TEST Range Rover P400e: Mocný světa pán se zeleným kloboukem

v  |  07. 04. 2019 15:56

nojono made in england by eastern workers..snad nejhorší kombinace..to i na slušně vybavený v8 touareg s nočním viděním se vůbec nechytá..

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  07. 04. 2019 20:29

Ty jsi komik. Pokud se budeme bavit o RR s osmiválcem, pak Touareg je jak postiženej autistickej bratr. Taky dejchá, taky jede, možná je v něčem lepší, ale je to jen VW. Já měl možnost se pár dní kochat, a k VW bych se neotočil ani kdyby mě za kule tahali... Ale uznat, že Touraeg s V8, bráno optikou mainstreamu ,je výborný auto.

Pokud mám napsat něco k týhle verzi, pak je to naprostej nesmysl. Ale chápu, že automobilka ty emise holt snížit nějak musí.

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 04. 2019 07:03

Radeji touareg nez rr, ktery se zasekl kdesi v minulosti, stejne jako cele spojene kralovstvi. A nikomu nepreju to rozebirani/deleni celeho auta kvuli turbu.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  08. 04. 2019 09:56

No, mám dojem, že jsi se zasekl ty někde před deseti, patnácti lety. Ale pokud bys raději Touraeg, pak je to tvoje volba.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  08. 04. 2019 10:01

RR jezdí velmi málo a přesto je lze vidět na okreskách a dálnicích odstavené, jak čekají na odtahovku. RR je autistický bratr vedle čehokoliv, luxusní, leč postižený. Základ je, aby to vůbec dojelo.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 04. 2019 14:51

Srovnavat auto s lidskym nestestim (nemoci) muze jen opravdu velky DEBIL 🙁 ostatni prominte, musel jsem to takto napsat

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  08. 04. 2019 11:29

Touareg je auto pro dělníky s volantem z Golfu. Schválně jak by VW prodal Touareg v základu za 3,5 milionu, chachá, kromě toho, že RR prodává v základu i za mnohem víc než 3.5

Odpovědět  |   | 
Luďek  |  09. 04. 2019 17:28

Nežer to tolik

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 17:56

Preco redakcia ten clanok kuskuje. Aby boli kliky. Primitivne, ubohe. Ked neviete tie prachy zarobit inak tak ste mantaci a serte na to!!!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 18:24

Kto si kupi tuto hovadinu 2700kg! Pre boha ved to je nakladak. Aka uspora, aka ekologia? Uz vam vsetkym prca?????

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 04. 2019 06:30

Buď anebo tobě to stále nedochází.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  08. 04. 2019 08:50

Zvykej si, bude i hůř. EV Porsche Taycan má 2,2 tuny a proti RR je to rozměry doslova prdítko. Netroufám si ani hádat kolik bude mít Cayenne stejné koncepce?!

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  08. 04. 2019 07:57

A ted tu napíseme o spolehlivosti a zjistíme, ze za ty prachy je to hodne drahá skrin do garáze.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  08. 04. 2019 12:56

Osobne si myslim, ze posledni relativne kloudnej Range byl L322 preface pod taktovkou BMW,nez se do toho zacal montovat Ford. Interier je luxusni, ale technika...viz problematika motoru tdv6 a sdv6 elektronika atd...joo nekde musi bejt znat indicke know how.. plati to,ze je to masina precpana elektronikou a obcas to ma svoje dny. A ze Rover neumi zamky, to je taky fakt.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  08. 04. 2019 15:27

Nevím proč, ale oni nemají k dispozici do hybridu či PHV nějakou lepší atmosféru myslím co se týče válců a objemu?!
Lexus má V6 3,5 atmo + elektro a to je přece jenom lepší varianta k takové hmotnosti, ubral bych baterku a dal větší motor.
S tou spolehlivostí bych to bral s rezervou, je to stejné jako u prémie v dieslu kdy to má min. 3x turbo a celkově složité komponenty motoru. Ale prémii za takové prachy si majitel kupuje max. na 4 až 5.let pak jde do nového, takže pak to leží na dalším majiteli bohužel :(
RR je neskutečně impozantní to nejlepší co může svět v SUV nabídnout, německá prémie tomu v tomto ohledu nešahá ani na paty...když to člověk vidí na živo a má to pořádný motor za mě V8 5.0 kompresor, tak z toho auta jde strach - v dobrém slova smyslu!!! To snad musí uznat každý prostě kus auta.

Odpovědět  |   | 
CF  |  08. 04. 2019 16:52

Tenhle motor byl jen odpověď na buzeraci vůči emisím v Londýně. Podobná šaškárna jako teď v Praze.
Dva měsíce zpátky oznámili, že půjde do výroby úplně nový R6 s elektrem.
https://www.autorevue.cz/range-rover-sport-hst-pri... ...

Odpovědět  |   | 

a dneska, že bude RR pod PSA.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 04. 2019 20:25

To nejlepsi co muze suv nabidnout - proto je podobne jako Escalade a par podobnych videt nejcasteji u urcite skupiny zakazniku (a milovnici sportovni nebo terenni jizdy to nejsou)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:44

Už by to mohli předělat. Toto je kastle z W353 kombi na terénním podvozku. Tím mohli oslňovat zákazníky před dvaceti lety. Dnes ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A