TEST Porsche Taycan Turbo: Tolik koní, že vám z toho jde hlava kolem. A z ceny taky...

Názory k článku

Jan Taraba  |  10. 04. 2022 13:34

No jako jo, je to nastavené na vyšší výkon než RS E-tron GT, ale ten mi připadá celkově použitelnější. A zkoušel jsem ho v běžném provozu i na uzavřeném okruhu, spotřeba mi nepřišla jako extrém, já jezdil za 22,1/35,6.

 |   |  Odpovědět
Honza K.  |  10. 04. 2022 16:12

Jedno z mála pohledných a elegantních elektrických aut.
Vše souměrné, přehledné, žádné modré plastové díly, žádné ztopořené tablety
Prostě hezké auto.
Jediná věc, kterou bych změnil ( pokud bych tedy někdy musel jezdit v elektrickém Porsche , jsou ty černé "slzy/ kly" pod světlomety, asi bych je chtěl u dealera před vyzvednutím nalakovat v barvě vozu.
P.S. Snad mě to místní mládež neukamenuje

 |   |  Odpovědět
GTI  |  10. 04. 2022 18:02

Ještě že Porsche dělá opravdové auta pro řidiče (viz např. 911 GT3 manuál) a ne tady tyto bzučící vysavače. Ale věřím, že někteří ekologičtí fanatici nad tímto chrochtají blahem, když to zabzučí🤣🤣.

 |   |  Odpovědi (24)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ondráš  |  11. 04. 2022 07:12

Klobouk dolů, o tom žádná...
Stejně bych ale raději klasickou Panameru

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor