TEST Range Rover P400e: Mocný světa pán se zeleným kloboukem

v  |  07. 04. 2019 15:56

nojono made in england by eastern workers..snad nejhorší kombinace..to i na slušně vybavený v8 touareg s nočním viděním se vůbec nechytá..

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  07. 04. 2019 20:29

Ty jsi komik. Pokud se budeme bavit o RR s osmiválcem, pak Touareg je jak postiženej autistickej bratr. Taky dejchá, taky jede, možná je v něčem lepší, ale je to jen VW. Já měl možnost se pár dní kochat, a k VW bych se neotočil ani kdyby mě za kule tahali... Ale uznat, že Touraeg s V8, bráno optikou mainstreamu ,je výborný auto.

Pokud mám napsat něco k týhle verzi, pak je to naprostej nesmysl. Ale chápu, že automobilka ty emise holt snížit nějak musí.

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 04. 2019 07:03

Radeji touareg nez rr, ktery se zasekl kdesi v minulosti, stejne jako cele spojene kralovstvi. A nikomu nepreju to rozebirani/deleni celeho auta kvuli turbu.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  08. 04. 2019 09:56

No, mám dojem, že jsi se zasekl ty někde před deseti, patnácti lety. Ale pokud bys raději Touraeg, pak je to tvoje volba.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  08. 04. 2019 10:01

RR jezdí velmi málo a přesto je lze vidět na okreskách a dálnicích odstavené, jak čekají na odtahovku. RR je autistický bratr vedle čehokoliv, luxusní, leč postižený. Základ je, aby to vůbec dojelo.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 04. 2019 14:51

Srovnavat auto s lidskym nestestim (nemoci) muze jen opravdu velky DEBIL 🙁 ostatni prominte, musel jsem to takto napsat

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  08. 04. 2019 11:29

Touareg je auto pro dělníky s volantem z Golfu. Schválně jak by VW prodal Touareg v základu za 3,5 milionu, chachá, kromě toho, že RR prodává v základu i za mnohem víc než 3.5

Odpovědět  |   | 
Luďek  |  09. 04. 2019 17:28

Nežer to tolik

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 17:56

Preco redakcia ten clanok kuskuje. Aby boli kliky. Primitivne, ubohe. Ked neviete tie prachy zarobit inak tak ste mantaci a serte na to!!!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2019 18:24

Kto si kupi tuto hovadinu 2700kg! Pre boha ved to je nakladak. Aka uspora, aka ekologia? Uz vam vsetkym prca?????

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 04. 2019 06:30

Buď anebo tobě to stále nedochází.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  08. 04. 2019 08:50

Zvykej si, bude i hůř. EV Porsche Taycan má 2,2 tuny a proti RR je to rozměry doslova prdítko. Netroufám si ani hádat kolik bude mít Cayenne stejné koncepce?!

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  08. 04. 2019 07:57

A ted tu napíseme o spolehlivosti a zjistíme, ze za ty prachy je to hodne drahá skrin do garáze.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  08. 04. 2019 12:56

Osobne si myslim, ze posledni relativne kloudnej Range byl L322 preface pod taktovkou BMW,nez se do toho zacal montovat Ford. Interier je luxusni, ale technika...viz problematika motoru tdv6 a sdv6 elektronika atd...joo nekde musi bejt znat indicke know how.. plati to,ze je to masina precpana elektronikou a obcas to ma svoje dny. A ze Rover neumi zamky, to je taky fakt.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  08. 04. 2019 15:27

Nevím proč, ale oni nemají k dispozici do hybridu či PHV nějakou lepší atmosféru myslím co se týče válců a objemu?!
Lexus má V6 3,5 atmo + elektro a to je přece jenom lepší varianta k takové hmotnosti, ubral bych baterku a dal větší motor.
S tou spolehlivostí bych to bral s rezervou, je to stejné jako u prémie v dieslu kdy to má min. 3x turbo a celkově složité komponenty motoru. Ale prémii za takové prachy si majitel kupuje max. na 4 až 5.let pak jde do nového, takže pak to leží na dalším majiteli bohužel :(
RR je neskutečně impozantní to nejlepší co může svět v SUV nabídnout, německá prémie tomu v tomto ohledu nešahá ani na paty...když to člověk vidí na živo a má to pořádný motor za mě V8 5.0 kompresor, tak z toho auta jde strach - v dobrém slova smyslu!!! To snad musí uznat každý prostě kus auta.

Odpovědět  |   | 
CF  |  08. 04. 2019 16:52

Tenhle motor byl jen odpověď na buzeraci vůči emisím v Londýně. Podobná šaškárna jako teď v Praze.
Dva měsíce zpátky oznámili, že půjde do výroby úplně nový R6 s elektrem.
https://www.autorevue.cz/range-rover-sport-hst-pri... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 04. 2019 20:20

a dneska, že bude RR pod PSA.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 04. 2019 20:25

To nejlepsi co muze suv nabidnout - proto je podobne jako Escalade a par podobnych videt nejcasteji u urcite skupiny zakazniku (a milovnici sportovni nebo terenni jizdy to nejsou)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:44

Už by to mohli předělat. Toto je kastle z W353 kombi na terénním podvozku. Tím mohli oslňovat zákazníky před dvaceti lety. Dnes ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 4 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A