TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

29 komentářů

OnlyTruth
11. srpna • 10:39

Davat 200 a viac koni na prednu napravu je trapenie ... kedy sa uz poucia

dpcstb
12. srpna • 1:53

az budu ludia v tejto triede ochotni davat omnoho viac penazi za 4x4 ci zadokolku

OnlyTruth
12. srpna • 14:19

:-( myslim ,ze 30 tis a viac je za predny pohon dost ... problem je ze sa ludia nevyznaju v autach iba pozeraju co je na papieri :D taka gt86 je tak 100x lepsia ako toto co sa trapi s prednym pohonom

JosVerstapen
9. srpna • 23:19

Tak nevím, ale v dnešní době umí Renault s divizí sport dělat zázraky co se týká zábavy za volantem.
Za takovou cenu a takovým hardwarem s prvky hi-tech F1 a zrychlením 5,8 (i když to není devizou tohoto auta) ....automobilky prostě postavit neumí.

Jochyn
9. srpna • 16:28

Francooza bych doma v garazi nesnesl.

gf
10. srpna • 19:31

jen plivat za kazdou cenu, o nicem jinym to neni. Seš prostě tupec.

Zdeny
10. srpna • 4:59

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

rosolovita rosa
10. srpna • 12:25

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

mpolan
9. srpna • 18:45

Dobře ti tak, ty s tím musíš žít a trpět.

Pantani
9. srpna • 16:50

A co bys snesl?

Barbar Hovnan
9. srpna • 19:09

Tady se nedockas odpovedi. Tady je standardem napsat francouzske auto nesmi do garaze a na primou otazku a co smi neni odpoved. Klasika. Nicmene. Staticky jsem mel moznost nove R.S. prosmejdit.Vypada skvele a nepochybuju o tom ze skvele bude jezdit. Rendlik je soucasti nejvyssi automobilove ligy F1 a technologie ktere musi zvladnout je obdivuhodna. Vsimnete si v testech MB kde truni motor vyvijeny Renaultem. Bud ho skvely novinar oznaci za spickovy vyrobek MB nebo se o tom nezmini vubec. Propaganda funguje a lide to sezerou na prvni dobrou. Tesim se na prvni srovnavaci testy s dalsimi HH. B-]

Mirek
9. srpna • 20:45

Já nevím, když se na něj podívám, tak si ho klidně dovedu představit mít doma. Jenže když sednu za volant a podívám se na tu konzoli, tohle bych asi nepřekousl. Nechápu, když si s exteriérem takhle hrají, že to potom uvnitř klidně zazdí.

Gesťa
10. prosince • 19:56

Jed se s nim svezt. A doporucil bych to vsem co tu placaji nesmysly. S automatem pecka, trva chvili nez si clovek zvykne na zadni napravu, ale potom :-D. Co se manualu tyka, kratke presne razeni.

dpcstb
12. srpna • 1:51

a podla mna zas ma aktualny megan najlepsiu palubovku zo vsetkych nepremioviek

rosolovita rosa
10. srpna • 12:24

Jenze ono to neni k sezrani! Nekousej do toho a radeji jezdi s vetrem o zavod. :-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
10. srpna • 21:08

Někdo tady olizuje interiér? Tak já potřebuji nejen aby to jezdilo, ale také aby tam bylo něco pro oko řidičovo, abych nemusel nosit tmavé brýle. :-D

Barbar Hovnan
10. srpna • 9:04

Souhlas. Interiér není to co by se mi líbilo. Exteriér vypadá naživo vážně nasraně.

holic na holickach
9. srpna • 17:15

Tak francouzsku v posteli? Jenze ony na na to tak nejak kaslou. :-D:-D:-D

Stan
9. srpna • 8:36

Asi jsem staromilec, když chci v interiéru podobného auta pěkně zpracovanou kapličku s analogovýma budíkama. Středová konzole vypadá skoro jak rádio mojí babičky, to fakt nechápu, jak se to může někomu líbit. JInak správný ostrý hatch. Manuál, hravý, pětisekundový a ne přeplácaný jako třeba Type-R...

Pantani
9. srpna • 16:50

A líbí se ti ta ruční brzda? Já hnusnější neviděl, divím se, že autorovi článku nevadila, vypadá naprosto příšerně.

Mirek
9. srpna • 20:38

Vzhledem k tomu, že kvůli takovým jelitům, jako jsi ty, přestal Ford tuto ručku vyrábět, přestože funguje výborně. Tak bych takovým, jako ty, doporučil raději vyzkušet funkčnost a teprve potom psát své chytrosti.
To se musí nechat, zkopírovali ji dobře. Jestli i stejně dobře funguje, nemám nic proti.
https://www.netcarshow.com/renault/2018-megane_rs/16... ...
https://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...

Pantani
9. srpna • 21:23

Já se ale nijak nikde netvrdím, že nefunguje dobře. Já jen tvrdím, že v tom interiéru vypadá příšerně. Ať ručky vyrábí, elektronický kraviny nesnáším sám, ale ať to proboha aspoň trošku vypadá!

Mirek
9. srpna • 21:52

Dobrá, tak mi zkus napsat, při tvém estetickém cítění, která varianta zrovna u Focuse vypadá lépe. První je Focus III po zahájení výroby, rok 2011, a druhá po faceliftu v roce 2015. Změněna byla právě kvůli lidem, kteří to označovali jako ty.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2015-focus/1600x1200... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pantani
11. srpna • 11:05

Ta 2011 je určitě míň snesitelná, než 2015 po fl. Je to z mýho pohledu kvůli tomu, že není v tom tunelu ani částečně schovaná-zapuštěná. Ale s dvěma vykřičníkama bych to snesl, přestože radost bych asi neměl.
Po FL to je lepší, je to klasickej klacek, schovanej vedle sedačky. Po tom FL to připomíná bmw nebo starší koncernový auta. Není podle mýho potřeba vymejšlet něco zase extra novýho a speciálního.
U BMW to udělat uměj a nikdo se nad tím nepohoršuje, to je zajímavý. To soudruzi u Fordu si rady s interiérama podle mýho nevěděj obecně a ručka je další detail, kterej nezvládají. Aktuální verze u Meganu RS je něco příšernýho, taková divná pistole trčící z vrchu tunelu, pistolově zahnutej klacek, kterej tam nemá bejt. Jen naprostej designérskej cyp může vymyslet něco takovýho. Hrůza.

Mirek
11. srpna • 13:31

Zkoušel jsi něky práci s touto ruční brzdou? Ale ona zapuštěná z velké části je, stačí se jen pořádně dívat.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
Osobně jsem byl v autosalónu Ford při předctavení nové verze Focusu spojenou s představením nového Mondea. Samozřejmě jsem tam nebyl, ze zákazníku Fordu, zdaleka sám. A světe div se, všichni, kdo měli Focus, tak nadávali na novou ruční brzdu, že se hůře ovládá a je moc schovaná za středovou opěrkou, že si musí překrucovat ruku. Při posunutí opěrky vpřed, aby šlo ruku vůbec opřít, se ručka nedala prakticky doře uchopit bez překrucování ruky. Klidně mohli starou ručku zapustit trochu níže, když si myslíš, že trčí, ale její poloha je naprosto v pořádku a velice snadno se ovládá a pokud jde o vzhled, tak rozhodně vypadá lépe, než neforemný "vak" u nástupce. Z mého pohledu tady jde jen o neochotu příjmout cokoliv nového.
A pokud se jedná o Renault, tak to máš pravdu, kdyby tu kopírku dotáhli až do konce, tak byla alespoň utopená jako ve Focusu.

acz
10. srpna • 13:41

Poč musí mít každé RS ruční brzdu? Je snad nějaká povinnost smykovat na ruční brzdu? Nebo co s tím jako děláte? Já letos pořídil jedno slušně našlapané GT, ale v automatu a s elektrickou brzdou a nic jiného bych tam určitě nechtěl.
Takže o co se vlastně podle Vás obírám a ošizuji?

Mirek
10. srpna • 21:05

Není náhodou tvá připomínka úplně mimo mísu? Tady někdo řeší, jestli tam musí, nebo nemusí být ruční brzda? Jestli umím číst a vím, co jsem psal, tak řešíme jen vzhled ruční brzdy, kterou tam dal Renault.
Takže snad již víš, kam se máš obrátit, na koho, se svým dotazem.

stanislav vejmasa
9. srpna • 8:13

To uz vam dosly skodovky,ze testujete jiny znacky???

gf
10. srpna • 19:28

jojo, dle tradice je prvni prispevek vzdycky nejhloupejsi...

Doporučujeme

Články odjinud