TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

stanislav vejmasa  |  09. 08. 2018 08:13

To uz vam dosly skodovky,ze testujete jiny znacky???

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:28

jojo, dle tradice je prvni prispevek vzdycky nejhloupejsi...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 08. 2018 08:36

Asi jsem staromilec, když chci v interiéru podobného auta pěkně zpracovanou kapličku s analogovýma budíkama. Středová konzole vypadá skoro jak rádio mojí babičky, to fakt nechápu, jak se to může někomu líbit. JInak správný ostrý hatch. Manuál, hravý, pětisekundový a ne přeplácaný jako třeba Type-R...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 16:50

A líbí se ti ta ruční brzda? Já hnusnější neviděl, divím se, že autorovi článku nevadila, vypadá naprosto příšerně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 20:38

Vzhledem k tomu, že kvůli takovým jelitům, jako jsi ty, přestal Ford tuto ručku vyrábět, přestože funguje výborně. Tak bych takovým, jako ty, doporučil raději vyzkušet funkčnost a teprve potom psát své chytrosti.
To se musí nechat, zkopírovali ji dobře. Jestli i stejně dobře funguje, nemám nic proti.
https://www.netcarshow.com/renault/2018-megane_rs/16... ...
https://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 21:23

Já se ale nijak nikde netvrdím, že nefunguje dobře. Já jen tvrdím, že v tom interiéru vypadá příšerně. Ať ručky vyrábí, elektronický kraviny nesnáším sám, ale ať to proboha aspoň trošku vypadá!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 21:52

Dobrá, tak mi zkus napsat, při tvém estetickém cítění, která varianta zrovna u Focuse vypadá lépe. První je Focus III po zahájení výroby, rok 2011, a druhá po faceliftu v roce 2015. Změněna byla právě kvůli lidem, kteří to označovali jako ty.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2015-focus/1600x1200... ...

Odpovědět  |   | 
acz  |  10. 08. 2018 13:41

Poč musí mít každé RS ruční brzdu? Je snad nějaká povinnost smykovat na ruční brzdu? Nebo co s tím jako děláte? Já letos pořídil jedno slušně našlapané GT, ale v automatu a s elektrickou brzdou a nic jiného bych tam určitě nechtěl.
Takže o co se vlastně podle Vás obírám a ošizuji?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2018 21:05

Není náhodou tvá připomínka úplně mimo mísu? Tady někdo řeší, jestli tam musí, nebo nemusí být ruční brzda? Jestli umím číst a vím, co jsem psal, tak řešíme jen vzhled ruční brzdy, kterou tam dal Renault.
Takže snad již víš, kam se máš obrátit, na koho, se svým dotazem.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 08. 2018 11:05

Ta 2011 je určitě míň snesitelná, než 2015 po fl. Je to z mýho pohledu kvůli tomu, že není v tom tunelu ani částečně schovaná-zapuštěná. Ale s dvěma vykřičníkama bych to snesl, přestože radost bych asi neměl.
Po FL to je lepší, je to klasickej klacek, schovanej vedle sedačky. Po tom FL to připomíná bmw nebo starší koncernový auta. Není podle mýho potřeba vymejšlet něco zase extra novýho a speciálního.
U BMW to udělat uměj a nikdo se nad tím nepohoršuje, to je zajímavý. To soudruzi u Fordu si rady s interiérama podle mýho nevěděj obecně a ručka je další detail, kterej nezvládají.

Aktuální verze u Meganu RS je něco příšernýho, taková divná pistole trčící z vrchu tunelu, pistolově zahnutej klacek, kterej tam nemá bejt. Jen naprostej designérskej cyp může vymyslet něco takovýho. Hrůza.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 08. 2018 13:31

Zkoušel jsi něky práci s touto ruční brzdou? Ale ona zapuštěná z velké části je, stačí se jen pořádně dívat.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
Osobně jsem byl v autosalónu Ford při předctavení nové verze Focusu spojenou s představením nového Mondea. Samozřejmě jsem tam nebyl, ze zákazníku Fordu, zdaleka sám. A světe div se, všichni, kdo měli Focus, tak nadávali na novou ruční brzdu, že se hůře ovládá a je moc schovaná za středovou opěrkou, že si musí překrucovat ruku. Při posunutí opěrky vpřed, aby šlo ruku vůbec opřít, se ručka nedala prakticky doře uchopit bez překrucování ruky. Klidně mohli starou ručku zapustit trochu níže, když si myslíš, že trčí, ale její poloha je naprosto v pořádku a velice snadno se ovládá a pokud jde o vzhled, tak rozhodně vypadá lépe, než neforemný "vak" u nástupce. Z mého pohledu tady jde jen o neochotu příjmout cokoliv nového.
A pokud se jedná o Renault, tak to máš pravdu, kdyby tu kopírku dotáhli až do konce, tak byla alespoň utopená jako ve Focusu.

Odpovědět  |   | 
Jochyn  |  09. 08. 2018 16:28

Francooza bych doma v garazi nesnesl.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 16:50

A co bys snesl?

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  09. 08. 2018 17:15

Tak francouzsku v posteli? Jenze ony na na to tak nejak kaslou.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  09. 08. 2018 19:09

Tady se nedockas odpovedi. Tady je standardem napsat francouzske auto nesmi do garaze a na primou otazku a co smi neni odpoved. Klasika. Nicmene. Staticky jsem mel moznost nove R.S. prosmejdit.Vypada skvele a nepochybuju o tom ze skvele bude jezdit. Rendlik je soucasti nejvyssi automobilove ligy F1 a technologie ktere musi zvladnout je obdivuhodna. Vsimnete si v testech MB kde truni motor vyvijeny Renaultem. Bud ho skvely novinar oznaci za spickovy vyrobek MB nebo se o tom nezmini vubec. Propaganda funguje a lide to sezerou na prvni dobrou. Tesim se na prvni srovnavaci testy s dalsimi HH.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 20:45

Já nevím, když se na něj podívám, tak si ho klidně dovedu představit mít doma. Jenže když sednu za volant a podívám se na tu konzoli, tohle bych asi nepřekousl. Nechápu, když si s exteriérem takhle hrají, že to potom uvnitř klidně zazdí.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  10. 08. 2018 09:04

Souhlas. Interiér není to co by se mi líbilo. Exteriér vypadá naživo vážně nasraně.

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:24

Jenze ono to neni k sezrani! Nekousej do toho a radeji jezdi s vetrem o zavod.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2018 21:08

Někdo tady olizuje interiér? Tak já potřebuji nejen aby to jezdilo, ale také aby tam bylo něco pro oko řidičovo, abych nemusel nosit tmavé brýle.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 08. 2018 01:51

a podla mna zas ma aktualny megan najlepsiu palubovku zo vsetkych nepremioviek

Odpovědět  |   | 
Gesťa  |  10. 12. 2018 19:56

Jed se s nim svezt. A doporucil bych to vsem co tu placaji nesmysly. S automatem pecka, trva chvili nez si clovek zvykne na zadni napravu, ale potom . Co se manualu tyka, kratke presne razeni.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 08. 2018 18:45

Dobře ti tak, ty s tím musíš žít a trpět.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  10. 08. 2018 04:59

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:25

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:31

jen plivat za kazdou cenu, o nicem jinym to neni. Seš prostě tupec.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  09. 08. 2018 23:19

Tak nevím, ale v dnešní době umí Renault s divizí sport dělat zázraky co se týká zábavy za volantem.
Za takovou cenu a takovým hardwarem s prvky hi-tech F1 a zrychlením 5,8 (i když to není devizou tohoto auta) ....automobilky prostě postavit neumí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 08. 2018 10:39

Davat 200 a viac koni na prednu napravu je trapenie ... kedy sa uz poucia

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 08. 2018 01:53

az budu ludia v tejto triede ochotni davat omnoho viac penazi za 4x4 ci zadokolku

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 08. 2018 14:19

myslim ,ze 30 tis a viac je za predny pohon dost ... problem je ze sa ludia nevyznaju v autach iba pozeraju co je na papieri :D taka gt86 je tak 100x lepsia ako toto co sa trapi s prednym pohonom

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A