Disel je určíte zajímavý ale k tomu autu me moc nesedi ... když jsem ho zkoušel v talismanu tak se choval hodně dobře ale do GT ? A chtěl bych se zeptat všech co tady kritizují GT ať už disel nebo benzín, viděli jste to auto aspoň jednou naživo nebo jste se v něm projeli ? Mám GT v benzínu a nemohu si stěžovat po motorové stránce příjemný svezení, interiér není sice nejlepší ale ve svojí třídě patří určíte mezi povedenější. Celkově jsem s autem spokojený za ty peníze. A ke značce vždycky jsem byl proti Renaultu ale to co teď vyrábí se nedá srovnat s auty před rokem 2015.
tento motor by som si do GT urcite nevybral. Bud chcem GT alebo usporny diesel. Aj ta TCe205 je slaba , aby to pripominalo GT, ma nasekane prevody, kde trojka konci okolo 100.
Motor mám v Espacu a na pohodlné cestování stačí i s rezervou.. Nevím, proč by nastačil Meganu.. B-]
Vzdyt ten Espace nepredjede ani Mazdu 6 s atmosferickym dvoulitrem :-O
ale ano, na rodinnu pohodovu jazdu ano, ale to auto predsa nieje cielene ako rodinny pohodlny dostavnik.
Vzdyt to ma 7 stupnu u benzinu, tak proto je 3 kratka.Zrychleni 7s a max 230, to je ti malo? :O. To s tim ches litat 180 po okresce??
nema 7s na kilo ale mozno 7,4s a to len vdaka tej kratkej trojke. Proste tomu este trochu chyba a skoda verzie GT220
GT alias Gran Turismo alias "velká cesta" je snad právě naopak, není-liž pravdou? Pořád si někdo plete GT se sportem.
v pripade rodiny megane sa niejedna a zakladny rodinny model na pohodlne premiestnovanie z bodu A do B, na to maju zakladnu verziu grandtour. Ale tymto motorom z toho robia vlastne tu zakladnu verziu. To mas ako ked kupis sunku a nieje sunka ako sunka a tym padom sa to cele dostava do h.... :)
Právě proto je vytočený motor s malým objemem pro grand turismo nevhodný. Do této kategorie patří pravý opak , tj. větší objem s klidně menším výkonem na litr objemu motoru.
Bohužel zase jenom malý objem 1.6 litru. To na GT cestování moc není.
do časné generálky jo
Tak ten interiér je fakt ošklivost, hrozné...
Tak to je u rendlíku tradicí, hodnoty hledejte jinde než v interiéru....
celkom slusne vykonny motor, teda na ten objem.
Tak to já raději menší litrový výkon. Turbo mi nevadí, pokud to není hodně přefoukaný. Zajímavej bude ten 140kW 2,0 TSI s millerem do něčeho menšího, nebo stará 35i s 225kW byla super, takřka bez prodlevy a hezky lineární zátah skoro jako atmo nebo kompresor.
Navzdory nijak oslnivému výkonu okolo 260 koní..? Ale když pan redaktor seděl v oktávě 230 tak si nacákal do textilu. Klídek prosím!
Říká ti něco výraz "kontext"?
Zkuste trochu hledat. Třeba najdete něco, co vás překvapí ;-)
Hmm, rozdíl mezi tridou GT a hothatch, nic?
Proč dnes většina výrobců dělá auta s tak úzkým rozchodem kol? Dyť to zezadu vypadá jako tramvaj. Zařadil bych jej do kategorie pěkné kombi, ale interiér je pro mě velký problém, je to nudné, strohé (že by se němci mohli učit) a ten středový panel tam hrozně razí, navíc vypadá, jako 10 let starý tablet. Sedačky bohovské, ale to Frantíci narozdíl od dobře udělané elektriky uměli vždy.
Porovnej si dvere v Meganu a v Octavie treba. Octavie celo plastovy vylisek.Megane, mekcene zhorna, mekcene na boku, mekcene v loketni operce. Megane ty dvere vypadaji rozhodne hodnotneji nez v Octavie treba. Jedine kdo ma navrh ve stejune tride pokud nepocitam premii je Golf.Stredovy tunel vypada daleko hodnotneji kdyz je tam automaticka brzdy u Megane nez u Octavie.Jedine co na tom interieru neni dobre je spatne zapracovani toho displeje s velkymi ramecky. Sedacky treba od vybavy intens jsou uz polokuze, to si treba Skoda, Hyundai muzou nechat zdat.Ale jak psal autor, ten diesel tam nedava smysl. Pro me v zadnem skoro hothatch pokud chce mit clovek pozitek z jizdy.
Bočnice v Octavce jsou katastrofa, když vzpomenu na jedničkového Superba, jak měl vše krásně polstrované a místo, kde jsi opítal ruku bylo dokonce vycpané, takže jsi měl ruku jak v peřince. Ale jinak nesouhlasím a je to jen věc vkusu a názoru, tenhle interioér se mi opravdu vůbec nelíbí. Kvalitu materiálu neumím posoudit, neseděl jsem v tom.
to je věc názoru, pro mě jsou francouzská křesloidní sedadla spolehlivou cestou k zablokované páteři. Jet 700km v pažoutu je utrpení, kdežto na tvrdých seslích MB nebo Audi to zvládnu s úsměvem a bez bolesti.
Pí ču bych nechtěl ani zadarmo, rovnou bych to odtáhnul na skládku a sešrotoval, pokud by se to cestou nerozpadlo
Lepsi pi#a na kapote nez cu#ak za volantem ;-)
Frantíkům je lepší se vyhnout velkým obloukem, to už je lepší jezdit na kobyle nebo napustit starou :) ani zadarmo tu bídu
Prohlásil vidlák, který si potom, co mu shnil favorit, koupil "tuningovou" felicii v M paketu. B-]
"správná logika" vyšší kvalty k sobě, nižší od sebe? No jak pro koho. Možná je to věc zvyku, ale mně to připadá logické právě naopak. Potřebuji jet vyšší rychlostí (řadit nahoru) -> páka dopředu, potřebuji zatlačit do sedadla (řadit dolů), páka dozadu.
Viděl jsi někdy závodní auto se sekvencí? Asi ne.
Dobrý den,tam to pramení spíše z toho, jak vás auto táhne do nebo ze sedačky. Šlápnete na plyn, zatlačí vás do sedačky, zatáhnete za páku a řadíte nahoru (k sobě). Brzdíte, síla vás tlačí proti volantu, tlačíte páku dopředu a podřazujete. Respektive takhle to aspoň bylo v testu myšleno ;-)
To sedí jen tak napůl, chcete-li být zatlačen do sedadla, tedy podřadit, stejný směr, kam vás síla bude tlačit, je dozadu, ne dopředu.
Joo, tak o to se už postará kickdown i v manuálním režimu.
kickdown má dlouhé vedení, já se taky ztotožňuji na základě dlouhodobého zvyku s řazením dolů dozadu a nahoru dopředu, ale je to opravdu pouze věc zvyku. Stejně to dnes řeší pádla. Za posledních půl milionu km jsem ani jednou nepodřazoval dolůani neřadil nahoru héblem. Vždycky pádly. Takže je to fuk..... vlastně není,.....můžeme vést stejnou polemiku, jestli dolů má řadit levé nebo pravé pádlo....:-))
Jel si s timhle vozem nekdy vubec? Nevim jak diesel verze, ale u benzinove kickdown nema problem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.