Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

23 komentářů

Pretr
2. března • 13:34

Co si myslíte o cenové politice Porsche? Základní nová generace 911 stojí v USA v přepočtu 1,5m CZK (a to při ne příliš dobrém kurzu). DPH rozhodně nedá milion rozdíl. I v Německu stojí tušim o 0,5m CZK méně než u nás...Proč by si někdo kupoval Porsche v Čechách? Myslíte si, že se vyplatí dovézt si ho z USA?

tese
20. února • 13:18

fantastické zápasywww.lete.webuje.cz

Antiautomat
18. února • 17:17

nie je tazke uhadnut, ktora suciastka v tom aute nema co hladat.

asdf
18. února • 17:20

elektrickej posilovač?

nookie
17. února • 21:02

Pochvala za velmi pěkné fotky v článku ;-)

Seabow
17. února • 10:52

V technických údajoch máte 8-stupňovú prevodovku....neni PDK nahodou 7-stupnova?

Pavels
17. února • 9:52

Stejně si to nikdo nekupuje jako jediný auto... víc parády udělá klasická 911 a je i podstatně levnější
:-))
http://www.rajveteranu.cz/model-51-268-porsche-911...
B-]

M0RGAN
18. února • 13:56

Jo, to zkoušeli v TopGearu, koupit si levné starší Porsche.. Doporučuju vidět :-)

eLzyx
17. února • 12:59

za starou 911 se otočí leda technicky znalý chlap a jen velmi málo bab. Za novou 911 se otočí každý, komu auta něco říkají, nebo komu se rozechvějí rodidla při kvalifikovaném odhadu "to muselo bejt drahý" (tj. u každé druhé svobodné ženy).
Já bych si teda na běžné ježdění rozhodně vybral novou 911.

Pretr
2. března • 13:26

Tak tady si spis mluvi o predchozi generaci versus nova generace. A ver mi, naprosta vetsina lidi rozdil rozhodne nepozna. A nebyt tech svetel, platilo by to i u generace pred tim.

Pretr
2. března • 13:37

Tak jsem si poradne precetl prispevky a diskuuze je vazne spis o veteranech. Tak beru zpet:-)

bflm
17. února • 16:44

Porsche není auto na běžné ježdění,tak jako šampaňské a kaviár není na běžné stravování.

skaj69
18. února • 12:29

Tak to ja se masi vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo. Druhy auto potrebuju jen kdyz jedu na lyze.

eLzyx
17. února • 17:26

proč by nemohlo být na denní ježdění? Že je to auto pro zábavu? No a? Proč si zábavy nedopřávat denně? Komfort to má, slušnou spotřebu taky, v zimě topí, v létě chladí, rádio je tam taky. Fakt nevidím důvod, proč nemít 911 na denní ježdění.

Skyline
17. února • 10:12

Koukam, ze tomu rozumis jak koza petrzeli B-] Chtelo by to trochu rozhled, mrknout, s jakymi km se takova 911 bezne prodava a mozna pochopis, proc je bezna jizda dulezity aspekt. Ze je stoleta ojetina levnejsi nez nove auto je fakt objev. Asi by melo Porsche prejit na vyrobu ojetin s aspon 100k km na hrbu, to by pak bylo terno a i Pavels by si to koupil. PS: zkus se zamyslet nad tim, ze v dobe, kdy ta tvoje "parada" byla nova bys blabolil uplne stejne a vyzdvihoval stara auta. Navic s tvym pristupem mi pripada, ze nemas ani na tu ojetinu.

xvasek
19. února • 2:38

To takto nemůžeš napsat. Staré auto je staré auto a nové je nové. Jedno z mých nejoblíbenějších aut byl (je) Ford Taunus z roku asi tak 1975 - žádná elektronika, žádný posilovač řízení, čtyřrychlostní převodovka, V6/110kW. Samozřejmě je to z dnešního pohledu auto naprosto nepraktické - nespolehlivé, spotřeba 12/100, bez klimatizace, jízdní vlastnosti jako Žigulík, ztělesnění šrotu. Ale když do něj dnes přesednu ze Superbu (Forda má teď pro zábavu známý), tak člověk prostě něco cítí - ta karburátorem plněná zoufale neekonomická V6ka, na mokru pod plynem ujíždějící zadek (na sněhu se s tím jezdit nedá), zvuk, když to vytočíš přes 6000, nebo prostě pomalá jízda přes město, kde podvozek houpavě pobere bez známek v kabině i menší příčné prahy. Toto je prostě jistý druh ježdění pro radost, kdybych měl jet v neděli odpoledne na výlet a měl výběr mezi Superbem a Fordem, je volba celkem jasná. Ale jezdit v tom služebně je samozřejmě zcela nemyslitelné.

Pavels
17. února • 11:45

On je ale taky docela rozdíl mezi ojetým autem a veteránem.Nové 911 spadne cena za 3 roky o milion.Stará 911 už na hodnotě jenom poroste.Ale uznávám, že novou a starou 911 si kupují uplně odlišní lidé, takže srovnávat se to moc nedá.

Pretr
2. března • 13:29

V USA stoji nova 911 v prepoctu 1,5 m. Kez by za tri roky ztratila 1m :-), vzal bych si aspon dve :-)

skaj69
17. února • 11:24

Skyline, 100% souhlas! Ten argument je stejna blbost, jako kdybych tvrdil, ze je lepsi koupit si 10 let stary repasovany pocitac.

Vladimir
17. února • 10:46

Všudybyl Všechnoznám aka Skyline opět poučuje... takový místní folklor :-D

plyn
16. února • 20:18

DAS AUTO

Kubco
16. února • 18:59

Zadní světla ve stylu Astno Martin ...:-|

lolek
16. února • 20:22

nevidím tam moc velkou podobu spíš Porsche 918 spyder

Doporučujeme

Články odjinud