Test: Range Rover Evoque eD4 – jde to i s „dvoukolkou“

10 komentářů

Zelí
21. června • 6:31

člověk je zvláštní tvor, např. ženy chodí v tak nesmyslně vysokých podpatcích a považují to za naprosto zásadní a jakékoli racionální argumenty nezabírají.
Totéž platí o SUV, vysoká stavba pro silniční auta ... je to jako s těmi podpatky. Racionálně nezdůvodnitelné - je to módní doplněk majitele.

Tom
21. června • 10:23

jako se vším, každý si může koupit co se mu líbí a co mu vyhovuje (když na to má)

Šákul Ředkvička (pota)
21. června • 9:43

Racionálně? Vyšší posez, lepší rozhled, pohodlnější nastupování a vystupování....

Zelí
21. června • 21:53

Nech si namontovat kolečka na štafle tam to budeš mít ještě lepší.
Racionálně - vozidlo je určeno pro provoz na kvalitních zpevněných vozovkách s proměnnými rychlostními podmínkami. Z toho vychází klasické auto pro silniční provoz - světlá výška snížená na obvyklé minimum cca 120mm ve zvýšené podobě max.155mm, výška karosérie pro dobrý posaz a co nejmenší čelní profil - výška kolem 1400mm, maximálně optimalizovaný odpor vzduchu Cx 0,25-0,27. Ani jeden z těchto parametrů neukazuje na suv. Tam je to jenom jako s podpatky - podpora ega. Nic jiného.

lethal924
20. července • 9:03

Musim souhlasit. Taky jsem nikdy nepochopil modu SUV. Driv pokud mel nekdo 4x4 tak mel duvod, jinak to bylo zbytecne mit tak vysoke auto. Potom nekdo prisel s nazvem SUV a odstranil vyhody terennaku (ramovy podvozek), napral do toho kuzi a rekl ze tohle je ted kuul a kazdy poradny frajer (frajerka) to musi mit. A navic je to huste bezpecne takze si ani nezlomite nehet az srazite nejakou skodovku. Zkratka je to moda, jen doufam ze tak jako jakakoliv jina moda bude rychle out (stejne jako moda aut na baterky). Ikdyz jako nastavec na ego budou velka auta nejspis stereotypne fungovat porad...

homer
21. června • 2:02

Autore držím palce jak si s verzí "náhon na jedno kolo" v zimě zajedeš zalyžovat třeba na Klínovec nebo budeš parkovat na neodklizených ulicích ve městě. Neposílám tě s SUV do terénu jenom pár cm sněhu.

asdf
21. června • 6:43

Uplně stejně jako s kterýmkoliv předohrabem. Což znamená stále o dost líp než většina báw a merglů B-]

homer
24. června • 14:14

Jdu do SUV a šetřim na náhonu? Já mám i osobák 4motion a ještě jsem nelitoval.

asdf
20. června • 16:42

Ta spotřeba je solidní, i když výrobce píše nesmysly. Aby to někdo úspěšně nevyreklamoval.Mlhovky za příplatek se mi zdá jako trapas, ale je asi fakt, že městské slečínky stejně netuší, že v autě něco takovýho je.Jinak chybka
který lze v obou případech kombinovat s manuální, nebo šestistupňovou převodovkou.

Jiří  Duchoň
20. června • 17:07 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, děkuji za upozornění, opraveno.

Doporučujeme

Články odjinud