Za volantem nového Renaultu Espace E-Tech 200: Tříválec nevadí, se 7 místy si lépe nezajezdíte

28 komentářů (28 nových)

Jjj
20. června 2023 • 7:58

Hezké auto, dostatečný hybridní pohon. Ten tříválec na spoustu lidí působí jako červený hadr na býka a pak píšou nesmysly, nikdy v tom nejeli a nemají s tím zkušenosti, ale už vědí jak to nepojede a jak se to brzy rozbije. Je to hloupost. Viděl jsem jak funguje např. v Renaultu Austral a jede to moc hezky.
https://youtu.be/GE10ai5udBE

Adamek
19. června 2023 • 13:51

Takhle znesvětit roky budovanou ikonu Espace. Tím, že ikonický název mrdnou na prodloužené fejkové SUV
Renault je poslední roky(od Talismanu) naprostá zoufalost

Anton7
18. června 2023 • 18:26

Užijte si vzrušení z živých sázek přímo během probíhajících událostí https://onepeopleskitchen.com/... . Sledujte zápasy živě a sázejte na nejnovější události v reálném čase. Naše live sázkové rozhraní vám umožní zažít ten nejintenzivnější zážitek ze sázení.

Adyk
18. června 2023 • 10:58

Tříválec nevadí? Jak komu. Redaktůrku tvoje osobní názory do článku nepatří.

homer
18. června 2023 • 18:11

Tak tříválce mám dva a nevadí. Samozřejmě když jedeš pilu je spotřeba dvojnásobná a po záruce musí z domu. Stačí tohle vědět a dodržet a je to cajk.

ja oplan
18. června 2023 • 19:00

Ja mam doma tri trojvalce a som maximalne spokojny. Najlepsi napad konstrukterov bol spojit 2 z nich do jedneho motora. Treti je v motorke, tiez sa nemam na co stazovat.

Jogurt
18. června 2023 • 11:57

To je daň za pujčení k testu, my pujčíme ale tohle nesmíš napsat, jinak mas priste smulu

Jistě
18. června 2023 • 11:56

Pokuď je to francouzský tříválec, Francouzům vadit nebude. Ostatní si za danou cenu pořídí klasický 2.0 nebo 2.5. s méně kurvítky.

D.V.
18. června 2023 • 10:43

Je to obraz nasi doby. Predchozi generace dovezly pohodlne 7 lidi a nabizely slusne motorizace se slusnou vydrzi (na francouze). Dnes je z toho obri SUV, kde 3 rada je nouzovka a pod kapotou je uskakany 3 valec, ktery bude po 150 tisich mrtvej. A vsichni nam rikaji jak je to super. Snazim se drzet VW Sharan a doku to pujde menit nebudu :)

Q
18. června 2023 • 9:43

Nový Espace nejlépe ukazuje problém dnešního automobilového průmyslu.
Srovnejme třeba s první generací Espace. Ta dokázala sedmimístnou konfiguraci s variabilním uspořádáním dostat do 4250 mm dlouhé karoserie. Ano, auto mělo menší půdorys než dnešní Mégane. Přestože šlo o malý mikrobus, za příplatek byl dostupný pohon všech kol.
Dnes jsme o 30 let vpřed. Auto je mnohem větší, méně praktické a přestože má zvýšený podvozek s velkými koly, pohon všech čtyř kol nemá.

Tak tak
18. června 2023 • 10:04

30 let zpět bych nesrovnával. Hodně dělají deformační zóny a to beru. Zdraví je jen jedno. Souhlasím s tím, že rozměry vozů jsou už na obtíž.

Q
18. června 2023 • 11:15

Deformační zóny dělají dost. Ale daleko více dělá neefektivní využití vnějších rozměrů. Espace třetí generace měl moderní deformační zóny (jedno z mála aut 90. let se čtyřmi hvězdičkami EuroNCAP), přesto byl menší a zároveň prostornější. Protože byl cíleně postavený jako prostorné MPV. Nový Espace má neefektivní konstrukci. Celkově to vychází z klasického auta, jen je to zvýšené, vpředu motorový prostoru jak na šestiválec (ačkoliv tam je jen tříválec), obrovské místo zabírají mamutí podběhy pro kola atd.

smějící se bestie 2
18. června 2023 • 11:04

Rozměry i váha a na deformaci jsou dnes zajisté už lepší lehčí materiály.

Tohle fakt ne
18. června 2023 • 9:41

Tohle je už totálně domršený paskvil, který se na 150tis km rozsype. Kdo si koupí tak velké auto s takovou sračkou pod kapotou? Francouzům fakt jebe. A dobré EV také nemají.

Jogurt
18. června 2023 • 11:55

Tak u rendlika se vačky a hlavní ložiska tradičné odporoučely do věčných lovišť těsně nad 100 000km i u atmosferického čtyřválce 2,2D v Laguně, frantíci k tomu downsizing nikdy nepotřebovali.

ericn
18. června 2023 • 8:31

Tohle neklapne… 3hrnek, ač hybridní, do velkého SUV nepatří a za mě to trh neakceptuje. Stejně jako použití jména Espace, to je vyloženě trapné. Dát jméno legendárního velkého MPV na proudloužený Austral 👎

Q
18. června 2023 • 9:46

Ono když se podíváme na poslední dekádu, tak th neakceptoval skoro žádné větší nebo dražší francouzské auto.

Jogurt
18. června 2023 • 11:51

Seznam aušusových aut na F: Fiat, Ford a Fšeckyfrancouzský

18. června 2023 • 8:04

S 2,O DCI +- 220k bych o něm uvažoval a ještě o 15 cm delší aby bylo na 7 míst víc místa 👍

R
18. června 2023 • 12:49
smějící se bestie 2
18. června 2023 • 8:17
Třešňák
18. června 2023 • 8:03

Někdo v Evropě upad na hlavu. Přece na jizdu kolem komína to stačí, ale vždy obsah motorů zajišťuje životnost auta. Ten grindejl je jenom podvod .O válečné mašinérii a výrobě, ani píp. Utečme od bruselských fanatiků ale zustaňme v Šengenu.

Jogurt
18. června 2023 • 11:49

Co s tim ma spolecneho Brusel? Nic. Tahle debilní rozhodnutí delaji automobilky samy.

smějící se bestie 2
18. června 2023 • 7:01

Si dělaj srandu, co - takovej motor do tak velikýho auta !

Jogurt
18. června 2023 • 11:48

Jo, je to ostudné, trihrnek 1,2 a pouhých 130k, to jsme tak 20 let nazpátek. Předjíždění kamionu se 7 lidmi na palubě bude jistě zážitek.

Juratrucker
18. června 2023 • 6:32

Je to pekne je to drahe a dokud to vse funguje je to fajn,ale az se to pojebe tak ten servis nechces platit Auto z natacenou zadni napravou nebrat vlastni zkusenost .

Jogurt
18. června 2023 • 11:46

Ani u Audi ani u MB jsem s natacenou zadni napravou neměl sebemenší problém.

kolkyno
18. června 2023 • 7:22

od Renaultu ci konkurencie? Ja keby som mal rodinne auto dnes kupit a nie SUV (samozrejme) tak by to bol Espace predoslej generacie v benzine, ale ta cena v Initiale u noveho kusu, pfuuuu.

Doporučujeme

Články odjinud