TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

bzzz  |  03. 06. 2018 09:49

Podle uvedenych starosti je to predevsim imidzovka, skoda

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 06. 2018 18:28

Je. Ale krásná, stylová, tradiční, moderní. Jenže v té tradici setrvává i katastrofální spolehlivost. Mám tři přátele, kteří se nechali nalákat, dva z toho právě na tuhle fantastickou motorizaci. Bohužel, jsou pravidelným klientem odtahové služby prodejce. A první odtah kupodivu shodně všichni tři absolvovali ještě před dosažením 5000km na tachometru.....

Odpovědět  |   | 
Adam  |  05. 06. 2018 05:45

Uvazuju sportu a zajímalo by me či maji za problémy?

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  06. 06. 2018 21:54

mám najeto s RRS 55 tis km , je cca 2 roky starý. Opravovali v záruce uvolněné (asi z výroby) jakési tlumící elementy ve střeše. Jinak zatím žádný problém. Před tím jsem měl Touarega a pár drobností tam bylo . Tedy moje srovnání - limitované zatím omezeným časem i nájezdem - vychází lépe pro RRS.

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 09:55

Jízda ve zdivočelém paneláku možná někomu může imponovat, ale vedle vytříbených jízdních vlastností Porsche Cayenne působí jako jízda na krávě vedle jízdy na dostihovém koni.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 06. 2018 13:42

Jenze Cayenne Turbo stojí na rohu každé pražské ulice, kdežto tohle je raritka. Navíc se oproti oturbenemu Cayenne bavíme o 8hrnkovém kompresoru a kdo to v současné době nabídne?

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 14:11

Do bedny kytu, která jezdí jako bedna kytu můžeš dát cokoliv a pořád to bude jen bedna kytu.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 06. 2018 17:39

Uplne nerad bych se dostal na tuto úroveň argumentace, jelikož pak bych taky mohl říct, ze - Cayenne Turbo je jen prevleceny VW Touareg s tím rozdílem, ze nen schopen zvládnout ani nejmenší terén - a toho jsem daleko!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 06. 2018 18:31

On by ho bez problémů byl schopen zvládnout, kdyby k tomu byl primárně určen. Na vysokorychlostních pneu s profilem 30 to opravdu nejde..... na zimních 55 nemá proti Touaregu žádný handicap.

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 20:10

Ještěže SVR je teréňák jak řemen.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 13:28

V tom terénu toho pořád zvládne více než 90% všech SUV

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 06. 2018 18:45

Pokud mas i ten neprimitivnejsi nahon na dve napravy tak o 90% lepsi jsou jen pásy.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 06. 2018 23:35

RRS má světlou výšku 227 mm, RRS SVR má světlou výšku 200mm. Cayenne Turbo má světlou výšku 273 mm, navíc má kratší rozvor a lepší nájezdový, přechodový i sjezdový úhel (RRS 24 19,4 24,9 st., RRS SVR bude mít vzhledem k nižší světlé výšce úhly ještě horší, Cayenne Turbo 30 25 26,7 st.) obojí sedí na velkých obručích se silničními slupkami, obojí mají pohon 4x4, Poršák je lehčí. Já bych si v terénu klidně vsadil na Poršáka. Samozřejmě pro nějaké tvrdé nasazení není stavěné ani jedno to auto.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 06. 2018 10:34

Díky za skvělé popsání osobních jízdních dojmů, hned si člověk víc váží podobných vyjádření než bohapustého tlachání na základě domněnek vyčtených jinde

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 13:40

Stačí se juknout na YT a souboj těchto dvou aut tam najdeš. Na všestranném okruhu zajelo Cayene čas 1:41 a Range 1:43 opravdu dramatický rozíl...

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  04. 06. 2018 14:36

1:43,5 tedy 2,5 sec přitom SVR s výkonnějším motorem. To znamená v jízdních vlastnostech rozdíl třídy.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 21:32

Rozdíl třídy si tedy představuji krapet jinak než 2,5s na téměř dvou minutovém okruhu...

Odpovědět  |   | 
Martin F  |  04. 06. 2018 10:49

Nejak se z titulku vytratila zminka o "britskem Kodoaqu",v cem je problem?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  04. 06. 2018 13:42

Tohle je všechno??? Vy máte v redakci takto unikátní auto a jediné co vypotíte je toto??? To jste opsali z letáku, který rozdávají v showroomu ne??? Test na prd...

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  05. 06. 2018 00:05

Co bys čekal od koncernového PR webu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 9 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro