Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

7 komentářů

Antiautomat
11. října • 16:41

Zvuk je pekny, ale kralovnou na temu dokonale mechanicky a nevtieravy zvuk je stara dama T613. Aby sme sa rozumeli, nejde o decibely, nejde o ziadnu show - nemusi prekricat celu kapelu, nemusi byt vytocena na max gain. Ziadny booster, ziadne efekty. Je uz v rokoch, ale ked sa ozve, obecenstvo zmlkne v nemom uzase. Mechanika na osemnastu v tom najkrajsom vydani. Sedel som uz v kadecom moznom, ale na tuto temu /MASINIZMUS/, T613 nema supera a uz asi ani mat nebude.
Skuste a uvidite ze nebudete chciet vystupit a vsetky tieto dnesne vytvory budu vedla toho posobit ako nepodareny cover.

flukes
11. října • 8:41

No volant je teda hnus!

Ivo
9. října • 20:49

článek je bezva, auto je super, ostatní SUV se můžou zahrabat. Jen je tu malý háček. V evropě se prodává 95% RRS s 3,0 motorem s nejslabším motorem 190 KW (globálně 50%). Čili kam směřuju? Spíš by mě zajímal test RRS ve výbavě tak max HSE se 190 KW motorem. SVR si moc lidí nekoupí, to je jen taková kuriosita.

PB
9. října • 17:39

Ladění výfuku mi silně připomíná Bullittův Ford Mustang - ostatně posuďte sami:
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
Samo nemá to ty extrašťavnaté grády, zejména pak v interiéru, ale dal bych skoro krk na to, že jistá inspirace tu byla ;)

Tom
9. října • 16:53

Vzal bych Range Rover už jen kvůli tomu brutálnímu zvuku a emocím které vám auto nabídne. Navíc je velmi rychlý, pohodlný, dokonale univerzální a nezalekne se ani terénu což si o X5 nemyslím.

Yard
9. října • 15:13

Pecka! Anti EU auto jak má být. Podle mě má Range Rover blíže do kategorie offroad než k SUV. To je pro mě zásadní rozdil, kdy X6M uvízne na popršené louce a Range vedle něho zastaví, ukáže dlouhý nos a pokračuje do absolutního marasmu. Pak ho vemete vapkou a dáte si okruh. Večer zajedete do divalda a ráno hodíte děti do školy :-D

ello
9. října • 19:02

Na You tube je video kde BMW X6 preslo v neupravenom snehu dalej ako RANGE ROVER.Samozrejme nespochybnujem kvalitu RR a jeho jazdne vlastnosti v terene.Len niekedy zalezi aj na tom kto je za volantom.....

Doporučujeme

Články odjinud