Test Renault Clio GT 1.2 TCe: demo demoverze

Rüdiger  |  07. 04. 2014 08:15


DEMO žurnalisty....

Co jiného k tomuto testu dodat

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 04. 2014 07:28

Ta pasaz jak potkal skutecny Nisan GTR mi pripomela me slohove prace v pate tride. Ucitelka byla nadsena jakou mam fantazii. A ty tvrde plasty, je to fakt neprijemne hlavne u utirani prachu z palubovky, jinak to vlastne clovek ani neoceni 😉

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 04. 2014 09:24

naco je toto komu dobre ked aj taky sprosty 20-rocny Nissan Sunny 2.0 GTi tomu nakope prdel jedna-dve? (navyse je to ovela zabavnejsie auto). Dalej ten nissan ovela lepsie vyzera, je drsnejsi, chlapskejsi....o strojovni ani nehovoriac. Dalsi paskvil na temu 'obal je dolezity, nie obsah'. Des!

Odpovědět  |   | 
cabmanccccc  |  07. 04. 2014 13:01

Ne každý si kupuje auto aby soutěžil s dvacet let starým vrakem Nissanu ... chápeš?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 04. 2014 13:14

Tak potom naco mu to je? Ci len to iste ako bmw : obal a napis na dekli predava?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 04. 2014 15:22

Sunnyho mám (tedy dva, jeden dočasně mimo provoz), je to auto zábavné, ale fakt akorát na to surové závodění. Mimo to bych teda jeho podvozek v současné době nehodnotil jako výborný, navíc se celá kastle dost divoce kroutí (výztuhy mám, ale pořád to není ono). O srovnání pohodlí netřeba mluvit, nemám tam ani klimu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 04. 2014 12:59

hm no skusil som si liftback...Motor (SR20DE) a manual su to, co robi toto auto zabavnym a zase nejake ultra nepohodlne to nebolo (aj ked zase pre niekoho je predstava pohodlia S-ka)...nenapadne auto letelo ako sialene, islo to ako pila, skvely motor...na margo kasne, mozno skusenost s kratkym by bola ina (s tym som nesiel). Kazdopadne to auto ma do seba, kara pre chlapa a nemusi predstierat nieco cim nie je a ani nema sancu bytako henten fukany vysavac, vhodne akurat pre nagelovaneho debilka.

Gratulujem k poriadnej masine, nech jazdi a jazdi (lieta) !

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 04. 2014 10:08

Pěkný test, škoda že Renault toto jinak povedené auto zazdil zásadními chybami.

1. Proč tam není manuál? Ještě k tomu tento nepovedený automat váží navíc 90 Kg!!!
2. Proč tam není výkonější verze 1.2TCE? V Meganu má až 96 Kw a nahrát tam lepší mapu čipu by snad Renault Sport zvládl.
3. Nevypínatelné ESP, škoda slov...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 04. 2014 10:16

Od rendlíku opět trefa. Přesně pochopili, že lidi nepotřebují v autě do města super motor jako v RS, oni potřebují, aby to vypadalo " jako RS". Je to stejné u SUV, ty taky jenom vypadají "jako teréňák". Ve městě, kde tyto piksle stráví většinu svého života stačí vypadat "jako".

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 10:59

No sorry, ale pak je to parodie...
To ja jako kdyby se do OIII RS dal motor 1.2tsi... To bych je i já poslal do háje...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 04. 2014 12:42

Ne, tohle je jako Fabia s přídomkem "Sport" a třeba HTP pod kapotou. Na vrcholu je Clio RS, tohle je zkrátka slabší verze, ne top... Ale chápu, tvé "VW only" myšlení to nepobere.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 17:45

Jenže na tom není nic špatného... dkyž to mělo naraznik z RS a par plastíků... TO si na nic nehralo...
Jenže nazvat holatko přídomkem GT:D TO je opravdu vtip... KDyž se vemete co se za timto pridomkem prodava... Ferrari, Lambo... Nebo takovej Ford GT :D

Tenhle rencek je jen parodie.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 04. 2014 21:41

Kdyz si muze Skodovka hrat na to, ze jedna jeji Octavia je RS, tj. Rallye Sport, muze Renault udelat z holatka GT. Snad abychom merili vsem stejnym metrem, ne?!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 22:43

RS si na nic nehraje... Má 220 koní a upaluje 260km/h... Má plnej nárok na sportovní vzhled a takové označení

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 06:42

V zatáčkách ji ji napraska jakékoliv auto s výkonem o 100 koni nižší.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  08. 04. 2014 10:57

To asi tězko... Kdyz na znamem okruhu v nemecku zajela rychlejsi cas nez Focus s výkonem asi 260 koní :)))

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 12:45

Tak to ani náhodou. Lžeš!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 12:52

Já bych ti řekl kde mam tvuj názor... Ale nechci být sprostej :)

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 12:58

Tak nelži nebo ti papinek naolaca na zadeček, ubožáčku :D

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:40

Ignore, hlupaku.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 15:38

Koukám, zes to dneska nepobral :D

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:45

Pobral, možná až moc. Už mě ale nebavíš :)

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 16:08

Ty ses jeste dite :D

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 04. 2014 16:21

hoši hoši... dejte si rande, rozepněte poklopce, poměřte pindíky nebo kdo dál dočůrá a bude klid

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Shimi  |  08. 04. 2014 09:07

Revan_21: Ono je potřeba si uvědomit, a jak vidno, tak spousta lidí vůbec neví, která bije, co vlastně znamená ten přídomek "sport". Mělo by to znamenat to, že se s tím autem dá sportovat, tzn. závodit. Jelikož ani ORS, ClioGT a žádná jiná produkční napodobenina nesplňuje závodní homologaci, tak jsou to všechno jen a pouze napodobeniny, které si na něco hrají a je úplně jedno jestli mají 50 nebo 300 koní, to s tím vůbec nesouvisí. Zjednodušeně by se dalo říct, že ze strany automobilek jde o klamání zákazníka.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  08. 04. 2014 10:59

RS jde v duchu historie škodovky v oblasti rally (RS = Rally Sport)... Dnes se tímto oznacují rychle modely teto znacka... A oII RS rozhodne rychlá je...
Nic víc za tím proste nehledej, zadne klamani zakaznika to neni.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 12:29

Revan_21: A u Renaultu je to Renault Sport, že? Ne, opravdu mě nemusíš poučovat o tom, co která zkratka znamená a o historii Škodovky už vůbec ne Nicméně, abych se vrátil k tématu, stojím si za tím, co jsem napsal. Jakmile je na deklu něco se sportem, tak je to zavádějící a klame to zákazníka, tečka. O pár reakcí níže jsem ti uvedl příklad, že jiné automobilky s tím problém nemají.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 12:48

To je ale zavádějící... Nikdo ti nebraní to RSo vzít na okruh a "sportovat" sní
Mě to tedy jako klamání rozhodně nepřijde...

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 13:01

Pokud se chce na okruhu zesměšňovat zrezivelou Skodofkou tak ano, normální člověk si vezme cokoliv lepšího.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:40

Ignore, hlupáku.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 15:38

Dneska nemáš svůj den :D

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 13:02

Revan_21: Jestli ti veřejná jízda po okruhu přijde jako sportování, budiž. Mně teda rozhodně ne. Já jsem sice na okruhu najezdil víc km s motorkama než s autama, ale kdybych si měl vybrat, tak ORS by byla to poslední. Třeba takový Ariel Atom, to je okruhovka

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:40

To sem trosku pletes uplne jinou kategorii "aut":D Máš ruzne druhy závodů

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 15:41

Revan_21: Ale tady jde o to, že závodit, jako myslím opravdu závodit, nejde s žádnou sériově vyráběnou napodobeninou. Já se ti jen snažil vysvětlit, že kdybych si měl z těch napodobenin vybrat, tak by to rozhodně nebyla ORS, ale něco co se tomu závodnímu speciálu aspoň trochu blíží. Ano, existují sice "jakobyzávody" produkčních aut, ale ty jsou stejně upravený. Se 100% sérií ti nikdo závod nepojede. A další věc je ta, že už vidím majitele ORS, jak přes týden vozí haranty do školky a o víkendu si jde "zazávodit". To je úplně zcestná představa, takhle to nefunguje. Už jen z toho důvodu, že musíš počítat s tím, že to otočíš přes boudu, nebo se s někým ťukneš, atd., atd. To by ten frajer kupoval co 14 dnů novou káru. Nehledě na to, že se pořád bavíme o sérii, tam to všechno končí.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:50

Tak počet takých tatíků asi moc velký nebude... Ale věřím, že nějací jsou... :D
Někomu to mohl z mládí zustat.

Já ale myslim že na to koukáš trochu moc přehnaně... Brát "sport" jen jako opravdové závody specialně upravených vozů.
U mě by ale byla jasná volba RS... Už jen proto jak vypadá... Zrovna včera jsem jí viděl v šedé metalíze s šedýma 19'' kolama s červeným lemováním, a vypadala opravdu luxusně,

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 16:01

Revan_21: Já OIII nemůžu přijít na chuť. Všechny předchozí generace tak nějak v poho, ale tahle poslední prostě ne, něco mi na tom autě nesedí. Každopádně já jsem spíš na menší auta typu Clio RS, Corsa OPC, Fiesta ST, atd. Malý, lehký, rychlý, obratný, extrémně nepraktický a zuby ničící, prostě taková civilní motokára

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 18:08

Docela chápu vaši chut do těchto menších aut:D
Jako je pravda že něco by na té OIII RS mohlo být trošku jinak...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
dave_007  |  08. 04. 2014 10:54

Tyhle parametry ma kdejakej anglicak a taky se mu hned nerika RS.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  08. 04. 2014 10:56

No tak povidej:D Kolik aut za cenu cca 650k velikosti octavie III má 220koní a jede 260? To si rád poslechnu :D Moc jich nebude, shimi

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 12:15

Revan_21: Nevím co dělá na konci tvého příspěvku můj nick, když reaguješ na Davea, ale já za něho klíďo odpovím. Jeden příklad za všechny: Seat Leon Cupra 2.0 TSI 280 HP - 670.000,- a když už jsme u toho, tak třeba i Opel Astra OPC 2.0T 280 HP - 644.000,- A kupodivu to jde i bez toho přiblblého označení "sport".

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 12:22

Sorry, asi jsem se překlikl u odpovědi...
Asi jsi nepochytil to slovo "této velikosti" Octavie je velký liftback... KDežto tebou jmenovaní jsou spíše kupe a hatche...
Takže zkus neco co je stejně velké jako octavia.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 12:41

Revan_21: U Leonu je jediný rozdíl v tom, že je to hatchback a tím pádem má o něco menší kufr, ale jinak je to dvojče. U Astry to beru páč je to "třídvířko", ale taky je výkonnostně někde jinde což se týká i té Cupry. Za stejné peníze dostaneš mnohem více muziky.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 12:46

V tom s tebou souhlasím... Ale někdo má holt jiné priority a chce velké auto/kombika který bude ale i rychlej... A to OIII za ty prachy s přehledem splnuje.
Jinak Leon je parádní (jen nemužu vystát ten seatovskej interier...) Ale jinak je zajtraceně rychle...
Na okruhu v nemecku nejrychlejší předokolka.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 13:00

Zase lžeš.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 13:12

Revan_21: Vidíš to, úplně bych zapomněl. "Mex" mě nakopl. Renault Megane GT220 - 523.000,- Výborná nabídka od Renaultu, v podstatě bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 13:15

Tak tak

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:39

No comment:D je to renault... Jak se to říka? EHM patři mezi nohy, né na kapotu.... A francouzka elektronika taky není zadny zazrak...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 04. 2014 14:54

Revan_21: Víš jak na podobnou narážku ohledně znaku Renaultu odpovídám? Že Renault má tu 3.14ču sice na kapotě, ale ti ostatní ji mají za volantem Nicméně to, že ten znak bude za pár let přes půl kapoty, by mě asi taky odradilo, to musím uznat. A teď k tématu. Renault si může se Škodovkou podat ruce, tyhle automobilky si nemají co vyčítat. Jestli máš dojem, že je to jinak, tak si sundej růžové brýle.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:03

Tak Já rencka měl... A i spousta mejch kamaradu...
A každej byl rad, když se ho zbavil... Zrovna včera jsem s jedním jel pro "nové" auto... Měl rencka (takove to mensi MPV...) klasický DCI 66kw... Pekelný auto... Elektronika v jednom kuse "v plamenech" Řídicí jednotka ruční brzdy, jednotka motoru... atd... Prostě tragedie.
Ted si privezl vw touran klasiku 1.9tdi 77kw a je vysmátej... A taky rád že se toho rencka zbavil...
Škodovka je minimalce co se týka elektroniky o velký kus napřed...
Žádné ružové brýle nemam... Mluvim ze zkušenosti...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
mex  |  08. 04. 2014 15:39

Ses prolhanej ubozak, počkej az si to tady přečte tvůj fotr, ten ti zmaluje prdel tak, ze si měsíc nesedneš.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:50

Ignore, hlupáku... Mě narozdíl od tebe není 12 :)

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 16:09

Sup sup, Vem si prasek

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 13:00

Dneska nejsi ve formě :D.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 12:59

Když už jsme v diskuzi po Renaultem, tak třeba Renault Megan kombi.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 13:46

Tak teda povidam:

1) Renault Megane Grandtour GT220, 220 PS, max. 240 km/h, 18510 EUR = 507358 CZK: Jede sice o 7.7 % pomaleji nez ORS, ale je o 21.9% levnejsi.

2) Ford Focus Turnier ST EB 2.0, 250 PS, max. 248 km/h, 21148 EUR = 579664 CZK:
Jede sice o 4.6 % pomaleji nez ORS, ale je o 10.8% levnejsi.

3) Fiat Freemont 3.6 V6 Lounge AWD Automatik, 280 PS, max. 208 km/h, 24995 EUR = 685110 CZK: Je sice o 20% pomalejsi a o 5.4% drazsi nez ORS, ale o 27.2% vykonnejsi pricemz ORS by se do nej vesla asi tak 2x. Vzhledem k tomu, ze to vubec neni sportak, ale spise rodinny autobus, nema se ORS az tak cim chlubit.

Mimo te rychlosti, existuje v kazdem smeru alternativa prekonavajici ORS. Lze tedy rici, ze ORS je jedinecna, ale rozhodne ne nenahraditelna a uz vubec ne nedostizna.

Docela by mne zajimalo, jake ma otacky ten motor v ORS pri 260 km/h a jak dlouho asi tak muze pri tomto zatizeni prezit.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 13:53

Ono to hlavne jede 260 tacho a jak známo, tak tachometry od Skodofky znacne optimisticky premeruji. Coz dosvědčuje i maximalka udávána výrobcem, která nedosahuje ani 250 km/h. Navic o kvalitě a spolehlivosti TSI motoru nemá cenu mluvit, výrobně a finančně jsou oškubané az na kost. Životnost při vysokém Zatížení bude sotva par desitek tisíc km.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 14:08

Jeste bych se vratil k tomu Fiatu:

Pokud bych dale rozvijel argumentaci, ze v pripade ORS je dulezita jeji 'velikost', lze vyslovit opodstatnenou domenku, ze mnozstvi materialu a osob, ktere dokaze prevezt ten Fiat najednou, ORS nezvladne.

To by ty ORS musely byt 2, nebo jedna ORS jet 2x, pripadne mit vozik.

Vozik u ORS je sice prakticky, nicmene zcela proti myslence ORS (i kdyz jsem uz videl i Ferrari s taznym zarizenim! ). Nicmene verim, ze vozik plapolajici za ORS ve vysoke rychlosti (nejlepe 260 km/h) musi byt skutecne zabavna podivana.

Pokud by ta jedna ORS musela jet 2x, to by pak znamenalo, ze realna rychlost prepravy je vlastne polovicni.

A pokud budou ty ORS 2? Muj vnitrni hlas mi rika, ze to by nedokazal uridit ani Revan.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 14:19

Jeste by mne docela zajimalo, kde Revan jezdi, kdyz je pro nej dulezita maximalka 260 km/h. Protoze touhle rychlosti se _realne_ neda jezdit ani po neomezenych usecich nemeckych dalnic. V CR to neni mozne uz jen kvuli technickemu stavu silnic a dalnic.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 14:22

Ale hlavne Ochcafka RS nejede ani 250. Jinak Jerevam má doma takovej ten koberec s nakreslenyma silnicema a tam prohání svoje Anglicaky

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:37

Uvedom si, ze skodovka se hodne prodava i v nemecku... verim, že tuto připomínku chápeš...

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 15:40

Jo místní odtahova služba má hodne práce :D

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 15:52

Ano, je to tak. Skodovky se v Nemecku opravdu prodavaji. Ale Ty si uvedom, ze Skodovka neni v Nemecku ani nejprodavanejsim, ani nejoblibenejsim a ani nejprestiznejsim autem.

Pro Nemce je Skodovka temer anonymni spotrebni zbozi. A to plati i pro ty tve milovane ORS.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  08. 04. 2014 16:06

Neni anonymni. Pro nemce je Skodovka levnej Volkswagen, proto ji kupujou.

Odpovědět  |   | 

A v bazarech snad ještě víc? A hlavně ve Východním Německu!

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 04. 2014 17:47

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 17:48

V tomto ohledu jsou Skody opravdu nedostizne. Bazaristi je dokazi prodat i nekolikrat.

Odpovědět  |   | 

No jo je to asi nějaký zakomplexovaný chudáček se starou Škodovkou a už by mu měl asi někdo konečně šlápnout na krk aby tady neotravoval? Jenom každýho napadá a uráží chudák!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 18:07

Aby někdo nešlápnul na krk tobě, dědku.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  08. 04. 2014 16:03

Kravina. Na castech D5 stejne jako na castech A3 neni problem i rychlost pres 300km/h, kdyz na to ma clovek stroj. viz http://izismile.com/2013/11/25/meanwhile_in_g... ...
a dalsi. Jezdil sem nekolik let po A3 a i kdyz sem v aute drzel rychlost kolem 210 naslo se par co me predjizdeli o dost rychlejc. Dokonce i pri 250 na motorce se obcas nekdo nasel.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 17:31

Vybral jsi si skutecne skvely priklad.
Ano, je mozne, ze o 1. Svatku Vanocnim ve 3 hodiny rano lze nekde na A3 ficet 260 km/h. Jinak je to ale zoufale pretizena dalnice, kde jsou mnohacetne zacpy na dennim poradku. Nekde dokonce A3 povazuji za nejfrekventovanejsi nemeckou dalnici. Staci se podivat jak rychle se generuji hlaseni o dopravnich zacpach a komplikacich na http://www.verkehrsinformation.de/... A aby toho nebylo malo, dalnice A3 se opravuje. Momentalne probihaji stavebni prace v useku mezi Würzburgem a Norimberkem. Diky tomu tam denne vznikaji mnohakilometrove zacpy a krokem jedouci kolony.

Jeste necemu nerozumis?

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  09. 04. 2014 07:28

Koukam, mas problem pochopit psanou informaci. Tak jeste jednou polopaticky. Ja na A3 jezdil pravidelne nekolik let. Zacpy a opravy tam byli vzdy, ale vzdy max na par desitkach kilometru. Poslednich asi 60km z Wurzburgu do Frankfurtu je siroka rovna dalnice se trema az ctyrma pruhama v kazdym smeru a tam sem zacpu potkal z tech asi stovky prujezdu asi 2x. A to sem jezdil vetsinou v nedeli vecer.

Odpovědět  |   | 
dave-007  |  09. 04. 2014 14:53

Johoho! Z tech "casti A3 , kde neni problem i rychlost pres 300km/h" je najednou jeden 60 km usek pred Frankfurtem? To jsou mi najednou zmeny.

Tak si tam zajed alespon jednou v beznem pracovnim dni, nejlepe rano mezi 7 a 9 hodinou, nebo vecer od 17 do 19 hodin. 60 km pojizdejice po tomto opravenem useku krokem budes moci o 300 km/h pouze snit svuj vlhky sen. A nebo se zeptej nejakeho sofera kamionu.

Tenhle usek neni ani v nedeli v 1 hodinu rano tak prazdny, aby tam clovek jel i jen 250 km/h. Prave z tohoto duvodu je na vetsine delky toho useku omezeni na 100 km/h a ve dvou tunelech na 80 km/h.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  09. 04. 2014 15:20

Fakt jak s malym ditetem... chapej, ze ja to jezdil nekolik let, takze tve domnenky vubec nic neznamenaj...
Mezi tunelama a Frankfurtem zadny omezeni neni. To je na druhou stranu na Wurzburg. Od tunelu k Frankfurtu se da jet vicemene celou cestu na max i v tu nedeli vecer (18-22 hod), coz je samozrejme taky spicka kdy se lidi vracej z vikendu. Po 22 hodine uz jsou casto vyuzity sotva 2 pruhy ze tri.
Ze to tam nejde v ranni spicce? To ma bejt argument? Jde o to ze to tam jde, ne o to ze to tam nekdy nejde.
Tenhle usek je jen jeden priklad kde ani 300 neni problem. Jet nad 250 se da vetsine cesty od Rozvadova az do Dusseldorfu, pokud clovek nejede v naky predsvatecni patecni spicce, kdy v nejrychlejsim pruhu jede nakej deda 90.

Odpovědět  |   | 
dave-007  |  09. 04. 2014 15:51

Asi budes zklamany, ale chapat to proste nebudu. Tvou zkusenost povazuji za nedostatecnou z duvodu statisticke irelevantnosti a rozporu s oficialnimi hlasenimi jak na internetu tak i v radiu.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
BlackRider  |  09. 04. 2014 15:57

No tak to mluvi za vse

Odpovědět  |   | 
dave-007  |  09. 04. 2014 16:40

Jiste, zvlaste s mou IP adresou.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  09. 04. 2014 17:11

No prave :) Proste si tam nekdy zajed jestli mas cim, a pak tu ze sebe treba nebudes delat blbce :)

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  09. 04. 2014 20:46

Koukam, ze Ti dosly argumenty, tak se navazis, coz?

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  09. 04. 2014 21:37

To se pletes. To byla uprimne myslena rada ;)

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 04. 2014 00:40

Dokaz to.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  10. 04. 2014 08:31

Dokaz co? Ze to myslim uprimne? To se da? :)
Ale pridam jeste jednu. Zadej si do google maps trasu nuremberg - koln, prepni na A3 a podivej se kde vlastne sou vsechny ty zacpy a uzavirky. Zjistis ze zabiraj naprosto minimalni cast z ty cely trasy...

Odpovědět  |   | 
dave-007  |  10. 04. 2014 09:47

Asi mame rozdilny pristup. Je pravda, ze ten usek, o kterem jsi psal, je kvalitni, rovny a siroky. Technicky tam neni problem tech 300 km/h jet. Ale ja to povazuji i presto za hodne riskatni, protoze tam ta dalnice neni nikdy natolik prazdna, aby si clovek byl jisty, ze mu nekdo nezkrizi cestu.
Pokud skutecne jezdis tak, jak pises, vis moc dobre, ze rada lidi se neobtezuje podivat se do zpetneho zrdcatka, nez vjede do leveho pruhu. Stejne tak s blinkrem. Neverim, ze v tom mnozstvi aut sedi jen zodpovedni ridici, kteri me neohrozi. Pokud Ty tomu veris, musis byt hodne naivni sebevrah (to nemyslim jako urazku). Mozna bude situace jina, kdyz clovek pojede v Porsche a ne ve SORS.
Jine nemecke dalnice jsou temer zcela prazdne v nedeli rano. Vyborny je ten novy usek od Norimberka smerem na Rozvadov. Myslim, ze ani tam se neda jet se SORS tak rychle, protoze se ta dalnice dost krouti.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  10. 04. 2014 10:55

Tak samozrejme. Stejne jako na kazdy silnici musis vzdycky pocitat s tim, ze ti tam nekdo vjede. To si musi uvedomovat kazdej ridic kdekoli jinak to konci spatne. A samozrejme kazdej stroj ma jiny moznosti. Normalni Octavka bude brzdit dyl nez O RS, O RS bude brzdit mnohem dyl nez 911 a 911 bude brzdit o dost dyl nez moje RSV1000RR. To clovek musi vzit v potaz.
Na ty A6 se da jen na jednom miste na max smerem od rozvadova. Je to z kopce, ale relativne kratkej usek. Ja tam jen s C5 2.0 HDI 230 a vic bych nesel nejen kvuli chybejicimu vykonu, ale i tomu, ze to auto uz nebylo uplne stabilni. Jet treba s R8 urcite by tam slo i 280, ale je to z kopce, takze clovek musi pocitat s tim, ze to bude brzit dyl nez normalne. Jinak je obcas nutny zpomalovat kvuli zatackam na 160-180 podle stroje. Ta A3 je na to mnohem lepsi, kdyz je mensi provoz. A opravdu to tam s tim provozem nebejva tak hrozny. Ale samozrejme zalezi jak kde. Ono i kdyz poslouchas to radio, tak ti reknou treba 5 km zacpa u Kolina, 8 km zacpa u Wurzburgu, 2 km zacpa u Norimberka, ale to je neznamena ze zbyvajicich 500 km je na tom stejne. Vetsinou clovek potka kolonu, chvili trva nez ji predjede a pak ma par kilometru dalnici skoro prazdnou a tam se da hodne zrychlit.
Takze abych to shrnul je to uz moznostech stroje a zkusenostech ridice. O RS sem ridil jen chvili a je tam opravdu znat, ze to neni normalni Octavka. Samozrejme to nejde srovnavat s nejakym cistokrevnym supersportem, ale rozhodne zvladne o dost vic nez klasicka Octavka a nejde jen o vykon. Jestli bych s ni jel 260 po A3 si nejsem jistej. S RSV sem jel pres 270 taky az kdyz sem zjistil, ze podvozek a brzdy sou na ni na o dost vyssi urovni nez vykon motoru a naucil sem se s ni zachazet.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  08. 04. 2014 18:52

upaluje 248 škodofile a předchozí rs měla jezdit 240 ale většinou max 220 a nikdo nevěděl kde je zakopanej pes ne díky nechci.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 20:05

To je ale papírová hodnota. Rozjet se dokáže až na 260 :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  08. 04. 2014 20:58

Jo rozjede ale tacho minus 10 procent real. Muj trilitr se taky rozjede tacho 240 ale real je 226. A druhy auto tacho 200 a real cca 190. A prelude se mi rozjela tacho 216 a real 203.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 21:48

To záleží na druhu tachometru a jeho nastavení.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  08. 04. 2014 22:12

Praveu neokecas promeruje 99 procent tacho pokud neni cejchovany a koncern promeruje daleko vic jak japonci. Hlavne by me zajimalo co mas za karu kdyz jses tady na foru tak chytrej.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 22:25

OI 1.8T 135kw :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  08. 04. 2014 22:44

A ted pravdive v ramci limitu spotreba a kdyz se to drti. Mam predstavu normal 8 az 9 a pod plynem 12 az 15 l.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 23:00

Muj "rekord" je 6.2L/100km... Ale běžně je to 7-8,5L při takové svižnější jízdě...
Jinak v mem kraji není dálnice, takze nemam možnost to vyloženě někde drtit :D

Odpovědět  |   | 
jirka  |  08. 04. 2014 23:09

Ty potrebujes dalnici? Drtit se to da i na okreskach a tech do osmi cca to je tak normalni jizda. Bezne co mam z jinych zdroju 9 az 11.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 23:17

To máš pravdu... Já ale na okresky nerad na 45 pneumatikach to není moc prijemné:D
Kazdopadne ta běžná spotřeba je pri rychlosti tak 100-120 na normalnich silnicich.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
mex  |  07. 04. 2014 13:27

Vzdyt to je to samé, co Fabia Monte Carlo, jenže Skofka se nestydí do toho nabidnout motor 1,6 TDI o výkonu 55 kW. Na blbnuti má Renault Clio RS, Skodofka jako vždy nic.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 17:43

S tebou se ani v nejmenším bavit nehodlam.

Odpovědět  |   | 
mex  |  07. 04. 2014 21:06

Protoze na to intelektualne nemas a nezacinej nebo te tu zase vymazou a dostanes ban natrvalo.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 22:41

To máš tedy pravdu:d Na tvou uroven se snížit opravdu nedovedu:)
Prispěvky jsou vymazané proto, že jsem nahlasil zneuzivaní meho e-mailu :))) A co jsem si psal s hlavní adminem... Tak pak vymazal i to ostatní :)

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 06:41

Takze ses bonzacka STBcka svine, co jiného od takové nepotřebné veci, jako ses ty můžu cekat.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  08. 04. 2014 10:59

Od komošskýho chudaka s IQ 6 to opravdu sedí :))))

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 12:47

No Babis té brzy vezme do partaje, udavačské svine tam hleda.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 12:49

Ale mexiku mexiku... KDybys toho hlupáka nevolil, tak bych ted knikomu nemusel chodit :))))

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 12:52

Jinak nahlasení zneuzivaní e-mailu naprosto vpořádku a normální.... Navíc admin zjistil, jak je možné že se k takové informaci dostal, a závadu opravil :))
Takže si ty řeči už laskavě odpust... Jestli už nemáš co říct k tématu (o autech) tak už nic nepiš.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 13:03

Neříkej mi ty udavacska svine abych někam nepsal, tady nejsi u Babise v STB, ikdyz věřím, ze se na jenom třeseš.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:38

Bla bla bla... Plácáš hovadiny, bolševiku.

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 15:41

Tes se az se večer vrátíš z ucnaku, fotr té tak straslive sereze, az budou cary masa lítat :D

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:51

Blá blá blá :) vem si svuj mozek v anální oblasti, a vypadni na server pro hloupé lidi :)

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 16:10

Tak to mi prozraď, kde té všude najdu

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 04. 2014 14:28

No a proč ne. Vždyť zákazníkům nejde o žádné jízdní výkony, ti si to kupují kvůli sportovnímu vzhledu. Ve svém okolí znám několik vlastníků zrovna OIIRS, kteří si ji koupili jenom kvůli tomu. A myslím si, že pokud by bylo možné si do fazóny RS nechat namontovat libovolný motor, pak by se jich nejvíc prodalo s 1,2tsi. Proto jsem napsal, že to je od rendlíku marketingová trefa, protože oni to pochopili.
Kdo chce jezdit rychle koupí naprosto nenápadné auto např erkového golfa.....

Odpovědět  |   | 
Pepis  |  07. 04. 2014 16:25

...s jeho čtyřmi laufy vzadu, nenápadnost sama.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 04. 2014 16:53

Pepis: Co znamenají ty čtyři laufy vzadu ví promile populace a to ještě přeháním.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 17:47

A proto jsem napsal "i já bych je poslal do háje" Příště čti 2x....
Jenže nemontuje se... Design RS se dělá prostě JEN na RS... A není k dostaní u menších výbav s mini motorama.

Ale mě je jasný oco tady jde:D Ono je to prostě levné... A co je levné, to je pro čecháčka svaté :D

Odpovědět  |   | 
mex  |  07. 04. 2014 21:07

A co je u Fabie Monte Carlo? Vzdyt je to to same?? U Renaulta ti to vadi a u Skodofky to obdivujes, nejses nahodou trosicku vadnej?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 04. 2014 22:40

Proč? Že je černo-červená a má 17'' kola?:D To mas tedy hodne nízkou představu o "sportovnějších" vozech :D

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 06:47

Co? Ses dementní věc? Vypada to tak. Vzdyt o tom to přesně je, Clio GT se tváří stejným stylem jako Fabia Monte Carlo, co na tom proboha nechapes. Ale chapu to, s tvou inteligenci tohle asi nikdy nepochopíš. Je mi lito tvého postižení .

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  08. 04. 2014 11:01

Porad ale nevidim u ty fabky nejaký nafoukaný nazev GT, ikdyz ma mrnavej motor :D
Jak rikam, mas hodne chabou predstavu o "sportovních" vozech, postíženče :)

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 12:54

Je fakt, ze Monte Carlo nezni jako zavodni okruh F1 Monte Carlo nebo slavný závod Rallye Monte Carlo jenom takovým kryplum s volitanou Ochcafkou jako ses ty. Dneska ses extra dementní. Třeba jednou budes alespon z desetiny tak úspěšný jako já, abys porad nemusel jezdit ve zrezivělých starých střepech od Schadewerku, ale to asi nehrozí, ubozak jako ty zůstane vždy nicotnym ubožákem :D.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:41

Víš ty hlupaku... Monte Carlo není jen střed automobilovejch závodu... Ale to bys věděl, ikdyby tvé IQ přesahovalo hodnotu 6...
TAKZE! Ignore, hlupaku

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 15:42

Neztrácej nervy a vezmi si tabletku udavacska svine.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:52

Blá blá blá, Ignore hlupáku.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  08. 04. 2014 11:54

Na tom něco bude. Ostatně M paket u BMW 3 byl také velmi oblíbený.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 14:11

Ja bych vsechny ty Sport pakety zakazala!

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 14:31

Revan 21, dítě, 14 let

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 14:42

Ignore, hlupaku

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 04. 2014 15:42

Koukám, ze se už na víc nezmuzes, to vis, tady se bavi dospeli :D

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 15:52

Ignore, hlupáku...
(Někdy je nejlepší zpusob jak někoho na*rat... Prostě ho ignorova) :)))

Odpovědět  |   | 

Kdo je ten Revan? To je nějaký místní komik?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 04. 2014 17:42

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 17:42

Probiha zde 21. Revanizace, tak se nediv.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 17:46

Obavam se, ze pokud to tak pujde dal, nic nedokaze zabranit revanluci a nasledne derevanestraci.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 18:09

AA prominte:D Já si vás s nekým spletl... Vy jste jen další mex :D

Odpovědět  |   | 

Opravdu velice slušné a vybrané chování!? Zase někdo soudí ostatní podle sebe! Když na do nemám já tak určitě ty také, že ano prosím!? Koukám že úroveň vychování a slušného chování dnešní mladé generace poněkud zaostává za Evropou!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 18:26

Zrovna jsem znovu četl váš komentář nehoře v diskuzi... Opravdu vytříbené a slušné chování dospělého člověka:DDDDDDDD OMG... Vy něco řikejte o mladých lidech... Sám jste ještě horší.

Odpovědět  |   | 

Zatím ale tady není nikdo na takové vysoké úrovni inteligence jako vy pane Revan a reakce ostatních na vaší osobu tomu jen odpovídají! Pokud budete tímto konfrontačním způsobem dál pokračovat bylo by asi nejlepší vás do dalších diskuzí vůbec nepouštět!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 04. 2014 18:06

A já myslel že aspon s váma se bude dát normálně diskutovat:D Zdá se, že na tomto serveru to prostě nejde.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  08. 04. 2014 18:10

Tak snad jsi poznal, ze si delam legraci, ne? Klidne si delej srandu ze mne, ja to ustojim.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  08. 04. 2014 18:47

to je ale sračka. Uvedu motor s turbem 1.2 srovnáno s atmosférou 1.7. Turbo nahrazuje půl litru.
Moje 14 let stará honda civic 1.5 115 k
zrychlení 0.8 s horší
Max o 8 km horší
Lepší max spotřeba pod plynem 8 l normál 6.2
okreskové esíčko levá pravá 90 stupnů vemu to ve sto km v h.
Druhé auto honda třílitr max pod plynem ne přes 14 l na sto.

Proč clio jen že nové ale ta spotřeba to se s tím lidi budou radši courat. Dyt to bere pod plným plynem jak nějaká pěkná america s hemi motorem, s kterou se jede svižně.
Zlatý klasický atmosféry který nikdy pod plynem nebudou brát tolik. A hlavně u toho clia umělý zvuk šestiválce nebo nisanu? Fakt chudáci co si to koupí a budou tvrdit mám rs ty vole podívej, a při to v provozu o stříská pomalu kde kdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 04. 2014 08:14

Jo, kolik, že ten tvůj čtrnáctiletý sebevražedný střep váží? A s čím se, kvůli současným předpisům, musí tahat Clio? Kdybys v těch svých hračkách pro d€bilní puberťáky měl i pořádný palubní počítač s okamžitou spotřebou, to bys teprve viděl číslíčka, kdybys to trošku protočil. Tohle jsou okamžité spotřeby, ne průměrné.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 04. 2014 08:42

Hm tak ked uz sme pritom, krajsiu spotrebu mala aj moja byvala Felda 1.6 (cca 65kW nabrzdene -ostatne kazdy z tych motorov mal 60kW+). V priamke by si to s tymto vysavacom pokojne rozdala, motor skvele zabehnuty, prevodovka detto. To by bolo prekvapko keby mu s tym prastarym motorom natrhla prdel, navyse aj s mensou spotrebou, co? O priatelkinom civicu 1.4 ani nehovoriac, lepsi motor v tej kubature nikto este nepostavil a asi uz ani nepostavi. Cele tieto mini nafuknute nezmysly nie su na nic ine len ako oholit zakaznika, jedno velke klamstvo dvoch goebbelsovskych organizacii, menovite EU a marketingu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 04. 2014 15:10

Myslel jsem, že ten předchozí bude unikát... Není, našel ses jako druhý blbec této diskuse.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 04. 2014 16:53

hm no ked sa pozriem na pohotovostne hmotnosti a na tie Vase predchadzajuce bez-faktove tvrdenia, tak si toho blbca zrovna hodte do podpisu, 'vacsi' a 'mensi' Vam akosi nejde ze :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 04. 2014 17:45

Pisu z tel takye diakritika mimo. Proc kdyz ma nekdo 14 let stary auto musi mit strep, i kdyz je udrzovan a technicky muze byt na tom lip. Co treba lancia stratos ferrari 250 gto. Nebo dodge chalanger sr/t 10 a mohu pokracovat.Ten muj strep civic ano vzadu bubny. Trilitr co mam 16 let stary vsude kotouce. Kdyz se clovek o auto stara bude jen letute. Mam jeste yamaha xj 400 z urcena jen pro japonsko 28 let stara masina ale podvozek famozni i na rozbitych cestach podvozek drzi. Je mnoho skvelych aut a motorek z minulosti , i kdyz dnesni auta maj kde co i blby esp nikdy nechci tak ty stary veci jsou kolikrat lepsi.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 04. 2014 10:27

Vitajte v klube, mal som Bandita (vzduch olej), som skusil toho sucasneho a je to des bes hnus. S autami sa to sk.rvilo presne takisto. Stryko Audi80 (dvojliter benzin), vynikajuce auto: skratka citit z toho ze sa jedna o poctivu robotu. Nieco podobne ako ked si zajdete do Ikey na udajne 'dreveny' nabytok a potom potovnate s poctivou (naozaj drevenou) kasnou u babicky. Staci sa toho dotknut, ma to uplne iny dotyk, zvuk, vonu. O potravinach (rozumej dovazanom odpade od nadnarodnych velkych producentov kedze tam to predat nemozu) ani nehovoriac. To je to iste ako porovnavat kofolu s rumom v jednom a kolu s nahrazkou v druhom pohari (vhodne akurat na vycistenie hajzla).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 04. 2014 10:52

Chlapci, vy jste opravdu marní... Patnáctileté auto je, bez ohledu na údržbu, dost na hraně životnosti strukturních materiálů. I ta ocel stárne, časem měkne. O hliníku radši ani nemluvím. Ano, jako veteránská rarita pěkné, na projetí paráda (i třeba rychle, OK), ale na každodenní užití sebevražda. Moderní auta jsou v pevnosti karoserie ne o třídu, ale o galaxii jinde.
Ale jo, užijte si svůj pláč, jak je dneska už všechno na houby, vy jste přeci ti odborníci, jediní a praví.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 04. 2014 15:54

Tu si treba opat ujasnit temu a az potom zacat o marnosti, miesate to trosku dokopy.

Tak napriklad preco ked sa preveziem v 2-rocnom nemeovanom ''premiovom'' SUV-hnuse (do coho ma aj tak dostali len po dlhom prehovarani), tak to tam vrzga a v tej 80-ke je ticho ako v hrobe? Poviem Vam to: ono tej ocele je totiz v modernom aute coraz menej, analogia s potravinami je tu zrejma. A nie je mi zatial znamy nijaky iny material (pouzivany v seriovej produkcii), ktory by mal lepsie vlastnosti ako ta ocel. Dalej k otazke ''pevnosti karoserie'', to je trosku nepresny a zvlast citlivy pojem (a dalsie otvorene pole na marketingove lzi). Co tym myslite? Naraz? Ohyb? Krut? Cast? Celok? Ak Vam marketing oslavne hlasi ''pevnejsia a lahsia'' karoseria, treba si to rozlozit na drobne a kedze to casto obzvlast zurivo hlasia ako nejaku 'modernu' a aj 'ekologicku' nevidanu vychytavku, treba byt osobitne opatrnym. V praxi to ''pevnejsia'' neznamena nic ine, len ze je navrhnuta tak, aby v danom teste viac vydrzala. So sofistikovanymi aplikaciami a mensimi toleranciami vo vyrobe sa to da takto navrhnut, ostatne zavisi aj na testovacej metode a nemam iluzie ze sa tu klame takisto ako s testovanim spotreby.

Vysledok je taky ze to v 15kmh date o stlp a mozete kupovat nove auto, pretoze je to napolo rozflaknute a neopravitelne. Co je z pohladu vyrobcu akosi ziaduce, ze. Ta bezpecnost (v poriadku, ta aj je) tu tazi z toho, ze vyvoj isiel cestou maximalnej integracie ako celku, co je ale dvojsecna zbran. Ako celok je auto 'bezpecnejsie' len vdaka tomu, ze je nove a viac integrovane. Kto by sa teda domnieval, ze auta su bezpecnejsie vdaka pouzitym materialom a kvalite, velmi by sa sklamal. No a je snad jasne ze ta 'lahsia' neznamena nic ine len to, ze sa im na tom celom podarilo vo finale usetrit material. Zakaznik by mal zrejme skakat radostou tri metre vysoko. Dobre, aj toto ale chapem a bezpecnost je snad vecou najdolezitejsou.

Ma to ale cele maly hacik a tym je skracujuca sa zivotnost aut pred objavenim sa prave takychto 'strukturalnych' problemov a vobec faktom, ze moderne auto je po 5 rokoch zrele na vrakac, pripadne po lahsej nehode neopravitelne odpisane - a tu uz konci otazka zlepsovania a zacina sa nieco uplne ine (nazvime to zrovna priamo a presne podvodom).

Dostali sme teda sa paradoxne do situacie, ked moderne auto starne niekolkonasobne rychlejsie ako to starsie a 5 rocne ''moderne'' auto moze byt na tom uz potom ovela horsie ako ona neboha, ale dobre udrziavana Audi80. A preto ked si preleziem trebars to Audi80 od unterbodenu az po strechu a porovnam s nejakou ultramodernou ultraekologickou a ultrabezbecnou karou, pocit a vysledok je taky aky je a obcas sa nestacim divit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 04. 2014 19:59

OK, hned je vidět, že jsi odborník... Tak sbohem.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  12. 04. 2014 14:23

Zajímavá nabídka pro ty, co chtěji malé auto s automatem, ale takových asi moc nebude.
Kdyby měli verzi s manuálem, bylo by to bezkonkureční auto za 320 tisíc. Promarněná příležitost Renaultu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat