TEST Range Rover P400e: Mocný světa pán se zeleným kloboukem

v  |  07. 04. 2019 15:56

nojono made in england by eastern workers..snad nejhorší kombinace..to i na slušně vybavený v8 touareg s nočním viděním se vůbec nechytá..

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  07. 04. 2019 20:29

Ty jsi komik. Pokud se budeme bavit o RR s osmiválcem, pak Touareg je jak postiženej autistickej bratr. Taky dejchá, taky jede, možná je v něčem lepší, ale je to jen VW. Já měl možnost se pár dní kochat, a k VW bych se neotočil ani kdyby mě za kule tahali... Ale uznat, že Touraeg s V8, bráno optikou mainstreamu ,je výborný auto.

Pokud mám napsat něco k týhle verzi, pak je to naprostej nesmysl. Ale chápu, že automobilka ty emise holt snížit nějak musí.

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 04. 2019 07:03

Radeji touareg nez rr, ktery se zasekl kdesi v minulosti, stejne jako cele spojene kralovstvi. A nikomu nepreju to rozebirani/deleni celeho auta kvuli turbu.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  08. 04. 2019 09:56

No, mám dojem, že jsi se zasekl ty někde před deseti, patnácti lety. Ale pokud bys raději Touraeg, pak je to tvoje volba.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  08. 04. 2019 10:01

RR jezdí velmi málo a přesto je lze vidět na okreskách a dálnicích odstavené, jak čekají na odtahovku. RR je autistický bratr vedle čehokoliv, luxusní, leč postižený. Základ je, aby to vůbec dojelo.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 04. 2019 14:51

Srovnavat auto s lidskym nestestim (nemoci) muze jen opravdu velky DEBIL 🙁 ostatni prominte, musel jsem to takto napsat

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  08. 04. 2019 11:29

Touareg je auto pro dělníky s volantem z Golfu. Schválně jak by VW prodal Touareg v základu za 3,5 milionu, chachá, kromě toho, že RR prodává v základu i za mnohem víc než 3.5

Odpovědět  |   | 
Luďek  |  09. 04. 2019 17:28

Nežer to tolik

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 17:56

Preco redakcia ten clanok kuskuje. Aby boli kliky. Primitivne, ubohe. Ked neviete tie prachy zarobit inak tak ste mantaci a serte na to!!!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 18:24

Kto si kupi tuto hovadinu 2700kg! Pre boha ved to je nakladak. Aka uspora, aka ekologia? Uz vam vsetkym prca?????

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 04. 2019 06:30

Buď anebo tobě to stále nedochází.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  08. 04. 2019 08:50

Zvykej si, bude i hůř. EV Porsche Taycan má 2,2 tuny a proti RR je to rozměry doslova prdítko. Netroufám si ani hádat kolik bude mít Cayenne stejné koncepce?!

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  08. 04. 2019 07:57

A ted tu napíseme o spolehlivosti a zjistíme, ze za ty prachy je to hodne drahá skrin do garáze.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  08. 04. 2019 12:56

Osobne si myslim, ze posledni relativne kloudnej Range byl L322 preface pod taktovkou BMW,nez se do toho zacal montovat Ford. Interier je luxusni, ale technika...viz problematika motoru tdv6 a sdv6 elektronika atd...joo nekde musi bejt znat indicke know how.. plati to,ze je to masina precpana elektronikou a obcas to ma svoje dny. A ze Rover neumi zamky, to je taky fakt.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  08. 04. 2019 15:27

Nevím proč, ale oni nemají k dispozici do hybridu či PHV nějakou lepší atmosféru myslím co se týče válců a objemu?!
Lexus má V6 3,5 atmo + elektro a to je přece jenom lepší varianta k takové hmotnosti, ubral bych baterku a dal větší motor.
S tou spolehlivostí bych to bral s rezervou, je to stejné jako u prémie v dieslu kdy to má min. 3x turbo a celkově složité komponenty motoru. Ale prémii za takové prachy si majitel kupuje max. na 4 až 5.let pak jde do nového, takže pak to leží na dalším majiteli bohužel :(
RR je neskutečně impozantní to nejlepší co může svět v SUV nabídnout, německá prémie tomu v tomto ohledu nešahá ani na paty...když to člověk vidí na živo a má to pořádný motor za mě V8 5.0 kompresor, tak z toho auta jde strach - v dobrém slova smyslu!!! To snad musí uznat každý prostě kus auta.

Odpovědět  |   | 
CF  |  08. 04. 2019 16:52

Tenhle motor byl jen odpověď na buzeraci vůči emisím v Londýně. Podobná šaškárna jako teď v Praze.
Dva měsíce zpátky oznámili, že půjde do výroby úplně nový R6 s elektrem.
https://www.autorevue.cz/range-rover-sport-hst-pri... ...

Odpovědět  |   | 

a dneska, že bude RR pod PSA.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 04. 2019 20:25

To nejlepsi co muze suv nabidnout - proto je podobne jako Escalade a par podobnych videt nejcasteji u urcite skupiny zakazniku (a milovnici sportovni nebo terenni jizdy to nejsou)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:44

Už by to mohli předělat. Toto je kastle z W353 kombi na terénním podvozku. Tím mohli oslňovat zákazníky před dvaceti lety. Dnes ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie