Po faceliftu mě nemila překvapily dvě věci. Jednak cena - Sko mívalo o pár koní míň a teď má v základu větší kola, ale rozdíl v ceně skoro 200.000? Druhé nemilé překvapení je spotřeba. Když jedu pilu, je mi jedno, jestli to žere 30 nebo 50, ale když jedu klidně 120 po dálnici, tak atakovat 11 je v dnešní době už překonané. To 40i tohle zvládá výrazně lépe. Dle WLTP má 40i průměr 9, Macan S 11-11,7. Kdyby to bylo kompenzováno nějakým výrazně lepším projevem apod., jenže není...
Za 11–12 jezdi x5 50i
Při 120 ustálených třeba na dálnici? Fakt? O to pak ale hůř pro Macana ...U toho 40i občas lidi píšou zajímavý hodnoty, za kolik se s těma motorama taky dá v klidu jezdit. Nic, co by člověka vlastní spotřebou muselo zruinovat proti ostatním autům.
a kdy bude? Rok po objednani? :)
Objednáno v srpnu, dorazilo v prosinci. Ale je pravda, že opravdu výrobu nestíhají...To auto má dost chyb, co mě štvou, ale co se týče podvozku motoru převodovky brzd a vůbec jízdy obecně, je to neskutečné. Dokonalé a prostě o level výš než konkurence.
Objednával jsem tenhle nový model S v srpnu, vyroben byl na konci října. Dnes ale stále čeká v Praze u dealera na chip na světla, spolu s dalšími cca 15 kusy.Porsche Praha má cca 3-5 alokací na Macany měsíčně.
Myslím že tento motor víc sluší oooo rs4/5
>> stejný lak můžete připlatit i do modelu Panamera, ovšem pouze jako speciální lak za více než sto tisíc korun.Smůla, už se preferujou i u Porsche neodvratně jedině SUV ...>> Na poměry malých SUV je řidičská pozice v macanu na špičce.To už jsme klesli opravdu hluboko, když se spokojujeme s tím, že "na poměry suv je to dobré". Ach jo>> Trochu nelogické je umístění manuálního režimu převodovky, které vyvoláte malinkým a běžně nepostřehnutelným tlačítkem na volantuTo je trošku fópáčko, že? To by chtělo to tady soudruhům trošku víc natřít, než jen jednou větičkou. Oni to jsou totiž docela specialisti nejen na podvozky a řízení, ale taky na různý nesmysly - viz např. "revoluční" řazení tlačítkama na volantu u 911 nebo obrácená kulisa manuálního řazení +/- u automatu. Tohle je jen další. Po faceliftu (ať už bude elektrický nebo jakýkoliv) tak to zase změní a svět jim zatleská, jak dělají všechno pro řidiče.
Co je definice sportovní jízdy? Že jsem spocenej až na prdeli protože jedu za hranicemi schopností řidiče, auta i silnice? Takový sportování je celkem k hovnu...
Často se svým dvojsečnýmB-] hothečovým nářadím ocitnu na hraně možností.. tak už to ale obecně v motorsportu chodí.. o to víc to bude platit u drahého Poršáka ve stylu SUV
To, že Porsche Macan S jezdí vážně skvěle, určitě nebude pro spoustu lidí stále dobrý argument pro jeho existenci. Pořád je to auto za více než dva miliony, které spojuje dva odlišné světy. Za 2,2 milionu už koupíte Porsche 718 Caman GTS 4.0, a to bude zase úplně jiná dimenze sportovní jízdy.Takže postaví SUV,pak ho sníží a upraví - tím ztratí veškeré atributy SUV,aby se s tím dalo jezdit rychle,ale nakonec bude pro rychlé ježdění lepší auto k tomuto určené, Cayman GTS, takže celý projekt rychlého Macan je zbytečný.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.