Test: Range Rover Evoque SD4 - za sto bodů?

carpediem  |  17. 11. 2011 12:57

Proste nadherne auto. tiez by som mu odpustil vsetko...

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  27. 11. 2011 23:13

Ano.

Odpovědět  |   | 
zoro  |  17. 11. 2011 14:06

Boční "dynamická" linka oken je zajímavá, ale co ty chudáci vzadu, kterří se ven mají dívat těmi střílnami

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 11. 2011 17:56

Rozměrově je to myslím identické se škodou yetti. Tvarově koneckonců taky. Cenově už samozřejmě zcela jinde.

Odpovědět  |   | 
perno  |  18. 11. 2011 15:19

hahaha ze skoda yeti :DDD

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  27. 11. 2011 23:12

Taky v něm narozdíl od yetiho nebudou nikdy jezdit dealeři a různí podomní obchodníci.

Odpovědět  |   | 
michal  |  11. 12. 2011 15:26

Jo, budou v tom jezdit pasáci podomních obchodníků.

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  11. 12. 2011 18:54

Proč myslíš?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  17. 11. 2011 18:11

Kombinace tradicni anglicke "schopnosti" vyrabet fungujici auta se spickovym indickym managementem za cenu vyssi nez nemecka konkurence to je opravdu trefa do cerneho. Auto velikosti X3 za cenu X5 s lety proverenou kvalitou Land Roveru to je opravdu neodolatelna nabidka.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  17. 11. 2011 19:33

Díky za skvělý článek... jen musim reagovat...cože? Yetti? Jsi blázen, to auto nešahá tomuhle krasavci ani po kotníky....tohle auto už mám nějakou dobu v merku a akorát čekám na Ježíska až mi ho nadělí pod stromeček...Yetti ať jde k šípku!!!!!

Odpovědět  |   | 
Mikes  |  17. 11. 2011 19:50

Yetti opravdu k šípku může jít, protože ten ani kola nemá. To co má kola se jmenuje Yeti.

Odpovědět  |   | 
Domorodec  |  17. 11. 2011 21:52

Yeti se taky tezko v libovolny konfiguraci jen priblizi 1,6mil. Kc.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  17. 11. 2011 20:46

Cenovka pobavila - jen o malo drazsi je o tridu vetsi a designove take spickove FX37, navic mu za ty penize pod kapotou seveli fantasticky motor, na rozdil od zastaraleho chrochtaku v Evoque. Mluvim samozrejme o nejvybavenejsi verzi, ta je za 1.735M. A to ma skvely automat, za ktery by bylo v Evoque predpokladam nutne jeste par desitek tisic pridat, cimz se cena techto aut srovnava temer uplne.

Skoda, ze Infiniti ponekud tape s EX, ktere je precejen designove az moc podobne FX, ale soucasne vypada mdlejsi. Nicmene i tohle auto ma za podstatne mensi penize 3.7 V6 320 hp. Evoque proste vypada jak flakon od Tresoru, ve kterem je nalite Axe. Navrch huj, vespod fuj. Pro priznivce lestenych prdu ovsem skvela nabidka.

Odpovědět  |   | 
Zoltan  |  18. 11. 2011 11:09

Ex je podobne FX asi tak jako Yeti tomu Evoqu. Srovnávat 3.7 V6 s dieselem mi taky nepřijde jako úplně přesné. Mimochodem EX je oproti Evoqu vyloženě hnusný auto, to se na mě nezlob.

a jinak se koukni do ceníku. Za automat se připlatí 50 000 Kč, čímž se cena těchto aut stejně nedorovná. Krom toho srovnáváš dost nesrovnatelný auta. Nebo myslíš, že si někdo bude vybírat mezi naftovým evoquem a FX s užraným benzinovým šestiválcem? Spíš to vypadá jako takové "chytré" řeči od počítače člověka, který si nekoupí ani FX ani Evoque.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  19. 11. 2011 12:03

Pan je znalec Pro mene chapaveho Zoltana pridam, ze pointou meho prispevku bylo mimo jine prave to, ze za stejne penize jde sehnat mnohem lepsi motor, nez je ostudny ctyrvalcovy ropak.

Do ceniku jsem se kouknout skutecne mohl, nicmene ty by sis mel zopakovat matematiku. Cena Evoque po pridani automatu je 1.687M, FX je 1.735M, rozdil vpravde obrovsky pri techto sumach (necela 3 procenta). Ale chapu, napr. u stredni tridy je 514k vs. 500k uz uplne zdrcujici rozdil

Opet, pro nechapaveho Zoltana - ne, nemyslim si, ze se zajemce o smradlaka v Evoque bude divat po FX37, ale to prave jen jeho skoda. Mohl mit o tridu vetsi, hezci a o svetelne roky kultivovanejsi auto. Na strane druhe, asi by mu po aute neslintal Zoltan

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  27. 11. 2011 23:10

No ale co když někdo nechce o třídu větší auto? To už většinou má. Kam tedy sáhnout. Myslím, že tebou navehovaná X3 je větší a X1 je dost nezajímavá. Takže pokud chci menší prémiové auto, pak mi zbyde snad jen Q3. A když dám tahle dvě auta vedle sebe, tak Evoque jednoznačně vítězí.

Odpovědět  |   | 
shelby  |  01. 02. 2012 22:07

Tady machruješ s Infinity a podíval ses nekdy na podvozek po dvou letech? Možná by ses divil co bys tam viděl. Desing o ničem a o motoru a jeho spotřebě vůbec raději nemluvím. Nisan je obyčejná Japonská sračka !! A to musím říct i když dělám servisního technika u Toyoty a Subaru. Takže tyhle auta servisujeme taky.

Odpovědět  |   | 
accettoN  |  18. 11. 2011 11:04

osobne si myslim, ze takoveto auto je zbytecne. Ano, vypada krasne a je to urcite pozitek ridit, ale na druhou stranu----> vyuzijete to? Ano ceske dalnice jsou tankodrom, ale to je asi tak vse, kde by se to hodilo. Destileti stacilo kazdemu obycejny vuz ala skoda 120, favorit, ci ovsem kvalitnejsi hondy ci ostatni osobni auta.

Dnes malokomu staci obycejne auto, musi byti IN, proto koukaji na drazsi auta, s vetsi spotrebou, tezsi , ale jen placou, ze na to nemaji... Celkem k smichy bych rekl :)))

Odpovědět  |   | 
asdf  |  18. 11. 2011 17:51

tak si kup toho favorita a buď spokojenej. takhle jsi k smíchu ty!

Odpovědět  |   | 
reilly  |  18. 11. 2011 13:00

Další velkej krám, kterej bude parkovat před radnicema v česku.

Odpovědět  |   | 
Mrmel  |  18. 11. 2011 13:30

Pan autor zapomněl, že je novinář, takže konstatování by mělo převažovat nad nezdravým nesoudným osobním nadšením. Jinak je to asi zajímavé a asi i pěkné auto... Počkejme si na prodejní čísla...

Odpovědět  |   | 
carpediem  |  18. 11. 2011 21:43

Predajne cisla.. V Bratislave ich uz vidiet niekolko, co je vzhladom k doteraz tak outsiderovej znacke akou je na nase pomery Range rover dost velky uspech.. a to je este nic, je to na zaciatku. Myslim ze toto auto ma predajne uspechy vopred zarucene.

Odpovědět  |   | 
Kejml  |  06. 12. 2011 09:19

Jen pro upřesnění - Range Rover není značka, nýbrž jen jeden z modelů vozů značky Land Rover ...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  18. 11. 2011 17:06

"Každý přimhouří oko" nad výrobními závadami......u auta za půldruhého milionu, no to snad ne. Z toho přimhuřování jsme sned už vyrostli, ne?

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  22. 11. 2011 22:36

Tak se koukni, jak jsou na tom např. stejně drahá auta Německé provenience z hlediska závad a asi se budeš divit. Myslím skutečná čísla a náklady, ne obdivné řeči slintavejch tédéíčkářů...

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  27. 11. 2011 23:20

Jaké tam jsou výrobní vady?

Odpovědět  |   | 
Ed.h  |  19. 11. 2011 13:05

Já teda za sebe musím říct, že se mi fakt líbí a jediné dvě veci co mi na něm vadí je haldex 3 generace (nevim proč nedali 4) a pak spotřeba. Nechápu proč si tenhle motor vezme v průměru 9l nafty. Včera jsem se na něj byl podívat, to auto není tak velké jak by se z fotek mohlo zdát. Byla to slabší verze - 110kw a průměrná spotřeba to samé. Momentálně jezdím v octavii combi 1,9TDi a RR E žere skoro 2x tolik. To je jediná věc, která by mě od koupi odrazovala. 1 500 000,- bych do auta asi nikdy nedal.

Odpovědět  |   | 
Mira  |  22. 11. 2011 09:41

Děkuji za zodpovězení mé otázky

Odpovědět  |   | 
lukas  |  23. 11. 2011 13:23

Chtěl jsem si ho koupit , ale když jsem viděl cenovku , tak jsem vycouval.
BMW X 3 ( 3,0D) v adekvátní výbavě vyjde levněji, má lepší techniku a motor.
Myslím si , že to soudruzi z LR přehnali.

Odpovědět  |   | 
Mike2811  |  04. 12. 2011 13:58

Zkusil jsem si naklikat na konfigurátoru auto, které by odpovídalo tady tomu testovanému a vyšlo mi 1,7 M. Uznávám, že X3 je větší auto s třílitrem, ale levnější teda není.

Odpovědět  |   | 
Mis  |  28. 02. 2012 19:48

Ale tohle je LR a o tom to je. Kdybych byl z Karlna v Praze a nebo mel labutě, tak si bávo koupim, ale takhle si smim poridit LR

Odpovědět  |   | 
marepa  |  09. 03. 2012 20:37

tohle je mi dilema

koupit si krasne auto, s horsi technikou (LR) a nebo si koupit humusacke (sory, ale ja tak x3 opravdu vidim) auto, s vybornou technikou

X5 by byla jina, ale to uz je odost vetsi auto

Odpovědět  |   | 
Rypal  |  05. 06. 2012 19:31

K te kvalite vyroby, neni se co divit, kdyz to vyrabi anglani s uspesne dokoncenou zakladkou.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  31. 07. 2012 11:45

Nikde jsem ve článku nenašel rozměry, nicméně ty co jsem našel mě zarazilo, nezdá se vám šířka 2125 mm nějak moc? V porovnání s ostatními auty.

Odpovědět  |   | 
dayvee.cz  |  10. 09. 2012 09:54

Rozměry: délka × šířka × výška: 4 355 × 1 965 × 1 635 mm

Odpovědět  |   | 
DanyBoy  |  15. 04. 2013 08:13

Spotřeba u 2.2 ???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A