Kdo by koupil renault thalia 55kw 2004 1,4 ozvěte se Lukáš roch můj email lukynecek.1luky@seznam.cz
Sto ludí, sto názorov. Skoro vždy si každý vychvaluje auto, ktoré momentálne vlastní. Ja som mal 4 znacky vozidiel z toho škodu 105 novú a škodu Feliciu tiež kúpenú novú, Okrem toho Citroena a Kiu. Momentálne mám Renaulta Thaliu r.v. 2011 a musím povedať čo sa týka nákladov na prevádzku, spotreby, a celkovej sumy vozidla, tak sa jednoznačne priklánam k Thalii, myslim že odvezie ma tak isto ako Fabia a hlavne za polovicu menej, čo sa tyka ceny vozidla, nehovoriac o kvalite karosérie, ktora začina zavčasu korodovať.
Mám Thalku 4. rok 1,2 16V od nové .Kupoval jsem jí čistě účelově jako levné,nové auto na každodenní dojíždění do práce a na pošusty.Musím uznat ,že to jede v pohodě není to žádný závoďák jelikož se v zatáčkách chová trochu nervózně ale na pohodové normální ježdění dobrý.Co se týče spotřeby té psané jsem ze začátku moc nevěřil ale při běžných rychlostech 90 - 100km/h a dálnice 130 -150km/h jsem na průměru 5,3l/100,nejenom podle PC ale i přepočtem natankováno/ujeto.Co se týče pohodlí,není to nejhorší za tu cenu kdo by co ještě chtěl.Kufr ten je velký až dost.Pokud srovnám provozní náklady a náklady na údržbu s auty které mám,musim na férovku říct,že ty jsou (zatím) minimální.Tankování,výměna oleje po 10000 toť vše.Uvidim časem jaký to bude držák.Zkušenost mám zatim takovou,že jsme Thalky kupovali s kamarádem nastejno.Zatímco já jsem spokojen bez závad ,jemu se závady jen sypou a pod 7l/100 se nedostane.Zdali je to náhoda nebo špatný kus těžko říct ale za mně pro svůj účel dobrý autíko.
Pokud sháníte náhradní díly na Renault, zkuste náš web http://www.b-land.cz... . Naleznete zde přehlednou nabídku.
Zdravim, pote co nam ukradli Megana (1.6 - ka) r.v. 2000 jsme si koupili v kvetnu Thalii, limitovana edice L.S. Alize 1,2 -ka, vcetne klimatizace, auto CD a radia, atd. Cena byla snizena z 279 tis. na 249. Po prvnich zkusenostech jsme velmi spokojeni. A to muzem srovnavat - meli jsme postupne, Clio, Megana a ted Thalii. Je pomerne ziva i se slabsim motorem, je usporna a pro 3 clenou rodinu idealni. Vsem doporucuji. ;-)
Rozhodujem sa kupiť Thaliu 1,2 v zakladnej vybave; Sme štvorčlčnná rodina - dve deti 7 a 9 rokov; Nezaleží mi na image, ani na výkone - potrebujem spoľahlivé "premiestňovadlo"; Uvažoval som aj o Fabii Junior - vyhráva zatiaľ Thalia (cena, zakladná vybava,... ) Poradte...; V Thalii som este nesedel...
ja idem kupit teraz tiez thaliu, a po vsetkych poradach so znamymi, nemam o com rozmyslat, znamy mal thaliu, presiel s nou cele slovensko, samozrejme podnikatel, aj chorvatsko, . idem kupi sice trochu ojazdenu, 2004 rocnik, ale len 45 000 najazdene, Verim ze sa nepopalim. Na novu nemam. O fabii junior ani neuvazuj, je to o nicom.
Vdaka za reakciu, ja ju uz mám v garáži a po prvých cca 500 km som výsostne spokojný (samozrejme nechcem to zakríknut ); Za málo penazí hodne muziky;
Ahoj Lidi potřeboval bych rozměry ráfků na R. thalii 4 fáze typ auta 1.2 55KW Expression.gumy jsou 175/65 r 14T Chtěl bych si koupit l. kola a nevim jaké rozměry jim mám řict aby mi pasovaly
rozmer rafku na Thalii je 5,5 J 14x ale muze byt i 6 14x to já už si zamluvil l kola pres net a to 6 J 14 (bylo mi to doporučeno raději ty 6 nez tech 5,5 - muzou byt obě vyrianty) 4x100x60
Zdravim vsetkych, pridal by som aj ja nazor na diskusiu Fabia vs. Thalia. Na rodicovskej Fabii hatchback 1,2 HTP 40 kW som jazdil 3 roky, pricom som najazdil cca 30.000 km. Renaulta Thaliu 1,2 16 V 55 kWsom si kupil v juni 2006 a v sucastnej dobe mam na nej najazdenych 7.500 km. Myslim, ze uz mozem objektivne zrovnat obidve vozidla i ked jedno je hatchback a druhe sedan. Rozhodoval som sa pre rodinne auto a vela moznosti v sume do 300 tis. Sk nebolo. Isty cas som sa pohraval s myslienkou, ze si kupim Daciu Logan, ktoru som videl na webe, avsak nevedel som si pomoct, ze by som si kupil rumunsku Daciu. Stale je vo mne evokovany dojem, ze Dacia je vozidlo z ktorého je z desiatych vyrobenych kusov jeden podareny. V tom case vyssie opisana Fabia stala 340 tis. Sk, takze som nad nou prestal rozmyslat, hlavne ked Dacia bola o 90 tis. lacnejsia. Prisiel som do predajne Renaultu s tym, ze si pozriem Daciu pripadne urobim testovaciu jazdu. Majitel predajne mi povedal, ze Dacie u nich iba servisuju, takze som uz zacal odchadzat avsak este ma zastavil so slovami ci trvam velmi na Dacii, pretoze je cenove zvyhodnenie na Thaliu, pricom bola v rovnakej cene cca 254 tis. Sk. Prezrel som si ju, zobral katalógy a isiel domov. Za par dni som isiel do inej predajne Renaultu kde som mal moznost na zivo zhliadnut Daciu Logan. Prve dojmy som mal, ze ide o velke rodinne auto, piaty ludia sa bez problemov odvezu, velky batozinovy priestor, kvalitny motor Renault 1,4, avsak spracovanie interieru, hmm nemohol som si pomoct, nedalo sa. Verim, ze Logan nema neduhy predchodcov, avsak auto je skor urcene na vidiek kde su nekvalitne cesty. Nakoniec som kupil Thaliu. Sice dovtedy skoncila akcia a uz bola k "mani" za 275 tis. Sk, avsak stale bola lacnejsia ako Fabia sedan o cca 90 tis. Sk. Fabia ma oproti Thalii (nemyslim tu najnovsiu, ktora prisla do predaja 09/06) kvalitnejsi a krajsi interier, tvrdsi podvozok a lepsie sa mi s nou rezu zakruty. Taktiez mi na Thalii chybala vnutorna cirkulacia vzduchu a otackomer. Tym u mna koncia vyhodii Fabie oproti Thalii. Thalia ma v tomto pripade vacsi kufor 510 l oproti 260 l, airbag spolujazdca, kvalitnejsi a silnejsi motor. Dizajnovo su podla mna Thalia a Fabia sedan na rovnako, pretoze oba modely pochadzaju z hatchbaku a zadny kufor je akoby na silu prilepeny. Proste z boku sa mi ani jedno auto nepaci, i ked na Thaliu si zvykam :D Sice moja reakcia je obsirnejsia ako ostatne, avsak chcel som do nej vlozit vsetky dojmy z oboch aut. Obidve vozidla su prakticky na tej istej urovni, avsak u Renaultu dostanete za menej penazi viac ... Pekny den
Chtěl bych se přidat k tomu povidání Thalie-Fabie.V podniku jezdím s Fábkou,W-Cady,Felicií a doma mám 30letého Warťase-to počítám jen vozy za poslední dobu.Nebudu unavovat s těmi ostatními.Myslím, že musím dát hlas Tháliji.Proč?? Thalie FabieCena 1 0 Vzhled zboku 0,5 0,5Vzhled ze předu 1 0Vzhled ze zadu 1 1Výbava 1 0(žádná není)Palubka 1 -5Kufr 1 0Spotřeba 1 1Poruchy(nemohu posoudit,ale na netu) 1:9Pohodlí 1 0Jsou to jednoduché počty a proto jsem si zamluvil Thaliji. Pánové ruku na srdíčko komu se zamlouvá palubka ve Fábce?Je to hrůza - i ve Felíciji je propracovanější a praktičtější.A za stejné peníze dostanu Tháliji vybavenou tak jak bych si Fábii nekoupil. Když dovolíte škoda řeší nato, že je to domácí prodejce a výrobce.Zajisté budou tací co nebudou souhlasit.Je to jejich právo a já tímto vyjadřuji jen ten svůj. Až najedu nějaký ten kilometr s vlastní a ne jen s půjčenou, tak se zajisté ozvu.A pánové je to jen plech (i když pro někoho miláček) tak hlavně vždy dojeďte v pořádku.Přeji šťastné cesty a návraty.Čus .
Já mám model už 2007 a je to auto OK. Má posílovač řízení, 2x erbeg, palubní počítač, nastavitelnou sedačku, ABS, el. stahování předních okén, palubní počítač. Výkon 55 KW a jede to velice dobře. Dostal jsem jí ještě v akci se slevou.
Tak se mi to nějak nepovedlo,ale snad se v tom nějak vyznáte.Čus
Horší auto něž Fábii jsem nepoznal,od nova samá porucha jen na 10000km 8 reklamací a to važných závad.NEBYL MĚSÍC ABY SE NĚCO NEPODĚLALO!!!! Současně semnou si moji dva znami koupili Thalii a neměli žadny problemi a ty problemi fabie maj a to většina fabii je to nejporuchovější auto co znám!!! Podvozek fabie ma s bídou životnost 50000km!!Takže k čemu jsou ty jeji udajně skvěli jizni vlastnosti když nic nevidrží.Jsem šťastný že jsem ji včera prodal.
Kup si thalii a bude spokojenej jinak blahopreju k prodeji!
Tak Vám tady čtu ty Vaše dohady a názory . Přispívám proto i já . Rozhodně bych bral Thalii než Fabii . Jsem s Thalií spokojený a cenově je daleko výhodnější Renault. Myslím ,že mýty jako to , že je Fabia levnější .He he. !!Mám tu silnější verzi 1.4 16V a skutečně se dá ve městě jezdit do 7l. Kufr je prostorný pro nákupy.Výbava bomba . Samozřejmě ,že plasty a komfort zde není jako ve VW , ale něco za něco. Nemůže člověk čekat že za 300 000 Kč bude mít náklaďák,limuzínu a další auta v jednom. Fabia v sedanu nic moc a hatchback je mrňous !!
KLOP KLOP KLOP... xixiNuz zacal som trosku svojrazne... Nexem prechvalit svoju Thajku... Mam ju daco vyse roka, najazdenych cca 15000 km a priemerna spotreba 6,2L. Myslim si, ze je to celkom OK. A zatial ziadne problemy... Kufor je tiez super velky, len jeho svetlost by mohla byt vacsia. Priestor vo vnutri je o dost vacsi ako vo fabii, miesta okolo volantu je podstatne viac ako vo fabii a vzadu tiez. Ano, mozno ma fabia lepsi podvozok, ale ja hovorim, kazdemu co jeho jest. Zial, na Slovensku sa fabie predavaju dost draho. Mam na mysli fabiu podobne vybavenu ako je moja thajka A ak by som si mal znova vybrat, zasa volim Thaliu. Problemy s radenim spiatocky nemam, skor jednotka ma obcas trosku pohneva, ale nie je to casto. Vsetko ostatne je v pohode, ma slusnu svetlost, cize ked aj idem po lesnej ceste, nemam pocit, ze pridem o podvozok, ako ked idem na fabii. Netvrdim, ze fabie su zle auta, skor mi vadi cena, za aku sa fabie predavaju... A ten mizerny vnutorny priestor...Vsetkym prajem vela stastne najazdenych veeela km a nech nam tie nase tatose, ci uz zo stajne Renaultu ci Skodovky ci inej znacky, nech nam sluzia k spokojnosti, ved o to predsa ide, no nie?bismarck
Nedavno som siel v thalii a doma mam fabiu ale ta thalia ide ako hracka a ked som si sadol do fabie tak som sedel akp prikovany takze nech mi nikto nehovorí ze thalia je lepsie a kvalitnejsie auto. Proste to spracovanie interieru a podvozok u fabie sa neda porovnavat s thaliou. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Děláš chytrého, já seděl mockrát a řídil obě auta mockrát, prostě ses někde dočetl,že má Fabia lépe naladěný podvozek. Prosím Tě k čemu Ti to je ? Ty s tím šnekem budeš závodit, abys potřeboval tvrdý podvozek ? Já v autě vozím rodinu a nechci počítat díry našich silnic, někdy bych bral i měkčí auto ( třeba, když děti vzadu spí ). A co meleš o kvalitě ? Sám všude čteš, že se Thalia neopravuje, což se o Fabii říct nedá.
Tak tak mas pravdu!!!!!!!!!!
Vlastním Thaliu 1,4 16V, a musím potvrdiť, že toto auto je skutočne super, a spotrebu má vynikajúcu. Na plnú nádrž som prešiel 720km, t.j. z Vodíc v Chorvátsku do Bratislavy a to sme boli štyria ľudia a plný kufor batožiny. Aj servis v značkových sevisoch je cenovo dostupný, čo sa u škodovky povedať nedá. Škoda, že Mladú Boleslav vlastnia Nemci, neni nad Francúzov.
Mám Thalii 10mesicu a uz jsem jezdil v ledascems,ale fakt je ze mi jeste zadna Fabie neujela krom RS a ta kostuje 500tis.Kc,spotreba je 7,5l v prumeru coz je celkem dost na druhou stranu ma slusne zrychleni a dostanu se i nad 180km/h.Kdyz jsem si auto vybiral tak mne dostal kufr,ktery je opravdu dost velky na prakticky cokoliv.Nemam nic proti Fabii,ale komfort ktery je v Thalii je daleko pred komfortem Fabie,pokud se to nekomu nezda tak staci sednout za volant.Uz ovladani autoradia pod volantem je vec kterou kazdy ridic oceni,nerusi pozornost pri rizeni a je perfektne ovladatelne,nemluve o sedackach a v neposledni rade o palubní desce.Casto se setkavam s tim ze mi lide kritizuji pripojeni kufru,ale v tom není s Fabii zadny rozdil,vypada to stejne divne.Mam najeto 31tis kilometru a nesetkal jsem se s jedinou zavadou,takze je i dost spolehliva,v cemz skodovka stale trochu plave.Thalii bych doporucil kazdemu,kdo by o to stal,krom kufr ji jde tezko neco vytknout.
Uz pol roka mam Thaliu, predtym som mal 4 roky 1,4 MPI 44 KW fabiu.
Mozno je to s tymi 1,2 lepsie, ale ta 1,4 zrala 6,5 v meste a mimo mesta som sa na dialnici pri 120 nikdy nedostal pod 6,2 litra. Zato plne obsadená Thalia pri 140 zoberie 5,6 litra. Raz som skusal aj plny kotol a bolo to po dvesto km na dialnici za 7,8 litra, ale hodinu a dvadsat minut 170. Takze...
Na slovensku je dostat Fabiu junior za 289 litrov a vo vybave je karoseria sedacky a okna a moja Thalia stala v juni v akcii 264 litrov a mala aj klimu.....
nechápu jak můžete srovnávast fabii a thalii... Kvalita podvozku a karoserie je u fabie min. o 5let dál,podvozek fabie má kvalitu aut nižší střední třídy a jestli někomu vadí,že bere o 0,5litrů/100km víc....... Nechápu.Ušetříte kolik,1000 Kč za rok? šetřílkům doporučuji moped,ten jezdí za 3L/100km )
Faabia sice lepsie sedi v zakrutach, ale viac trasie na nerovnych cestach a komplikovana predna naprava (na nasich deravych vozovkach) menej vydrzi. Inac to naklananie je iba vec zvyku, ja na Thalii prejdem zakrutu zhruba rovnako rychlo ako na Fabii. Treba si totiz uvedomit, ze pokial nenarazite na obrubnik ap., auto sa neprevrati, ale ide do smyku! 55/59 kW Fabia ma oproti RT 1,2 vyssiu spotrebu, dane + poistky a je podstatne drahsia (o 30%). Ma mensi kufor, je hlucnejsia, horsie akceleruje, prave zrkadlo ma mrtvy uhol, mensi komfort jazdy.O Fobii by som uvazoval, ak by bola za rovnaku cenu ako RT. Ale za tak vysoku cenu a uzitkove vlastnosti by som musel byt padnuty na hlavu.
Nevím co chceš šetřit . Nech si spočítat za kolik Ti ve škodovce prodají Fabii 1.4 v té výbavě co má Thalia a pochopíš že ten rozdíl v Kč neprojedeš. Takže by Fabia musela jezdit za 0 litrů. Pokud chceš nějaký pořádný auto , tak si za ty prachy kup 3 roky starou Toyotu a budeš o dalších 5 let dál ( třeba motoricky).
HUF TUNER JE KOKOT
Rad bych videl nebo si precetl nejaky vysledek z crach testu thalie... pokud nekdo vite o adrese kde najdu tento test na thalii tak mi ho prosim bud zde napiste, nebo a to by bylo nejlepsi, poslete mi ho na mail. diky.....
...mimo jine..... dost vasniva diskuze jen tak dal..
... muj nazor je jednoznacny.... Thalia nebo nic......
diky
pozri crash testy na www.renault . . . clio . . . . thalia je clio, len s vecsim zadkom . . . . aj technicak ma ze renault clio thalia
techničák mám, ale to co ty píše tam není, ačkoli to není vůbec důležité...
Asi pred trema tejdnama mi dovezli thalii sestavenou na prani, zkusim tady popsat par zkusenosti ktery s ni zatim mam, posudte sami -
Pred koupi jsem samozrejme prochazel spoustu ceniku a vyslo mi ze fabie s aspon TROCHU slusnou vybavou se pod 400 000 koupit neda (lada ojeta)
Ale uz k thalii:
Motor: 1.4 v16 benzinak (72kW/98k)
Vybava: (krom seriovejch veci): klimatizace, pylovej filtr (obe v akci zadarmo), ABS (17000), mlhovky (3500), el. nastavitelny a vyhrivany zpetny zrcatka (3000), samozrejme central, radio 4 repraky (15W - 9000kc), etc etc ...
Kdyz clovek doveze nejaky auto (jakykoli!) dostane 25k slevu.
A ted pocitejme - celkova cena za tohle auto = 315 000, kdyz odecteme 25k tak to je 290 000 s dani!!!!!
Fabie s podobnou vybavou minimalne 420 000. (spis vic)
A jeste k mistu v aute: ja merim 203cm a muj otec 198cm a v thalii sme si pohodlne sedli za sebe. Ne, to neni vtip ani naka reklama. I kdyz vypada thalie jako strasne maly auto opravdu se do nej clovek vejde. Nemusim doufam pripominat ze kdyz sme si "sedli" za sebe ve fabii, tak sme museli oba skoro stat protoze proste nebylo misto.
Asi nejvetsi vyhoda, a v tom fabii i jiny auta tyhle tridy doslova drti, je obrovskej zavazadlovej prostor (510l), kterej se da srovnavat i s modelama vyssich trid). Na druhou stranu se do nej ne uplne idealne da dostat.
Interirer: je zhruba na stejny urovni, renault ma urcite lepsi palubni desku.(podle me)
A to prosim pripominam ze se srovnavame auta uplne v jiny cenovy kategorii. Jak sem uz uvedl, obe tyhle auta s podobnou vybavou - Fabia 420 000 (minimalne), thalie 290 000 !
To je skoro o tretinu vic. To sou duvody proc sem sel do thalie.
A co je jeji nevyhoda? V zatackach se docela dost naklani, ale nic strasnyho a taky nepusobi nijak robustne (v tom na fabii dost ztraci).
Motor by moh bejt silnejsi na D1 sem dal max 195km/h a taky akcelerace neni uplne idealni (ale lepsi nez vetsina fabii).
No a samozrejme dyzajn je opravdu nepovedenej. Predek jako z clia a zadek se k nemu proste nehodi.
Snad to zajemcum, kteri se rozhodujou mezi thalii a fabii trochu helpne. Podle me nema thalie diky vybave a predevsim cene konkurenci.
Taky uvažuji o koupi Thalie, ale nejsem si jist kolik stojí náhradní díly a nebo např. prohlídka v servisu. A zda potom není lepší připlatit víc za Fabii a mít pak levnějsí servis. Nevíte někdo ceny dílů a poplatků v servise v porovnání s Fabií?
Fabii jsem vlastnil něco málo přes 1 rok (cca 20.000km). Během této doby byly v rámci záruky provedeny opravy za cca 15.000Kč (čidlo otáček, kostky na přední nápravě, tečící převodovka,stahovače oken apod.). Těžké zklamání.
Teď jezdím s Thalií asi 7 měsíců a musím zkonstatovat, že absolutně bez problémů. Thalie je pohodlnější, pružnější, lépe brzdí a kufr je opravdu dobrý. Co se týká spotřeby, tak je to shodné s Fabií. Vím, že Thalia není zrovna moc velký krasavec, ale díky dostupným (a homologovaným) doplňkům se dá vylepšit.
Takže 1:0 pro Thalii.
Zajimalo by mne jake doplnky mas na mysli?
Zdravim vsetkych,
rad by som vedel ake drahe su nahradne diely Renaultu - konkretne Thalie. Zvazujem kupu tohto auta, len ma vyplasili stare tabulky cien nahradnych dielov.
Moj znamy tvrdi ze este pred rokom bol Renault druhy alebo treti najdrazsi vyrobca co sa tyka nahradnych dielov.
Neviete mi poradit ako je na tom teraz v porovnani s inymi automobilkami?
Dakujem.
Mám Thalii 3 něsíce, expression, 1,4 55kw, spotřeba 6,5 a to ji moc nešetřim. Jinak spokojenost i s kufrem.
Pro normálního človíčka není o čem uvažovat pokud nechce Ladu nebo Suzuki Swift. Fabia je předražená a ostatní vozy této kategorie jako nové Polo,Fiesta nebo C3 taky. Za ty peníze je to nejlepší možná koupě.
Taky myslím. Fabka pod 400tisíc je totálně o ničem, zatím co Thalia již pár věcí v této ceně má. Výkon vyšší, ale místa vzadu poměrně míň. Těžko říct. Fabia je lepší, ale dražší. Asi jako rozdíl mezi Opelem Omega a BMW 5. Tak to vidím.
Nějak mi chybí v recenzi popis vlastností podvozku ....
Prosíme všechny, nepište nic o spotřebě 1.4MPI a ani o akceleraci, nedělá mi to dobře, při představě že s tou naší musím někam dopravit
Kdyby se rozdavaly ceny za nehnusnejsi auta, tohle by byl mozna muj favorit. Z tohohle auta jenom cisi lace. Je tak neskutecne hnusny a osizeny, ze to neni ani mozny. Nezapre to fakt, ze je to special Renaultu pro socialne slabe z Vychodni Evropy a na vyspelych trzich se vubec nenabizi, protoze si nechce delat Renault ostudu.
Jednou staly vedle mne na svetlech nova Laguna a Thalia, clovek by neveril, ze je to jedna firma.
Jen omezenej a duševně slabej člověk se může stydět za thaliu, je to úplně normální auto, všechno dělají média a lidi okolo - prostě někteří to nemůžou unést, že někdo dá za auto polovinu peněz co on a dokáže s ním na silnici držet krok.. že? Je to o lidech ne o autech!!!
Hmmm, zaujimavy názor. Chcelby som vediet na akom aute sa vozíš ty.
Bolku, musím s Tebou souhlasit, že Laguna je proti Thalii skvost. Proč ale vypouštíš z úst slova o sociálně slabých, když sám jezdíš ve starém Roveru 620, jehož prodejní cena je nyní ještě o dost nižší, než nové Thalie? Pokud je Thalie pro sociálně slabé, tak pro koho je starý Rover? Zkus nám to tu popsat
Neni dulezita prodejni, ale nakupni cena. Samozrejme tim jak toho Rovera mam uz hodne dlouho, tak ted bych ho prodal uz jen za neco malo pres dveste tisic. Koneckoncu jsem taky puvodne planoval, ze uz letos koupim nove auto. Jenze ten Rover se proste brani jak muze. Je to naprosto bezproblemove vozidlo na kterem se mi nikdy nic nevysralo, na ktere jsem si zvykl, proste pohodovy auto a to kolik ma ted prodejni cenu mne abych se priznal ani moc nezajima.
Tim, ze uz jezdim docela malo po dalnici, tak mne ani ten slaby dvoulitr moc nestve. Koneckoncu moje nejdelsi cesta je ted Praha - Brno a to se tou cestovni dvoustovkou docela da. Ja si myslim, ze bud se na nem neco vysere, nebo jeste minimalne rok s nim budu jezdit, protoze proste neni duvod koupit nic noveho.
Ja proste nejsem ten typ co si koupi auto, ktere normalni chlapy kupuji milenkam a pak na to nacpe tuny plastu a necha vyladit motor urceny pro jizdu domov - Delvita a zpet. Mne staci normalni auto co mne doveze tam kam chci.
Takže raději jezdíš ve staré a nebezpečné ojetině ? Crashtest by byl první důvod, proč bych to auto nechtěl. To by naštvalo, kdyby nějaká něčí milenka ve Fabii zapříčinila nehodu a Ty ve svém Roveru přišel o nohy a ona vyvázla jen s oděrkami.
BTW, měl jsem dříve Senatora 3.0 r.v. 91 s PC přibližně 1.100.000Kč. Nikdy by mně nenapadlo ho v roce 99 posuzovat jako auto za více než milion Kč .
Neprecenuj crash testy malych vozu. Videl jsem par srazek malych s velkymi a bez ohledu na hvezdicky byl ten prcek vzdycky na sracky (a to vcetne posadky). Crash testy simuluji narazy do prekazky, ktera neuhne (typicky mostni pilir), v realu dojde vetsinou k narazu a nasledne odmrsteni vozidel po okolni krajine, kdo leti dal je asi jasne.
Moderni auta maji samozrejme velke vyhody, nicmene nezavrhujme uplne fyziku, ona skutecne funguje.
Pri poslednim vyletu do Nemec jsem videl hvezdu malych vozu Toyotu Yaris po srazce se starym BMW5, tak zenska co ji vytahovali z Yarise nevypadala vubec pekne, byly to osklive hluboke "oderky".
Co se tyce toho kolik stoji "stare auto", tak kdy se koupilo je dulezite. Muj svagr ma sedmicku baworaka (ted uz -2 model), koupeny nekdy v devadesatem jako funglovka za 120.000 DM. Ma ho furt. Auto jezdi, je na nej zvykly, pohodli je tam slusne (urcite lepsi nez v jakekoliv Skode). Je proto socka, ze ma vice nez deset let stare auto s dnesni skutecnou hodnotou rekneme 6.000 DM, respektive 3.000 Euro ? Tobe se to tezko vysvetluje, ale skutecne existuji lide, kteri maji auto na to aby je nekam odvezlo a kdyz je kvalitni tak i deset let. Ne kazdy si koupi kazdy rok nove auto a nalepi na to tuny mracitek, spoileru a "sportovni" vyfuk, aby si dodal povadle sebevedomi.
BTW: Memu autu je pet let, nazvat ho "starou ojetinou" muze fakt jen majitel Skody. Tam je totiz jasne, ze po peti letech se auto rozpada. Pred casem jsem jel v 15 let starem Jaguaru XJ12, reknu ti ze vypadal (minimalne zevnitr) zachovaleji nez tri roky stara Octavia, kterou jsme meli v praci. Minimalne mu nedrncely plasty a fungoval mu central.
BMW 7 a Rover je dost rozdíl, nemyslíš ?
S jedním Roverem jsem se měl tu čest svézt (za volantem). Byl to 25 tuším 1,5 nebo spíš 1,6i. Humáč. Tupý motor, hrozná sedadla, drnčelo v něm kde co a celkově bylo to auto takové mdlé, bahení a dietní. Asi jsem oběť sportovních podvozků a tak si už normální auto nedokážu vychutnat. Možná, že nebyl tak špatný. Pocitově ale fakt připomínal Felicii .
Tak to je argument jak svina !!! To je jako kdybych rekl, ze Superb je sracka, protoze jsem jel ve Fabii. Rover 25 je o dve rady niz.
BTW: Nejlepsi ovsem je kdyz majitel vozitka Skoda argumentuje hroznymi sedadly, kdyz WV koncern dava do aut (s vyjimkou A6+) nejhorsi sedacky snad vubec. Sedacky Octavie jsou neco tak neskutecne hrozneho, ze to prekona jen ten zakladni plastovy volant.
Nemáš dobré informace a jsi zaujatý. Je to škoda, nejsi hloupý. Jen Tvá úroveň poznání je značně ponížena o faktor neojektivity .
BTW, seděl jsi už někdy v sedácích Golfu GTI, nebo Leona Cupry?
Ano jsem neobjektivni. Bohuzel jsem mel s WV group dost casto hodne spolecneho vzhledem k tomu, ze jsou to bezne sluzebni auta, takze mam nazor dosti negativni.
Co se tyce golfu, tak jsem sedel v jedne VR6tce, a byly tam sedacky s *VELMI* dobrym drzenim pasazera na miste, ale 200 km+ bych v nich ject nechtel. Ale to byly nejake RECARO ci co, asi nebyly z tovarny.
VR6 je Golf III, to je minulost. BTW, Recara dost možná z továrny byly.
Neblazni HUFe, roveru tady jezdi skoro stejne jako Ladovek takze to proste MUSI bejt uplne super auto, copak to jeste nechapes???? A takovi pitomci jako treba taxikari by si v zivote takovy auto nekoupili, radsi jezdi v tech pitomejch pseudogolfech a newtrabi aby byli kazdou chvili v servisu protoze jim vubec ale vubec nezalezi na tom, jestli budou nebo nebudou jezdit!
Rover byla vzdycky mensi automobillka, takze pocty nejsou prilis vyznamne v ramci celkove produkce a u nas zastoupeni nebylo nikdy nic moc. Treba v Nemecku jich jezdi o neco vice.
Musim ovsem rici, ze je to prave to co se mi na tom aute libi. Nechtel bych mit auta, ktere ma v Praze desitky tisic lidi. "Nejlepsi" by byla zelena Octavie. Tu kdyz zaparkuji u Tesca v Letnanech, tak ji budu pul dne hledat, protoze jich je tam stovka. Ja vylezu z kramu, rozhlednu se a jediny Rover na parkovisti je muj. Snadna navigace.
Argumentovat taxiky je docela blbost. Vetsina taxiku u nas jsou dotahnute kraksny z Nemecka. Pokud jsi nekdy byl mimo CR, tak by jsi zjistil, ze v Zapadni Evrope je snad nejcastejsim taxikem Ecko Mercedes. Kolik jsi jich u nas jako taxiku videl ? (tedy krome hotelu) Holt jsme republika socek, tak mame sockovy taxiky. Ani v Nemecku neni tolik taxiku WV Golf jako u nas.
Haššane, haššane ty zase perlíš ... takovýhle argumenty...:))))
takže nejlepší a nejméně poruchový auto je to, se kterým jezděj taxikáři ... a kolik že jsi škodovek potkal taxikařit v NY ?? a kolik v Moskvě? :))
jak malý děti, fakt....
Ještě něco: jak jsi proboha přišel na NY a na Moskvu? Ja myslel že tu řešíme český trh s autama.....
No já zas nějak nechápu jak jsi přišel na to že když se škofkama jezdí poměrně významná část českých taxikářů, že je to důkaz o jejich kvalitě a bezporuchovosti ???
Pokud by jsme tento nesmysl přijali jako fakt, tak bychom potom mohli logicky odvodit, že nejlepším a nejméně poruchovým autem v USA je chevrolet caprice, v Rusku Vaz 2107 a Volha, v Polsku Daewoo Tico, Fiat 126 a Fiat Palio, v Brazílii VWbrouk a VWtransporter,.....
...což mi příjde poněkud, ehm, nepřesné ...
Ty si vazne myslis ze jsou to takovi pitomci aby si vybrali to co je podle tebe ta nejvetsi sr..ka na trhu?
v tom případě ovšem musejí být naprosto blbý taxikáři ve všech okolních zemích kam se škoda vyváží a kde je taxikáři využívána minimálně...
tedy chtěl jsem říct, že fakt o využití té které značky v taxislužbě (zejména v zemi původu) nevypovídá o jejích kvalitách mnoho:)
ČR, chlape mluvime o ČR, v německu by si bez E Klasse taxikar ani neskrtl,ale my mluvime o ČR kamarade tak přestaň porovnavat. Btw kolik lad se ročně proda v USA ???????
ještě jednou a pomalu ...:)
co jsem si stačil všimnout , tak v každý zemi se nejčastěji taxikaří s auty domácí produkce, a ČR samozřejmě není vyjímkou, což nepřekvapí a podle mě není důvod na to konto z toho dedukovat kvality dané značky. Rozumíme ?:)
Objektivně dodávám, že taxíka -škodofku jsem potkal i v anglii (což mě překvapilo)
A ladovek, řekl bych, se v US prodá přesně stejně jako škodovek :))
Ale to už jsme zase těžce offtopic ....
HUF to bohužel nepochopí, podle něj jezdí Bush i Ládin ve fabii
Opět boduješ, socko...
Kdepak Ladikovi dodavaj kamaradi z Ruslandu prima ziguliky
v anglii uz era stodvacitek davno skoncila...
Ne pro Flippera. Ten bude podobné ukvapené závěry vynášet ještě dluho .
Naposledy a pomalu, protoze se kupuji domaci auta jezdi u nas jako taxiky tolik passatu a vent.
A to uz je opravdu vsechno
A nemuže to být tím, že ona tuzemská auta nevyhovují ani tuzemským taxikářům ?
to samozřejmě vím , a pokud tebou použitým výrazem "newtrabi" neoznačuješ celou produkci VW, tak tvůj příspěvek (Hassan Abdurrachman Datum: 15. 5. 10:51) ztrácí úplně smysl :)
... a vůbec , mějte se jak chcete, já si jdu zaoffroudit...
Jistě sis všiml, že Flipper není úplně v pohodě. Nechme ho žít.
Od zakomplexovanýho HUFa v newtrabi to zní jako dost dobrý fór
Oni angláni vůbec škodovky hodně kupují. Lady bohužel ne, což pořád nemůžu pochopit...
To že něco nemůžeš pochopit mě vcelku nepřekvapuje :)
angláni lady samozřejmě vůbec nekupují , to dá rozum
http://www.abfab.net/ladaniva/images/Boris_climb1.jpg
zato škodovka má v anglii naprosto výsadní postavení ... neznám jinou značku aut která by byla příčinou vzniku samostatné kategorie vtipů :))a ověnčena titulem jako "nejhnusnější auto" (š120 devátá v pořadí)
ale to je opět offtopic ...
Pokud se vždy, když Ti dojdou argumenty, uchýlíš do komunistické minulosti škodovky, tak sem raději nepiš vůbec. Je to k Tvému dobru. Strašně se tím totiž poškozuješ. Některé Tvé příspěvky totiž mají hlavu a patu, ale takové, jako je ten poslední je všechny potopí. Je mi Tě líto. Máš asi v hlavičce tak trochu čurbes, jinak by sis držel standard a nenechal se strhnout diskusí.
Víš, ony jsou i automobilky, které nestagnují tak, jako Lada. Ony jsou i automobilky, které díky přílivu zahraničního know-how, managementu a kapitálu mají se svým původním jménem jen pramálo společného. Nedostatek mozkových buněk a zkušeností Tě ale omlouvá a nám zase vysvětluje Tvé "specifické" chování. Máš dokonce dovoleno dál na škodovky plivat a vyzdvihovat Ladu, Daciu, Maruti, Yugo a Tatu. Prostě, hlavně, ať je ti fajn a adrenalin Ti moc necloumá s emocemi.
P.S.: Neumím si představit, že máš ženskou. Dokonce bych se vsadil, že si to děláš sám u PC .
Ach ty hlupáčku,
je vidět že Flippra vůbec neznáš a že samozřejmě neznáš ani jeho (pro mě přízemní) zálibu v diskuzích s internetovými exhibicionisty.Víš on má na můj vkus jen pár problémů... příliš mnoho aut (a podobnejch sportů) a příliš mnoho ženskejch kolem sebe.
Takže seš závistivej nebo snad blbej, když hodnotíš člověka kterýho znáš jen ze zjednodušený konverzace a navíc ve svých pokřivených meřítkách? Kolik že to máš aut na předvádění se ?Pokud chceš někomu veskrze auta nadávat do chudáků, tak se vytas s nějakým ferrarim, lamborginim nebo aspoň devětsetjedenáctkou .. na Toma by to stejně asi dojem neudělalo, toho fascinujou nejspíš jen starý americký auta (a mě zase jen harleye)
Ne že by v autě neexhiboval (to je společný asi všem chlapům) a jeho výjezdy do kopců či brody s "růženkou"(tím jeho tereňákem) mě taky deptaj, ale na druhou stranu on, kdyby neměl auto tak bude blbnout na koni nebo na lyžích. Pro něj je jízda autem sice sportem, ale klidně jí vymění za raft, snowbord nebo padák - což taky provozuje.(ty mi se svým autem příjdeš poněkud monotematičtější)
A že má ladu ? Doma na ni nadává mnohem míň než na svou dva roky starou mazdu, takže v čem je problém ? (tvrdí že ladu prodá hned a mazdu hned jak jí skončí lizing)Navíc, když někdo chce zakládat rodinu a kupuje barák v centru krajskýho města a na úkor toho se krotí ve svých sportovněautomobilových ambicích tak si myslím že dělá jen dobře...kolik že ty máš za sebou vydělaný peníze baráků v centru?
Tak se uklidni a dejchej z hluboka "život není jen auta a tuning" třeba k tomu časem fakt taky dospěješ
Dobrou noc
Takže, až budu mít manželku, tak mě taky bude tak nekriticky hájit?
Fakt jsi mě překvapila, máňo, ale děláš dobře. Flipper to už asi nezvládal, tak poslal těžší kavalerii .
Ale nezlobím se na Tebe. Nezlobím se ani na Tvůj názor na mně.
Jsi ještě panna?
Flipper má tedy zálibu v diskusích s internetovými exhibicionisty? Hm... Proč mu to teda moc nejde? Člověk by měl být dobrý v tom, co ho baví... Nebo ne?
Víš, on sám fakt, že si se sem vmísila, pipinko, o něčem svědčí.
Ad auta> Počet aut je u Flippera evidentně na úkor kvality. Mít 100 trabošků, tak bych byl u Tebe asi king, Ty trdlo, že?
Zase něco pěkného napiš, ja?
P.S.: Ještě jsi mi nenapsala, kolik dá podle Tebe na Bench .
1. nikoho nikam neposílám
2. Alexis rozhodně není moje žena :)
3. hufe seš nenapravitelnej idiot
And thats all ....
1. Moc se rozohňuješ
2. Nikdy nerozpoutávej debatu, kterou následně neustojíš
3. Nevím, zda Ty jsi idiot, ale chytrý moc nejsi
4. Aspoň si vem ponaučení z manželčiny věty "Takže seš závistivej nebo snad blbej, když hodnotíš člověka kterýho znáš jen ze zjednodušený konverzace a navíc ve svých pokřivených meřítkách?" ... Abys pak doma nedostal po hubě, že se neumíš chovat
5. Nalogovat se pod jiným nickem a spustit káravost je na úrovni dítěte starého né vice než 15 let .
A kolikpak jezdilo ladovek v Anglii kdyz se tam vozily 120? Procpak nepises o tom, zase jsi se pekne vyndal kamarade - vracis se ke stodvacam a tim nam umoznujes pouzit oblibeny argument prevratneho zpusobu pohonu motor-vpredu-nahon-vzadu-rezava-kastle-neuveritelna-prilnavost-na-vozovku
Opět chabá argumentace...
BTW, Nemrzí Tě, že u nás Lady skoro nikdo nechce? (ne, že by to nebylo pochopitelné )
Pořád lepší být jako malé dítě, než jako postarší ladofil
Zase vedle... jako obvykle :)) nejsem ladofil ale "camaro72SSberlinetafil" a "cadillac47-49'67'coupefil"
sračkofile :)
Nějak nám tu do toho zabředáváš. Měl by sis dát pauzu a zdefragmentovat se. Tvé pohnutky se příliš odrážejí na úrovni Tvých příspěvků. Moc nasprostlých slov, moc smajlíků... Prostě to moc prožíváš. Take it easy, file .
Máš výjmečně pravdu Hufe,
déledobější komunikace s vulgárním troubou bez schopnosti argumentace má neblahý vliv na úroveň mých příspěvků.
Tímto se omlouvám
Tak si s ním nepiš . Ještě nám tu onemocníš a co potom?
BTW, ten argument s NY a Moskvou byl tak chabý, že Tě to posunulo o další stupínek dolů někam mezi prvobytně pospolného hada a hrnek s vazelínou
argument to slabý myslím nebyl, ale pokud myslíš že jo, tak dej protiargument a nekecej cípoviny...trotlíku
oh o další stupínek dolů .... bogajego... to už jsem jen 162 pomyslných stupínků nad tebou ???!!!
:)))
No to je pravda, v Americe a hlavne v Rusku jsem nebyl, sedesat mi nejni tak budu mlcet
Ad crashtesty> Jasně, hmotnost hraje roli. Mám o 60kg lehčí auto, jak Ty a o 3 hvězdy víc.
Ad tuning> Škoda, že jsi nezaznamenal, že můj tuning má jádro jinde . Vyjmenoval jsi jen to nepodstatné, ale to jistě nebyl záměr .
Plně s Bolkem souhlasím, jenže HUFovi to stejně nikdo nevysvětlí, pro něj je newtrabi nejlepší auto na světě. Snad časem nabere trochu rozumu
Samozřejmě máš opět pravdu!
Výbavu a ceny si pozri na nete.Spotreba 5,8l na 15tkm-to myslíš vážne?A so škodováckym benzíňakom?Keby si mal diesel,tak uverím!Odporca škody
No vidíš... Já jezdím s Fabkou 1,9TDI tempomatem kontrolovaných 180km/h ( i do nejprudších kopců na D1) s klimou za průměrných 8 nafty na 100km a pod plynem mám ještě rezervu.
Příznivec Škody .
Připočti zkreslení tachometru, takže se hrabeš s bídou 160.
To bych neřekl. Podle měření v testech to bude asi 170. Navíc mám na autě o trochu větší pneu (205/45R16 jsou o 3,7% na obvodu větší, než referenční 195/50)= cca 176km/h
Není všechno tak jednoduché, jak se v hospodě u piva jeví...
Při testech u Fabie při 130 na tachometu jela 113, kolik to bude dělat ve 180? Ale zřejmě to byly neseriozní testy někoho kdo chtěl Škodu poškodit, protože testy probíhaly u několika desítek aut různých značek a světe div se, tachometr u Fabie kecal nejvíc. A nebo se to liší kus od kusu to opravdu nedokážu posoudit. No nic u piva to opravdu vypadá jinak, že.
On si huf nechal za papikovejch 200.000 namontovat specialni tunovany budik, ktery to ma vsechno o 20km posunuty, takze jede stezi 160, ale onanuje blahem z pocitu, ze se riti 180kou )
To je bezva, to jezdím na benzín s Myšákem.
Ještě těm co Tě neznají nezapomeň sdělit, kolik stojí předělání motoru fabie na výkon běžného auta - aby se mohli taky zasmát
Péťo, pokud závidíš, že mi auto jede znatelně líp než Tobě, tak si dej panáka a zapomeň na to. Nic s tím nenaděláš.
Pochlub se tady, jaké auto a s jakým výkonem máš Ty, Ty trdlo .
Hufe, ty se chlubíš Fabkou v dislu? Ty seš asi taky dobrej jezeďák zatvrzelej škodovkář co? Prosímtě, uvědom si, že tam kam dojedeš ty dojede úplně každej i s trabantem a otom to je tvůj pocit je, že máš něco lepšího, ale realita je jinde!! škodovka obecně patří k průměru jen je u nás nejprodávanější a proč?? Ano není to proto, že by byla tak dobrá....
No vidis to, ja jezdim s 1.9 sdi po meste za 5.3 se zapnutou klimatizaci a pritelkyne ktera jezdi jak s hnojem se dostala mimo prahu pod 4........
E ?? Ono se s brikeťákem bez turba dá jezdit taky jinak, než jako s hnojem ?? Asi jo, ale výsledný efekt je nulový. Jak tady tak čtu ty příspěvky, jsem rád, že je tolik nadšených majitelů "koloběžek" s dieselem či benzínem. Alespoň pak nejezdí tolik lidí v pořádných autech.
No vidis, me uz adrenalinovy leta opustily a potrebuju auto ktery jezdi za malo po meste, a ono se s tim briketakem da bez problemu jet po dalnici porad okolo 140 az 150 za prumer 5-5.2 takze to neni zase az tak zly, aspon ja si na to auto nemuzu postezovat. Ale treba se zase vratim do doby sveho mladi a koupim sobe ojetou AR pripadne Calibru a budu zase honit vodu, jezit kazdych 14 dni do servisu a rvat do toho auta 12 litru, ale asi ne protoze me to uz neba a nemam na to ani cas....
S Fábii 1.4 MPI 8V lze jezdit okolo 6 litru, ja zatim 6,5 po prvnich 5000 km. Ale chce to lehkou nohu!
Thalia je dobře vybavené auto za málo peněz, ale ten vzhled... Ehm, přinejmenším divný.
ten prilepenej zadek je docela ulet - a to ani samotne Clio krasou zrovna nevynika
Když vidím někoho sedět na zadních sedalech v Thalii, tak se musím smát. V thalii na zadních sedadlech prostě není místo pro hlavu.
"...v současné době lze vybírat pouze z nabídky domácí Škody a francouzského Renaultu. Tedy mezi fabií a thalií..."
No, ještě bych k tomu přidal ladovku (?112? - jejich typové označení nemám v malíku, no prostě sedan) a Suzuki Swift sedan (snad se ještě vyrábí, kdyžtak mě opravte). Pravda, obojí je oproti thalii i fabii beznadějně koncepčně zastaralé, ale na trhu si je lze vybrat za celkem nízkou cenu.
Ad design thalie: ano, je ohyzdná. Přesto bych se dlouho rozhodoval mezi ní a fabií (cca 50 k Kč nejde pěšky), od thalie by mě odrazovala turecká velkorysost co se týče kvality (obecně, možná je opak pravdou a Renault si to dokáže uhlídat, problém pro změnu s ruskou "velkorysostí" u kvality zpracování je i u ladovky). U fabie by mě zas odradilo, že ani za příplatek není vzadu uprostřed opěrka a tříbodový pás (osobně mi to přijde důležité, neb v průměru jednou do týdne jezdím v pěti lidech).
No nic, nebudu to řešit, venku je pěkně, navíc tady v Německu svátek, jdu hodit na střešní nosič kolo a vyrážím za město týrat své tělo.
Pátrám v čem je ladovka proti thalii "beznadějně koncepčně zastaralá" a nějak jsem na nic nepřišel. Je možno být trochu konkrétnější. Parametry Swiftu nemohu porovnat, protože je neznám.
Nevím jestli zastarale, ale pár drobností, které člověka vrátí o mnoho let zpátky tu jsou. třeba páčka blinkrů a stšračů. Tenká, ohýbá se, tuším že to tak mívaly Hundrtky /Škoda 1000/100/ Ale jinak si myslím, že když mezi parametry započítám cenu, tak Lada vede před Fábií o pěkný kus.
Parametry Swifta jsou jednoznačně nejlepší, nejdelší záruka, nejmenší spotřeba slušný výkon.
dobra, to "beznadejne" beru zpet, byl to ulet.
Jinak: motor lady je skoro stejny jaky jsme znali z zigulu v 80. letech, jen ma misto karburatoru vstrikovani. Cosi jsem cetl o zaveseni naprav (strilim od boku, kdyztak me opravte)
Dalsi problem vidim v chybejici bezpecnostni vybave (airbag, ABS), nemoznosti nastavit si volant...
Na okraj: tohle neni vylev namireny proti ladovkam. Jsem dalek toho, abych tady kydal spinu na rusky auta jako kdejakej Hassan
Nepopiratelna vyhoda lady je, ze je homologovana pro provoz na LPG. Kdybych mel 250 tisic a potreboval nove auto a hodne jezdit, lada by byla asi nejschudnejsim resenim (230 porizovaci hodnota hatchbacku, 20 prestavba na plyn).
jasně, zde tedy několik konkrétních informací:
-motor: upravený motor ze Samar je pouze v 8mi ventilových variantách, ale ani tento není totožný se starým motorem z ladovek se zadním náhonem. Oproti škodováckému motoru ze š1000mb je i tento motor supermodernou. Do 16ti ventilových ladovek je montován nový motor vyvinutý ve spolupráci s porsche.
-airbag, ABS: mají dle dovozce být montovány na přání od poloviny letošního roku
Petře, Ty už jsi fakt úplně mimo. Fantasmagorie ohledně Lady Ti můžou stěží projít v diskusi o 2110, ale tady se vystavuješ v šanc ještě víc !
On si každý udělá nejlepší obrázek o těchto vozech, když je uvidí v reálu. Když se v nich povozí a když vše vyzkouší. Proto se Péťo těch Tvých žigulů 211x prodá tak žalostně málo. Když totiž dotyčný, prospekty zmanipulovaný kupující, příjde do prodejny těchto "skvostů" notabene navnaděný vysokou proklamovanou kvalitou a nízkou cenou, zjistí, že je to jen a jen cena, která dělá z kupy šrotu rádoby konkurenceschopné vozidlo. Každý soudný zákazník záhy zjistí, že je to xindl, v němž se ani pořádně nemůže ukázat na ulici. Proto se Ty náš malý truhlíku těchto "kvalitních" vozů prodá jen zlomek toho, co konkurentů.
Tvůj HUFmajstr
Ostatně jako Fabka, která akceleruje jak olověnej pes, stačí se projet. S kvalitním motorem je tak předražená, že už je lepší koupit skutečné auto. Je zajímavé že ten žigul ji strčí do kapsy jak ve spotřebě tak v akceleraci.
Mně Fabia nepřipadne drahá a žigulů se absolutně nebojím .
Swift je dobrý tak na pojížďky po městě. Je prostě starý, škaredý a slabý.
Čistě náhodou mám Swifta, 1.3, 63 KW, což s váhou necelých 800 kg dělá s autem divy. Když se rozjíždí Fábka, tak se jen směju, olověný pes je proti Fábce závodník. Když si vezmu, že stojí jednou tolik, nepřipadá mi drahá, ale předražená. Nejsem tak bohatý, abych si mohl koupit Škodovku. Je pravda že Swiftík není tak "kulaťoučký" jako Fábie, palubka nepřipomíná tmavě šedý knedlík naležato, ale všechno uvnitř je pohodlné, tiché, rychlé auto se spotřebou, o jaké se Škodovce ani nesní. /kombinovaná spotřeba kolem 5 litrů/. HUF_Tuner je možná odborník, ale netuším v jaké oblasti, auta to nejsou určitě.
Promiň, nechtěl jsem se dotknout tvého miláčka .
BTW, změř si 0-100. Já mám 9,3s. 0-140 za 16s. Ale raději ne, zjistil bys, že huf autům rozumí a to bys moc těžce nesl .
Tak to jistě znáš parametry Swifta po úpravách, nebudu tě poučovat, ale pak se divím že se chlubíš časem 9,3.
To bych rek! Stovku za 9.3 mi delal Mitsubishi Colt 1.4 z roku 82 (nebo 83?) se zapnutym turbem (to auto melo jeste turbo manualne zapinatelne!). Huf mohl tatinkovi usetrit penize, kdyby nebyl blbej. Jenze kdyby nebyl, tak si davno vydelal na vlastni auto. Vysavat bohaty rodice dokaze i debil, jen maximalni debil se tim ale jeste chlubi.
Uz nekolik let ctu na Netu vselijake informace o autech, nikam jsem do diskuzi nepsal, ale ted uz musim. To co tady a i v jinych diskusich (auto.cz) predvadi HUF tuner (predpokladam, ze jeho nick je i HUFNAGL) je k placi. Jen se vytahuje se "svym" nejlepsim autem, maximalni rychlosti a zrychlenim. Napada ostatni prispevovatele a jejich auta, protoze ma vzdycky pravdu. Nemel by mu uz nekdo konecne vysvetlit, o cem je zivot a postavit ho na zem? (nebo by bylo lepsi rovnou mu rozbit cifernik, na kterym ma i do kopce 180...
Tak to udělej a jen o tom nekecej. Těším se .
800 kilo proti 1200, nechci videt crashtest, hnedle se na nej jdu mrknout
Vždy to skončí u toho semého, tlukotem v prsa, jak je Fabie bezpečná. Zajímavé, takovej Yaris je taky o nějakou tu stovku kg štíhlejší a přitom je v testech spíše lepší. Věřím že ovařit Swifta kolejnicema, taky bude lepší v testech, ale bude bezpečnější? Se Swiftem se dá jet pohodově a je-li potřeba slušně zrychlit a předjet, ve Fabii se ti orosí čelo, zvlášť pokud předjížděná Avie začne nečekaně akcelerovat. Jel jsem v obou autech proto mohu srovnávat, kdežto ty jsi ve Swiftu zjevně nejel.
Avie zacne necekane akcelerovat
A ja bych rekl ze maji Yaris i Fabie obe 4 hvezdicky (NCAP), Swifta jsem tam nenasel je mi to opravdu lito. Stejne tak tam postradam Ladu. Ja vim ze ta bezpecnost je v Praze asi argument nahovno ale neco jsem prece pouzit musel kdyz uz tu fabii mam. Kdyz jsem kupoval auto tak mi na mysl prichazela Thalie a Fabie, ale po zkusenostech kamarada kterymu v renaultu po 50 000 prasklo pero (scenic) a po prohlednuti si thalie tak to vyhrala predvadeci fabka 1,9 sdi motor to zastaraly a hlucny. Chtel jsem pravda kombika ale ten nemeli tak jsem sel do sedana a jde to. Ted jsem se s ni vratil ze 14 deni dovoleny v Chorvatsku, celkem jsem najezdil asi 2800 Km a podarilo se mi dosahnout prumerny spotreby 4.3 litru s cimz jsem docela spokojenej. Navic to auto bylo za ten rok v servisu jednou dvakrat - na garancce a potom kdyz jeden nablbej slovak nezastavil na cervenou a zlikvidoval mi bok. To byla zkusenost sice smutna, ale zase me na mesic sblizila s mazdou 323 ditd ktera me presvedcila ze auto z vychodu opravdu ale opravdu ne........
Ale fakt je, ze kdyz jsem porovnaval thalii a fabii tak porizovaci cena vychazela velice vyrazne pro thalii (asi 50-70000) a to thalie uz mela klimatizaci takze jsem o ni moc moc moc premyslel.......
Taky nevidím důvod proč by ses bál žigulů, vždyť přece nezávodíš. A taky kdo u nás kupuje žigula, tak asi nepočítá s nějakejma extra úpravama, chce ho jako užitkový auto a ne na masírku. Co se Swifta týče souhlasím že je starej a ošklivej (zvláštní, klasické kritérium pro ženský), ale co se týče výkonu seš vedle jel jsem v něm a pokud jde o akceleraci napráší kromě 2L všem Fabkám a pokud ho slušně obuješ nezaostává ani v zatáčkách, spotřebou je blíž naftě než benzínu, záruka je o 2 roky delší a v poruchovosti je furt lepší než Oktavka. Tak když někdo nekupuje auto pro obdiv sousedů, ale pro přepravu nevidím důvod proč by ho nekoupil. Ale ty už si určitě nějakej vymyslíš.
Nepřipadne, protože sis na ni sám NEVYDĚLAL !! Chodit nakupovat s papínkovou kreditkou je dost jednoduché...
Asi budeš z vesnice, co? Už jsi někdy viděl nakupovat auto na kreditku?
Hufe, nerad to delam, ale jde to.......
Ale já vím. Stejně si ale myslím, že je milan pako.
Myslet si o mě můžeš, co se Ti zlíbí.
Nicméně nikomu jsi tady ještě nevyvrátil, že jsi rozmazlený tatínkův synáček, který na své auto a jeho úpravy dostal peníze za nic, vyděláš si tak maximálně na PHM a to ještě kdoví jestli a děláš tu velkého světáka takovým stylem, který si tu nedovolí ani takoví diskutéři, kteří mají auto jak dražší tak zvučnějších značek. !
Auto zvucenejsi znacky nez skodovka ma krome Dacii snad kazdej, ne?
Ja jsem si na ni vydelal a taky mi draha nepripada....
Tak to jsi maximálně srovnával výbavu, techniku a cenu s VW group... V tomhle porovnání skutečně nevyjde špatně. V porovnání se zbytkem (japonci, francouzi, italové, atd.) pak skutečně žalostně...!!
A ještě ten design !! Hrůza... Vypadá jako naprcaná kačena...
Ja te mozna zklamu mozna ze jsem blbec a hovado ale ja s ni jsem opravdu spokojenej a bohuzel se memu prisernemu vkusu i libi. Co se tyce jinych vyrobcu tak jsem tu nedavno popisoval svoje zkusenosti s mazdou 323.......
Pokud vím tak přes lákání zákazníků na prospekty je mistrem především škodovka. HUFe už jsem tuhle značku vyzkoušel a s úspěchem se jí naštěstí zbavil. Pokud si ve své fábce spokojený, já ti to neberu ale já bych si ji rozhodně zastřízliva nekoupil Pokud nevíš proč se nových Lad u nás prodá relativně málo, tak se podívej na stránky dovozce www.lada.cz sekce volná auta. Ne všichni výrobci vyrábí na sklad a musí zastavovat výrobu, protože auta nikdo nechce
Je vidět, že tomu nerozumíš . Navíc, věty typu "protože auta nikdo nechce" jsou tak hloupé, že by lepší ani Miroslav Sládek nevymyslel. Pracuješ jako kopáč nebo traktorista?
Ad volná auta> Asi už pochopili, že v čechách neuspějí .
Ach Ty náš malý Péťo, copak Ti zatemnilo Tvůj mozeček, že nám tu zase takto plácáš?
Kdybych byl kopáčem nebo traktoristou tak jezdím v témže voze jako ty
To víš, že jo .
a když zmiňujete Ladu, připoměl bych ještě Dacii - vyrábí sedan, která má (snad) motor 1.4 z Renaultu - néé že bych to chtěl...
chtěl bych reagovat všeobecně na Turecko velkorysost-po druhe světove až dodnes pusobi v Ňemecku jeho lide a nevypada,že by Ňemci byli zaostali.A také výrobky ktere nesou honosne označeni,dnes vyrabi levna pracovni sila z vychoduAby jste se nedivili,ale možna takovy mercedes nebo audi je napul Turecky,elektronikataiwan,tak jako original Renault potahy vyraběji v Ostravě!!!!
Ty Ňemče, nejsem rodilý Čech, mám cizojazyčné vzdělání, ale s Tvým pravopisem bych se hanbou propadl až do západního Ňemecka! :-D :-D Opravdu Ti to netrhá oči? Nechápu....
Právě jsem se vrátil z Offroadové dovolené po rumunských horách a koukám že nesmiřitelný souboj lada/fabia se pro změnu přesunul pod článek o renaultu:)Tak já se dnes pro změnu budu zastávat dacie :))
Protože to co jsem viděl opravdu zaujalo .. dacia je v Rumunsku asi v 90% převaze , silnice tam (mimo hlavní tahy a cetra měst) nahrazují polní a lesní cesty, a rumuni mnohdy jezděj jak prasata a za celejch řekněme 12 dní jsem tam viděl 2, slovy DVĚ zdechlý dáčky !
A dacia "SuperNova" pod taktovkou rendlíku s tou čtrnáctistovkou (podle mě naprosto stejnou jaká v tý Thalii za 210 tisíc korun (u nás) mi příjde jako neopomenutelná alternativa.Taky jsem tam zahlídl několik Dacia SuperNova GTi ale o tý se mi bohužel nezdařilo zjistit nic konkrétního.
Dacia SuperNova GTi ma motor 1.6 (asi taky od Renaultu), ale k nam se nedovazi. Kazdopadne pod taktovkou Renaultu je uz dacie kvalitou srovnatelna treba s fabii, ovsem designem znacne zaostava.
Ano, Fabie JE ve většině aspektů lepší než Dacie ... je ovšem na zákazníkovi jestli chce zaplatit za lepší zpracování, výbavu, větší kufr a modernější design minimálně 180 tisíc korun (rozdíl ceny Dacie SuperNova Europa 1.4 55KW / Fabie Sedan 1,4 55KW)
navíc by se měl v dohledné době objevit nový model X90 od něhož si renault slibuje "Zopakovat úspěch německé automobilky ts menšími prostředky, avšak s větším výsledkem, než Volkswagen v ČR. "
No vy tedy s těmi auty musíte jezdit! S pověstně úsporným 1,4 motorem renault jezdíte za 12,5 l/100 !!! Vám bych své auto tedy rozhodně nepůjčil.
Já mám thalii 1,4 16V (72kw) pravidelně měřím spotřebu, auto vůbec nešetřím - spíš naopak a jezdím městodo 7/100
Jestli si někdo koupí fabii sedan, tak je to jeho rozhodnutí, ale myslím, že racionálně uvažující člověk zvolí thalii, při stejné výbavě a srovnatelném motoru je thalia zhruba o 70 tis. levnějí a to už je sakra co říct.
Já osobně bych hned bral tu s 1.5 dieslem, to musí být spořílek
Prosím Vás lidi.Kupte si co chcete a na co máte prostředky.Chápu, že někdo chce ušetřit, ale nehaňte jiná auta, která jsou kvalitativně ,,lepší"Toť můj názor.
už jsem si taky jednu objednal. Sice s benzínovým motorem, ale i tak je supr a lepší než Škoda.
JJ , schvaluji mám ji 1,5 roku a jsem spokojen. Brácha má Fabii a prostor uvnitř se nedá ani srovnat, o kufru nemluvím . O motoru kdo umí číst se dočte
Thalii mám od roku 2001 a jsem nad míru spokojen jezdím v průměru za 6,8l/100 benzín. Koroze žádná jezdím celoročně auto není garážované proti fábii jsem ušetřil při koupi cca 65tis Kč servisuji po 30 000Km nebo jednou za 2 roky
Zkuste být konkrétnější - vypište vybávau a cenu...
Fabia je sice dražší, ale nabízí více komfortu uvnitř, jsou to drobnosti, ale potěší; navíc od výbavy Comfort máte palubní počítač, se kterým jezdím s motorem 50 kW za 5,8 litru (dlouhodobá spotřeba za 15 tisíc km!). Krom toho je sedan Fabia hezčí
Četl jsem si Váš článek a nevím jak jste přišel k tak nízké spotřebě 5,8l/100 - snad jen z motorem 1,2 a výkonu 40KW to bych věřil a na to nepotřebuji palubní počítáč / vlastní zkušenost s půjčeným vozem/ . Navíc s tímto motorem nějak zázračně nemůžete akcelerovat a co se týče jízdních vlastností Fabie tvrdé auto nevyhovující na naše polní cesty - Česká republika již nemá kvalitní silnice.
Thalia není rozhodně žádné super auto, ale tady se píše, že Fabia je komfortnější. Ve Fabii jsem párkrát jel, ale jaksi jsem nepochopil, v čem ten údajný komfort spočívá. Tvrdé pérování, tvrdé sedačky, málo místa...
Možná proto, že když si šáhneš na plasty, tak nedostaneš kopřivku, nebo když se podíváš do servisových statistik tak tam uvidíš Renault :-D
Přesně tak fabia je tuctovka jako konkurence, jen lidi z ní dělají něco víc!!! Vždy volím auto podle toho na co je potřebuju to je základ!!
Mám motor 93 kW a jezdím po městě za 7.5 l, co to má být za výsledek 5.8 l na 50 kW? Skutečně dobré auto.
Mám motor 93 kW a jezdím po městě za 7.5 l, co to má být za výsledek 5.8 l na 50 kW? Skutečně dobré auto?
Ha ha ha ha ha! Sedane nehul tolik, leze ti to na mozek! Thalia je asi milionkrat lepsi, to musi kazdy videt na prvni pohled!
Asi jsi predtim mentale jezdil v trabantu vid ---- fabie je hnuj ----- a thalie hnus ---- zkus se svezt v Golfu 5 --- a pak teprve poznak kvalitu ty hnupe jeden vesnickej zdar
KAM SE HRABE THALIA NA FABII !!! DRAHÉ DOPLŇKY - SKUSTE SI PŘIPLATIT TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ, MLHOVKY NEBO NEBO BARVU TO PAK TEN PEKÁČ Z FARANCIE V JINÉ CENOVÉ RELACI - SKODOVKA MÁ DOPLŇKY LEVNĚJŠÍ. CLIO JE PĚKNÉ , ALE TEN KUFR THALII NESLUŠÍ. SEM TAKY ZVĚDAVÝ JESTLI ZA PĚT LET DOSTANETE VÍC V BAZARU ZA THALII - VYROBENOU V TURECKU NEBO ZA FABII - KVALITNĚJI PROVEDENOU.
Protože blbý češi nasadili ojeté fabii tak vysokou cenu je to předražený, kdo koupí ojetou thalii s dobrýma km a menší výbavou tak vydělá... motor výdrží stejně, jsou to jen pověry prostě škoda si drží svoje jen kuli jménu a tomu, že to furt u lidí je české auto... konkurence je stejně kvalitní, ale prostě lidi se bojí a vsází na škodu, která není špatná,ale není tak dobrá aby přesahovala ostatní vozy... za cenu škodovek máte stejně dobré-v mnoha případech lépe vybavené auto, mám na mysli při koupi nového vozu!!!!!
srsis humoron:-)):-))
Dobrý vtip !
Vazení,píšte,že motor 55kW je slaby?Tak potom, ako môže stačiť vo Fábii 50kW motor so zrýchlením na 100 za 16 sekúnd?Papierové parametre tohto renaulta sú okolo 12 sekúnd!Za 340tis. Sk si môžem kúpiť lepšie vybavenú Thaliu ako Fabiu(2*airbag,el.okná,centrál),u škody si treba riadne priplatiť!Asi aj preto Renault na Slovensku a v Čechách prevalcoval konkurenciu,a darí sa mu.Držím mu palce!Nie som majiteľom Renaultu a ani Škody(našťastie-jazdím s Octaviou 2,0 Elegance služobnou, je to každú chvílu v servise s elktronikou)Škoda je stále iba Škoda-šmejd!majo
dneska se mi dostala do ruky thálie 1.2 55 kw rok výroby 2007 a když to srovnám se svojí fábií 1.4 mpi 50kw rok výroby 2002 najeto 230 000 km tak ten renaultík mi přijde jako šnek strašně pomalej rozjezd a při 90 km/h točí na 5ku 3000 otáček a a přitom moje fábka při 100km /h točí 2800 otáček motor má tižší ale jinak jsem z ní měl pocit že jsem se vrátil do felicie mám jí sice jen pujčenou jako náhradní vozidlo ale dost mě to zklamalo moje fábka na 1 proti tomuhle uplně vystřelí z místa tohle se rozmýšlí jestli se má rozject nebo chcípnout to´t můj první názor na tento vůz
Jen blbec může srovnávat tyto dva motory...
Nemůzes srovnávat 1.2 s 1.4 zkus někdy Thalii 1.4 16v a změníš názor ;-)
A co potom este trojvalec 47 kw vo verzii sedan ?
Pokud vím, tento vůz se prodává i na Moravě. Ignorante!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.