Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Kombi Grandtour je novým členem početné rodiny řady Mégane. Testu jsme podrobili verzi s přeplňovanou zážehovou čtrnáctistovkou.
Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?
Seznam kapitol
  1. Úvod, Avantgardní exteriér, Interiér „nezachutná” každému
  2. Kompaktní zavazadelník, Zdařilý návrat k motorovým kořenům
  3. Podvozek opět přituhl, ale zábavy nepřibylo, Závěr, Cena
  4. Technické parametry, Kompletní fotogalerie

Technické parametry

Hodnoty udávané výrobcem

Motor

  • Řadový, kapalinou chlazený zážehový čtyřválec přeplňovaný turbodmychadlem, uložený vpředu napříč před přední nápravou
  • Objem: 1 397 ccm
  • Největší výkon: 96 kW (130 k) při 5 500 ot./min
  • Největší točivý moment: 190 Nm při 2 250 ot./min
  • Palivo: Natural 95

Provozní vlastnosti

  • Max. rychlost: 200 km/h
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h: 9,9 s
  • Spotřeba paliva (l/100 km):
    • Město: 8,5
    • Mimo město
      : 5,3
    • Kombinovaná: 6,5
  • Objem palivové nádrže: 60 l

Podvozek

  • Zavěšení předních kol: zavěšení McPherson
  • Zavěšení zadních kol: kliková náprava
  • Rozměr pneumatik: 205/55 R16

Hmotnosti

  • Pohotovostní hmotnost: 1 360 kg
  • Užitečná hmotnost: 430 kg

Vnější rozměry

  • Délka: 4 559 mm
  • Šířka: 2 037 mm
  • Výška: 1 507 mm
  • Rozvor náprav: 2 703 mm

Vnitřní rozměry

  • Základní objem zavazadlového prostoru: 491 l
  • Objem zavazadlového prostoru při sklopení zadních sedadel: 1567 l


Kompletní fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, Avantgardní exteriér, Interiér „nezachutná” každému
  2. Kompaktní zavazadelník, Zdařilý návrat k motorovým kořenům
  3. Podvozek opět přituhl, ale zábavy nepřibylo, Závěr, Cena
  4. Technické parametry, Kompletní fotogalerie
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků