TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

bzzz  |  03. 06. 2018 09:49

Podle uvedenych starosti je to predevsim imidzovka, skoda

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 06. 2018 18:28

Je. Ale krásná, stylová, tradiční, moderní. Jenže v té tradici setrvává i katastrofální spolehlivost. Mám tři přátele, kteří se nechali nalákat, dva z toho právě na tuhle fantastickou motorizaci. Bohužel, jsou pravidelným klientem odtahové služby prodejce. A první odtah kupodivu shodně všichni tři absolvovali ještě před dosažením 5000km na tachometru.....

Odpovědět  |   | 
Adam  |  05. 06. 2018 05:45

Uvazuju sportu a zajímalo by me či maji za problémy?

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  06. 06. 2018 21:54

mám najeto s RRS 55 tis km , je cca 2 roky starý. Opravovali v záruce uvolněné (asi z výroby) jakési tlumící elementy ve střeše. Jinak zatím žádný problém. Před tím jsem měl Touarega a pár drobností tam bylo . Tedy moje srovnání - limitované zatím omezeným časem i nájezdem - vychází lépe pro RRS.

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 09:55

Jízda ve zdivočelém paneláku možná někomu může imponovat, ale vedle vytříbených jízdních vlastností Porsche Cayenne působí jako jízda na krávě vedle jízdy na dostihovém koni.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 06. 2018 13:42

Jenze Cayenne Turbo stojí na rohu každé pražské ulice, kdežto tohle je raritka. Navíc se oproti oturbenemu Cayenne bavíme o 8hrnkovém kompresoru a kdo to v současné době nabídne?

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 14:11

Do bedny kytu, která jezdí jako bedna kytu můžeš dát cokoliv a pořád to bude jen bedna kytu.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 06. 2018 17:39

Uplne nerad bych se dostal na tuto úroveň argumentace, jelikož pak bych taky mohl říct, ze - Cayenne Turbo je jen prevleceny VW Touareg s tím rozdílem, ze nen schopen zvládnout ani nejmenší terén - a toho jsem daleko!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 06. 2018 18:31

On by ho bez problémů byl schopen zvládnout, kdyby k tomu byl primárně určen. Na vysokorychlostních pneu s profilem 30 to opravdu nejde..... na zimních 55 nemá proti Touaregu žádný handicap.

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  03. 06. 2018 20:10

Ještěže SVR je teréňák jak řemen.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 13:28

V tom terénu toho pořád zvládne více než 90% všech SUV

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 06. 2018 18:45

Pokud mas i ten neprimitivnejsi nahon na dve napravy tak o 90% lepsi jsou jen pásy.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 06. 2018 23:35

RRS má světlou výšku 227 mm, RRS SVR má světlou výšku 200mm. Cayenne Turbo má světlou výšku 273 mm, navíc má kratší rozvor a lepší nájezdový, přechodový i sjezdový úhel (RRS 24 19,4 24,9 st., RRS SVR bude mít vzhledem k nižší světlé výšce úhly ještě horší, Cayenne Turbo 30 25 26,7 st.) obojí sedí na velkých obručích se silničními slupkami, obojí mají pohon 4x4, Poršák je lehčí. Já bych si v terénu klidně vsadil na Poršáka. Samozřejmě pro nějaké tvrdé nasazení není stavěné ani jedno to auto.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 06. 2018 10:34

Díky za skvělé popsání osobních jízdních dojmů, hned si člověk víc váží podobných vyjádření než bohapustého tlachání na základě domněnek vyčtených jinde

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 13:40

Stačí se juknout na YT a souboj těchto dvou aut tam najdeš. Na všestranném okruhu zajelo Cayene čas 1:41 a Range 1:43 opravdu dramatický rozíl...

Odpovědět  |   | 
Sixta  |  04. 06. 2018 14:36

1:43,5 tedy 2,5 sec přitom SVR s výkonnějším motorem. To znamená v jízdních vlastnostech rozdíl třídy.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  04. 06. 2018 21:32

Rozdíl třídy si tedy představuji krapet jinak než 2,5s na téměř dvou minutovém okruhu...

Odpovědět  |   | 
Martin F  |  04. 06. 2018 10:49

Nejak se z titulku vytratila zminka o "britskem Kodoaqu",v cem je problem?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  04. 06. 2018 13:42

Tohle je všechno??? Vy máte v redakci takto unikátní auto a jediné co vypotíte je toto??? To jste opsali z letáku, který rozdávají v showroomu ne??? Test na prd...

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  05. 06. 2018 00:05

Co bys čekal od koncernového PR webu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 33 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A