pozrite sa aj na tuto videorecenziu, kde megane RS ale aj clio RS testuju z trochu ineho pohladuauto.sme.sk ...
Neuveritelne, ze si v takovem periodiku nedokaze recenzent pri foceni interieru vypnout blesk na svem fotaku, zvlaste pri foceni displeje navigace. Neuveritelne, ze si jeste dovoli takovou fotku publikovat.Tezky amaterismus a inflace fotografovani...
Kvalita informaci v clanku zapnutym bleskem utrpela zcela fatalne - jeste, zes to zminil, ihned na clanek nahlizim z jineho uhlu.
kvalita vizuálních informací tím samozřemě utrpěla :-P
Tenhle Renault stojí 750 tisíc. A VW Scirocco Type R je za 784 tisíc, ale s motorem 2,0 TSI (184 kW) a dle mého názoru lepším zpracováním. Do tohoto Renaultu bych za tu cenu nešel. Jo, kdyby byl třeba o sto až stopadesát tisíc levnější, to by bylo prima ...
* Pardon, motor má výkon 195 kW. A cena zjištěna v konfigurátoru VW (www.volkswagen.cz ...
jenže ani v type-r neni blbej tempomat, dovybav a pak sem plácni cenu:-P
U VW je oholená výbava klasika. Pokud chce někdo auto slušně vybavit je to za ranec.Jinak Type R se jmenují ostré Hondy, u VW je to jen označení R.Až přijde nová Astra OPC bude mít Megáne RS o zábavu postaráno. Nová Astra OPC bude mít nový motor 2.0 T minimálně se 190 kW, ikdyž poslední zprávy hovoří až o výkonu 224 kW !!!
Asi ani moc ne, prave jsem se vratil z dovolene a na jedne benzince pri zastavce jsem prosital moto casopisy a byl tam test megane vs fokus vs OPC, prvni dva po peti hvezdickach, OPC 4 hvezdicky, jinak megan vitez...
mozna bych si to opravil, tohle jsou priplatkove 19¨...a k brzdam..ja je utahal docela brzo oproti CUP verzi..
Můžu se zeptat, proč ty fotky vypadají, jako by je fotila vaše přítelkyně narychlo na iPhone?K profi recenzi se nehodí amatérské fotky.
Preco zrovnavate s golfom GTI, trocha nezrovnatelne... ked uz tak skor Golf R... aj cenove zrovnanie je blizsie sa mi zda
Kdybys nebyl linej stravit 30 sekund na strance VW, nevypadal bys jako debil. Cenove je Golf R uplne mimo, stoji v zakladu 980k. Navic je to 4x4.GTI stoji 720k, takze srovnani s nim je naopak zcela logicke a spravne. Ze je MRS za ty penize o nekolik trid lepsim autem (po strance jizdni), to uz je vec jina.
priznavam s podobnou cenou som to trocha prehnal... myslel som hlavne na vykon ... a aj to ze golf R ma pohon 4x4 co vidim pri vykone cez 250koni ako pozitivum...inak... ceny na slovensku pre zakladne verzie: megane RS.... 28.900 (rovnako aj verzia Cup)GTI ................27.150R ...................35.890vyssiu cenu VW chapem aj ako cenu za vyssiu trvacnost, ci uz mechanicku alebo cenovuale inak je uzasny ten megane, len sa mi nezda ferove porovnavat ho s ovela slabsim GTI
Nevidim nic neferoveho na porovnavani dvou stejne drahych hot-hatchu (a to je jeste MRS o dost levnejsi, protoze v GTI se za spoustu veci priplaci). Aspon vynikne, jak je GTI za ty penize predrazene.Jinak MRS je uzasny prave v tom, ze za "jen" 750k dostane clovek auto na urovni o ctvrt mega lepsi. S R jsem nejel, ale Focus RS je horsi, nez Megane (Cup, Luxe jsem nejel). A tak nejak necekam, ze by R bylo lepsi, i kdyz se samozrejme rad svezu, bude-li moznost.
Pokud se někomu nezdá srovnání férové, může vůči GTI za 720tisíc postavit M3MPS za 640000 s větším výkonem, mechanickým LSD a výbavou, za kterou bychom u Golfu zaplatili dalších 100tisíc.
Posaďte se do té Mazdy a pak do Golfu, pochopíte cenový rozdíl. Jsou to malé detaily, ale celkový dojem je někde jinde.
Jenže lidé kupují podle toho co chtějí a nejen podle toho kolik to stojí....
To byla reakce na pána o dva příspěvky výše, že nelze GTI srovnávat s tímto Meganem. Ukázala jsem, že na trhu je výrazně levnější a přesto vybavenější a výkonější hatchback. Nic vícz a tím nehledejte.Zákazníci nekupují vždy dle nějaké papírem dané logiky, to je přeci všem jasné.
Málokdo si kupije auto za sedumset tisíc jen kvůli zábavě. Přemýšlí o tom, že ho bude taky prodávat. A tady to bude s mrs trochu větší ztráta. Ojeté rs s mechanikou od soudruhů z francie bude s důvěrou kupovat jen naiva.
GTI bych do toho netahal.To je dobrý aklorát tak na machrování do města,jinak to je auto o ničem.
Pekne ctive psany clanek, dobra prace ;o)
Věřím, že je to hodně dobrý auto. A ta cena? Konkurenceschopná, a myslím si, že dealer bude schopen ji ještě snížit.
Hadam by autor mohol opravit udaj "3,5 otacky volantu od rejdu do rejdu",myslim ze to ma byt 2,5 otacky.Inac fajn recenzia.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.