Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

21 komentářů

Pepa
29. března • 14:14

Ve své podstatě, je ten článek smutný.

petr164
20. února • 16:16

Poslední věta článku je vlastně suverénně nejdůležitější: Ano, to, co nám "elity" vydávají za pokrok, je cestou zpět do bezvýznamnosti a lidské zbytečnosti. Osobně stojím o takové majetkové položky, které vyvolávají radost s respektem k tvůrcům za dílo, které promlouvá jejich lidstvím a plní své základní funkce nekompromisně skvěle.

legnaw
3. června • 8:36

dalsi hra na klikanou...dekuju nehraju...

penzionalenka
3. června • 7:47

Díky za přehledný článek.
P.

Matuji
2. června • 21:48

Nad některými věcmi nejde udělat úsudek... Třeba Clio RS.. Jedni ho nenávidí, druzí vychvalují, novináři v testech zatracují, majitelé chválí.. Dneska jsem četl recenzi na Captura 1,2TCe EDC a tam převodovku chválili, že řadí hladce a plynule. Přitom jinde ji tak zkritizovali...

Peter Machala (Substance242)
27. března • 14:14

Ešte s odstupom času hádam dodám, že všetky tieto autá sú zaujímavé, ale prípadnému záujemcovi odporúčam nech sa pozrie aj na Swift Sport - za málo peňazí ponúka veľa muziky. A to veľmi kvalitnej muziky, aj keď nie je najrýchlejší. :-)

Pepík
25. října • 19:05

No často nereaguji, ale když čtu ty srance a moudra některých zde co NIKDY nejeli ani Clio Sport 2 ani Clio Sport 3 ani Clio Sport 4, tak napíši pár slov.Clio 4 RS je exlusivní nářadí a porovnávat interiér nového a 3 generace je hodně hospodskej hnůj.Právě Clio 4 RS přináší technologie i prvky výbavy pro zákazníky co nemají na Ferrari a podobné Supersporty.Tím je myšleno Pádla, sportovní volby nastavení podvozku a převodovky, bezkonkurenční podvozek naladěný společností Renault sport, která vyvíjí vše pro F1 a Renault motorsport jako je Formule Renault Megane Trophy Cup, Formule3 atd.Tento podvozek je v testech hodnocen lépe než u podstatně dražší prémiových vozů.Pokud znáte Youtube stačí pohledat.A vykládat, trojkové Clio bylo v interiéru lepší je blbost.Právě tato generace byla extrémě plastová a až vycházela z běžného modelu.A to je u nové generace nejvíce znát.Ne, že se šetřilo, ale dodalo na ještě větší exklusivitě modelu v této třídě! Motor je fantastický a vý převodovka super nářaborně sladěný za dostupné peníze. A na rozdíl od Peugeotu to právě není auto pro ženskou, ale poctivé plnokrevné nářadí a to nejlepší na trhu.B-]

Quebe
2. června • 21:51

Poctivé, plnokrevné nářadí. Já si rozhodně takové nářadí nepředstavuji s automatem (byť sebelepším). Ten patří do rodinného kombíku a do kamionu. Zábavný sporťáček chci řídit a mít co nejvíce ve svých rukou.

runner42
3. června • 11:21

A posilovač řízení, posilovač brzd, dvouhmota a synchrony vám nevadí? :-D

Quebe
3. června • 12:08

Vzhledem k tomu, že nemusí nutně ubírat nic z ovladatelnosti vozu, tak ne.

Ringmaster
20. září • 15:39

Článok je výborný, zjavne k zaujatiu čitateľskej obce nie sú potrebné len autá typu P911 a R8, ktorých porovnanie (a fotografie!) boli tiež výborné. Svojou kvalitou je text na úrovni časopisu EVO (britského...). Len dva postrehy: Fiesta ST, ktorú som mal možnosť vyskúšať, mala najlepšiu prevodovku, akú som kedy jazdil (a to išlo o predvádzacie vozidlo), takže predpokladám, že chyba bola v tomto konkrétnom (novinárskom?) aute. Druhý: Fiesta ST sa vyrába aj ako 5dv, ale nie je dostupná na CZ a SVK trhu.

veto
19. září • 9:57

mna by este celkom zaujimalo porovnanie cliors3 a este starsej 2jky a plus este perlicka clio v6

pelip
19. září • 6:17

Výborný článek, už dlouho jsem něco podobného nepřečetl jedním dechem.

ObiWanKenobi
18. září • 14:24

Tak dobry test som davno necital. Clovek to cita a v duchu si vravi "presne to si hovorim aj ja" - napr. ta "radost z vlastnictva" alebo ze interier je dolezity, lebo na auto sa malokedy pozeras zvonku. Fakt ten clanok pisal fajnsmeker a dal si sakra zalezat, to uz vdino podla vyberu aut. Riesil problem, ktori vsetci riesia a k zaverom sa musim len a len priklonit aj ked som ziadne z tychto aut nesoferoval (ale mam Megane RS a kamos Clio RS RB7, takze tema hot-hatch mi nie je cudzia) :-)

Arese
18. září • 18:15

Škoda, že se do testu nedostal taky Peugeot 208 GTI, podle ohlasů na webech je taky mnohem lepší než nové Clio RS a hlavně by mě zajímalo, jak by si vedl proti Fiestě RS...:-/

...
18. září • 22:02

ja mel dva fordy a jeden z nich byl dost podobny tehle fieste a pochybuju ze by francouzi (a vůbec někdo jiny) měli tak dobre jizdni vlastnosti- ale ve frantikovi jsem nejel, je to jenom pocit..

Rejpal
18. září • 21:44

Taky mnohem ošklivější..... B-]

rousini
18. září • 10:03

Mechanická věc je náročná na výrobu (suroviny, energie, tolerance). A tak ve jménu pokroku jsou všude elektronická udělátka, která dovedou maskovat ošizenou mechaniku.
Docela si dovedu představit stav, kdy režim SPORT bude zahrnovat jízdu v garáži s projekcí situace na čelní sklo. Samozřejmě s mohutnou podporou sound systému. Taťka po takové projížďce vystoupí s trenkama nalepenýma na půlkách, přepne na režim SEMISPORT (akumulátorový s hlídáním jízdního pruhu, mrtvého úhlu, odstupu, pohybu víček...) se vydá s rodinou za nákupy...

Antiautomat
18. září • 8:31

Do takehoto auta patri tocivy atmosfericky dvojliter a presny manual.
Vsetko ostatne su len eko-eu-usetrime-na-vyrobe nahrazky (nechcem povedat priamo sr.cky). Bodka.

komik
18. září • 13:32

Mě by tam nevadilo ani turbo, třeba 2.0t z Megane rs, stačilo by 225hp :) ten má reakce na plyn skoro jako atmo.

TS
18. září • 8:26

Pěkný článek. S tím závěrem naprosto souhlasím. Renault nahradil asi nejlepší mini hothatch na trhu modelem, který v podstatě není ničím vyjímečný. Takže ano, pro mě je určitě také výtěz staré Clio RS. Dle mého názoru pokrok v tomto případě určitě krok dopředu není....

Doporučujeme

Články odjinud