TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

stanislav vejmasa  |  09. 08. 2018 08:13

To uz vam dosly skodovky,ze testujete jiny znacky???

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:28

jojo, dle tradice je prvni prispevek vzdycky nejhloupejsi...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 08. 2018 08:36

Asi jsem staromilec, když chci v interiéru podobného auta pěkně zpracovanou kapličku s analogovýma budíkama. Středová konzole vypadá skoro jak rádio mojí babičky, to fakt nechápu, jak se to může někomu líbit. JInak správný ostrý hatch. Manuál, hravý, pětisekundový a ne přeplácaný jako třeba Type-R...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 16:50

A líbí se ti ta ruční brzda? Já hnusnější neviděl, divím se, že autorovi článku nevadila, vypadá naprosto příšerně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 20:38

Vzhledem k tomu, že kvůli takovým jelitům, jako jsi ty, přestal Ford tuto ručku vyrábět, přestože funguje výborně. Tak bych takovým, jako ty, doporučil raději vyzkušet funkčnost a teprve potom psát své chytrosti.
To se musí nechat, zkopírovali ji dobře. Jestli i stejně dobře funguje, nemám nic proti.
https://www.netcarshow.com/renault/2018-megane_rs/16... ...
https://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 21:23

Já se ale nijak nikde netvrdím, že nefunguje dobře. Já jen tvrdím, že v tom interiéru vypadá příšerně. Ať ručky vyrábí, elektronický kraviny nesnáším sám, ale ať to proboha aspoň trošku vypadá!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 21:52

Dobrá, tak mi zkus napsat, při tvém estetickém cítění, která varianta zrovna u Focuse vypadá lépe. První je Focus III po zahájení výroby, rok 2011, a druhá po faceliftu v roce 2015. Změněna byla právě kvůli lidem, kteří to označovali jako ty.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2015-focus/1600x1200... ...

Odpovědět  |   | 
acz  |  10. 08. 2018 13:41

Poč musí mít každé RS ruční brzdu? Je snad nějaká povinnost smykovat na ruční brzdu? Nebo co s tím jako děláte? Já letos pořídil jedno slušně našlapané GT, ale v automatu a s elektrickou brzdou a nic jiného bych tam určitě nechtěl.
Takže o co se vlastně podle Vás obírám a ošizuji?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2018 21:05

Není náhodou tvá připomínka úplně mimo mísu? Tady někdo řeší, jestli tam musí, nebo nemusí být ruční brzda? Jestli umím číst a vím, co jsem psal, tak řešíme jen vzhled ruční brzdy, kterou tam dal Renault.
Takže snad již víš, kam se máš obrátit, na koho, se svým dotazem.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 08. 2018 11:05

Ta 2011 je určitě míň snesitelná, než 2015 po fl. Je to z mýho pohledu kvůli tomu, že není v tom tunelu ani částečně schovaná-zapuštěná. Ale s dvěma vykřičníkama bych to snesl, přestože radost bych asi neměl.
Po FL to je lepší, je to klasickej klacek, schovanej vedle sedačky. Po tom FL to připomíná bmw nebo starší koncernový auta. Není podle mýho potřeba vymejšlet něco zase extra novýho a speciálního.
U BMW to udělat uměj a nikdo se nad tím nepohoršuje, to je zajímavý. To soudruzi u Fordu si rady s interiérama podle mýho nevěděj obecně a ručka je další detail, kterej nezvládají.

Aktuální verze u Meganu RS je něco příšernýho, taková divná pistole trčící z vrchu tunelu, pistolově zahnutej klacek, kterej tam nemá bejt. Jen naprostej designérskej cyp může vymyslet něco takovýho. Hrůza.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 08. 2018 13:31

Zkoušel jsi něky práci s touto ruční brzdou? Ale ona zapuštěná z velké části je, stačí se jen pořádně dívat.
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/1600x1200... ...
Osobně jsem byl v autosalónu Ford při předctavení nové verze Focusu spojenou s představením nového Mondea. Samozřejmě jsem tam nebyl, ze zákazníku Fordu, zdaleka sám. A světe div se, všichni, kdo měli Focus, tak nadávali na novou ruční brzdu, že se hůře ovládá a je moc schovaná za středovou opěrkou, že si musí překrucovat ruku. Při posunutí opěrky vpřed, aby šlo ruku vůbec opřít, se ručka nedala prakticky doře uchopit bez překrucování ruky. Klidně mohli starou ručku zapustit trochu níže, když si myslíš, že trčí, ale její poloha je naprosto v pořádku a velice snadno se ovládá a pokud jde o vzhled, tak rozhodně vypadá lépe, než neforemný "vak" u nástupce. Z mého pohledu tady jde jen o neochotu příjmout cokoliv nového.
A pokud se jedná o Renault, tak to máš pravdu, kdyby tu kopírku dotáhli až do konce, tak byla alespoň utopená jako ve Focusu.

Odpovědět  |   | 
Jochyn  |  09. 08. 2018 16:28

Francooza bych doma v garazi nesnesl.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  09. 08. 2018 16:50

A co bys snesl?

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  09. 08. 2018 17:15

Tak francouzsku v posteli? Jenze ony na na to tak nejak kaslou.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  09. 08. 2018 19:09

Tady se nedockas odpovedi. Tady je standardem napsat francouzske auto nesmi do garaze a na primou otazku a co smi neni odpoved. Klasika. Nicmene. Staticky jsem mel moznost nove R.S. prosmejdit.Vypada skvele a nepochybuju o tom ze skvele bude jezdit. Rendlik je soucasti nejvyssi automobilove ligy F1 a technologie ktere musi zvladnout je obdivuhodna. Vsimnete si v testech MB kde truni motor vyvijeny Renaultem. Bud ho skvely novinar oznaci za spickovy vyrobek MB nebo se o tom nezmini vubec. Propaganda funguje a lide to sezerou na prvni dobrou. Tesim se na prvni srovnavaci testy s dalsimi HH.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2018 20:45

Já nevím, když se na něj podívám, tak si ho klidně dovedu představit mít doma. Jenže když sednu za volant a podívám se na tu konzoli, tohle bych asi nepřekousl. Nechápu, když si s exteriérem takhle hrají, že to potom uvnitř klidně zazdí.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  10. 08. 2018 09:04

Souhlas. Interiér není to co by se mi líbilo. Exteriér vypadá naživo vážně nasraně.

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:24

Jenze ono to neni k sezrani! Nekousej do toho a radeji jezdi s vetrem o zavod.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2018 21:08

Někdo tady olizuje interiér? Tak já potřebuji nejen aby to jezdilo, ale také aby tam bylo něco pro oko řidičovo, abych nemusel nosit tmavé brýle.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 08. 2018 01:51

a podla mna zas ma aktualny megan najlepsiu palubovku zo vsetkych nepremioviek

Odpovědět  |   | 
Gesťa  |  10. 12. 2018 19:56

Jed se s nim svezt. A doporucil bych to vsem co tu placaji nesmysly. S automatem pecka, trva chvili nez si clovek zvykne na zadni napravu, ale potom . Co se manualu tyka, kratke presne razeni.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 08. 2018 18:45

Dobře ti tak, ty s tím musíš žít a trpět.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  10. 08. 2018 04:59

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:25

Jen idioti dávají + u tvého příspěvku v případě Renault Sport - čehokoliv. Tedy tupci, co wo to vědí ouplný ho*no.

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:31

jen plivat za kazdou cenu, o nicem jinym to neni. Seš prostě tupec.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  09. 08. 2018 23:19

Tak nevím, ale v dnešní době umí Renault s divizí sport dělat zázraky co se týká zábavy za volantem.
Za takovou cenu a takovým hardwarem s prvky hi-tech F1 a zrychlením 5,8 (i když to není devizou tohoto auta) ....automobilky prostě postavit neumí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 08. 2018 10:39

Davat 200 a viac koni na prednu napravu je trapenie ... kedy sa uz poucia

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 08. 2018 01:53

az budu ludia v tejto triede ochotni davat omnoho viac penazi za 4x4 ci zadokolku

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 08. 2018 14:19

myslim ,ze 30 tis a viac je za predny pohon dost ... problem je ze sa ludia nevyznaju v autach iba pozeraju co je na papieri :D taka gt86 je tak 100x lepsia ako toto co sa trapi s prednym pohonom

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 66 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A