Test: Range Rover Evoque SD4 - za sto bodů?

36 komentářů

DanyBoy
15. dubna • 8:13

Spotřeba u 2.2 ???

Tomáš
31. července • 11:45

Nikde jsem ve článku nenašel rozměry, nicméně ty co jsem našel mě zarazilo, nezdá se vám šířka 2125 mm nějak moc? V porovnání s ostatními auty.

dayvee.cz
10. září • 9:54

Rozměry: délka × šířka × výška: 4 355 × 1 965 × 1 635 mm

Rypal
5. června • 19:31

K te kvalite vyroby, neni se co divit, kdyz to vyrabi anglani s uspesne dokoncenou zakladkou.

lukas
23. listopadu • 13:23

Chtěl jsem si ho koupit , ale když jsem viděl cenovku , tak jsem vycouval.
BMW X 3 ( 3,0D) v adekvátní výbavě vyjde levněji, má lepší techniku a motor.
Myslím si , že to soudruzi z LR přehnali.

marepa
9. března • 20:37

tohle je mi dilema koupit si krasne auto, s horsi technikou (LR) a nebo si koupit humusacke (sory, ale ja tak x3 opravdu vidim) auto, s vybornou technikou X5 by byla jina, ale to uz je odost vetsi auto

Mis
28. února • 19:48

Ale tohle je LR a o tom to je. Kdybych byl z Karlna v Praze a nebo mel labutě, tak si bávo koupim, ale takhle si smim poridit LR

Mike2811
4. prosince • 13:58

Zkusil jsem si naklikat na konfigurátoru auto, které by odpovídalo tady tomu testovanému a vyšlo mi 1,7 M. Uznávám, že X3 je větší auto s třílitrem, ale levnější teda není. ;-)

Mira
22. listopadu • 9:41

Děkuji za zodpovězení mé otázky

Ed.h
19. listopadu • 13:05

Já teda za sebe musím říct, že se mi fakt líbí a jediné dvě veci co mi na něm vadí je haldex 3 generace (nevim proč nedali 4) a pak spotřeba. Nechápu proč si tenhle motor vezme v průměru 9l nafty. Včera jsem se na něj byl podívat, to auto není tak velké jak by se z fotek mohlo zdát. Byla to slabší verze - 110kw a průměrná spotřeba to samé. Momentálně jezdím v octavii combi 1,9TDi a RR E žere skoro 2x tolik. To je jediná věc, která by mě od koupi odrazovala. 1 500 000,- bych do auta asi nikdy nedal.

Jarda
18. listopadu • 17:06

"Každý přimhouří oko" nad výrobními závadami......u auta za půldruhého milionu, no to snad ne. Z toho přimhuřování jsme sned už vyrostli, ne?

fahrer
27. listopadu • 23:20

Jaké tam jsou výrobní vady?:-O

Anonym
22. listopadu • 22:36

Tak se koukni, jak jsou na tom např. stejně drahá auta Německé provenience z hlediska závad a asi se budeš divit. Myslím skutečná čísla a náklady, ne obdivné řeči slintavejch tédéíčkářů...

Mrmel
18. listopadu • 13:30

Pan autor zapomněl, že je novinář, takže konstatování by mělo převažovat nad nezdravým nesoudným osobním nadšením. Jinak je to asi zajímavé a asi i pěkné auto... Počkejme si na prodejní čísla...

carpediem
18. listopadu • 21:43

Predajne cisla.. V Bratislave ich uz vidiet niekolko, co je vzhladom k doteraz tak outsiderovej znacke akou je na nase pomery Range rover dost velky uspech.. a to je este nic, je to na zaciatku. Myslim ze toto auto ma predajne uspechy vopred zarucene.

Kejml
6. prosince • 9:19

Jen pro upřesnění - Range Rover není značka, nýbrž jen jeden z modelů vozů značky Land Rover ...

reilly
18. listopadu • 13:00

Další velkej krám, kterej bude parkovat před radnicema v česku.

accettoN
18. listopadu • 11:04

osobne si myslim, ze takoveto auto je zbytecne. Ano, vypada krasne a je to urcite pozitek ridit, ale na druhou stranu----> vyuzijete to? Ano ceske dalnice jsou tankodrom, ale to je asi tak vse, kde by se to hodilo. Destileti stacilo kazdemu obycejny vuz ala skoda 120, favorit, ci ovsem kvalitnejsi hondy ci ostatni osobni auta. Dnes malokomu staci obycejne auto, musi byti IN, proto koukaji na drazsi auta, s vetsi spotrebou, tezsi , ale jen placou, ze na to nemaji... Celkem k smichy bych rekl :)))

asdf
18. listopadu • 17:51

tak si kup toho favorita a buď spokojenej. takhle jsi k smíchu ty!

Skyline
17. listopadu • 20:46

Cenovka pobavila - jen o malo drazsi je o tridu vetsi a designove take spickove FX37, navic mu za ty penize pod kapotou seveli fantasticky motor, na rozdil od zastaraleho chrochtaku v Evoque. Mluvim samozrejme o nejvybavenejsi verzi, ta je za 1.735M. A to ma skvely automat, za ktery by bylo v Evoque predpokladam nutne jeste par desitek tisic pridat, cimz se cena techto aut srovnava temer uplne. Skoda, ze Infiniti ponekud tape s EX, ktere je precejen designove az moc podobne FX, ale soucasne vypada mdlejsi. Nicmene i tohle auto ma za podstatne mensi penize 3.7 V6 320 hp. Evoque proste vypada jak flakon od Tresoru, ve kterem je nalite Axe. Navrch huj, vespod fuj. Pro priznivce lestenych prdu ovsem skvela nabidka.

shelby
1. února • 22:07

Tady machruješ s Infinity a podíval ses nekdy na podvozek po dvou letech? Možná by ses divil co bys tam viděl. Desing o ničem a o motoru a jeho spotřebě vůbec raději nemluvím. Nisan je obyčejná Japonská sračka !! A to musím říct i když dělám servisního technika u Toyoty a Subaru. Takže tyhle auta servisujeme taky. B-]

Zoltan
18. listopadu • 11:09

Ex je podobne FX asi tak jako Yeti tomu Evoqu. Srovnávat 3.7 V6 s dieselem mi taky nepřijde jako úplně přesné. Mimochodem EX je oproti Evoqu vyloženě hnusný auto, to se na mě nezlob.a jinak se koukni do ceníku. Za automat se připlatí 50 000 Kč, čímž se cena těchto aut stejně nedorovná. Krom toho srovnáváš dost nesrovnatelný auta. Nebo myslíš, že si někdo bude vybírat mezi naftovým evoquem a FX s užraným benzinovým šestiválcem? Spíš to vypadá jako takové "chytré" řeči od počítače člověka, který si nekoupí ani FX ani Evoque.

Skyline
19. listopadu • 12:03

Pan je znalec:-D Pro mene chapaveho Zoltana pridam, ze pointou meho prispevku bylo mimo jine prave to, ze za stejne penize jde sehnat mnohem lepsi motor, nez je ostudny ctyrvalcovy ropak.Do ceniku jsem se kouknout skutecne mohl, nicmene ty by sis mel zopakovat matematiku. Cena Evoque po pridani automatu je 1.687M, FX je 1.735M, rozdil vpravde obrovsky pri techto sumach (necela 3 procenta). Ale chapu, napr. u stredni tridy je 514k vs. 500k uz uplne zdrcujici rozdil:-DOpet, pro nechapaveho Zoltana - ne, nemyslim si, ze se zajemce o smradlaka v Evoque bude divat po FX37, ale to prave jen jeho skoda. Mohl mit o tridu vetsi, hezci a o svetelne roky kultivovanejsi auto. Na strane druhe, asi by mu po aute neslintal Zoltan :-D

fahrer
27. listopadu • 23:10

No ale co když někdo nechce o třídu větší auto? To už většinou má. Kam tedy sáhnout. Myslím, že tebou navehovaná X3 je větší a X1 je dost nezajímavá. Takže pokud chci menší prémiové auto, pak mi zbyde snad jen Q3. A když dám tahle dvě auta vedle sebe, tak Evoque jednoznačně vítězí.

Igor
17. listopadu • 19:33

Díky za skvělý článek... jen musim reagovat...cože? Yetti? Jsi blázen, to auto nešahá tomuhle krasavci ani po kotníky....tohle auto už mám nějakou dobu v merku a akorát čekám na Ježíska až mi ho nadělí pod stromeček...Yetti ať jde k šípku!!!!!

Domorodec
17. listopadu • 21:52

Yeti se taky tezko v libovolny konfiguraci jen priblizi 1,6mil. Kc.

Mikes
17. listopadu • 19:50

Yetti opravdu k šípku může jít, protože ten ani kola nemá. To co má kola se jmenuje Yeti.

Dusan
17. listopadu • 18:11

Kombinace tradicni anglicke "schopnosti" vyrabet fungujici auta se spickovym indickym managementem za cenu vyssi nez nemecka konkurence to je opravdu trefa do cerneho. Auto velikosti X3 za cenu X5 s lety proverenou kvalitou Land Roveru to je opravdu neodolatelna nabidka. :-D

Zelí
17. listopadu • 17:56

Rozměrově je to myslím identické se škodou yetti. Tvarově koneckonců taky. Cenově už samozřejmě zcela jinde.

fahrer
27. listopadu • 23:12

Taky v něm narozdíl od yetiho nebudou nikdy jezdit dealeři a různí podomní obchodníci.:-)

michal
11. prosince • 15:26

Jo, budou v tom jezdit pasáci podomních obchodníků.

fahrer
11. prosince • 18:54

Proč myslíš?:-)

perno
18. listopadu • 15:19

hahaha ze skoda yeti :DDD

zoro
17. listopadu • 14:06

Boční "dynamická" linka oken je zajímavá, ale co ty chudáci vzadu, kterří se ven mají dívat těmi střílnami :-/

carpediem
17. listopadu • 12:57

Proste nadherne auto. tiez by som mu odpustil vsetko...

fahrer
27. listopadu • 23:13

Ano.:-D

Doporučujeme

Články odjinud