TEST Range Rover P400e: Mocný světa pán se zeleným kloboukem

v  |  07. 04. 2019 15:56

nojono made in england by eastern workers..snad nejhorší kombinace..to i na slušně vybavený v8 touareg s nočním viděním se vůbec nechytá..

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  07. 04. 2019 20:29

Ty jsi komik. Pokud se budeme bavit o RR s osmiválcem, pak Touareg je jak postiženej autistickej bratr. Taky dejchá, taky jede, možná je v něčem lepší, ale je to jen VW. Já měl možnost se pár dní kochat, a k VW bych se neotočil ani kdyby mě za kule tahali... Ale uznat, že Touraeg s V8, bráno optikou mainstreamu ,je výborný auto.

Pokud mám napsat něco k týhle verzi, pak je to naprostej nesmysl. Ale chápu, že automobilka ty emise holt snížit nějak musí.

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 04. 2019 07:03

Radeji touareg nez rr, ktery se zasekl kdesi v minulosti, stejne jako cele spojene kralovstvi. A nikomu nepreju to rozebirani/deleni celeho auta kvuli turbu.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  08. 04. 2019 09:56

No, mám dojem, že jsi se zasekl ty někde před deseti, patnácti lety. Ale pokud bys raději Touraeg, pak je to tvoje volba.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  08. 04. 2019 10:01

RR jezdí velmi málo a přesto je lze vidět na okreskách a dálnicích odstavené, jak čekají na odtahovku. RR je autistický bratr vedle čehokoliv, luxusní, leč postižený. Základ je, aby to vůbec dojelo.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 04. 2019 14:51

Srovnavat auto s lidskym nestestim (nemoci) muze jen opravdu velky DEBIL 🙁 ostatni prominte, musel jsem to takto napsat

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  08. 04. 2019 11:29

Touareg je auto pro dělníky s volantem z Golfu. Schválně jak by VW prodal Touareg v základu za 3,5 milionu, chachá, kromě toho, že RR prodává v základu i za mnohem víc než 3.5

Odpovědět  |   | 
Luďek  |  09. 04. 2019 17:28

Nežer to tolik

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 17:56

Preco redakcia ten clanok kuskuje. Aby boli kliky. Primitivne, ubohe. Ked neviete tie prachy zarobit inak tak ste mantaci a serte na to!!!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 18:24

Kto si kupi tuto hovadinu 2700kg! Pre boha ved to je nakladak. Aka uspora, aka ekologia? Uz vam vsetkym prca?????

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 04. 2019 06:30

Buď anebo tobě to stále nedochází.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  08. 04. 2019 08:50

Zvykej si, bude i hůř. EV Porsche Taycan má 2,2 tuny a proti RR je to rozměry doslova prdítko. Netroufám si ani hádat kolik bude mít Cayenne stejné koncepce?!

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  08. 04. 2019 07:57

A ted tu napíseme o spolehlivosti a zjistíme, ze za ty prachy je to hodne drahá skrin do garáze.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  08. 04. 2019 12:56

Osobne si myslim, ze posledni relativne kloudnej Range byl L322 preface pod taktovkou BMW,nez se do toho zacal montovat Ford. Interier je luxusni, ale technika...viz problematika motoru tdv6 a sdv6 elektronika atd...joo nekde musi bejt znat indicke know how.. plati to,ze je to masina precpana elektronikou a obcas to ma svoje dny. A ze Rover neumi zamky, to je taky fakt.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  08. 04. 2019 15:27

Nevím proč, ale oni nemají k dispozici do hybridu či PHV nějakou lepší atmosféru myslím co se týče válců a objemu?!
Lexus má V6 3,5 atmo + elektro a to je přece jenom lepší varianta k takové hmotnosti, ubral bych baterku a dal větší motor.
S tou spolehlivostí bych to bral s rezervou, je to stejné jako u prémie v dieslu kdy to má min. 3x turbo a celkově složité komponenty motoru. Ale prémii za takové prachy si majitel kupuje max. na 4 až 5.let pak jde do nového, takže pak to leží na dalším majiteli bohužel :(
RR je neskutečně impozantní to nejlepší co může svět v SUV nabídnout, německá prémie tomu v tomto ohledu nešahá ani na paty...když to člověk vidí na živo a má to pořádný motor za mě V8 5.0 kompresor, tak z toho auta jde strach - v dobrém slova smyslu!!! To snad musí uznat každý prostě kus auta.

Odpovědět  |   | 
CF  |  08. 04. 2019 16:52

Tenhle motor byl jen odpověď na buzeraci vůči emisím v Londýně. Podobná šaškárna jako teď v Praze.
Dva měsíce zpátky oznámili, že půjde do výroby úplně nový R6 s elektrem.
https://www.autorevue.cz/range-rover-sport-hst-pri... ...

Odpovědět  |   | 

a dneska, že bude RR pod PSA.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 04. 2019 20:25

To nejlepsi co muze suv nabidnout - proto je podobne jako Escalade a par podobnych videt nejcasteji u urcite skupiny zakazniku (a milovnici sportovni nebo terenni jizdy to nejsou)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:44

Už by to mohli předělat. Toto je kastle z W353 kombi na terénním podvozku. Tím mohli oslňovat zákazníky před dvaceti lety. Dnes ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A