Test: Range Rover Evoque eD4 – jde to i s „dvoukolkou“

asdf  |  20. 06. 2012 16:42

Ta spotřeba je solidní, i když výrobce píše nesmysly. Aby to někdo úspěšně nevyreklamoval.

Mlhovky za příplatek se mi zdá jako trapas, ale je asi fakt, že městské slečínky stejně netuší, že v autě něco takovýho je.

Jinak chybka
který lze v obou případech kombinovat s manuální, nebo šestistupňovou převodovkou.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, děkuji za upozornění, opraveno.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 06. 2012 02:02

Autore držím palce jak si s verzí "náhon na jedno kolo" v zimě zajedeš zalyžovat třeba na Klínovec nebo budeš parkovat na neodklizených ulicích ve městě. Neposílám tě s SUV do terénu jenom pár cm sněhu.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 06. 2012 06:43

Uplně stejně jako s kterýmkoliv předohrabem. Což znamená stále o dost líp než většina báw a merglů

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 06. 2012 14:14

Jdu do SUV a šetřim na náhonu? Já mám i osobák 4motion a ještě jsem nelitoval.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2012 06:31

člověk je zvláštní tvor, např. ženy chodí v tak nesmyslně vysokých podpatcích a považují to za naprosto zásadní a jakékoli racionální argumenty nezabírají.
Totéž platí o SUV, vysoká stavba pro silniční auta ... je to jako s těmi podpatky. Racionálně nezdůvodnitelné - je to módní doplněk majitele.

Odpovědět  |   | 

Racionálně? Vyšší posez, lepší rozhled, pohodlnější nastupování a vystupování....

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2012 21:53

Nech si namontovat kolečka na štafle tam to budeš mít ještě lepší.
Racionálně - vozidlo je určeno pro provoz na kvalitních zpevněných vozovkách s proměnnými rychlostními podmínkami. Z toho vychází klasické auto pro silniční provoz - světlá výška snížená na obvyklé minimum cca 120mm ve zvýšené podobě max.155mm, výška karosérie pro dobrý posaz a co nejmenší čelní profil - výška kolem 1400mm, maximálně optimalizovaný odpor vzduchu Cx 0,25-0,27. Ani jeden z těchto parametrů neukazuje na suv. Tam je to jenom jako s podpatky - podpora ega. Nic jiného.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  20. 07. 2012 09:03

Musim souhlasit. Taky jsem nikdy nepochopil modu SUV. Driv pokud mel nekdo 4x4 tak mel duvod, jinak to bylo zbytecne mit tak vysoke auto. Potom nekdo prisel s nazvem SUV a odstranil vyhody terennaku (ramovy podvozek), napral do toho kuzi a rekl ze tohle je ted kuul a kazdy poradny frajer (frajerka) to musi mit. A navic je to huste bezpecne takze si ani nezlomite nehet az srazite nejakou skodovku. Zkratka je to moda, jen doufam ze tak jako jakakoliv jina moda bude rychle out (stejne jako moda aut na baterky). Ikdyz jako nastavec na ego budou velka auta nejspis stereotypne fungovat porad...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 06. 2012 10:23

jako se vším, každý si může koupit co se mu líbí a co mu vyhovuje (když na to má)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A