Hezké auto, dostatečný hybridní pohon. Ten tříválec na spoustu lidí působí jako červený hadr na býka a pak píšou nesmysly, nikdy v tom nejeli a nemají s tím zkušenosti, ale už vědí jak to nepojede a jak se to brzy rozbije. Je to hloupost. Viděl jsem jak funguje např. v Renaultu Austral a jede to moc hezky. https://youtu.be/GE10ai5udBE
Takhle znesvětit roky budovanou ikonu Espace. Tím, že ikonický název mrdnou na prodloužené fejkové SUVRenault je poslední roky(od Talismanu) naprostá zoufalost
Užijte si vzrušení z živých sázek přímo během probíhajících událostí https://onepeopleskitchen.com/... . Sledujte zápasy živě a sázejte na nejnovější události v reálném čase. Naše live sázkové rozhraní vám umožní zažít ten nejintenzivnější zážitek ze sázení.
Tříválec nevadí? Jak komu. Redaktůrku tvoje osobní názory do článku nepatří.
Tak tříválce mám dva a nevadí. Samozřejmě když jedeš pilu je spotřeba dvojnásobná a po záruce musí z domu. Stačí tohle vědět a dodržet a je to cajk.
Ja mam doma tri trojvalce a som maximalne spokojny. Najlepsi napad konstrukterov bol spojit 2 z nich do jedneho motora. Treti je v motorke, tiez sa nemam na co stazovat.
To je daň za pujčení k testu, my pujčíme ale tohle nesmíš napsat, jinak mas priste smulu
Pokuď je to francouzský tříválec, Francouzům vadit nebude. Ostatní si za danou cenu pořídí klasický 2.0 nebo 2.5. s méně kurvítky.
Je to obraz nasi doby. Predchozi generace dovezly pohodlne 7 lidi a nabizely slusne motorizace se slusnou vydrzi (na francouze). Dnes je z toho obri SUV, kde 3 rada je nouzovka a pod kapotou je uskakany 3 valec, ktery bude po 150 tisich mrtvej. A vsichni nam rikaji jak je to super. Snazim se drzet VW Sharan a doku to pujde menit nebudu :)
Nový Espace nejlépe ukazuje problém dnešního automobilového průmyslu.Srovnejme třeba s první generací Espace. Ta dokázala sedmimístnou konfiguraci s variabilním uspořádáním dostat do 4250 mm dlouhé karoserie. Ano, auto mělo menší půdorys než dnešní Mégane. Přestože šlo o malý mikrobus, za příplatek byl dostupný pohon všech kol.Dnes jsme o 30 let vpřed. Auto je mnohem větší, méně praktické a přestože má zvýšený podvozek s velkými koly, pohon všech čtyř kol nemá.
30 let zpět bych nesrovnával. Hodně dělají deformační zóny a to beru. Zdraví je jen jedno. Souhlasím s tím, že rozměry vozů jsou už na obtíž.
Deformační zóny dělají dost. Ale daleko více dělá neefektivní využití vnějších rozměrů. Espace třetí generace měl moderní deformační zóny (jedno z mála aut 90. let se čtyřmi hvězdičkami EuroNCAP), přesto byl menší a zároveň prostornější. Protože byl cíleně postavený jako prostorné MPV. Nový Espace má neefektivní konstrukci. Celkově to vychází z klasického auta, jen je to zvýšené, vpředu motorový prostoru jak na šestiválec (ačkoliv tam je jen tříválec), obrovské místo zabírají mamutí podběhy pro kola atd.
Rozměry i váha a na deformaci jsou dnes zajisté už lepší lehčí materiály.
Tohle je už totálně domršený paskvil, který se na 150tis km rozsype. Kdo si koupí tak velké auto s takovou sračkou pod kapotou? Francouzům fakt jebe. A dobré EV také nemají.
Tak u rendlika se vačky a hlavní ložiska tradičné odporoučely do věčných lovišť těsně nad 100 000km i u atmosferického čtyřválce 2,2D v Laguně, frantíci k tomu downsizing nikdy nepotřebovali.
Tohle neklapne… 3hrnek, ač hybridní, do velkého SUV nepatří a za mě to trh neakceptuje. Stejně jako použití jména Espace, to je vyloženě trapné. Dát jméno legendárního velkého MPV na proudloužený Austral 👎
Ono když se podíváme na poslední dekádu, tak th neakceptoval skoro žádné větší nebo dražší francouzské auto.
Seznam aušusových aut na F: Fiat, Ford a Fšeckyfrancouzský
S 2,O DCI +- 220k bych o něm uvažoval a ještě o 15 cm delší aby bylo na 7 míst víc místa 👍
a 4x4
JO !
Někdo v Evropě upad na hlavu. Přece na jizdu kolem komína to stačí, ale vždy obsah motorů zajišťuje životnost auta. Ten grindejl je jenom podvod .O válečné mašinérii a výrobě, ani píp. Utečme od bruselských fanatiků ale zustaňme v Šengenu.
Co s tim ma spolecneho Brusel? Nic. Tahle debilní rozhodnutí delaji automobilky samy.
Si dělaj srandu, co - takovej motor do tak velikýho auta !
Jo, je to ostudné, trihrnek 1,2 a pouhých 130k, to jsme tak 20 let nazpátek. Předjíždění kamionu se 7 lidmi na palubě bude jistě zážitek.
Je to pekne je to drahe a dokud to vse funguje je to fajn,ale az se to pojebe tak ten servis nechces platit Auto z natacenou zadni napravou nebrat vlastni zkusenost .
Ani u Audi ani u MB jsem s natacenou zadni napravou neměl sebemenší problém.
od Renaultu ci konkurencie? Ja keby som mal rodinne auto dnes kupit a nie SUV (samozrejme) tak by to bol Espace predoslej generacie v benzine, ale ta cena v Initiale u noveho kusu, pfuuuu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.