Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz

Defekt  |  12. 04. 2016 18:52

Zlatá ochcávka proti tomuhle !Až mi do ni narvou 1.0 TSi tak budu uplně štastnééé!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 04. 2016 18:56

A co teprv, kdyz k tomu zakaznik bude chtit poradny benzin

BTW, je to sice subjektivni... na fotkach to mozna vypada skvele, ale nazivo soude dle mensiho meganu predek i zadek docela hnus.

Odpovědět  |   | 
Defekt  |  12. 04. 2016 18:58

No na tebe sem přesně čekal žese ukážeš

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  12. 04. 2016 21:17

Benzín pouze s automatem. A POUZE jedna šestka. Doufejme čtyřválec. Snad nebude 4x přeplňovaná.
Co je to za novoty? Očekával bych třílitrovej šestiválec jako vrcholnou výbavu. Ale jedna šestka...... .

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 04. 2016 21:20

Ona ta 1.6THP navíc není zrovna etalon spolehlivosti.

Odpovědět  |   | 
fri  |  12. 04. 2016 22:16

A víš že THP je motor Citroenu a Peugeotu a s 1,6 od Renaultu nemá nic společného?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  13. 04. 2016 06:28

Ano vím, spletl jsem se.

Odpovědět  |   | 
Vaclav Jirman  |  12. 04. 2016 22:32

Hm, děkujeme, je vidět, že se vyznáš... A teď zpátky k Renaultu.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 04. 2016 19:31

Takže vrcholný diesel v Talismanu nestíhá v dynamice základní dvoulitr v Passatu. No to je trochu hubený výsledek.

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 04. 2016 09:32

Zase renault nemusí podvádět jako VAG a to se počítá...

Odpovědět  |   | 
AccShort  |  14. 04. 2016 15:49

tak to já zas radši koupím auto, který podvádí vymaštěný ekoteroristy, ale jede...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 04. 2016 17:57

Ano, to je nejlepší způsob, jak dát najevo svou hloupost.

Odpovědět  |   | 
ST  |  15. 04. 2016 17:15

Proč hloupost? Právě naopak. Pán se nenechá opít rádoby ekologickými nesmysly a raději preferuje něco, co se nevymyká fyzikálním zákonům.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  17. 04. 2016 16:39

A pak jedeš za nějakým takovým smradlavým koncernem a musíš si zapnout vnitřní recirkulaci vzduchu.

Odpovědět  |   | 
fíkovník  |  18. 04. 2016 14:16

Důležitá je tady jen a pouze cena. To, že auto s motorem 160 koní je o chlup pomalejší v jedné konkrétní disciplíně než konkurenční auto s výkonem 150 koní, a to především zřejmě vinou převodovky, tady bych v motoru problém neviděl. A není to ani chyba Renaultu, ani hrdinství Volkswagenu. Prostě u auta s váhou kolem 1,6 t je deset koní zanedbatelný rozdíl. Podstatné je, kolik stojí srovnatelně vybavený Passat TDI 150 koní vs. Talisman 160 koní a kolik skutečně "žerou" + kolik stojí povinná údržba na 3 až 4 roky. To zajímá fleetmanagery = cílové zákazníky a naše nářky nebo výkřiky jsou v tomto ohledu irelevantní jinak tedy mně osobně se Talisman líbí. Už jo.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 04. 2016 09:56

No cena Talismanu s 1.6 dCI kolem mega je právě dost mimo mísu, kdyby nabízel dynamiku konkurence tak nic proti, ale nabízet dynamiku entry 2.0 TDI a chtít mega je úlet.
A Talisman není pomalejší v jedné disciplíně, je pomalejší v jakékoliv rychlosti, čím větší rychlost, tím větší zaostávání za 2.0 TDI s 110kW, na stovce je to sekunda, na 160km/h už přes dvě a ještě u toho víc žere.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/renault-ta... ...

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  12. 04. 2016 20:05

Musím uznat, že vypadá skvěle. Ale 2 věci jsou v této třídě absolutní no - go.
Torzka vzadu a vrcholná kubatura 1,6 litru.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 04. 2016 20:57

Tak 2,0 Dci a Tce přijdou časem,otázka je s jakou cenovkou...
Spíš si myslím,že za rok to půjde dost dolů a 2,0 bude kolem míče...

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  13. 04. 2016 16:33

A do Espace už příšly???

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 04. 2016 18:38

2017

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  13. 04. 2016 20:01

zdroj?

Odpovědět  |   | 
OMG  |  14. 04. 2016 20:55

Patrně mozkové myšlení

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  12. 04. 2016 21:18

Já bych přidal 47litrů nádrž. To má snad i fábia víc. Na Laguně jsem měl kolem 66litrů.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  12. 04. 2016 21:12

Proč to nesrovnávali s Oktávkou když je ve třídě jako Passat.

Design je krásný, povedl se.
ALE:
Nádrž 47 litrů???
Jedna šestka a luxusní auto za milion???
Zrychlení 10,3s na stovku????


Jako vtip dobrý. Možná si to někdo koupí.... .

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 04. 2016 03:47

Octavia? To asi těžko, konkurencí je Superb, Passat, C5, Insignia apod.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  13. 04. 2016 12:49

Marny boj. Pro nektere je proste octavia jasna stredni konkurujici (div ne porazejici) passaty, mondea atd., Superb pak samozrejme znemozni 5er a az ho v pristi generaci zase trochu pfifouknou, tak si troufne i na 7er.

Ad auto, souhlas s autorem i komentari. 1,6 za milion, 47l nadrz, to ani krasny vnitrek nezachrani. Koncova cena o 250 dolu a bude vse jak ma byt. Kolem milionu se muze motat nejaky 2L naftak kolem 200k, ne neco pomalejsi nez 150k v passatu.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  13. 04. 2016 23:36

Mrkněte na oficiální SDA statistiky prodejů a zde najdete Skodu Octavia hned vedle Passatu, Mazdy 6, Renaultu Talisman, Fordu Mondeo...... . Vše v tabulce s názvem STŘEDNÍ TŘÍDA.

A Skoda Superb je v tabulce vyssí střední hned vedle BMW 5, Audi A6, Volvo S80, atd... .

Odpovědět  |   | 
Proti volům  |  14. 04. 2016 07:07

To asi protože tu statistiku dělal nějaký zabedněnec, který o tom ví velké kulové. Asi stejně jako když nějaký chytrák v obleku u stolu schvaluje emisní normy a motorech neví vůbec nic a asi mu ani nedochází že spalovací motor už podle názvu spaluje takže logicky to někde musí jít ven. A Octavia maniaci, už se vratte do reality :D nemáte žádnou limuzínu ale normální klasickou solidní nižší střední třídu na podvozku Golfu. Už z profilu to poznáte (hlavně u první a druhé generace) že má krátký rozvor z golfu a je natáhla aby uspěla velikosti kufru. Pak má zákazník Škody dojem že si kupuje velké auto za super cenu a přitom je to naopak. Superb je samozřejmě střední třída.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 04. 2016 07:47

To je trošku akademická diskuze, nemyslíte? Dokud nebude existovat standardizovaná definice, můžete se tu hádat jak dlouho chcete, ale objektivního závěru se nedoberete. Ty auta můžete srovnávat podle různých kritérií (rozměry, cena, výbava,...) a občas se najde auto, které z dané definice vybočuje, škodovky zpravidla v kategorii rozměrů.
http://www.autorevue.cz/tridni-boj-jak-se-deli-au... ...

Jako reálný řidič a spolujezdec Octavie 3 a BMW 520 si vždy vyberu O3, protože mám na předních sedadlech víc místa a při delší jízdě se cítím pohodlněji, tak čemu mi je, že podle vaší akademické diskuze o kategoriích je troufalost srovnávat s BMW 5 i větší Superb.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 04. 2016 08:08

...kedy si videl naposledy limuzinu na vlastne oci?

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  16. 04. 2016 07:16

Astra combi d/s/v/r
4698/1814/1535/2685
OIII combi d/s/v/r
4659/1814/1465/2686
Prestan snivat a verit novinarom

Odpovědět  |   | 
MF  |  13. 04. 2016 20:32

To nebyl vtip, spíše ironie, viz statistika SDA, Octávka je skutečně vykazována ve střední třídě, a Superb ve vyšší střední (tedy o třídu výše než Passat!!!)

Odpovědět  |   | 
OMG  |  14. 04. 2016 20:59

Rozvor Superb 2841, Passat 2790..... třeba proto. Logicky patří oba do střední, už třeba z důvodu absence šestiválce, ale ten za pár nebude mít nikdo......

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  05. 10. 2016 14:05

Mazda 6 sedan ma razvor 2830 mm, je takisto vo vyssej strednej triede?

Odpovědět  |   | 
ls  |  13. 04. 2016 13:04

protoze octavia je a vzdy byla nizsi stredni,tak uz to vy zabedneny skodovkari konecne pochopte, a nechtejte strkat tak prachobycejny prumerny auto o tridu vyse, mezi passaty,mondea,MB C atd. to je porad dokola tohle.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  13. 04. 2016 18:35

Pozor na infarkt

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  13. 04. 2016 23:39

Informace není z mojí hlavičky. Je to oficiální info organizace Svaz dovozců automobilů - SDA. Členem této organizace je i Škoda Auto. Takže defakto je to oficiální členění do tříd podle Škoda Auto.
Mrkněte na oficiální SDA statistiky prodejů a zde najdete Skodu Octavia hned vedle Passatu, Mazdy 6, Renaultu Talisman, Fordu Mondeo...... . Vše v tabulce s názvem STŘEDNÍ TŘÍDA.
A Skoda Superb je v tabulce vyssí střední hned vedle BMW 5, Audi A6, Volvo S80, atd... .

Odpovědět  |   | 
Proti volům  |  14. 04. 2016 07:23

:D Tak to je snad jasné. Když je členem organizace Škoda auto. Když se podíváte do ceníku jejich aut, nebo si jej nakonfigurujete tak zjistíte že se s srovnatelnou výbavou se dostanete na vyšší cenu než konkurence. Tudíš když v nějaké statistice šoupnou svá auta o třídu výš, tak to vypadá že máte pořádný kus auta za hodně bezkonkurenční cenu. :D Jen si kup klidně Octavii další a myslí si třeba že máš aj vyšší střední třídu :D

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  14. 04. 2016 17:47

Ne děkuji. Oktávku nechci, neměl jsem a nebudu mít.
Jen jsem chtěl připomenout nesmyslnost kterou protlačuje SDA. Ikdyž bylo o tom napsáno mnoho. Občas se stává, že i motoristické web (třeba auto.cz) zařazují Octu do vedle Mondea.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  14. 04. 2016 07:48

Co si o tom myslí tato organizace mě opravdu nezajímá.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  14. 04. 2016 13:19

Ked nic ine, pozrite sa uz len na cenu. Bezna stredna trieda zacina na 20 000eur. Octavia zacina zhruba na 14 000eur a to skoda rozhodne nie je lacna automobilka. Pride Vam to ok ?

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  15. 04. 2016 09:49

Tak si postavte vedle sebe Ford Focus, Mondeo, a Octavii, nebo třeba Astru, Insignii a Octavi, a pak si zkuste přesednout z jednoho do druhého, projet si je, atp.

Octavia je konkurencí pro Astru a Focus, Mondeo a Insignia jsou někde úplně jinde ve všech parametrech. Vnitřní prostor, odhlučnění, sedadla, stabilita v dálničních rychlostech... Octavia může ve srovnání s Mondeem akorát šoupat pneumatikami.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  12. 04. 2016 22:57

Dneska jsem to viděl jen staticky, design vcelku gut, ale ta obrovká pinda na ksichtu není pro mě, nejel bych s tím, tak nějak mě to odradilo s tou pindou.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 04. 2016 03:46

Dle tvýho vystupování byste se k sobě hodili, z tebe čiší na sto honů protikus toho slova, kterým označuješ znak Renaultu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2016 09:18

Porad je lepsi pinda na masce/kapote nez kok0t za volantem, nemyslis?

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  13. 04. 2016 16:34

A nevyjde to nastejno?

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  12. 04. 2016 23:10

Cely tenhle rendlik je jen prebrandovany Samsung. Po Koreji toho zacina jezdit hafo.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  13. 04. 2016 18:36

A jak se to tam jmenuje? Samsung 3 nebo Samsung 5?

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  13. 04. 2016 23:40

Samsung Galaxy.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  14. 04. 2016 07:18

Já jen, že znám jen tři auta od Samsungu:

SM3
SM5
SM7

http://www.autoevolution.com/samsung/...

Tak nevím, do které třídy 3 5 7 zařadili tedy kopii Renaultu.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 04. 2016 08:24

Samsung je/byl taky Fluence a Koleos.
Mozna je to dobry nekde v asii, ale v Evrope ty auta nemaji moc sanci.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  13. 04. 2016 01:12

další pekáč s megaobrovským logem v masce, hnus...
ještě deset let, a logo půjde od spodku nárazníku do půlky kapoty...

a ta orezlá, tenká, jedna samostatná trubička, co leze z tlumiče výfuku má být co?

Odpovědět  |   | 
jean  |  13. 04. 2016 07:12

Tak z týchto áut som mal možnosť jazdiť len s mazdou 6 a to je teda riadne omrdaný pekáč, šetrilo sa všade a ani sa to moc nesnažili skryť. Vrchol všetkého bolo, ked v tom konkrétnom aute sa v rámci reklamácie riešilo, že pokajoke japka zabudla namontovať do zadných dverí jedno z tesnení a zatekalo doň. A podvozok v mazde sa vyrovnáva s nerovnosťami ? Slušné rany na každom výtlku a nekomfortné pruženie. Aj na 17 palcových kolesách, na 19 to je ešte horšie.

Odpovědět  |   | 
manga  |  13. 04. 2016 15:01

Však oni ti mazďáčtí vlezdoprdelkové vysvětlí, že je to nejlepší auto ve střední třídě, neboj :)

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  14. 04. 2016 07:47

Nejlepší auto... to je otázka, podle kterého kritéria se to hodnotí, nicméně momentálně má Mazda 6 podle mě ve střední třídě nejvýhodnější nabídku v benzínu, a to je 2,5 AT. Je to výborný motor, to auto s ním jede jako z praku a dá se koupit kolem 850k v plné palbě.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 04. 2016 08:16

Ten motor bude asi fajn, ale ta převodovka moc chvály nesbírá.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  14. 04. 2016 09:16

Nevím jak je na tom Mazda 6 dnes, ale názorný příklad mám u sousedů. Před deseti lety si soused udělal radost a koupil si nové auto - dvojkový Renault Laguna. Když během prvního půl roku auto potřetí vezli nepojízdné na podvalu do servisu, nechal si vrátit peníze a koupil si Mazdu 6. A tu má dodnes, jezdí bez nejmenšího problému.
Doufejme že od té doby Renault udělal ve spolehlivosti velký pokrok.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2016 09:16

Ten motor ma - rekneme - hendikep s ohledem na konkurenci nebo na rozmery automobilu a trdidu jako takovou (coz se da s klidnym svedomim povazpovat za fail)?

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  13. 04. 2016 10:32

Podle mě je hlavní problém v tom, že se snaží prodávat přinejlepším průměrnou motorizaci za cenu, kde jiní mají podstatně lepší vrchol nabídky.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 04. 2016 11:27

a jestli se jim to povede, tak to bude obchodní majstrštyk

Odpovědět  |   | 
stealth  |  13. 04. 2016 18:55

Mě by spíše zajímalo, kolika lidem záleží na tom, jaký mají v autě motor. Hodně z nich si řekne "jé to má hezký světla" nebo "wau, ty sedačky jsou fakt komfortní". Nemyslím si, že by jich bylo málo. Myslím tak dvě třetiny kupců se o motor zajímají jen doplňkově.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 04. 2016 20:44

Ale napsat tohle na motoristickém webu, to si koleduješ o minimálně o pranýř, v lepším případě spíš o provaz.

Odpovědět  |   | 
komik  |  15. 04. 2016 12:59

Já bych si vybral asi něco silnějšího, ale pro cílovou skupinu starších managerů svištících po dálnici si myslím, že výběr 160 koní v naftě nebo 200 v benzínu mi přijde v pohodě...

Vzhledem k tomu, že se Rendl prodává hlavně na západních trzích, kde koukají na CO2, nemělo smysl dávat do něj 2,0 dci který měl 150/175 hp. To by bylo vůči 1.6 neprodejné. Takže Rendlík musí popracovat na novém dieselu vyšší kubatury. V benzínu má přijít nová 1.8T s výkonem až ke 300hp (první aplikace Megane sport), takže benzíny budou mít třeba 200/240/280 hp. A 90% kupujících nehledí na kubaturu, budou spíš radší za měnší kvůli nižším daním a pojištění.

Osobně bych chtěl 3.0 atmo, ale v minulé generaci laguny prodávali kupé s 3.6i a 3.0 dci a kasovní trhák to nebyl..takže chápu že i s ohledem na to, že nemají vyvinuté nové motory, pustili ty 1.6. Ale u Renaultu dci a tce celkem umí udělat, takže v rámci běžného užívání bych se jich nebál...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 04. 2016 13:48

Talisman jsem viděl na živo jen jednou. Ve skutečnosti vypadá mnohem lépe než na fotkách. Cena se mi zdá být naprosto v pořádku. Proč by měl stát méně? Má kvalitní a prostorné sedačky, dobře odhlučněný interiér, precizně zpracované čalounění dveří a vůbec celý interiér. Všechny tyto věci nejsou vůbec levná záležitost. Navíc má řádně vysokou kabinu pro všechny sedadla. Narozdíl od nízkých a zakulacených Mondeo, Insignie, I40, atd... Motory jsou achilova pata, ale stejně by si minimálně 2/3 zákazníků nechtělo připlatit za silnější. Přeji si , aby na trzích uspěl, protože vozů s rozumně vysokou kabinou je čím dál méně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 04. 2016 21:15

Tak ono taky bude záležet na tom, jaká bude výsledná cena u prodejce. Mimochodem, zajímalo by mě, kolik procent prodejů bude tvořit vrcholné, výbavou a materiály napěchované provedení...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 04. 2016 22:53

Základ začíná na 620tis (v naftě), vrchol vč. příplatků zhruba 1.1mil. V našich končinách bude takový renault pro fanoušky, tak si myslím, že vyšší úrovně výbavy budou častější. Ve Francii, Belgii, apod. by mohla být většina verzí spíše v nižší nebo střední cenové hladině. Hlavně jsem zvědav, jestli se vůbec bude prodávat. Po prodejních nezdarech s Lagunou mají malou základnu pro rychlý nástup prodeje.

Odpovědět  |   | 
komik  |  16. 04. 2016 11:11

Renault u nás vždy na začátku nasasazuje stejné ceny jako v západních zemích. Teprve až uspokojí první vlnu poptávky na nejdůležitějších trzích, dají u nás "akční slevu". Prostě za těch 30-40tis € to raději prodají ve Fr/De než aby dostali o 5.ooo € míň u nás. Aji Captur se základem 300.000 Kč, Kadjar ani nový Espace nejsou levné.. ony se na západě dobře prodávají tak proč by se u nás podbízeli? Pro škudlily jsou Dacie..

Navíc do všeho vstupují intervence ČNB, takže je tak o 10% dražší než by mohl být. Dál cenu celkem srazíte u dealera (min. pro firmy bude sleva 10-15% dolů). Takže ve výsledku se bude po ukončení intervencí dát sehnat v základu pod 500.ooo. Výprodejová Laguna prodávala od 420,ooo takže vzhledem k tomu, že je to větší auto, je cena OK.

Jinak jsem se na něj díval v autosalonu a v initiale je to fakt obýváček. Normální člověk si koupí střední výbavu a cenově se bude pohybovat kolem 600.000, Když jsem si dal skladovky u VW, tak pasat limuzina - nejlevnejsi mají comfortline 1.6tdi 120 hp za 715.000 Kč.

Odpovědět  |   | 
Raymond  |  13. 04. 2016 15:03

Jak čtu, tak se pořád najdou lidi, kteří když nevidí čislo 2 na začátku kubatury, tak hodí celý auto do kopru. Ale že benzíňák má dostatečných140 kW tedy 200 koní, to už je pod jejich rozlišovací schopnost. Já osobně bych bral ten benzín, na naftu bych se ani nepodíval.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  13. 04. 2016 15:32

jinými slovy místo dvouliru bude na stejných 140kW více žrát, bude mít kratší životnost a jízdní komfort kvůli většímu turboefektu tak nebude kdovíjaký. Pořád se bavíme o autě za milion?

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  13. 04. 2016 23:45

Za mě tam prostě chybí příplatkovej/vrcholnej šestiválec.
A nádrž 47litrů je asi jen vtip.

Renaulty osobně neodsuzuju, mají své místo na slunci. Jezdíval jsem nějký čas s Lagunou. OK.
Ale spíše obecně to jde do kopru. Za chvíli budeme mít v autech 4x oturbený dvouválce který sotva vydrží 150 000km bez generálky. Hlavně, že to bude mít papírově malé emise Co2. Ale pokud budu využívat výkon na maximum tak to bude žrát jako V8čka.

Odpovědět  |   | 
Raymond  |  14. 04. 2016 07:53

Papírově má spotřebu 5,6 kombinovaně. Ať nežeru přidám 2-3l. Který amto dvoulitr s tímto výkonem jezdí za 7,6-8,6? Já mám 1,2 Tce 97kW a jezdím průměrně za 8l. Když na to dupu na dálnici 170-180 tak 9,4l. A žeto jede. A že to není 6V? Ale no tak, kupte si nějakou ameriku s tou se do milionu vejdete.
Je ale fakt, že ta nádrž je malá.

Odpovědět  |   | 
Raymond  |  14. 04. 2016 07:58

Ještě upřesnění má 51l nádrž, i když 60l by slušela víc.

Odpovědět  |   | 
fíkovník  |  18. 04. 2016 14:28

v rovině nových aut se nepohybuju, ale Mondeo 2.0 107kW dlouhodobě 7,8 benzínu například

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 04. 2016 15:46

V rámci značky, jež dala světu dacii logan, je to vskutku prémiový počin.... Ve rovnání s konkurencí je to horší než low end koncernu VW tj. šádevágny.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 04. 2016 12:07

Reakce na Zelí | 13. 04. 2016 15:46 | [78.80.205.xxx] - ty jsi také vskutku "prémiový" počin v obsahu a "postřehu" tvých příspěvků, Zelí.

Odpovědět  |   | 
v7  |  13. 04. 2016 16:34

Pane redaktore, tabulka vnitrnich rozmeru opravdu hovori o tom, ze T ma malo mista nad hlavou? Neni ti prave naopak? A je celkem logicke, ze vstupni otvor do kufru je mensi u sedanu, nez u Superbu (porovnej s Passatem a zejmena sirku). A jiste, proc nekoupit radeji Superb, kdyz je o zavratnych 31 tis. levnejsi (a pritom neporovnate vybavu)?
Bohuzel, nic noveho v ceskych luzich a hajich novinarskych - i kdyz ten T v podstate je dobre auto, ale Superb je rozhodne lepsi kup. Cechackove proste potrebuji vozit lednice, aby usetrili za dovoz z obchodu. A to uz nemluvim o vetsine diskutujicich, co maji doma olitanou Oktavku z AAA, ale nic mensiho nez dvoulitr je neuspokoji. Jsme proste narod narocnych zakazniku s milionovymi konty a auto se ctyrvalcem pro nas proste neni to prave orechove.
Cist ceske autoservery je stale vetsi zabava.

Odpovědět  |   | 

A já si myslím, ze to je prave dobre. Mít auto s pořádným motorem je základ. Ja zase nechápu ty, co sivozi zadek v aute bez pořádného motoru...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 04. 2016 20:46

A co je to ten "pořádný motor" a kde ho nabízí Škoda či VW? I tam jsou maximálně foukané dvoulitry, v Passatu taky biturbo. To není pořádný motor, ale stále jen náhražka, bráno tvou optikou.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 04. 2016 08:29

Tezko rict, co je komu poradny motor - ale jedno je jiste - tahle 1.6 neni poradny motor pro nikoho.

Odpovědět  |   | 

Ano, dneska uz téměř nikde. A v autech kolem mega je to ostuda.u auta do cca půl mega je to v pořádku. Proto říkám, ze chápu lidi, co si koupi ojetinu s pořádným motorem a chudou výbavou.

Odpovědět  |   | 
MF  |  14. 04. 2016 20:59

Hmm tak teď čtu recenzi Škody Superb Kombi s 1.4 TSI a zjevně autor nemá s tímto motorem žádný problém! Dokonce ani s cenovkou - 1.010.500 Kč.

Odpovědět  |   | 
Tomáš K  |  13. 04. 2016 18:35

Překvapila mne fotka celkem zabláceného motoru. Ono to nemá žádný dekl pod motorem ani těsnění pod kapotou? Vypadá to, jako by všechna špína šla rovnou dovnitř.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 04. 2016 20:05

inteirer hezky az by se clovek i rad svezl ale nafta ne dekuji. A pres milionek ne dekuji.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  14. 04. 2016 07:19

Další "zákazník" vyřešen. Co tam je dál?

Odpovědět  |   | 
dr120l  |  14. 04. 2016 10:11

motor nenadchne, ale spousta firem ma ve flotilach C02 limity a vic jak udešený 1,6tky nafty vzít stejně nemůžou, tady se aspoň můžou vyřádit na výbavě :) můj kamarád jezdí 1,6TDi Passatem a ve výbavě má úplně všechno co tam šlo dát a stejně nedosáhl fin. limitu :)

Odpovědět  |   | 
pet  |  14. 04. 2016 10:22

az je auto kvalitou jakekoliv tak po zkusenostech s prusvihy poslednich renaultu by melo stat tak 70% ceny konkurence a ne vic. jedine pak maji sanci aspon trochu prorazit. osobne bych renaulta bral jedine za velmi nizsi cenu. to uz radsi hjundaeee

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 04. 2016 10:35

Však ono to s cenou tak dopadne. Jak skončila laguna. Ta se nakonec v reálu na pultu prodávala za nějakých 60% startovní ceny. Totéž "prémiovka" od fordu. To je totéž v bledě modrém.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  14. 04. 2016 14:45

Taky čekám, že cena spadne. Řekl bych, že to auto tu hodnotu má, nicméně kvůli špatné pověsti Laguny 2 se neustále veze Renault ve špatném světle...což ponechává malý prostor pro cenu. Přitom už Laguna 3 byla supr.

Co podle mě bylo třeba doladit na talismanu, aby se dalo hovořit o vyšší střední třídě, tak především interiér. U Laguny 3 v naftě často povrzával. A to bylo auto taky atakující ze začátku cenu k milionu.

Držim palce. Čím víc zdravé konkurence, tím líp.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  14. 04. 2016 12:30

Jediný problém toho auta je cena. Jediná jistota je, že to bude za 5 let odepsané z daní neprodejné nad 200, i když teď to stojí milion. Takže 800 mínus za 5 let. Kdo to vydělá čistého tak, aby to mohl vyhodit z okna? K autu: Nečekám od Renó ani víceprvek, ani šestiválec, ani nečekám, že bude mít něco hlavu a patu: Tempomat je jednou pod kolenem a podruhé pod loktem, atd. Takže když to shrnu, tak je to pěkný úlet. A tu poslední větu myslím doslova.

Odpovědět  |   | 
steny  |  14. 04. 2016 13:50

Tohle auto je za tu cenu v kategorii snad vtip. Po Megane, který nabízí pouze 2+2 místa (vzadu je to jen pro děti) teď tohle. Renault byly obecně vždy podprůměrný auta, s mizernou spolehlivostí. Spolehlivost sic od doby dvoujkový laguny šla o něco nahoru (byť stále žádná slává), ale podprůměrnost zůstává. Samozřejmě lidi si je stejně koupít, protože desing a výbava za ty peníze vole. A pak se na forech bijou za svý mizerný auta do krve ...:).

Odpovědět  |   | 
steny  |  14. 04. 2016 13:53

..abych nepřeháněl, k tomu novýmu Meganu..vzadu je to nanejvíš pro průměrně rostlé občany. V rámci kategorie mizérie.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  14. 04. 2016 14:49

Ta cena je opravdu poměrně vysoká. Kvality bych se moc nebál. Už trojková laguna byla spolehlivá. Akorát ten interiér....

Myslím, že pokud by se talismanu podařilo prorazit do firemních flotil ( a vůbec se neodvažuju zhodnotit, jestli je to reálné ), bude mít renault splněno. Díky tomu by mohl začít napravovat svou pověst, kterou si tak poškodil lagunou 2.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  14. 04. 2016 14:18

a já si myslel, že Talisman je nástupce Laguny a Latitude byl následovník starší řady Safrane.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  14. 04. 2016 14:47

Latitude měl bejt vyšší střední třída, Laguna střední třída a Talisman to má obojí spojit.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  14. 04. 2016 16:29

Hmotnost ako tank :)
vid clanok: "Hmotnost celková: 20 118 kg"

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 04. 2016 10:22

Dnes rano som ho videl nazivo niekde pri Breclavi, tmava siva metaliza, siel nejakych slabsich 13o, ja som sa poflakoval kedze som mal casu dost, a tak som mal cas to pozorovat. Co sa tyka dizajnu, maloktore auto vyzera na fotke a v reale tak rozdielne. Auto sa mi paci, ale chce to dve veci: zmensit logo a zvacsit motor, pripadne pre nas staromilcov poriadny benzinovy dvojliter a manual a bude to parada.

Odpovědět  |   | 
magnum  |  20. 01. 2017 16:20

hm ja som si ho kupil a zatial som spokojny dci160 aj ked radsej by som bral benzin ale v podstate mi je to jedno... 3-4 roky to bude jazdit celkom pohodlne a potom je mi to uuuuplne jedno trapte sa s tym Vy...

Odpovědět  |   | 
Josef Čajka  |  10. 03. 2019 17:57

Tak pánové!!!!
Skončil jsem čtení příspěvků cca v polovině. Téma Renault Talisman jako by byl opomenut! Škodováci se opakují, Octavia, pořád dokola. Jedu si pro Talismana Initiale Paris, pozor r.2016 50tis.km 390000Kč u nás koupené!!!!
Co dodat (volové)?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 71 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A