Test: Range Rover Evoque eD4 – jde to i s „dvoukolkou“

asdf  |  20. 06. 2012 16:42

Ta spotřeba je solidní, i když výrobce píše nesmysly. Aby to někdo úspěšně nevyreklamoval.

Mlhovky za příplatek se mi zdá jako trapas, ale je asi fakt, že městské slečínky stejně netuší, že v autě něco takovýho je.

Jinak chybka
který lze v obou případech kombinovat s manuální, nebo šestistupňovou převodovkou.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, děkuji za upozornění, opraveno.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 06. 2012 02:02

Autore držím palce jak si s verzí "náhon na jedno kolo" v zimě zajedeš zalyžovat třeba na Klínovec nebo budeš parkovat na neodklizených ulicích ve městě. Neposílám tě s SUV do terénu jenom pár cm sněhu.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 06. 2012 06:43

Uplně stejně jako s kterýmkoliv předohrabem. Což znamená stále o dost líp než většina báw a merglů

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2012 14:14

Jdu do SUV a šetřim na náhonu? Já mám i osobák 4motion a ještě jsem nelitoval.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2012 06:31

člověk je zvláštní tvor, např. ženy chodí v tak nesmyslně vysokých podpatcích a považují to za naprosto zásadní a jakékoli racionální argumenty nezabírají.
Totéž platí o SUV, vysoká stavba pro silniční auta ... je to jako s těmi podpatky. Racionálně nezdůvodnitelné - je to módní doplněk majitele.

Odpovědět  |   | 

Racionálně? Vyšší posez, lepší rozhled, pohodlnější nastupování a vystupování....

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2012 21:53

Nech si namontovat kolečka na štafle tam to budeš mít ještě lepší.
Racionálně - vozidlo je určeno pro provoz na kvalitních zpevněných vozovkách s proměnnými rychlostními podmínkami. Z toho vychází klasické auto pro silniční provoz - světlá výška snížená na obvyklé minimum cca 120mm ve zvýšené podobě max.155mm, výška karosérie pro dobrý posaz a co nejmenší čelní profil - výška kolem 1400mm, maximálně optimalizovaný odpor vzduchu Cx 0,25-0,27. Ani jeden z těchto parametrů neukazuje na suv. Tam je to jenom jako s podpatky - podpora ega. Nic jiného.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  20. 07. 2012 09:03

Musim souhlasit. Taky jsem nikdy nepochopil modu SUV. Driv pokud mel nekdo 4x4 tak mel duvod, jinak to bylo zbytecne mit tak vysoke auto. Potom nekdo prisel s nazvem SUV a odstranil vyhody terennaku (ramovy podvozek), napral do toho kuzi a rekl ze tohle je ted kuul a kazdy poradny frajer (frajerka) to musi mit. A navic je to huste bezpecne takze si ani nezlomite nehet az srazite nejakou skodovku. Zkratka je to moda, jen doufam ze tak jako jakakoliv jina moda bude rychle out (stejne jako moda aut na baterky). Ikdyz jako nastavec na ego budou velka auta nejspis stereotypne fungovat porad...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 06. 2012 10:23

jako se vším, každý si může koupit co se mu líbí a co mu vyhovuje (když na to má)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan