TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

20 komentářů

Stan
4. června • 13:42

Tohle je všechno??? Vy máte v redakci takto unikátní auto a jediné co vypotíte je toto??? To jste opsali z letáku, který rozdávají v showroomu ne??? Test na prd...

VeIkopřevor
5. června • 0:05

Co bys čekal od koncernového PR webu.

Martin F
4. června • 10:49

Nejak se z titulku vytratila zminka o "britskem Kodoaqu",v cem je problem?

Sixta
3. června • 9:55

Jízda ve zdivočelém paneláku možná někomu může imponovat, ale vedle vytříbených jízdních vlastností Porsche Cayenne působí jako jízda na krávě vedle jízdy na dostihovém koni.

Radek
4. června • 13:40

Stačí se juknout na YT a souboj těchto dvou aut tam najdeš. Na všestranném okruhu zajelo Cayene čas 1:41 a Range 1:43 opravdu dramatický rozíl...

Sixta
4. června • 14:36

1:43,5 tedy 2,5 sec přitom SVR s výkonnějším motorem. To znamená v jízdních vlastnostech rozdíl třídy.

Radek
4. června • 21:32

Rozdíl třídy si tedy představuji krapet jinak než 2,5s na téměř dvou minutovém okruhu...

WP
4. června • 10:34

Díky za skvělé popsání osobních jízdních dojmů, hned si člověk víc váží podobných vyjádření než bohapustého tlachání na základě domněnek vyčtených jinde;-)

Tias
3. června • 13:42

Jenze Cayenne Turbo stojí na rohu každé pražské ulice, kdežto tohle je raritka. Navíc se oproti oturbenemu Cayenne bavíme o 8hrnkovém kompresoru a kdo to v současné době nabídne?

Sixta
3. června • 14:11

Do bedny kytu, která jezdí jako bedna kytu můžeš dát cokoliv a pořád to bude jen bedna kytu.

Tias
3. června • 17:39

Uplne nerad bych se dostal na tuto úroveň argumentace, jelikož pak bych taky mohl říct, ze - Cayenne Turbo je jen prevleceny VW Touareg s tím rozdílem, ze nen schopen zvládnout ani nejmenší terén - a toho jsem daleko!

Sixta
3. června • 20:10

Ještěže SVR je teréňák jak řemen.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek
4. června • 13:28

V tom terénu toho pořád zvládne více než 90% všech SUV

Karel.
4. června • 23:35

RRS má světlou výšku 227 mm, RRS SVR má světlou výšku 200mm. Cayenne Turbo má světlou výšku 273 mm, navíc má kratší rozvor a lepší nájezdový, přechodový i sjezdový úhel (RRS 24 19,4 24,9 st., RRS SVR bude mít vzhledem k nižší světlé výšce úhly ještě horší, Cayenne Turbo 30 25 26,7 st.) obojí sedí na velkých obručích se silničními slupkami, obojí mají pohon 4x4, Poršák je lehčí. Já bych si v terénu klidně vsadil na Poršáka. Samozřejmě pro nějaké tvrdé nasazení není stavěné ani jedno to auto.

homer
4. června • 18:45

Pokud mas i ten neprimitivnejsi nahon na dve napravy tak o 90% lepsi jsou jen pásy.

jogurt
3. června • 18:31

On by ho bez problémů byl schopen zvládnout, kdyby k tomu byl primárně určen. Na vysokorychlostních pneu s profilem 30 to opravdu nejde..... na zimních 55 nemá proti Touaregu žádný handicap.

bzzz
3. června • 9:49

Podle uvedenych starosti je to predevsim imidzovka, skoda ;-)

jogurt
3. června • 18:28

Je. Ale krásná, stylová, tradiční, moderní. Jenže v té tradici setrvává i katastrofální spolehlivost. Mám tři přátele, kteří se nechali nalákat, dva z toho právě na tuhle fantastickou motorizaci. Bohužel, jsou pravidelným klientem odtahové služby prodejce. A první odtah kupodivu shodně všichni tři absolvovali ještě před dosažením 5000km na tachometru.....

Adam
5. června • 5:45

Uvazuju sportu a zajímalo by me či maji za problémy?

Ivo
6. června • 21:54

mám najeto s RRS 55 tis km , je cca 2 roky starý. Opravovali v záruce uvolněné (asi z výroby) jakési tlumící elementy ve střeše. Jinak zatím žádný problém. Před tím jsem měl Touarega a pár drobností tam bylo . Tedy moje srovnání - limitované zatím omezeným časem i nájezdem - vychází lépe pro RRS.

Doporučujeme

Články odjinud