TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

stanislav vejmasa  |  09. 08. 2018 08:13

To uz vam dosly skodovky,ze testujete jiny znacky???

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:28

jojo, dle tradice je prvni prispevek vzdycky nejhloupejsi...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 08. 2018 08:36

Asi jsem staromilec, když chci v interiéru podobného auta pěkně zpracovanou kapličku s analogovýma budíkama. Středová konzole vypadá skoro jak rádio mojí babičky, to fakt nechápu, jak se to může někomu líbit. JInak správný ostrý hatch. Manuál, hravý, pětisekundový a ne přeplácaný jako třeba Type-R...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 16:50

A líbí se ti ta ruční brzda? Já hnusnější neviděl, divím se, že autorovi článku nevadila, vypadá naprosto příšerně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 20:38

Vzhledem k tomu, že kvůli takovým jelitům, jako jsi ty, přestal Ford tuto ručku vyrábět, přestože funguje výborně. Tak bych takovým, jako ty, doporučil raději vyzkušet funkčnost a teprve potom psát své chytrosti.
To se musí nechat, zkopírovali ji dobře. Jestli i stejně dobře funguje, nemám nic proti.
https://www.netcarshow.com/renault/2018-megane_rs/16... ...
https://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 21:23

Já se ale nijak nikde netvrdím, že nefunguje dobře. Já jen tvrdím, že v tom interiéru vypadá příšerně. Ať ručky vyrábí, elektronický kraviny nesnáším sám, ale ať to proboha aspoň trošku vypadá!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 21:52

Dobrá, tak mi zkus napsat, při tvém estetickém cítění, která varianta zrovna u Focuse vypadá lépe. První je Focus III po zahájení výroby, rok 2011, a druhá po faceliftu v roce 2015. Změněna byla právě kvůli lidem, kteří to označovali jako ty.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2015-focus/1600x1200... ...

Odpovědět  |   | 
acz  |  10. 08. 2018 13:41

Poč musí mít každé RS ruční brzdu? Je snad nějaká povinnost smykovat na ruční brzdu? Nebo co s tím jako děláte? Já letos pořídil jedno slušně našlapané GT, ale v automatu a s elektrickou brzdou a nic jiného bych tam určitě nechtěl.
Takže o co se vlastně podle Vás obírám a ošizuji?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2018 21:05

Není náhodou tvá připomínka úplně mimo mísu? Tady někdo řeší, jestli tam musí, nebo nemusí být ruční brzda? Jestli umím číst a vím, co jsem psal, tak řešíme jen vzhled ruční brzdy, kterou tam dal Renault.
Takže snad již víš, kam se máš obrátit, na koho, se svým dotazem.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 08. 2018 11:05

Ta 2011 je určitě míň snesitelná, než 2015 po fl. Je to z mýho pohledu kvůli tomu, že není v tom tunelu ani částečně schovaná-zapuštěná. Ale s dvěma vykřičníkama bych to snesl, přestože radost bych asi neměl.
Po FL to je lepší, je to klasickej klacek, schovanej vedle sedačky. Po tom FL to připomíná bmw nebo starší koncernový auta. Není podle mýho potřeba vymejšlet něco zase extra novýho a speciálního.
U BMW to udělat uměj a nikdo se nad tím nepohoršuje, to je zajímavý. To soudruzi u Fordu si rady s interiérama podle mýho nevěděj obecně a ručka je další detail, kterej nezvládají.

Aktuální verze u Meganu RS je něco příšernýho, taková divná pistole trčící z vrchu tunelu, pistolově zahnutej klacek, kterej tam nemá bejt. Jen naprostej designérskej cyp může vymyslet něco takovýho. Hrůza.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 08. 2018 13:31

Zkoušel jsi něky práci s touto ruční brzdou? Ale ona zapuštěná z velké části je, stačí se jen pořádně dívat.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
Osobně jsem byl v autosalónu Ford při předctavení nové verze Focusu spojenou s představením nového Mondea. Samozřejmě jsem tam nebyl, ze zákazníku Fordu, zdaleka sám. A světe div se, všichni, kdo měli Focus, tak nadávali na novou ruční brzdu, že se hůře ovládá a je moc schovaná za středovou opěrkou, že si musí překrucovat ruku. Při posunutí opěrky vpřed, aby šlo ruku vůbec opřít, se ručka nedala prakticky doře uchopit bez překrucování ruky. Klidně mohli starou ručku zapustit trochu níže, když si myslíš, že trčí, ale její poloha je naprosto v pořádku a velice snadno se ovládá a pokud jde o vzhled, tak rozhodně vypadá lépe, než neforemný "vak" u nástupce. Z mého pohledu tady jde jen o neochotu příjmout cokoliv nového.
A pokud se jedná o Renault, tak to máš pravdu, kdyby tu kopírku dotáhli až do konce, tak byla alespoň utopená jako ve Focusu.

Odpovědět  |   | 
Jochyn  |  09. 08. 2018 16:28

Francooza bych doma v garazi nesnesl.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 16:50

A co bys snesl?

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  09. 08. 2018 17:15

Tak francouzsku v posteli? Jenze ony na na to tak nejak kaslou.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  09. 08. 2018 19:09

Tady se nedockas odpovedi. Tady je standardem napsat francouzske auto nesmi do garaze a na primou otazku a co smi neni odpoved. Klasika. Nicmene. Staticky jsem mel moznost nove R.S. prosmejdit.Vypada skvele a nepochybuju o tom ze skvele bude jezdit. Rendlik je soucasti nejvyssi automobilove ligy F1 a technologie ktere musi zvladnout je obdivuhodna. Vsimnete si v testech MB kde truni motor vyvijeny Renaultem. Bud ho skvely novinar oznaci za spickovy vyrobek MB nebo se o tom nezmini vubec. Propaganda funguje a lide to sezerou na prvni dobrou. Tesim se na prvni srovnavaci testy s dalsimi HH.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 20:45

Já nevím, když se na něj podívám, tak si ho klidně dovedu představit mít doma. Jenže když sednu za volant a podívám se na tu konzoli, tohle bych asi nepřekousl. Nechápu, když si s exteriérem takhle hrají, že to potom uvnitř klidně zazdí.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  10. 08. 2018 09:04

Souhlas. Interiér není to co by se mi líbilo. Exteriér vypadá naživo vážně nasraně.

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:24

Jenze ono to neni k sezrani! Nekousej do toho a radeji jezdi s vetrem o zavod.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2018 21:08

Někdo tady olizuje interiér? Tak já potřebuji nejen aby to jezdilo, ale také aby tam bylo něco pro oko řidičovo, abych nemusel nosit tmavé brýle.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 08. 2018 01:51

a podla mna zas ma aktualny megan najlepsiu palubovku zo vsetkych nepremioviek

Odpovědět  |   | 
Gesťa  |  10. 12. 2018 19:56

Jed se s nim svezt. A doporucil bych to vsem co tu placaji nesmysly. S automatem pecka, trva chvili nez si clovek zvykne na zadni napravu, ale potom . Co se manualu tyka, kratke presne razeni.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 08. 2018 18:45

Dobře ti tak, ty s tím musíš žít a trpět.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  10. 08. 2018 04:59

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:25

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:31

jen plivat za kazdou cenu, o nicem jinym to neni. Seš prostě tupec.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  09. 08. 2018 23:19

Tak nevím, ale v dnešní době umí Renault s divizí sport dělat zázraky co se týká zábavy za volantem.
Za takovou cenu a takovým hardwarem s prvky hi-tech F1 a zrychlením 5,8 (i když to není devizou tohoto auta) ....automobilky prostě postavit neumí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 08. 2018 10:39

Davat 200 a viac koni na prednu napravu je trapenie ... kedy sa uz poucia

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 08. 2018 01:53

az budu ludia v tejto triede ochotni davat omnoho viac penazi za 4x4 ci zadokolku

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 08. 2018 14:19

myslim ,ze 30 tis a viac je za predny pohon dost ... problem je ze sa ludia nevyznaju v autach iba pozeraju co je na papieri :D taka gt86 je tak 100x lepsia ako toto co sa trapi s prednym pohonom

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 122 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A