Tohle je všechno??? Vy máte v redakci takto unikátní auto a jediné co vypotíte je toto??? To jste opsali z letáku, který rozdávají v showroomu ne??? Test na prd...
Co bys čekal od koncernového PR webu.
Nejak se z titulku vytratila zminka o "britskem Kodoaqu",v cem je problem?
Jízda ve zdivočelém paneláku možná někomu může imponovat, ale vedle vytříbených jízdních vlastností Porsche Cayenne působí jako jízda na krávě vedle jízdy na dostihovém koni.
Stačí se juknout na YT a souboj těchto dvou aut tam najdeš. Na všestranném okruhu zajelo Cayene čas 1:41 a Range 1:43 opravdu dramatický rozíl...
1:43,5 tedy 2,5 sec přitom SVR s výkonnějším motorem. To znamená v jízdních vlastnostech rozdíl třídy.
Rozdíl třídy si tedy představuji krapet jinak než 2,5s na téměř dvou minutovém okruhu...
Díky za skvělé popsání osobních jízdních dojmů, hned si člověk víc váží podobných vyjádření než bohapustého tlachání na základě domněnek vyčtených jinde;-)
Jenze Cayenne Turbo stojí na rohu každé pražské ulice, kdežto tohle je raritka. Navíc se oproti oturbenemu Cayenne bavíme o 8hrnkovém kompresoru a kdo to v současné době nabídne?
Do bedny kytu, která jezdí jako bedna kytu můžeš dát cokoliv a pořád to bude jen bedna kytu.
Uplne nerad bych se dostal na tuto úroveň argumentace, jelikož pak bych taky mohl říct, ze - Cayenne Turbo je jen prevleceny VW Touareg s tím rozdílem, ze nen schopen zvládnout ani nejmenší terén - a toho jsem daleko!
Ještěže SVR je teréňák jak řemen.
V tom terénu toho pořád zvládne více než 90% všech SUV
RRS má světlou výšku 227 mm, RRS SVR má světlou výšku 200mm. Cayenne Turbo má světlou výšku 273 mm, navíc má kratší rozvor a lepší nájezdový, přechodový i sjezdový úhel (RRS 24 19,4 24,9 st., RRS SVR bude mít vzhledem k nižší světlé výšce úhly ještě horší, Cayenne Turbo 30 25 26,7 st.) obojí sedí na velkých obručích se silničními slupkami, obojí mají pohon 4x4, Poršák je lehčí. Já bych si v terénu klidně vsadil na Poršáka. Samozřejmě pro nějaké tvrdé nasazení není stavěné ani jedno to auto.
Pokud mas i ten neprimitivnejsi nahon na dve napravy tak o 90% lepsi jsou jen pásy.
On by ho bez problémů byl schopen zvládnout, kdyby k tomu byl primárně určen. Na vysokorychlostních pneu s profilem 30 to opravdu nejde..... na zimních 55 nemá proti Touaregu žádný handicap.
Podle uvedenych starosti je to predevsim imidzovka, skoda ;-)
Je. Ale krásná, stylová, tradiční, moderní. Jenže v té tradici setrvává i katastrofální spolehlivost. Mám tři přátele, kteří se nechali nalákat, dva z toho právě na tuhle fantastickou motorizaci. Bohužel, jsou pravidelným klientem odtahové služby prodejce. A první odtah kupodivu shodně všichni tři absolvovali ještě před dosažením 5000km na tachometru.....
Uvazuju sportu a zajímalo by me či maji za problémy?
mám najeto s RRS 55 tis km , je cca 2 roky starý. Opravovali v záruce uvolněné (asi z výroby) jakési tlumící elementy ve střeše. Jinak zatím žádný problém. Před tím jsem měl Touarega a pár drobností tam bylo . Tedy moje srovnání - limitované zatím omezeným časem i nájezdem - vychází lépe pro RRS.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.