Autorovi bych poradil lepidlo ve spreji na latku a nastrikat to nejakou dirou pod ten strop a pak to zatizit treba kartonem ze spodu na nejake nasade nebo jinem kousku neceho, co pujde vzeprit o podlahu. Ten stary je krasavec
Ano, vyrába a ide mu karta. A tak je to dobre. Bolo by smutné keby taká značka akou je Jaguar zanikla. Ale ako sa to mohlo stat, že sa Jaguar vôbec dostal do takej situácie, že nebyť Indov tak neviem či by sme dnes čítali tento článok. Niekde sa stala chyba. Možno tých skalných čo si vedeli reálne Jag kúpiť je málo a ty čo hľadajú pomer kvality a ceny išly inde.
Já nechápu, když ty Jaguary jsou tak skvělé, jak tu mnozí píšou, tak proč jim klesají prodeje a neprodávají téměř nic proti německé konkurenci, už i Alfa Romeo začíná pomalu růst. Je samozřejmě dobře, že mají němci konkurenci, ale musí Jaguar ještě zapracovat..
Jaguar stabilně roste a rozšiřuje portfolio. Nikdy nebyl v celkových počtech reálných konkurentem D3. Posuzovat kvalitu produktu skrze výši produkce by znamenalo, že bysme všichni měli jezdit v Toyotách, VW nebo Fordu a ostatní značky jsou zbytečné.
Naopak nízké prodeje jsou výhodou. osobně by pro mě automobilky jako Maserati a Jaguar přestali byt tolik zajímavé, kdyby dosahovali čísel D3, což ani nemůžou a nebudou, jelikož jsou mnohem víc vyhranene a útočí na klientelu chtejici se odlišit od mainstreamu D3. Ovšem rozhodne nejsem spokojený s rozhodnutím ohledně motoru, nahradit 5litr kompresor turbem od bmw není krok zpět, ale dva. Charakter toho kompresoru v 8valu je úžasný.
Jag má cíl cca 200.000ks/rok. Ještě se mají co ohánět;-)
Chlapci veď pokoj, čo ste hneď ako osi.Reagoval som na Fransoa. Pri všetkej úcte k Jagu a reč je o XJ z r.1996 tak v tej dobe XJ nesiahalo MB S class W140 ani po ventilok. Túto tému zacal Fransoa a ja si myslím, že sa mýli,keď napísal to čo napísal. Stačí si to prečítať a byť troška objektívny .
Patrně máš problém s vnímáním textu. Můj příspěvek byl primárně o tom, že zatímco Jag X300 je dodnes působivý sexy stroj, jehož jízdní projev je i v dnešních poměrech zajímavý, mamut je pelech, na který je utrpení pohledět. O "spolehlivosti" W140 je možné si přečíst v aktuálním Světě motorů... Ale když už jsi začal o sahání po ventilky v roce 1996, to je vtip týdne - XJR připravoval komplet TWR, podvozek je v podstatě identický s tím v pozdějším XK8/XKR. S mamutíkem si vytřel p.r.d.e.l. na počkání tehdy jako dnes. XJR na technické silnici bylo jízdně konkurentem F355, takže taxíky nech vážně stranou...
OK Fransoa maj si svoju pravdu. Súhlasím len stym, že to bolo je a bude pôsobivé auto na ten zvyšok čo si napísal mám iný názor. A čo, že postavil podvozok na XK? MB nemal športové podvozky? Tak potom prečo Jaguar v hodine dvanástej zachránil Ind? Lebo to bola super kára ktorá si MB namazala na chleba?
A mimochodom ten podvozok na XKR ani neurobil samotný Jaguar,ale chlapík s tej skratky TWR neviem presne meno Tom Wolk...., nechcem mu to meno skomolit. Áno X300 bolo dobre auto, postavené Jag +Fordom vlastníkom Jaguaru. Lenže Ford sa ani do vlakovej lode nehanbil dať veci z regálov Fordu. O tom čo napchal do X Type a do S Type už ani nehovorím.
Ale je pekné Fransoa ako bojujes za svoj Jag. no a ja som zasa fan MB a vlastním aj MB S500 W140 a nemôžem dať naň dopustiť. :-)
Byl to Tom Walkinshaw Racing... Navzdory mnoha přednostem W140 sportovní nebyl v žádné specifikaci. Nicméně užívej si svou osmiválcovou radost!
Dnesni ja vypada jak tuctovka hnus. Kde jsou ty krasna 4 svetla a dvanactivalec sestilitr
jaguar nikdo nekupuje občas nějaké naftové suv ale limuzíny jsou zastaralý a poruchový...pro ti D3 jsou k smíchu...
Vlastním v 3.0 SC, neboli ten kompresorovy 6val 340 koni s nádherným zvukem. Na palubě není oproti německé konkurenci nejmodernější technika, to vůbec, ale pocit jaký vám auto dává vám Němci zase nedají. Nemluvě o tom, ze kamkoliv prijedete, vyvoláte až nechtěný poprask. Vedle zástupu A8/ 7er/ S klasse je to pro lidi zjevení. Když XJ někde zaparkujete, pravidelně se u nej někdo fotí a to dokonce ikdyz stojíte jen na červené.
Pokud si kupuješ auto proto, aby o něj lidé kolem jevili zájem, ale ne pro to, abys byl plně spokojený ty, tak tě musím politovat, to jsi již jen produkt dnešní selfičkové doby.
Nauč se číst. Jen popisoval, že na rozdíl od aut v D3 způsobí Jag až nechtěný zájem, ty selfíčková dobo.:-))
Až nová generace BMW 5er se dokázala vyrovnat podvozku XF. Komfort a jistota jsou zde unikátní, nová generace jakbysmet. M-B má problém s odladěním na RFT pneu a dokáže kopat, A6 na větších nerovnostech dtto.A řízení? Opět vyjma G30 se těžko vyrovnávají s XF.
dělají to lidi co o tom nic neví...jinak už auru to nemá vše je to v naftě..jinak třeba nová A7 budí mnohem vetší rozruch...
Tyhle kecy mám nejradši. Vždy jsem s Jagy budil mnohem větší zájem než s čímkoliv od D3. Nevím proč by ta auta měla ztratit auru, snad jen u vtipálků tvého ražení:-)
Mas osobni zkusenost nevo jsi to slysel v hospode u pivka se zelenou? Mel jsem moznost si vyzkouset jizdu se soucasnym XJ MY 2012 do Frankfurtu a zpet. Sice naftu ale to auto jezdi nadherne plavne. Clovek ktetemu patri koupil z 2 ruky. Ma na konte 160 tis. a krom pravidelnych prohlidek zadne poruchy.Pohodli oproti napr. A8 MY 2012 je o level vyse. Osobni zkusenosti k nezaplaceni. B-]
No k smíchu jsou hlavně ty německý káry ročníku 1996... Mamut, A8 gen. D2... Jedině se snad dají přimhouřit oči u BMW E38, ale vedle Jaga je to stejně pořád "zastavárníkův sen"... :-)
Tak XJ sa na MB S W140 nechyta ani náhodou. Technika, dielenske spracovanie a hlavne spoľahlivosť tam Jaguar ťažko zaostával.
bavíme se tu o aktuálním době néé ty vole o 1996 bože
Za 22 let to bude podobná píseň...
Přesně jak píšeš, mluvíš mi z duše. Určitě podloženo vlastními zkušenostmi. Já se už třikrát nechal ošálit. Vždy se našel někdo, kdo mi říkal, že budu mít každé ráno kávu a croissant v servisu JLR zdarma a já tam jezdil se všemi auty jen na inspekční prohlídky.Jak říkáš, je to podvodB-]
svolávačky nepočítáš, oni se s nima totiž ani nenamáhaj a realizujou je při placený inspekčce
Což nikde jinde není? D3 naprosto pravidelně dtto. Co dál homere?
to že jezdíš jenom na inspekčky neznamená že máš bezproblémový auto - pouze o těch průserech nevíš
Píšeš jaksi teoreticky, takže bludy. Když mi během servisu udělají svolávačku v BMW tak je to ok a u Jagu je to známka nespolehlivosti?:-DB-]
Pokud te s tim servis seznami tak ok, pokud to zataji jako tobe tak si za hlupaka.
Bol to veľký dizajnovy počin a odvaha zmeniť zavedení dizajn XJ. Za mňa ale palec hore, ono im ani iné neostávalo len zmeniť dizajn a tak trocha dať zabudnúť na nie príliš vydarenú angažovanosť Fordu. Tomu sa podarilo zdegradovat Jaguar naozaj dokonale. Som zvedaví aký bude nástupca, dúfam,že nie zväcsenina XE ale opäť niečo nové.
Sice mi to může být jedno, ale byl jsem smutný, že řada xj opustila svůj klasický design. Ve své tradiční zelené to byl ten nejnoblesnější vůz na trhu. Byl to designový šperk a byla radost na něj pohledět. Stejně, jako si drží mercedes G model, mohl by Jaguar obnovit tuto klasiku, vedle stávajících moderních vozů.
dříve či později se vrátí retro vzhled a všichni budou říkat, proč to vůbec opouštěli, podobně jako např u mustangu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.