TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

35 komentářů

Hansel
1. prosince • 23:07

Disel je určíte zajímavý ale k tomu autu me moc nesedi ... když jsem ho zkoušel v talismanu tak se choval hodně dobře ale do GT ? A chtěl bych se zeptat všech co tady kritizují GT ať už disel nebo benzín, viděli jste to auto aspoň jednou naživo nebo jste se v něm projeli ? Mám GT v benzínu a nemohu si stěžovat po motorové stránce příjemný svezení, interiér není sice nejlepší ale ve svojí třídě patří určíte mezi povedenější. Celkově jsem s autem spokojený za ty peníze. A ke značce vždycky jsem byl proti Renaultu ale to co teď vyrábí se nedá srovnat s auty před rokem 2015.

MirecBA
23. listopadu • 22:37

tento motor by som si do GT urcite nevybral. Bud chcem GT alebo usporny diesel. Aj ta TCe205 je slaba , aby to pripominalo GT, ma nasekane prevody, kde trojka konci okolo 100.

Smx
24. listopadu • 11:03

Motor mám v Espacu a na pohodlné cestování stačí i s rezervou.. Nevím, proč by nastačil Meganu.. B-]

Takurcite
26. listopadu • 10:31

Vzdyt ten Espace nepredjede ani Mazdu 6 s atmosferickym dvoulitrem :-O

MirecBA
24. listopadu • 14:04

ale ano, na rodinnu pohodovu jazdu ano, ale to auto predsa nieje cielene ako rodinny pohodlny dostavnik.

Interier
24. listopadu • 10:53

Vzdyt to ma 7 stupnu u benzinu, tak proto je 3 kratka.
Zrychleni 7s a max 230, to je ti malo? :O. To s tim ches litat 180 po okresce??

MirecBA
24. listopadu • 14:03

nema 7s na kilo ale mozno 7,4s a to len vdaka tej kratkej trojke. Proste tomu este trochu chyba a skoda verzie GT220

jogurt
23. listopadu • 23:19

GT alias Gran Turismo alias "velká cesta" je snad právě naopak, není-liž pravdou? Pořád si někdo plete GT se sportem.

MirecBA
24. listopadu • 14:07

v pripade rodiny megane sa niejedna a zakladny rodinny model na pohodlne premiestnovanie z bodu A do B, na to maju zakladnu verziu grandtour. Ale tymto motorom z toho robia vlastne tu zakladnu verziu. To mas ako ked kupis sunku a nieje sunka ako sunka a tym padom sa to cele dostava do h.... :)

qwertz
24. listopadu • 10:38

Právě proto je vytočený motor s malým objemem pro grand turismo nevhodný. Do této kategorie patří pravý opak , tj. větší objem s klidně menším výkonem na litr objemu motoru.

Provo
23. listopadu • 21:27

Bohužel zase jenom malý objem 1.6 litru. To na GT cestování moc není.

jogurt
23. listopadu • 23:18

do časné generálky jo

Noname
23. listopadu • 20:30

Tak ten interiér je fakt ošklivost, hrozné...

jogurt
23. listopadu • 23:18

Tak to je u rendlíku tradicí, hodnoty hledejte jinde než v interiéru....

Antiautomat
23. listopadu • 18:50

celkom slusne vykonny motor, teda na ten objem.

Jirka
24. listopadu • 13:30

Tak to já raději menší litrový výkon. Turbo mi nevadí, pokud to není hodně přefoukaný. Zajímavej bude ten 140kW 2,0 TSI s millerem do něčeho menšího, nebo stará 35i s 225kW byla super, takřka bez prodlevy a hezky lineární zátah skoro jako atmo nebo kompresor.

Milhaus
23. listopadu • 17:42

Na­vzdo­ry ni­jak osl­ni­vé­mu vý­ko­nu oko­lo 260 ko­ní..? Ale když pan redaktor seděl v oktávě 230 tak si nacákal do textilu. Klídek prosím!

Jirka
24. listopadu • 13:25

Říká ti něco výraz "kontext"?

Jan Mička
23. listopadu • 19:58 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Zkuste trochu hledat. Třeba najdete něco, co vás překvapí ;-)

tom
23. listopadu • 19:45

Hmm, rozdíl mezi tridou GT a hothatch, nic?

Ruda
23. listopadu • 15:32

Proč dnes většina výrobců dělá auta s tak úzkým rozchodem kol? Dyť to zezadu vypadá jako tramvaj. Zařadil bych jej do kategorie pěkné kombi, ale interiér je pro mě velký problém, je to nudné, strohé (že by se němci mohli učit) a ten středový panel tam hrozně razí, navíc vypadá, jako 10 let starý tablet. Sedačky bohovské, ale to Frantíci narozdíl od dobře udělané elektriky uměli vždy.

Initerier
24. listopadu • 10:51

Porovnej si dvere v Meganu a v Octavie treba. Octavie celo plastovy vylisek.
Megane, mekcene zhorna, mekcene na boku, mekcene v loketni operce. Megane ty dvere vypadaji rozhodne hodnotneji nez v Octavie treba. Jedine kdo ma navrh ve stejune tride pokud nepocitam premii je Golf.Stredovy tunel vypada daleko hodnotneji kdyz je tam automaticka brzdy u Megane nez u Octavie.Jedine co na tom interieru neni dobre je spatne zapracovani toho displeje s velkymi ramecky. Sedacky treba od vybavy intens jsou uz polokuze, to si treba Skoda, Hyundai muzou nechat zdat.Ale jak psal autor, ten diesel tam nedava smysl. Pro me v zadnem skoro hothatch pokud chce mit clovek pozitek z jizdy.

Ruda
24. listopadu • 12:37

Bočnice v Octavce jsou katastrofa, když vzpomenu na jedničkového Superba, jak měl vše krásně polstrované a místo, kde jsi opítal ruku bylo dokonce vycpané, takže jsi měl ruku jak v peřince. Ale jinak nesouhlasím a je to jen věc vkusu a názoru, tenhle interioér se mi opravdu vůbec nelíbí. Kvalitu materiálu neumím posoudit, neseděl jsem v tom.

jogurt
23. listopadu • 23:22

to je věc názoru, pro mě jsou francouzská křesloidní sedadla spolehlivou cestou k zablokované páteři. Jet 700km v pažoutu je utrpení, kdežto na tvrdých seslích MB nebo Audi to zvládnu s úsměvem a bez bolesti.

Hejhulák
23. listopadu • 15:13

Pí ču bych nechtěl ani zadarmo, rovnou bych to odtáhnul na skládku a sešrotoval, pokud by se to cestou nerozpadlo

bzzz
25. listopadu • 12:46

Lepsi pi#a na kapote nez cu#ak za volantem ;-)

Hombre
23. listopadu • 15:59

Frantíkům je lepší se vyhnout velkým obloukem, to už je lepší jezdit na kobyle nebo napustit starou :) ani zadarmo tu bídu

Ludwig
23. listopadu • 15:16

Prohlásil vidlák, který si potom, co mu shnil favorit, koupil "tuningovou" felicii v M paketu. B-]

Thomas Fuk
23. listopadu • 15:02

"správná logika" vyšší kvalty k sobě, nižší od sebe? No jak pro koho. Možná je to věc zvyku, ale mně to připadá logické právě naopak. Potřebuji jet vyšší rychlostí (řadit nahoru) -> páka dopředu, potřebuji zatlačit do sedadla (řadit dolů), páka dozadu.

Kankunen
24. listopadu • 6:34

Viděl jsi někdy závodní auto se sekvencí? Asi ne.

Jan Mička
23. listopadu • 15:13 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,tam to pramení spíše z toho, jak vás auto táhne do nebo ze sedačky. Šlápnete na plyn, zatlačí vás do sedačky, zatáhnete za páku a řadíte nahoru (k sobě). Brzdíte, síla vás tlačí proti volantu, tlačíte páku dopředu a podřazujete. Respektive takhle to aspoň bylo v testu myšleno
;-)

Thomas Fuk
23. listopadu • 15:26

To sedí jen tak napůl, chcete-li být zatlačen do sedadla, tedy podřadit, stejný směr, kam vás síla bude tlačit, je dozadu, ne dopředu.

Jan Mička
23. listopadu • 15:34 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Joo, tak o to se už postará kickdown i v manuálním režimu.

jogurt
23. listopadu • 23:17

kickdown má dlouhé vedení, já se taky ztotožňuji na základě dlouhodobého zvyku s řazením dolů dozadu a nahoru dopředu, ale je to opravdu pouze věc zvyku. Stejně to dnes řeší pádla. Za posledních půl milionu km jsem ani jednou nepodřazoval dolůani neřadil nahoru héblem. Vždycky pádly. Takže je to fuk..... vlastně není,.....můžeme vést stejnou polemiku, jestli dolů má řadit levé nebo pravé pádlo....:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Interier
24. listopadu • 10:58

Jel si s timhle vozem nekdy vubec?
Nevim jak diesel verze, ale u benzinove kickdown nema problem.

Doporučujeme

Články odjinud