TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

bzzz  |  03. 06. 2018 09:49

Podle uvedenych starosti je to predevsim imidzovka, skoda

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 06. 2018 18:28

Je. Ale krásná, stylová, tradiční, moderní. Jenže v té tradici setrvává i katastrofální spolehlivost. Mám tři přátele, kteří se nechali nalákat, dva z toho právě na tuhle fantastickou motorizaci. Bohužel, jsou pravidelným klientem odtahové služby prodejce. A první odtah kupodivu shodně všichni tři absolvovali ještě před dosažením 5000km na tachometru.....

Odpovědět  |   | 
Adam  |  05. 06. 2018 05:45

Uvazuju sportu a zajímalo by me či maji za problémy?

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  06. 06. 2018 21:54

mám najeto s RRS 55 tis km , je cca 2 roky starý. Opravovali v záruce uvolněné (asi z výroby) jakési tlumící elementy ve střeše. Jinak zatím žádný problém. Před tím jsem měl Touarega a pár drobností tam bylo . Tedy moje srovnání - limitované zatím omezeným časem i nájezdem - vychází lépe pro RRS.

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 09:55

Jízda ve zdivočelém paneláku možná někomu může imponovat, ale vedle vytříbených jízdních vlastností Porsche Cayenne působí jako jízda na krávě vedle jízdy na dostihovém koni.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 06. 2018 13:42

Jenze Cayenne Turbo stojí na rohu každé pražské ulice, kdežto tohle je raritka. Navíc se oproti oturbenemu Cayenne bavíme o 8hrnkovém kompresoru a kdo to v současné době nabídne?

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 14:11

Do bedny kytu, která jezdí jako bedna kytu můžeš dát cokoliv a pořád to bude jen bedna kytu.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 06. 2018 17:39

Uplne nerad bych se dostal na tuto úroveň argumentace, jelikož pak bych taky mohl říct, ze - Cayenne Turbo je jen prevleceny VW Touareg s tím rozdílem, ze nen schopen zvládnout ani nejmenší terén - a toho jsem daleko!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 06. 2018 18:31

On by ho bez problémů byl schopen zvládnout, kdyby k tomu byl primárně určen. Na vysokorychlostních pneu s profilem 30 to opravdu nejde..... na zimních 55 nemá proti Touaregu žádný handicap.

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 20:10

Ještěže SVR je teréňák jak řemen.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 13:28

V tom terénu toho pořád zvládne více než 90% všech SUV

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 06. 2018 18:45

Pokud mas i ten neprimitivnejsi nahon na dve napravy tak o 90% lepsi jsou jen pásy.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 06. 2018 23:35

RRS má světlou výšku 227 mm, RRS SVR má světlou výšku 200mm. Cayenne Turbo má světlou výšku 273 mm, navíc má kratší rozvor a lepší nájezdový, přechodový i sjezdový úhel (RRS 24 19,4 24,9 st., RRS SVR bude mít vzhledem k nižší světlé výšce úhly ještě horší, Cayenne Turbo 30 25 26,7 st.) obojí sedí na velkých obručích se silničními slupkami, obojí mají pohon 4x4, Poršák je lehčí. Já bych si v terénu klidně vsadil na Poršáka. Samozřejmě pro nějaké tvrdé nasazení není stavěné ani jedno to auto.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 06. 2018 10:34

Díky za skvělé popsání osobních jízdních dojmů, hned si člověk víc váží podobných vyjádření než bohapustého tlachání na základě domněnek vyčtených jinde

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 13:40

Stačí se juknout na YT a souboj těchto dvou aut tam najdeš. Na všestranném okruhu zajelo Cayene čas 1:41 a Range 1:43 opravdu dramatický rozíl...

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  04. 06. 2018 14:36

1:43,5 tedy 2,5 sec přitom SVR s výkonnějším motorem. To znamená v jízdních vlastnostech rozdíl třídy.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 21:32

Rozdíl třídy si tedy představuji krapet jinak než 2,5s na téměř dvou minutovém okruhu...

Odpovědět  |   | 
Martin F  |  04. 06. 2018 10:49

Nejak se z titulku vytratila zminka o "britskem Kodoaqu",v cem je problem?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  04. 06. 2018 13:42

Tohle je všechno??? Vy máte v redakci takto unikátní auto a jediné co vypotíte je toto??? To jste opsali z letáku, který rozdávají v showroomu ne??? Test na prd...

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  05. 06. 2018 00:05

Co bys čekal od koncernového PR webu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro