TEST Range Rover P400e: Mocný světa pán se zeleným kloboukem

19 komentářů

Zelí
9. dubna • 13:44

Už by to mohli předělat. Toto je kastle z W353 kombi na terénním podvozku. Tím mohli oslňovat zákazníky před dvaceti lety. Dnes ne.

JosVerstapen
8. dubna • 15:27

Nevím proč, ale oni nemají k dispozici do hybridu či PHV nějakou lepší atmosféru myslím co se týče válců a objemu?!
Lexus má V6 3,5 atmo + elektro a to je přece jenom lepší varianta k takové hmotnosti, ubral bych baterku a dal větší motor.
S tou spolehlivostí bych to bral s rezervou, je to stejné jako u prémie v dieslu kdy to má min. 3x turbo a celkově složité komponenty motoru. Ale prémii za takové prachy si majitel kupuje max. na 4 až 5.let pak jde do nového, takže pak to leží na dalším majiteli bohužel :(
RR je neskutečně impozantní to nejlepší co může svět v SUV nabídnout, německá prémie tomu v tomto ohledu nešahá ani na paty...když to člověk vidí na živo a má to pořádný motor za mě V8 5.0 kompresor, tak z toho auta jde strach - v dobrém slova smyslu!!! To snad musí uznat každý prostě kus auta.

bzzz
8. dubna • 20:25

To nejlepsi co muze suv nabidnout - proto je podobne jako Escalade a par podobnych videt nejcasteji u urcite skupiny zakazniku (a milovnici sportovni nebo terenni jizdy to nejsou) ;-)

CF
8. dubna • 16:52

Tenhle motor byl jen odpověď na buzeraci vůči emisím v Londýně. Podobná šaškárna jako teď v Praze.
Dva měsíce zpátky oznámili, že půjde do výroby úplně nový R6 s elektrem.
https://www.autorevue.cz/range-rover-sport-hst-pri... ...

petr r. (petrumr)
8. dubna • 20:20

a dneska, že bude RR pod PSA.

PanHajzl
8. dubna • 12:56

Osobne si myslim, ze posledni relativne kloudnej Range byl L322 preface pod taktovkou BMW,nez se do toho zacal montovat Ford. Interier je luxusni, ale technika...viz problematika motoru tdv6 a sdv6 elektronika atd...joo nekde musi bejt znat indicke know how.. plati to,ze je to masina precpana elektronikou a obcas to ma svoje dny. A ze Rover neumi zamky, to je taky fakt.

Nothing
8. dubna • 7:57

A ted tu napíseme o spolehlivosti a zjistíme, ze za ty prachy je to hodne drahá skrin do garáze.

JohnST
7. dubna • 18:24

Kto si kupi tuto hovadinu 2700kg! Pre boha ved to je nakladak. Aka uspora, aka ekologia? Uz vam vsetkym prca?????B-]

mijunior
8. dubna • 8:50

Zvykej si, bude i hůř. EV Porsche Taycan má 2,2 tuny a proti RR je to rozměry doslova prdítko. Netroufám si ani hádat kolik bude mít Cayenne stejné koncepce?! B-]

stealth01
8. dubna • 6:30

Buď anebo tobě to stále nedochází. :-D

JohnST
7. dubna • 17:56

Preco redakcia ten clanok kuskuje. Aby boli kliky. Primitivne, ubohe. Ked neviete tie prachy zarobit inak tak ste mantaci a serte na to!!!B-]

v
7. dubna • 15:56

nojono made in england by eastern workers..snad nejhorší kombinace..to i na slušně vybavený v8 touareg s nočním viděním se vůbec nechytá..

Tomáš
8. dubna • 11:29

Touareg je auto pro dělníky s volantem z Golfu. Schválně jak by VW prodal Touareg v základu za 3,5 milionu, chachá, kromě toho, že RR prodává v základu i za mnohem víc než 3.5B-]

Luďek
9. dubna • 17:28

Nežer to tolik :-))

Futurista
7. dubna • 20:29

:-D Ty jsi komik. Pokud se budeme bavit o RR s osmiválcem, pak Touareg je jak postiženej autistickej bratr. Taky dejchá, taky jede, možná je v něčem lepší, ale je to jen VW. Já měl možnost se pár dní kochat, a k VW bych se neotočil ani kdyby mě za kule tahali... Ale uznat, že Touraeg s V8, bráno optikou mainstreamu ,je výborný auto.Pokud mám napsat něco k týhle verzi, pak je to naprostej nesmysl. Ale chápu, že automobilka ty emise holt snížit nějak musí.

R
8. dubna • 14:51

Srovnavat auto s lidskym nestestim (nemoci) muze jen opravdu velky DEBIL 🙁 ostatni prominte, musel jsem to takto napsat B-]

Luděk
8. dubna • 10:01

RR jezdí velmi málo a přesto je lze vidět na okreskách a dálnicích odstavené, jak čekají na odtahovku. RR je autistický bratr vedle čehokoliv, luxusní, leč postižený. Základ je, aby to vůbec dojelo.

><
8. dubna • 7:03

Radeji touareg nez rr, ktery se zasekl kdesi v minulosti, stejne jako cele spojene kralovstvi. A nikomu nepreju to rozebirani/deleni celeho auta kvuli turbu.

Futurista
8. dubna • 9:56

No, mám dojem, že jsi se zasekl ty někde před deseti, patnácti lety. Ale pokud bys raději Touraeg, pak je to tvoje volba.

Doporučujeme

Články odjinud