TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

16 komentářů

Roley
21. července • 17:30

"Je také třeba si uvědomit, že ta hmotnost navíc znamená funkční terénní výbavu, která opravdu funguje." O jaké funkční terénní výbavě autor mluví? Vždyť je to úplně stejná koncepce jako u konkurence, motor vpředu napříč, pohon zadku přes spojku. Tedy žádné diferenciály, žádné závěrky diferenciálů, ale jenom a pouze elektronika, přibrzďování kol etc. To auto je prostě jenom extrémně těžké a žere jako tank aniž by technicky přinášelo cokoliv jiného než konkurence.

WP
22. července • 6:19

Zkus se podívat jak vypadá konstrukce podvozku LR a konkurence...jen je to v této kategorii naprosto jedno a pouze zvyšuje hmotnost vozu.
Takže ano, technicky je to jiné (nebavím se o systému pohonu), jen zcela zbytečně. Tohle auto nebude jezdit v terénu.

homer
22. července • 21:41

Teren je picovina ale v zime a na hory super

Ffff
21. července • 22:38

Souhlasím s vámi. Je to předražené vozidlo

Freddka
21. července • 19:16

Design. Pokud to nevidis, tak to je potom marny mluvit o tom, co je to design.

Roley
21. července • 19:44

Nevím, proč sem taháš design, o tom jsem neřekl ani slovo. Reagoval jsem na větu z článku co je v uvozovkách a tam se mluví čistě o technice.

Tomáš
21. července • 21:27

Auto má několik režimů do písku, bahna, hoven. Monitor výšky brodu, resp. Brodivosti, a rak celkové je to range, takže si zkratka v terénu s bmw vytre zadekno.

Velitel tanku
21. července • 22:50

Zvláště na vyobrazených pneu. Off road, jak vyšitý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. července • 16:12

roadlook- kdo pamatuje, tak tam ty krabice díru do spolehlivosti nenabraly Nejlepší jak čekal až se schladí kompresor pérování-čekal, čekal,čekal...

Thomas Fuk
21. července • 14:51

Q3, nejslabší ze srovnávané čtyřky zrychluje nejlépe, nejsilnější Evoque naopak nejhůře. ....

Petr prokopec autoforum
21. července • 18:08

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato pastika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Futurista
21. července • 18:21

Přesně, není nad škodofku f čipu woe, ta letí jak drak, a nežere... Kam se hrabe nějakej Rouvr. By v buchlovských horách chcíp... Kdo nečipuje, nejezdí.Co na tom, že Kodijak vs Evoque je jako Babčáková vs. Voříšková...

petr r. (petrumr)
21. července • 16:09

kdo chce moc nemá nic... než tam se ty kvalty naskládají..., ale maminám do města je to jedno, předešlé jezdí u nás a před školou poruší vždy tři předpisy naráz.

Thomas Fuk
21. července • 17:17

No pravdou je, že neznám snad žádného chlapa. který by tohle vozidlo koupil pro sebe. Ale to u Q3, X2,... vlastně taky ne.

Honza
21. července • 15:43

Na papíře....

Thomas Fuk
21. července • 17:02

když myslíte....;-)

Doporučujeme

Články odjinud