnou alternativu.

Odpovědět  |   | 
klasik  |  28. 07. 2008 15:06

Presne tak, to mozes rovno povedat ze sa da za tu cenu kupit 10 rocny SEL 600

Odpovědět  |   | 
doombukurest  |  29. 07. 2008 00:00

suhlasim kto chce twingo nebude asi pozerat na focus...ale mam len pocit ze cena toho auta je nadhodnotena....

Odpovědět  |   | 
Childeater  |  27. 07. 2008 18:19

Auto hezké, jen v recenzi se objevilo několik kulervoucích metafor. Potřeboval bych osvětlit několik věcí - selhala mi představivost:

1)
co je to "sáhnout motoru na tep"

2)
autor pravil, že se auto nerozsypalo po 50.000km - to byl dlouhodobý test?

3)
neznám žádnou francouzskou vrtačku, takže se zvukem motoru jsem taky v háji

4)
ve vysokých otáčkách odchází ze scény turbo? cituji: "čekání na zapojení turba do práce relativně krátké a ve vysokých otáčkách výkon neodchází ze scény příliš rychle."

5)
cituji: "Jízda po městě vybízí k úspoře paliva " začínám mít dojem, že pan Vašíček je z Marsu

6)
"Zátah je neznatelný, zrychlení plynulé a reakce plynového pedálu připomíná kolt proklatě nízko." - prosím, přeložte mi to někdo

7)
"Nejtěžším testem pro Twingo GT je zapřažení do cestovatelského úsilí." - z téhle věty se mi zježily chlupy na zadku. Ale třeba jsem to jenom špatně pochopil. Nebo jste zapřáhli Twingo do cestovatelského úsilí tak, že jste projeli D1 z Brna do Prahy?

8)
co je to turbodíra?

9)
"vyjeté koleje mění Twingo GT v ultralight po tvrdém přistání." - nerozumím

10)
"Při pohledu na ceník Renaultu Twingo GT zírám s otevřenými ústy." - zřejmě i na všechno co má čtyři kola a neříká se tomu žigulík

Tentokrát to nebylo vtipné.
Škoda.

Odpovědět  |   | 
jandaxx  |  27. 07. 2008 19:34

No já si tedy nemyslím, že by ta cena byla nějak výhodná. Když už zůstanem u třídvéřáků, tak např Mitsubishi Colt ve výbavě SPORT a motorem 1,3 95 koníků se prodává za 309 900. A že to není turbo, je dle mne spíš výhoda. Navíc je i o něco prostornější.
A výbava je prakticky kompletní.
ABS, EBD, 4x airbag, el. okénka a zrcátka s vyhříváním, přední mlhovky, poloautomatická klimatizace, originál rádio s MP3, palubní počítač, dešťový a světelný senzor, posuvné a sklopné zadní sedačky, v ceně je metalíza, 16ctky elektrony 205/45 a další komfortní výbava. Navíc má variabilní časování ventilů a proměnnou délku sání, takže jede velmi pěkně od spodu. Kombinovaná spotřeba okolo 6/100. A záruka je bez příplatku plných 5 let + 10 let asistenční služba. Vím, Colt už se prodává pár let. Ale i tak je to určitě lepší volba než Twingo.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  28. 07. 2008 11:23

4) turbomotorum obyvkle "nahore" dochazi dech, myslim, ze zrovna tohle je napsane sice s klasickou snahou byt krecovite vtipny "no matter what", ale pochopit to lze. Zda je to skutecne pravda, na to bych si musel precist test nekoho, kdo tomu aspon trochu rozumi

8) turbodira je doba, po kterou slapes na plyn, ale nic se nedeje, proste zpozdeni narustu vykonu za seslapnutim plynoveho pedalu. Turbo se musi nejdriv roztocit, cim mene otacek a cim vetsi turbo, tim vetsi turbodira. Zrovna tohle vasickovina neni.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 07. 2008 12:59

Proc se tim psanim vlastne nezivis?

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  28. 07. 2008 19:03

pisanim sa nahodou zivim, ale aby som si v texte o autach pomahal ciganskymi rodinami a ludmi z trpaslicim vzrastom, tak to mi ani nahodou nenapadlo. Je to trapne, az xenofobne. V tomto pripade sa kolegu zastavate zbytocne, falosna solidarita.

Odpovědět  |   | 
SkylineGT-R  |  29. 07. 2008 10:54

Pan Vasicek tu stale pracuje?! To zamestnavatel necital este ani jeden jeho test? Prisiel som tu pozriet po pol roku ale utekam zas na ine weby, taketo testy nemusim...

Odpovědět  |   | 
Childeater  |  29. 07. 2008 10:51

Já jsem se psaním živil, ale psaním se nedá uživit valně...

Odpovědět  |   | 
Childeater  |  29. 07. 2008 11:02

To Skyline:

Dík...

Zajímalo by mě, jestli se někomu podaří rozklíčovat ten zbytek.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 07. 2008 20:13

Proč je na prvních fotkách automatická klima a i v jiných testech bývá a u oficiálního ceníku renault se u nás nedodává? V základu je mechanická a víc nic. Jinak se mi twingo líbí. Loni v prosinci jsem si v tom byl sednout, když to dotáhli. Vešel jsem se i dozadu, ale netuším jaké by to bylo, kdyby si někdo sedl předemne. Jinak dve samostatná sedadla vzadu chválím. Zajímavě je řešené i miniplato zakrývající "kufr" - je celé přidělané na 5tých dveřích. Být to levnější (cca 270 tak už to mám, ale takhle je to drahý a nižší verze co by za to byla má jen 55 kW což už nenadchne).

Odpovědět  |   | 
g0ne  |  28. 07. 2008 06:56

toto je krasne auto? Asi som z inej planety.

Odpovědět  |   | 
duuri  |  28. 07. 2008 11:04

ta spotreba je nejak moc mimo ale asi ste mali nezabehnuty motor ze?
pretoze ja s mojim twingo 2000 1.2 8v spravim pri kludnej jazde v ramci limitov 5.2
a z 0 na 100 vam to trvalo tiez nejak dlho :)

Odpovědět  |   | 
klasik  |  28. 07. 2008 15:09

asi to twingo nebude mat turbo, vsakze

Odpovědět  |   | 
Janek  |  28. 07. 2008 11:12

0-100 za 12 s dělal už Fiat 128 Coupé 1300 před více než 35 lety...

Odpovědět  |   | 
Skočdopole  |  28. 07. 2008 11:53

Autor se rozplývá, jak si toto miniprdítko vezme na dálnici jen 9 litrů na 100 km. Když si stejných 9 litrů vezme na dálnici fábie (třeba HTP), která váží o 2 metráky víc a má podstatně větší aerodynamický odpor, tak dle názoru všech neuvěřitelně žere a měla by podle vás jezdit tak za 5 litrů . Trošku objektivity do hodnocení pánové

Odpovědět  |   | 
Anyone  |  28. 07. 2008 12:37

Citujem "romská rodina si ho na cestu za příbuznými na východní Slovensko nepořídí".
Mate pocit, ze podobne nie len krajinu dehonestujuce frazy patria do seriozneho periodika?
Ocakavam korekciu v clanku a ospravedlnenie.

Pre menej chapavych, nepochadzam z vychodneho slovenska a ani nie som cigan.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 07. 2008 12:49

Proc korekci? Kdyz napiseme "cesky chalupar si ho nekoupi" tak je to spatne? Jednoduse receno je to treba chapat v souvislostech. Proste jak jsou cesi obecne brani za chaluparsky narod, tak romove jsou obecne chapani za narod s velkym poctem rodinnych prislusniku. Co je na tom spatneho? Z tohto obecneho pohledu, ktery neni nijak urazlivy pak vyplyva, ze si ho proste klasicka romska rodina nekoupi, jelikoz se tam nevleze.

Odpovědět  |   | 
pepa z depa  |  28. 07. 2008 17:00

tady zadnou korekci necekej - nejsi na slovensku......

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  28. 07. 2008 19:09

v cechach je xenofobia voci romom niekolkonasobne vyssia ako na slovensku, to by si uz mohol vediet. Ubohe je, ze sa to takto premieta do kazdodenneho zivota, este aj medzi auta.

A take trapne vyhovorky, ze ved cigani maju vela deti, to si mozete nechat pan Ondrasik viete pre koho. Majetnejsi Romovia chodia napriklad na starych 5 baworakoch, ale chcem vas vidiet, ako to niekde spomeniete v nejakej recenzii ojetiny nabuduce. Je preto 5er ciganske auto? Samozrejme ze nie. Vzdy mate moznost pouzit kopec inych metafor a slovnych obrazov, ale nie je nahoda, ze si vzdy vyberiete nieco, co ma nejaky podton, teraz su to napriklad Romovia. Takze mi tu nehovorte alibisticky o nahode.

Odpovědět  |   | 
Rokba  |  28. 07. 2008 19:57

Je mi opravdu na zvracení z toho, že jsem příslušníkem tohoto xenofobního zamindrákovaného panároda. Za takovéhle cinty o romských rodinách a východním Slovensku by měl autor dostat okamžitě padáka. A v každé jiné civilizované zemi by ho dostal. A v žádném jiném periodiku mimo Áriský boj by si už ani neškrtnul.

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  28. 07. 2008 21:59

Odpovědět  |   | 
rolf  |  28. 07. 2008 22:34

Pokud jste prilis precitlively, tak autorevue.cz nemusite navstevovat. Jiste existuji i jina media, ktera lepe odpovidaji Vasemu pohledu na svet, kvuli tomu jeste nemusite vyhrozovat autorovi.

Odpovědět  |   | 
Freaky  |  28. 07. 2008 22:34

Neni mi jasne co je tak zajimave na spotrebe vetsi jak 6litru ... (vetsina benzinovych motoru)
Muj "jenom" 5ti rychlostni 1,5dci 60kW ma pri ostrejsi jizde po dalnici spotrebu 5,2litru a pri uspornejsi jizde okolo 4litru. Jinak bezne 4,4litru... (s 6ti rychlostni 1,5dci 74kW by to bylo jeste mene)
Tak to mame opravdu tak obrovske zasoby ropy, ze se stale vyrabeji benzinove motory, co zerou i travu podel silnic?

Odpovědět  |   | 
klasik  |  29. 07. 2008 22:42

Tak si porovnaj cennikovu cenu naftovej - benzinovej varianty + cenu nafty a benzinu na pumpe. To si preratas na spotrebu jednotlivych variant a najazdene kilometre. A vyjde ti, ze benzinovy motor ta vyjde lacnejsie

Odpovědět  |   | 
Marek  |  02. 09. 2008 12:19

Tráva kolem silnic se přeci dá považovat za biopalivo...

Odpovědět  |   | 
MaLer  |  29. 07. 2008 10:41

Mno, tak recenzi si nedoctu. Autor, ktery musi byt za kazdou cenu vtipny a dela si vtipy tu z postizeni Cikrta, tu z cikanu, tak toho fakt nemusim. Editor asi trochu zaspal.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan