Test Renault Espace dCi: francúzska (r)evolúcia

antislovak  |  21. 05. 2007 10:25

Zas ta nesrozumitelná tlachalština?

Odpovědět  |   | 
klukjakobuk  |  21. 05. 2007 10:34

Myslel jsi ten svůj příspěvek, viď, chudáčku

Odpovědět  |   | 
hyperion  |  21. 05. 2007 10:37

Este nejaka inteligentna poznamka? Ja som si myslel ze toto je forum o autach, nie jazykovedne. Pokial slovensky nedokazes citat, nikto ta nenuti. Hoci myslim si, ze je to len tvoja skoda a dovolim si tvrdit hlupost ked nedokazes porozumiet ani tak pribuznemu jazyku.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  21. 05. 2007 13:59

Zdá se, že jste sám, který s ní má problém.

Odpovědět  |   | 
glider  |  21. 05. 2007 15:14

antislovak si chudak bez vzdelania........

Odpovědět  |   | 
nocni_dric  |  21. 05. 2007 11:07

poznámky okolo jazyka na technicky zaměřením serveru už sou ohrané, a zcela mimo, prostě nikdo nikoho nenutí něco číst, pokud vadí jazyk nic nebrání zapůjčit si vůz napsat test v podobném rozsahu a kvalitě..

k testu.chtěl sem se zeptat jak je to s přehříváním interíéru? dyž je takové mohutné prosklení, protože třeba astra s protazenym oknem se docela hodně hřeje, ikdyž má jakousi roleku..k těm brzdám opravdu je to tak špatné?můžu si tedy vzít jako měřítko spíše Transita než S-max jestli sem to pochopil správně, když naložím plný vůz

jinak ty plasty vypadaj docela levně-nehodnotně, nepříjemné překvapení na to jakou cenovku má vozidlo

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  21. 05. 2007 11:45

Prosim o vysvetleni s temi plasty. Jak se pozna levny - nehodnotny plast od pohledu ?

To neni narazka nebo pokus o flame, skutecne se ptam vazne. Vsude o tom ctu, ale ja vnimam plast jako plast, nic vic niv mene.

Diky

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  21. 05. 2007 12:06

Dobry den, co sa tyka prehrievania interieru, myslim, ze nejde o nic radikalne. Pokial budete niekde parkovat, je lepsie clonu strechy zatiahnut a u takto velkeho auta by som urcite odporucal zatmavene skla od zadnych dveri, tak ako to bolo v pripade testovaneho kusu. Navyse slusne filtruje slnecne ziarenie aj strecha, za jazdy uz klimatizacia interier bez problemov uchladi. Takze v tomto by som problem nevidel

Vseobecne na tom plasty nie su zle, len napriklad kryt displaya na palubnej doske posobil az prilis lacne. Rovnako doskrabane zadne sedacky neboli na tom najlepsie, treba preto davat pri prevoze niecoho rozmernejsieho pozor. Niekde by Espace kvalitnejsie plasty jednoducho potreboval.

Brzdy som pokladal za dobre, kym som ich nevystavil vyssiemu zatazeniu. Jedno brzdenie zo 190-200 km/h im staci na to, aby vo svojich vykonoch vyrazne polavili.

Odpovědět  |   | 
olina  |  21. 05. 2007 12:49

len ma tak napadlo, o čo ide s tými plastami na palubovke stále? čítam to v každej recenzii a nejak nechápem, to každý deň zvyknete hladkať auto na palubke? predchádzajúce auto som mal štyri roky a nepamätám sa, že by som ho niekedy omakával, až terajšie som si kôli týmto recenziám omákol aby som bol v obraze, či mám "mäkčený luxus" alebo "tvrdý šmejd"

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  21. 05. 2007 14:57

Nemusíš ho zrovna každý den ohmatávat, ale kvalitní plasty v interiéru dodají celkově lepší pocit - pocit kvality a luxusu. Zatímco laciné plasty působí často velmi nekvalitně, snadno se poškrábou, častěji vržou, atp. Jasně - z hlediska schopnosti dopravit se z místa A na místo B je to jedno, ale v dnešní době už od auta lidi čekají mnohem víc, než jen tohle.

Odpovědět  |   | 
Marian  |  22. 05. 2007 00:16

Ako majitel Espace musim suhlasit - plasty su totalne nahovno. Clona displeja je mierne obslahnuta slnkom a pomoze jej len poriadne namastenie nejakym sprayovym svinstvom na plasty. Sedadla su obite jak hovado - na makkom plaste vidno fakt kazdy sram, niektore plastove casti, ktore prichadzaju denne do styku so soferom su viditelne poobtierane. Na auto, ktore v cenniku stoji 1,5 miliona SKK by si fakt mohli Francuzi dat viac zalezat, pritom kvalitnejsie plasty urcite nestoja tak vela, aby ich to zabilo. Celkovo je interier velmi prijemny, pohodlny, len v detailoch obcas serie. Autor sa zabudol zmienit, ze tym ze auto ma panoramaticku strechu a je obrovske, v interieri prichadza k prirodzenemu pnutiu a kde-co obcas praska, na to si treba zvyknut. Neprijemne tiez drnci protislnecna clona v zadnych dverach, ked je stiahnuta. Aerodynamicky hluk je ovela nizsi ked je zatiahnuta velka clona (jej zatiahnutie sa da fazovat).
Mimochodom - autor recenzie musel na tom Espace jazdit jak totalne hovado, ze na dvojlitri urobil 11 litrov spotrebu. Ja mam verziu 2,2 Dci a neverim ze dvojliter moze mat ovela vyssiu spotrebu. Pri kazdodennej jazde v mestskej premavke v kolonach na obchvate, obcas max. 2 stupen na par kilometroch a pri obcasnej jazde po dialnici cca 140 - 150 km/h mam priemerku dlhodobo na maximalne 8,6 l/100 km. Dost casto sa ponahlam, takze to moc nesetrim, na druhej strane, kde sa da, dojazd s nohou dole z plynu, brzdenie podradenim, skratka normalna jazda rozumneho sofera. Vobec netusim, ako to mohol vyhnat na 11 litrov...

Odpovědět  |   | 
Marian  |  22. 05. 2007 00:23

Jo a este - ten plast na prednom paneli je preto taky tvrdy, aby si mohol styrmi pohybmi odkryt cele vnutro palubky. Dostanes sa nielen k audiosustave, ale hlavne k displeju a inym zariadeniam schovanym pod palubkou. Ziadne zlozite rozoberanie palubky na pol dna, toto sa mi ako system paci, ale povrchova uprava plastu je naprd, ako som uz povedal.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  22. 05. 2007 19:20

Co sa tyka strechy, je jasne, ze po zatiahnuti clony je v aute vacsie ticho - v teste som to nespomenul, mozno preto, ze to tak plati u vsetkych aut, ktore som s panoramatickou strechou testoval (a tam som to spominal) - od Clia cez Espace az po BMW 535d.

Co sa tyka spotreby, rozhodne si nemyslim, ze som by som s Espacom jazdil stylom, akym hovorite. Spotreba 10,5-11 l v meste nebola nicim vynimocnym, skor naopak. V kombinacii to vidim na jazdenie okolo 9-9,5 l. Myslim, ze Vas Espace 2,2 dCi ma 110 kW, testovany ma 127 kW. Nevidim dovod, preco by nemohla byt spotreba vyssia - objem nehra v tomto pripade az taku velku ulohu. Jazdim vsak v malom meste, plnom krizovatiek - velke mesta s mnozstvom obchvatov uz taku vypovednu hodnotu nemaju, podobny styl sa uz da zajazdit aj mimo mesto. Nikdy by som v teste neudaval spotreby, ktore by boli dosiahnute inym stylom, nez ktory by odpovedal urceniu a dennemu pouzivaniu auta. Ale ked to tak proste je, nebudem tu opisovat udaje vyrobcu...

A este nieco: Espace urcite nie je autom, ktore by k akejkolvek rychlej aute zvadzalo. Prave naopak S niektorymi autami nie je problem sa na tabulkove hodnoty dostat, prikladom moze byt aj testovane Clio 1,5 dCi.

Odpovědět  |   | 
Anděla  |  21. 05. 2007 13:02

Kvalitní plasy jsou měkčené, často se vzhledem kůže, příjemné na omak i na pohled, nevypadají lacině. Však si prohlídni palubky od různých značek a uvidíš ten rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Commander  |  22. 05. 2007 12:55

V první řadě musím říct, že po dlouhé době čtu pěkně napsaný článek a dokonce se značnou dávkou objektivity.
Za druhé: Kvalita plastů se skutečně dá poznat i vizuálně - pouze však ta optická. O tom, co plast vydrží, to nic neříká. Pravdou ale je, že měkčené plasty v moderním podání jsou opravdu lepší než ty tvrdé - tvrdé mají větší sklon k poškrábání viz madla u dveří koncernových aut (VW) nebo palubka Felicie.
Za třetí: Více než kvalita plastů mě zajímá, jak se hodnotí kvalita zpracování. Frantíci, Italové a další jsou většinou hodnoceny v této disciplíně hůře než Němci. Přitom po přečtení bazarové recenze "nedotknutelného" golfu III, IV mám pocit, že to auto je hotové chrastítko, sedačky se vyklají atd. A takových příkladů nejen na VW by se dalo najít. Ono je hezké psát o kvalitě zpracování, když je auto nové, ale co po 50 nebo 100 tisících km?

Odpovědět  |   | 
Marian  |  24. 05. 2007 16:31

no neviem s tou spotrebou :))) otazka je kolko mas rokov, ked som mal o 10 menej, mal som ovela tazsiu nohu :)))) stale mi to na 11 nevychadza, ja s tym jazdim v BA, kde sa o plynulej jazde da hovorit medzi 3 a 4 rano, ked spim :))
Este jedna poznamka: Espace je jediny MPV co poznam, kam sa vojde standardna paleta do kufra s nevybratymi zadnymi sedadlami. Odskusane na vlastnej kozi :)))

Odpovědět  |   | 
Tomáš Langer  |  25. 05. 2007 15:55

Tož za prvé - sám pojem "měkčené plasty" je dost zavádějící. Mám si to představovat tak, že se udělá plastový výlisek palubky a ten se potom nějak měkčí (pravděpodobně v Arielu, pak bude tak báječně mekkoučká )? Ve skutečnosti jsou 2 druhy měkkých přístrojových desek. Ta levnější je k vidění např. ve Fábiích a vznikne napěněním plastu při vstřikování do formy. Její povrch sice není tak pěkně podobný kůži, ale zato měkkosti je učiněno zadost a výroba je levná. Ta dražší varianta vzniká slepením se 3 dílů. Základem je "kostra" z obyčejného "tvrdého" plastu, která se vloží na jednu stranu formy. Na druhou stranu se vloží speciální výlisek (tloušťky fólie), který je zdařilou imitací povrchu kůže. Forma se uzavře a dovnitř se napění polyuretan (molitan), který tvoří onu měkkou složku a zároveň "kůži" a kostru slepí k sobě.

Za druhé - nezaznamenal jsem, že by existovaly plasty, odolné proti poškrábání. Ano, jsou plasty obyčejné i plasty pevnostní, ale všechny jsou z principu málo tvrdé a tudíž málo odolné proti poškrábání. Neznám plastový povrch, který by odolal otěru jízdních kol o něj opřených, které běžně uvnitř Espace vozím. Prostě se musí počítat s tím, že se poškrábou. Kdyby sedadal zůstala zezadu čalouněná, bez ochrany plastem, byla by už dávno potrhaná.

A radši se budu v autě koukat na poškrábaný plast než na roztrhané potahy

Tomáš

Odpovědět  |   | 
Stanislav Wilczek  |  06. 06. 2007 07:10

Souhlasím s Tomášem, jak píše o měkčených plastech. Espace IV má příjemný kvalitní 3 vrstvý měkčený plast na palubovce v části běžného dosahu cestujících, na otevíratelných přihrádkach. Onen, v několika dřívějších příspěvcích, kritizovaný tvrdý plast je až v horní části palubovky kolem display. Zde ocením daleko více skutečnost, že je hladký a dobře se zbaví prachu, nepotřebuji aby byl měkoučký a heboučký. Výplně horní části dveří jsou kvalitní textílií, která snáší trvale šoupající loket opřený o okno bez výrazného poškození. Horší jsou ovšem plasty na spodní části dvečí a na sedadlech. Tam opravdu každý šrám je vidět. Zde vidím možnost zlepšení.

Odpovědět  |   | 
nocni_dric  |  21. 05. 2007 13:35

nó ja dyz sem si na nej sahl tak se me zdal takovy tvrdsi naomak jiny nez na cele palubce, nevzhlednejsi nehodnotne asi neni to prave slovo proste jine nevim jak to popsat, zase chapu ze neco mekceneho by se asi vepredu rozpustilo priklad bych videl asi jako tak ze v prvni verzi favorita byly plasty bezove a pak je udelali tmavsi a byli takove mekci tak to vypadalo hodnotneji k tomu bych to prirovnal (porovnavat plast favoritu a espace je rouhani ale rozdil prvni verze favoritu a nasledne by mohly byt ilustrativni co je hodnotnejsi a co mene z meho pohledu)ale je to subjektivni neco jako design, libi nelibi..treba zase operky a packy otvitani ve dverich jsou super o tom zadna..

Odpovědět  |   | 
Marian  |  22. 05. 2007 00:08

Prehrievanie interieru je v norme, vsetky skla maju atermicku upravu a auto sa neprehrieva o nic viac ako bezna fabka. Okrem toho klima je mimoriadne ucinna a dobre priestorovo navrhnuta - auto vychladi za par minut.

Odpovědět  |   | 
David  |  21. 05. 2007 11:21

Co je nepřesvědčiveho na třílitru s 350NM. to nechápu?

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  21. 05. 2007 11:55

Zdravim, nepresvedcivy mi pride na dnesnu dobu vykon - 2,0 dCi ma 175 k, 3,0 dCi 180 k. Samozrejme moze mat zase vyhodu v lienarnejsom charaktere, na druhu stranu vyssiu spotrebu. Navyse sa da kombinovat len s 5-stupnovym automatom.

Odpovědět  |   | 
Marcus  |  21. 05. 2007 13:57

Ako je to s tym automatom? Podstatne zavisi od sprevodovania a tych 5 moze uplne stacit ... ako priklad subaru a 4st automaty kde piaty stupen ani potreba nieje - prevodovy pomer je na 4 este tazsi ako manualna prevodovka a hydrodynamicky menic zabezpeci zvysok...

Odpovědět  |   | 
k/p  |  21. 05. 2007 13:26

pridal bych jeste jednu nevyhodu u tohoto typu auta - otvirani zadnich dveri. Kdo nekdy vozil deti, vi jak snadno dojde k "nehode" pri otevirani dveri na parkovisti. I pro vystup dospelich jsou posouvaci dvere daleko pohodlenejsi (v uzsim prostoru).
Vlasnim jedno konkurencni MPV s posuvnymi dvermi a nemohu si je vynachvalit.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Langer  |  25. 05. 2007 16:00

Můžu drobnou otázku?


Děti vystoupí na parkovišti pohodlně posouvacími dveřmi - a jak vystoupíš ty zpoza volantu?

Nebo máš na konkurenčním MPV posouvací i přední dveře?

Tomáš

Odpovědět  |   | 
robert tokar  |  21. 05. 2007 14:05

Hm, další nie príliš presvedčivý štvorvacový diesel s výkonom výrazne nad 150 PS.... Poradí mi niekto nejaký fakt vydarený motor v tejto kategórii? Dosiaľ 2.0 dCi takmer všetci chválili za minimálnu turbodieru a široký rozsah využiteľných otáčok.... Alebo si zase budem musieť kúpiť šesťválec?

Odpovědět  |   | 
Dr.Sney  |  21. 05. 2007 15:28

.hmm zkus 2,2 Twinturbo od PSA, ten je super, 175 koní a 370 Nm, tichounkej a silnej jako býk kdykoliv...

Odpovědět  |   | 
MT  |  21. 05. 2007 18:02

Stejně tak 2,0TDI piezzo 170k. Za jízdy naprosto přesvědčivý, bez typického zvukového projevu TDI, obrovský rozsah použitelných otáček s vyváženým tahem od 1500 do 5000 otáček. Jen ta spotřeba už není to co to bývalo u 1,9....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 05. 2007 19:39

spravne, suhlasim, moze byt.
Ale co sa tyka najlepsieho dvojlitroveho dieselu...na to je len
je otazka, ktora ma takisto len jednu odpoved - ktora znacka ma najlepsie motory vobec /fanusikovia Hondy nech dalej necitaju/?
Ano, ti prvi to vedia hned, pre tych druhych mala napoveda - hladajte v Bavorsku

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  21. 05. 2007 20:48

Od kdy se dělá 1,9 JTD v bavorsku?

Odpovědět  |   | 
Ali  |  21. 05. 2007 23:29

Kdo napsal, že 1,9 JTD se dělá v bavorsku?

Odpovědět  |   | 
Ali  |  21. 05. 2007 23:39

Jednoznačně je už pokročilá hodina, už mi to došlo

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 05. 2007 17:17

hehe, dobre si zadrel . Mam na mysli 320D

Odpovědět  |   | 
puck  |  21. 05. 2007 22:44

renault never more 2 roky stacili...

Odpovědět  |   | 
Tomáš Langer  |  25. 05. 2007 18:36

Záleží na názoru a osobní zkušenosti.
Já mám už třetího Renaulta, z toho 2x Espace a nijak špatné nebyly. Pro porovnání - ve stejné době jsem jezdil postupně služební Vectrou, Mitsubishi Carisma, Octavií, Fábií, Focusem Combi a Audi A3. Přestože služební auta byly vždy do 3 let stáří, zatímco soukromé Renaulty samozřejmě ojetiny, neměl jsem nikdy pocit nadprůměrné poruchovosti - a ve srovnání s mnohem mladšími služebními automobily byly Espace vždy komfortnější a srovnatelně nebo lépe vybavené.

Tož taková je moje osobní zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Drizzt  |  21. 05. 2007 22:48

http://www.travian.cz/?uc=czx_21338

Odpovědět  |   | 
marwal  |  23. 05. 2007 00:23

máme ve firmě toto auto s automatem. je to grand espace 3.0 se 7 sedačkami, kůží, navi, panorama střechou. Velice praktické auto, do kterého se po vyjmutí sedaček dá naložit i dost kartonů či jiného nákladu. Takže dobrá alternativa k dodávce, kdy potřebujete jen dále než 500km a v dodávce se Vám nehce a do espace se to vejde.
Bohužel tento motor není úplně to nejlepší co do renaultu davali, vykonove je dostatečný, ale mohl by mít o cca 50k více. Automatická převodovka řadí relativně pomalu ale jízda je plynulá a pohodlná. Pro cestování s více pasažéry ideální a pohodlné auto.
Sám řídím BMW 530dA s čiplou ŘJ a proto mám o motorizaci auta jiné představy, to samé o převodovce a podvozku. Na druhou stranu 5kové BMW nikdy nebude mít stejnou variabilitu a využitelnost prostoru jako espace, proto má přítelkyně renaul scenic. Tam se vejdou i kola, lyže nebo kočárky

Odpovědět  |   | 
Martin  |  23. 05. 2007 03:07

Ahoj. Mám momentálně Scénica model 2000 a uvažuji právě o koupi Espasu 7 míst starší max 400k. Koukal jsem a mají teď najeto cca 100-150k. Když to auto máte ve firmě, jsou s ním nějaké trable? Kolik už máte najeto? Dík za info.

Odpovědět  |   | 
Goggy  |  24. 05. 2007 15:10

super fotky :D

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 07. 2007 17:54

Dík za skvělý test. Ti co neumí ještě slovensky pošlete někam. Jde tu o technickou věc a ne nevzdělanost.

Mám už 4 Espace v pořadí, gen II, III, a nyní jsem prodal IV s 2,2dCi po 4 letech a po dlouhém váhání jsem šel znovu do 2,0dCi Espace IV gen.
Ve zkratce : tak prostorné, malé (4,6m) vnitřně max. vybavené, a 2,0 dCi služný výkon (1,9 nedeporučuji), jsem jiné na trhu fakt nesehnal. Proč znovu, protože po fiasku s motory 2,2 dCi (i můj motor měl kolem 100k problémy) vyházel Reanult konstruktéry a noví zdá se opravdu "obšlehli" (bylo to v Automotorevui) nový motor 2,0 od BMW (použili nové zásadní konstrukční prvky).
Tak uvidím.
Co se týká spotřeby u 2,2 dCi za 4 roky musím po mnoha měřeních konstatovat od 6,5 - 8 l/100km, nyní co mám asi 2 měsíce
cca 4 000 km je to s 2,0 dCi je to výš 7-9 l/100 - podle naložení - nevím proč.
Vnitřek- pohodlí - Francouzi, je bez debat, to se nedá srovnat s žádným autem v evropě. Nechápu proč tyto typy vozů s takovým výhledem, Max. bezpečností více firem nevyrábí.
Motor je fakt tižší. Pružnost je vyšší než předtím a v nižších otáčkách 16-18k už turbo zabíra oproti staršímu (tady to bylo kolem 18k-19k).
Ceny nejsou až tak přehnané proti Touranu od VW. Nový jsem si sehnal venku v max výbavě Privilege bez panoram střechy za 795k bez DPH.
Takže kdo uvažuje pohodové auto na práci i pro rodinu na dovolenou doporučuji.

Odpovědět  |   | 
milan  |  15. 10. 2007 13:29

Chcel by som sa opýtať,že či ste s tým 2,2dci mali niekedy vážne problémy,alebo sa jednalo len o nepatrne drobnosti.Ja som si momentálne zakúpil 2,2jku automat tiež 4tvrtej generácie a pri 150.000tisicoch sa mi zadreli ložiská,čo ma samozrejme dosť nasralo.V podstate som ja osobne najazdil len 300km a oprava bola 150.000tis.Mnohý tvrdia,že 2,2dci su kazove,tak sa pýtam teba nakolko máš už tretý Espace v poradí.

Odpovědět  |   | 
Igi  |  11. 12. 2007 21:07

Autor článku musí mať naozaj miesto nohy drevenú protézu. Ja mám 3.liter dci automat IV generácie, a mne sa spotreba pri ľahko temperamentnej jazde maximálne vyšplhá max. na 10.7 l/100 km. Brat má nového 2.litra dci a max sporteba podľa p.počítača = 7,6 l.
Ja som s ESPACE príjemne prekvapený až na tie plasty

Majte sa.

Odpovědět  |   | 
Igi  |  11. 12. 2007 21:17

Prosím Vás, neviete kto by predal zadné sedačky do espace IV. generácie ? Potrebujem 2 ks

Ďakujem

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 02. 2013 18:42

MNE SA PODARILO NAJST SEDACKU V HLOHOVCI CEZ INZERAT NA BAZOS SK

Odpovědět  |   | 
Igi  |  11. 12. 2007 21:18

Autor článku musí mať naozaj miesto nohy drevenú protézu. Ja mám 3.liter dci automat IV generácie, a mne sa spotreba pri ľahko temperamentnej jazde maximálne vyšplhá max. na 10.7 l/100 km. Brat má nového 2.litra dci a max sporteba podľa p.počítača = 7,6 l.
Ja som s ESPACE príjemne prekvapený až na tie plasty

Majte sa.

Odpovědět  |   | 
ddmiroslav  |  21. 12. 2012 16:53

Ahoj, mam zaujem kupit 2,2 espace automat. mozes mi poradit ako majitel auta ohladom spolahlivosti? vopred dakujem, zatial ahoj.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 01. 2008 20:36

Ahoj, mám Espace IV s 2.0 175k a jsem spokojený jak s interiérem tak jízdnímy vlastnostmi. Bohužel mám negativní zkušenost s FAP filtrem. Auto jsem musel 2x dát do servisu, protože "neproběhla" regenerace FAP filtru. Poprvé v rámci záruky vyměnili celé výfukové potrubí a podruhé cca po 2000km regenerace zase neproběhla (samozdřejmě při dodržení podmínek regenerace) a musel jsem zase do servisu, kde regeneraci spustili znovu přes diagnostiku. Prý je asi problém v sw řídící jednotky a tak nahráli nový sw, ale i když je auto v záruce, musel jsem zaplatit výměnu oleje (5000,-) !?!?!? A že prý uvidíme, máte někdo podobný problém ?

Odpovědět  |   | 
mirec  |  15. 09. 2012 08:54
fero  |  28. 12. 2012 13:39

ja mam espace 3dci som spokojny interier priestranny spotreba prijatelna mesto 8 litrov a mimo mesta 7.3 podla pocitaca spotreby mam styl jazdy skor hospodarny lahka noha ziadny pretekar je nas 6 kusov takze jedno miesto je vzdy k dobru inak plasty ma netrapia kupoval som ojazdene takze som spokojny len nejak je citlyve na naftu musim si pozorne vyberat benzinove pumpy

Odpovědět  |   | 
fero  |  28. 12. 2012 13:47

este nieco by som chcel nemate niekto sedacku potrebujem ju lebo niekedy pride svokra a siedma sedacka by sa zosla sedacka by mala byt rocnik minymalne ciernej charby a v kozi a samozrejme s bezpecnostnymi pasmy

Odpovědět  |   | 
zub  |  31. 01. 2014 21:47

kupte si benzín a dejte tam LPG,pak budou náklady na km menší než u nafty,
navíc mnohem jednodužší motor,hned to topí a nemusíte venčit DPD.

Nový nafták má složitý motor a francouzká nafta maže líp,než naše - ruská ruleta u každý pumpy - palivový čerpadlo se vydře,piliny ucpou vstřikování,přepadem se dostanou do nádrže a jste v ....

Máme 2 espace s LPG a v pohodě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti