Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

40 komentářů

eLzyx
27. listopadu • 23:18

rozstřelit tohle Porsche na D8 se povedlo redakci Autorevue, nebo někomu jinému?

Jiří Červenka
28. listopadu • 6:17 • šéfredaktor AutoRevue.cz

My jsme měli auto minulý týden a ta nehoda se stala včera. Navíc to byl nejen jiný kus, ale i jiný model, jak je patrné z fotografií zveřejněných na zpravodajských webech (Carrera 4 GTS).

Vavris
27. listopadu • 9:43

Wow. Neuvěřietlné, co se dá stihnout za 300 km a pár hodin. Moc dobrá práce.

dave
27. listopadu • 3:24

Pane Červenko, skvělý test, děkuji.

Jiří Červenka
27. listopadu • 4:42 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Potěšení na mé straně:) Děláme, co můžeme.

Driver
26. listopadu • 0:41

Nejhorší styling na světě jsou černé kapoty a černé střechy.
Pokud to není kevlar tak je to trapné.
Jednou se tomu budeme smát, co to tehdy bylo za módu, stejně jako kdysi kostky na zrcátku...
Nebo bílá "za každou cenu"
Bílá je krásná, ale nesluší vždy a na všem.
Totéž černá alu kola...No a nejhorší je kombinace všech tří stylingových chyb.
To už je jak auto od cig ánů :-D

pepik
26. listopadu • 9:14

kapota asi myslis pokud neni karbon, trochu neco jineho nez kevlar.
kdysi se tmave matne kapoty delaly aby se neodrazelo tolik slunka do oci ridici, kdyz byvaly auta s velkyma kapotama, v americe hlavne.

Driver
26. listopadu • 12:22

Ano, přesně tak.

honza
26. listopadu • 10:53

To není karbon ani kevlar ani černý nástřik, je to fotovoltaický panel, aby to plnilo emise a ještě mohlo pobírat dotace...

eurosenochrup
25. listopadu • 16:41

mam jen par dotazu:
delaj tuhle karu v dizlu? Aby to tahlo vodspoda jako moje oktavka
vejde se mi to kufru kocarek? jezdit bez kocarku nemuzu
lze na zadni sedadlo pripevnit detskou sedacku?
kdyz neni dizl tak prijdu o moznost tankovat levnou naftu od pepika od vedle z vesnice
lze teda aspon jezdit na E85?
zvladne toto auto servisovat venca co ma garaz a v ni zvedak?

Michal
25. listopadu • 17:38

Mozna se budes divit, ale:
vodspoda tahne, proto je tam turbo
detska sedacka se tam vejde - osobne jsem videl mnoho 911, treba v Hamburku, kde je lidi pouzivaji opravdu jako bezna auta vcetne vozeni deti do skolky
kocarek se taky do kufru vejde..(takovy ty hodne skladaci, ja se v tom nevyznam):-D

Bierk
25. listopadu • 17:38

Zůstaň vesel dál u své jedničkové oktávky, to je tvé snové auto a splní vše co jsi napsal.

XXX
25. listopadu • 16:49

?????????????????????????????????????????????????????

eurosenochrup
25. listopadu • 16:51

co je? blizi se doba dotaci a ja mam hodne hektaru pudy, takze tahle kara by me moc nestala, mozna se jeste pokusim odepsat dph, to ale nevim jestli pujde.

pepik
25. listopadu • 17:05

odepsat DPH urcite pujde. s tou naftou - nechal bych si vracet DPH z benzinu a to se trochu srovna.

Brumla
25. listopadu • 13:08

911 poprvé v historii dostala přeplňovaný motor? To asi nemyslíte vážně?

Ondra
25. listopadu • 16:44

U 930, 964, 993, 996, 997, 991 I v obyč. verzích si teda vybavuju jen atmosféru nebo ne?. A pokud tu začneš motat něco o verzích GT1, GT2 nebo Turbo, tak si dement a nečetl si pořádně.

Brumla
25. listopadu • 21:53

No, nevím, kdo z nás dvou nečte pořádně. Věta je formulována zcela jednoznačně: "Jako úplně první jsme na českých silnicích vyzkoušeli modernizovanou devětsetjedenáctku, která poprvé v historii dostala přeplňovaný motor."Tady není žádný prostor na polemiku o tom, co ta věta znamená, jak ji interpretovat a jestli je v ní chyba. A vzhledem k tomu, že nejsi schopen napsat slovní spojení "jsi dement" bez pravopisné chyby, tak by ti slušela i větší střídmost v používání lékařských diagnóz.

Ondra
26. listopadu • 10:18

Takže autor testu vytvoří velmi příjemné počtení, ale ty musíš stejně hledat chyby a nakonec to skončí u "si" namísto "jsi". Že mě to nijak nepřekvapuje. Takových jako ty jsou bohužel mraky.

Brumla
26. listopadu • 21:29

No, hlavně že ty "si" tu jen jeden jediný unikátní Ondra s tím svým bezdůvodným nadáváním do dementů. Opravdu nevím, co je špatného na věcném upozornění na chybu, asi jen člověk trpící velmi nízkým sebevědomím může něco takového vzít osobně (zvlášť když ani není autorem článku). O tvém nízkém sebevědomí svědčí i to, jaký máš nízký práh pro to, abys někomu začal nadávat. Přečti si znova tu diskusi a odpověz si upřímně na otázku, jestli byl společensky méně přijatelný můj příspěvek, nebo tvá reakce na něj. S pozdravem, dement.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
béda
26. listopadu • 23:07

Já ti to řeknu, co je na "věcném upozornění špatného". Třeba to, že jde o věc vytrženou z kontextu, pak ano, je to chyba. Jenže všichni až na tebe ten kontext pochopili a tak ví, že tam žádná chyba není. No prostě ve svém posledním příspěvku jsi se podepsal více než výstižně.

Vavris
27. listopadu • 9:42

Že na něho reaguješ. Typický zahořklý frustrát, který musí za každou cenu najít chybu na práci jiných, protože má problé mse realizovat :D

béda
26. listopadu • 7:02

tyhle chytrolíny mám opravdu rád. "Věta je formulována zcela jednoznačně, není prostor pro polemiku...." aby si se z toho neposral. A hele co se píše asi tak o tři řádky dál "...motorem za zadní nápravou má poprvé namísto atmosférického motoru motor přeplňovaný. Tedy pokud se bavíme o normálních verzích a ne o Turbu s velkým T, popřípadě o maniakální variantě jménem GT2. Ty samozřejmě poháněl foukaný boxer vždy."Že by další, co si přečetl nadpis a hned měl jasno, jak je to celé blbě?

Brumla
26. listopadu • 21:30

Aby ses ty neposral z toho, že jsem na to upozornil.

Brumla
26. listopadu • 21:30

Aby ses ty neposral z toho, že jsem na to upozornil.

Fero
25. listopadu • 14:33

Tato informacia je na svete uz nejaku dobu :) A ano myslia to vazne!

WP
25. listopadu • 12:30

Skvělý test, včetně parametrů, srovnání s předFL verzí atd... Výtečná práce!;-)

stealth01
25. listopadu • 13:34

Naprosto souhlasím. Bohužel je tento vůz pro me nedosazitelnym snem ;)

WP
25. listopadu • 14:44

...zatím... Ne?:-)To je přece motor naší práce... Já se pořád spíš vidím v raubíři s V8 z Anglie s indickým pasem:-))

stealth01
25. listopadu • 21:52

:-)) to se nezmění. Dva metry výšky budou dva metry výšky. Takže nedosažitelné (tedy finance ty by snad byly, ale ja se tam proste nevlezu :-( )

Prusvit
26. listopadu • 17:10

To je zvláštní, mám verzi 997 a tam se mí dva kamarádi 198cm vlezou bez problémů (sedačka ale úplně dole) a nad hlavou ještě nějaký centimetr zbývá.
Mluvím o předních sedadlech :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MAR
29. listopadu • 21:20

Je to tak. V 997 mám nad hlavou víc místa, než v X5.

xy
30. listopadu • 13:05

Protože x5 se v kabriu nedělá...

K&K&K
25. listopadu • 9:35

Parádní test, parádního auta. Gratulace redakci, že dokáže sehnat takovou káru do testu v českých podmínkách.

eurosenochrup
25. listopadu • 16:50

Ahoj, vypada to ze autum rozumis, nevis jestli by tohle auto zvladlo jet kousek po polnacce? Z hospody je to kratsi a nestojej tam policajti, uz parkrat me chytli jak jsem jel z hospody, ale od doby kdy to beru zkratkou po polnacce mam klid, pak uz je to jen kousek ke me na statek.

Sir CHerokee
25. listopadu • 11:13

Předpokládám, že auto dodalo Porsche Inter Auto právě proto, aby tento test vznikl a očistil tak pověst opravdu podivného kompromisu u auta, které má být nekompromisní vzhledem ke svému postavení, historii i ceně. I proto tu není rozmazáván zvuk - do kabiny dopravován uměle a zvenku teda nic moc (v této třídě a ve srovnání s minulou generací) atp.

K&K&K
25. listopadu • 12:59

Co to motáš o umělém zvuku? Žádné el. generátory Porsche u 911 nepoužívá.

Sir CHerokee
25. listopadu • 14:30

Nic nemotám, pokud si to nemůžeš porovnat, pusť si aspoň videa na youtube a počti zahraniční testy.

K&K&K
25. listopadu • 19:03

A co chceš porovnávat? Zvuk je samozřejmě trochu jiný než u atmosféry, ale není vytvářen elektronicky nějakými reproduktory, je to autentický zvuk turba, sání, vlastního motoru a výfuku, nic víc, nic méně.

Gio
25. listopadu • 11:50

O tom zvuku nevím, toho jsem si nevšiml. Spíš bych řekl, že 991 /předFL/ je první 911, která má i zvuk. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud