TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Thomas Fuk  |  21. 07. 2019 14:51

Q3, nejslabší ze srovnávané čtyřky zrychluje nejlépe, nejsilnější Evoque naopak nejhůře. ....

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 07. 2019 15:43

Na papíře....

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 07. 2019 17:02

když myslíte....

Odpovědět  |   | 

kdo chce moc nemá nic... než tam se ty kvalty naskládají..., ale maminám do města je to jedno, předešlé jezdí u nás a před školou poruší vždy tři předpisy naráz.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 07. 2019 17:17

No pravdou je, že neznám snad žádného chlapa. který by tohle vozidlo koupil pro sebe. Ale to u Q3, X2,... vlastně taky ne.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec autoforum  |  21. 07. 2019 18:08

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato pastika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  21. 07. 2019 18:21

Přesně, není nad škodofku f čipu woe, ta letí jak drak, a nežere... Kam se hrabe nějakej Rouvr. By v buchlovských horách chcíp... Kdo nečipuje, nejezdí.

Co na tom, že Kodijak vs Evoque je jako Babčáková vs. Voříšková...

Odpovědět  |   | 
Roley  |  21. 07. 2019 17:30

"Je také třeba si uvědomit, že ta hmotnost navíc znamená funkční terénní výbavu, která opravdu funguje." O jaké funkční terénní výbavě autor mluví? Vždyť je to úplně stejná koncepce jako u konkurence, motor vpředu napříč, pohon zadku přes spojku. Tedy žádné diferenciály, žádné závěrky diferenciálů, ale jenom a pouze elektronika, přibrzďování kol etc. To auto je prostě jenom extrémně těžké a žere jako tank aniž by technicky přinášelo cokoliv jiného než konkurence.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  21. 07. 2019 19:16

Design. Pokud to nevidis, tak to je potom marny mluvit o tom, co je to design.

Odpovědět  |   | 
Roley  |  21. 07. 2019 19:44

Nevím, proč sem taháš design, o tom jsem neřekl ani slovo. Reagoval jsem na větu z článku co je v uvozovkách a tam se mluví čistě o technice.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  21. 07. 2019 21:27

Auto má několik režimů do písku, bahna, hoven. Monitor výšky brodu, resp. Brodivosti, a rak celkové je to range, takže si zkratka v terénu s bmw vytre zadekno.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  21. 07. 2019 22:50

Zvláště na vyobrazených pneu. Off road, jak vyšitý.

Odpovědět  |   | 

roadlook- kdo pamatuje, tak tam ty krabice díru do spolehlivosti nenabraly Nejlepší jak čekal až se schladí kompresor pérování-čekal, čekal,čekal...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  21. 07. 2019 22:38

Souhlasím s vámi. Je to předražené vozidlo

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 07. 2019 06:19

Zkus se podívat jak vypadá konstrukce podvozku LR a konkurence...jen je to v této kategorii naprosto jedno a pouze zvyšuje hmotnost vozu.
Takže ano, technicky je to jiné (nebavím se o systému pohonu), jen zcela zbytečně. Tohle auto nebude jezdit v terénu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 07. 2019 21:41

Teren je picovina ale v zime a na hory super

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A