Pár poznámek...1. Řekl bych, že ta přední kapota přijde při facelifzu na řadu jako první. Otevírání je výžně nešikovné. Takže tipuji buďto, že se rozdělí na dvě části - přední pevná, zadní (blíže u oken) otvíratelná zevnitř a standardně výklopná anebo se bude otevírat celá (a možná tam po nezbytných úpravách zbude i místo na dojezdovou rezervu - tak jak to má třeba Porsche).2. Jinak doufám, že si Renault poradil se systémem chladič vpředu a motor vzadu líp než škoda 120 L.3. Nehrozí spíš přetáčivý smysk? Myslím, že takovouto zadokolku by bylo lehké (a někdy i zábavné) poslat "do hodin".4. Co hluk? přece jen ten motor nenbude asi odizolován tak dobře, jako kdyby trůnil vpředu.
Při těch nekonečně dlouhých převodech, kdy na jedničku jede 55 za hodinu se té spotřebě nemůžeme divit. Je to prostě malé auto do města, kde v podstatě můžete jezdit pořád na jedničku, max. na dvojku a v tom je asi jeho největší plus a k tomuto účelu je naprosto ideální. Nic víc, nic míň.
Mam taky dlouhy prevody 1 55 2 110 3 160 a ve meste muzu klidne jezdit na ctyrku na benzinu a 5 muzu od 60
Cože ??? Spotřeba 6,5 - 7 L ??? Proboha vždyť s takovou jezdím se svým Loganem 1,6 :-O
... a ja s atmosferickym dvoulitrem od mazdy za 5.5 benzinu- co je toto za desivou techniku z francie? :-O
Ty už jsi snad někdy viděl, že by v kterémkoli testu dosáhli reálné spotřeby? Všude auto honí, co to jde, aby si ho užili a vyzkoušeli a pak z toho lezou takové spotřeby. Kdybych se podle testů měl řídit, sotva bych si Renault koupil... Ale mám, spotřebu mám nižší, než píšou v testech, nižší, než píšou v papírech... Čím to asi bude?
Jine medialni kanaly jiz od vcerejska neustale opakuji, jak moc Skoda zdrazuje. Zabavne je, ze automobilove weby o tom ani nepipnou. :-D
... vsichni jsou mrtvi, dave...
to je ale HNUSNÝ AUTO!Staré Bingo bylo sice svéráz, ale mělo aspoň určitý francouzský šarm. Tohle je hodně nepovedená kopie F500.
Jo jo, hnusné, s vysokou spotřebou a znakem pipinky na kapotě, už vím, kdo v tom bude jezdit :-D . Jsem zvědav na prodeje, ale oproti konkurenci je to zoufalost.
Uhm, no aspon mne ta pipina tam nevadi, zaciatok dobry, koniec dobry :-D:-D:-D
Fiat je jen předražený křáp, který si po příchodu nového Twinga může koupit jen moula :-)
kdyby delali dvoumistnou verzi typu smart za odpovidajici cenu, tj. do 150.000 vcetne klimetizace, tak uz bych pro nej mazal. ale ctyrmistna verze je zbytecne dlouha a predrazena
Další chytrý, kdo si myslí, že udělat kvalitní a odolné dvoumístné auto je za hubičku. Když to stojí málo, výsledkem je Tata Nano, když má být kvalitní jako Smart, tak je třeba si trošku zaplatit... Jen kdyby to český moula uměl pochopit.
souhlas!osobne nechapu proc dvoumistna auta uz nedelaji davno i ostatni. citigo, up apod, vsichni kdyby auta zkratili o zadni sedadla a zlevnili by mohli konecne nabidnout to co tu chybimyslenka smartu je super ale cena musi byt odpovidajici tj max 150.000 a ne 300.000
Nemůžu si pomoci, ale Renault mě s novým Twingem zklamal. Čekal jsem že více využije odlišnost danou konstrukcí vše vzadu a postaví zábavné miniauto, které díky stylu a praktičnosti nakope nudné konkurenci zadek. Renault však nabízenou šanci zahodil. Bohužel tohle auto je vše, jenom né zábavné při řízení a ten silnější motor 0.9 TCe je prý ještě větší tragedie, než ten základní litr, zejména díky špatné ovladatelnosti a nevyrovnanosti při práci s plynem. Spotřebu to má prý s turbem bez problémů kolem 9l, bez turba za 7l a to je novinka roku 2014. Prostě konkurence je o parník dál...
Treba ta spotreba je OK. Ono to twingo je trosicku obrik n mzlem podvozku.. vyssi nez scenic a pro 4lidi mi na salonu prislo uvnitr prostornejsi i nez kratky megane.. Takze realnych 7l u mladeho auta ve meste je v pohode. Citygo je proti twingu trpaslik 😄
jste mne rozesmál...,samé "prý"...takže jste auto ještě asi ani neviděl, ale už máte jasno, že je to plečka.... ach jo....:-/
Videl, jel (v 1.0) a četl zahraniční testy, které se na mínusech Twinga shodují i s tímto testem. Co můžete přinést vy?
Která konkurence? Rozveď to... ať to zase není jen výkřik do tmy B-]
Ať už Hyundai i10, nebo koncern (UP, Citigo, Mi.)... stačí? Dle zahraničních testů to jsou povedenější vozy a ta spotřeba je o třídu jinde.
Jak mám prosím rozumět informaci z testu že "...Jde o motor atmosférický, tedy v nízkých otáčkách nečekejte divy .....Od 1000 ot./min máte k dispozici 90 % točivého momentu ..." ??A asi bych měl trochu strach o nohy při čelním nárazu, a to i docela mírném. :-(
Pri tych 1ooo otackach samozrejme nepojde, pretoze nema vykon. Cim je ta veta hore nedomyslena.Preco strach o tie nohy?
Pokud má při 1000 otáčkách 90% maxima momentu, tak logicky ve vyšších otáčkách to nemůže táhnout o moc lépe (max. o 11%). Proto je s podivem, že v jedné větě píšou, že to dole nejede a v druhé větě napíšou, že dole to jede na 90% tak dobře jako nahoře.
Protože pokud má 90% momentu už v nízkých otáčkách, tak jaksi není možné očekávat víc a křivka výkonu může být v závislosti na otáčkách pouze rovnoměrně rostoucí, nebo už jen horší.
Ja mam malyho pindika - je hezkej?
Na to se zeptej svého táty :-D
Presne take auto do mesta potrebujem. Dobry rejd, obcas decka na zadne sedadla. Otazka znie, ci sa za volant vojde dvojmetrovy chlap.
Ja takto hodnotim kancelarsky papier alebo toaletny, ako ty auta. Proste aby bol lacny a dost siroky na zadok..U auta su parametre uplne ine. Ked vpredu nie je motor, preco tam nie su same vystuze ako ma Tesla a auto nie je najbezpecnejsie?Preco vpredu nie je kufor?Preco je vzadu na kryte motora len jedno obvodove tesnenie? Preco je molitan nazltly.Preco veka na motore nie su dve?Preco automobilka nezverejnila fotky holej karoserie?Premarnena sanca. Konstrukteri smejdi a hlupaci aj s riaditelmi. Smutne.
Ale beriem, ze tento chladny kalkul, ze ved cielovou skupinou su debilni hlupaci a aj ostatne auta su take nanic, umozni, ze tych hlupych ubudne po havariach.Renault sa vlastne aj s inymi automobilkami stara o socilane inzinierstvo, odburava z dejin hlupakov. A za to patri velke plus. +Takze konspiracie su dennou realitou. Staci si kupit obycajny rohlik co ma 30 rakovinovych eciek.
davno som tu nebol, ale ako vidim clovek sa len pousmeje
zaujimave auticko, v nejakom ''chlapskejsom'' prevedeni (rozumej ine farby) by som to v pohode bral, to umiestnenie motora ma tiez dostalo :-)Vyklopne okna mi pripominaju moje stare Uno, je to vynikajuci sposob vetrania (hlavne na dlhsie jazdy) pre tych, ktori nevyzaduju dlhodoby blahodarny vplyv klimatizacie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.