Oproti VW Superb-u asi je aj širší nicht-wahr?B-]
Dobrý den, pane redaktore.Vaše zaujatost vůči značce se znakem krystalu diamantu je tak silná, že i ten největší odpůrce Renaultu bude jistě ejakulovat. Bude ale dobře, když si najdete čas a přečtete si některé motoristické www stránky z Austrálie, Saúd. Arábie, V. Británie a dalších destinací, které nejsou tak zoufale negativně ovlivněny německou - tzv. "koncernovou" VW antireklamou vůči vozům z Francie a Itálie, reklamou všudypřítomnou v našich mediích, antireklamou nemající žádnou vypovídací hodnotu. Je mi Vás trochu líto. Renault je v čele F1 např. jen svým motorem,m.j. byl dlouho leadrem F1 ( Alonso) před cca 6 lety i s podvozkem. Umí prodávat vozy s 2/3 cenou konkurece. Kvalita - velikej argument vás, zastáců "TDI- vazoneurozových vibrátorů" - je zcela srovnatelná s konkurencí, která zoufale hledá úspory ( mimo vozů z provenience Turecko) - a výsledkem je např., že Megane CC 2006-9 nemá takové problémy se zatékáním do střechy jako božský VW-EOS. Tak pěkný večer a prosím : PROBUĎTE SE! V úctě E. Majrovský, Kladno.( m.eda@email.cz )
Hezky jste to napsal. Francouzké auto je alegance, ale německé, pouze - ARŠLOCH-WAGEN. Karel
Kombíky?
Pokud by fluence a lattitude dal do výrobní řady dacia, tak by všechno sedlo jako prdel na hrnec.
Je fakt, ze je to spis konkurence Skode nez VW.
Chyba na straně koncernu, že nemá ještě jednu značku pod schade. Technicky je tam ještě místo.
Jak, "pod schade"? :-D Tam byla donedavna uz jen Tata a vzhledem k prichodu Citygo je i tato kategorie pokryta.
Pod schade je u konkurence hafo značek jako např. rendlík (celý), ford (evropský celý), pažout (víceméně taky celý), celá korejská grupa, toyota (výběr od avensise dolů) a mnozí další.
Pod Schade je Honda, sice těsně, ale je tam B-]
Uz dle nicku je tva demence znat, ale presto ti prozradim sladke tajemstvi - Honda neni soucast koncernu, to vas na vymyvani mozku pro vwedeni svwate vwalky neucili? :-D
Myslel mimo koncern, je to jasné i z předcházejícího příspěvku. A má pravdu, bohužel.
Neni :)
Ale je. A dokonce i na dvě značky. Oni tam zatím nechcou, protože tam jsou samozřejmě velmi nízké marže. Ale pokud se mají dostat v produkci na číslo 1, tak jim nic jiného stejně nezbývá.
ten predok mi trosku pripomina SAAB. Inak sa mi celkom paci, jedine, co tomu chyba je schopny benzinak a manual.Nafta /a tym viac ta nasa/ je dobra len na kurenie.
Ono to není až tak o tom designu a výbavě, jedná se jen o přeznačený vůz Samsung SM5 s kterým tvoří v Korei renault alianci... prostě něco jako Opel/Vauxhall....až na to, že v tomto případě renault neaplikuje skoro nic z opravdové výbavy asijské verze...http://www.renaultsamsungm.com/main.jsp... Enjoy!
Osobně se mi to auto celkem líbí, i cenovou politikou, kde je Renault již několik let velmi rozumný. Přijde mi to jako takový Fluence, jen o třídu výše. Trošku si to na něco hraje, ale zase nedělá to špatně, tak proč ne...
tak nevim ale ja mam v tomhle aute jinou navigaci a vc. zobrazovaci parking kamery, ale je to uplne jiny.. grafika velice prehledna, a pri couvani vidim krasne dozadu presne tak jak potrebuju.....
Nevim proč nesouhlasíte ale je to pravda, navigace a zpětná kamera je jina proste to tak je...... Řekl bych ze rozdíl muže byt ten ze mam 3.0 6V a ze tedy je do toho používaný jiný system. Ad 2 mam jedno z prvních vozidel tudíž možna jakási před produkční verze, nevím nic jiného mne nenapadá
Fuj velebnosti
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.