Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Kubco  |  16. 02. 2012 18:59

Zadní světla ve stylu Astno Martin ...

Odpovědět  |   | 
lolek  |  16. 02. 2012 20:22

nevidím tam moc velkou podobu spíš Porsche 918 spyder

Odpovědět  |   | 
plyn  |  16. 02. 2012 20:18

DAS AUTO

Odpovědět  |   | 
Pavels  |  17. 02. 2012 09:52

Stejně si to nikdo nekupuje jako jediný auto... víc parády udělá klasická 911 a je i podstatně levnější

http://www.rajveteranu.cz/model-51-268-porsche-911...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  17. 02. 2012 10:12

Koukam, ze tomu rozumis jak koza petrzeli Chtelo by to trochu rozhled, mrknout, s jakymi km se takova 911 bezne prodava a mozna pochopis, proc je bezna jizda dulezity aspekt.

Ze je stoleta ojetina levnejsi nez nove auto je fakt objev. Asi by melo Porsche prejit na vyrobu ojetin s aspon 100k km na hrbu, to by pak bylo terno a i Pavels by si to koupil.

PS: zkus se zamyslet nad tim, ze v dobe, kdy ta tvoje "parada" byla nova bys blabolil uplne stejne a vyzdvihoval stara auta. Navic s tvym pristupem mi pripada, ze nemas ani na tu ojetinu.

Odpovědět  |   | 
Vladimir  |  17. 02. 2012 10:46

Všudybyl Všechnoznám aka Skyline opět poučuje... takový místní folklor

Odpovědět  |   | 
skaj69  |  17. 02. 2012 11:24

Skyline, 100% souhlas!

Ten argument je stejna blbost, jako kdybych tvrdil, ze je lepsi koupit si 10 let stary repasovany pocitac.

Odpovědět  |   | 
Pavels  |  17. 02. 2012 11:45

On je ale taky docela rozdíl mezi ojetým autem a veteránem.

Nové 911 spadne cena za 3 roky o milion.

Stará 911 už na hodnotě jenom poroste.

Ale uznávám, že novou a starou 911 si kupují uplně odlišní lidé, takže srovnávat se to moc nedá.

Odpovědět  |   | 
Pretr  |  02. 03. 2012 13:29

V USA stoji nova 911 v prepoctu 1,5 m. Kez by za tri roky ztratila 1m , vzal bych si aspon dve

Odpovědět  |   | 
xvasek  |  19. 02. 2012 02:38

To takto nemůžeš napsat. Staré auto je staré auto a nové je nové. Jedno z mých nejoblíbenějších aut byl (je) Ford Taunus z roku asi tak 1975 - žádná elektronika, žádný posilovač řízení, čtyřrychlostní převodovka, V6/110kW. Samozřejmě je to z dnešního pohledu auto naprosto nepraktické - nespolehlivé, spotřeba 12/100, bez klimatizace, jízdní vlastnosti jako Žigulík, ztělesnění šrotu. Ale když do něj dnes přesednu ze Superbu (Forda má teď pro zábavu známý), tak člověk prostě něco cítí - ta karburátorem plněná zoufale neekonomická V6ka, na mokru pod plynem ujíždějící zadek (na sněhu se s tím jezdit nedá), zvuk, když to vytočíš přes 6000, nebo prostě pomalá jízda přes město, kde podvozek houpavě pobere bez známek v kabině i menší příčné prahy. Toto je prostě jistý druh ježdění pro radost, kdybych měl jet v neděli odpoledne na výlet a měl výběr mezi Superbem a Fordem, je volba celkem jasná. Ale jezdit v tom služebně je samozřejmě zcela nemyslitelné.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  17. 02. 2012 12:59

za starou 911 se otočí leda technicky znalý chlap a jen velmi málo bab. Za novou 911 se otočí každý, komu auta něco říkají, nebo komu se rozechvějí rodidla při kvalifikovaném odhadu "to muselo bejt drahý" (tj. u každé druhé svobodné ženy).
Já bych si teda na běžné ježdění rozhodně vybral novou 911.

Odpovědět  |   | 
bflm  |  17. 02. 2012 16:44

Porsche není auto na běžné ježdění,tak jako šampaňské a kaviár není na běžné stravování.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  17. 02. 2012 17:26

proč by nemohlo být na denní ježdění? Že je to auto pro zábavu? No a? Proč si zábavy nedopřávat denně? Komfort to má, slušnou spotřebu taky, v zimě topí, v létě chladí, rádio je tam taky. Fakt nevidím důvod, proč nemít 911 na denní ježdění.

Odpovědět  |   | 
skaj69  |  18. 02. 2012 12:29

Tak to ja se masi vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo. Druhy auto potrebuju jen kdyz jedu na lyze.

Odpovědět  |   | 
Pretr  |  02. 03. 2012 13:26

Tak tady si spis mluvi o predchozi generaci versus nova generace. A ver mi, naprosta vetsina lidi rozdil rozhodne nepozna. A nebyt tech svetel, platilo by to i u generace pred tim.

Odpovědět  |   | 
Pretr  |  02. 03. 2012 13:37

Tak jsem si poradne precetl prispevky a diskuuze je vazne spis o veteranech. Tak beru zpet

Odpovědět  |   | 
M0RGAN  |  18. 02. 2012 13:56

Jo, to zkoušeli v TopGearu, koupit si levné starší Porsche.. Doporučuju vidět

Odpovědět  |   | 
Seabow  |  17. 02. 2012 10:52

V technických údajoch máte 8-stupňovú prevodovku....neni PDK nahodou 7-stupnova?

Odpovědět  |   | 
nookie  |  17. 02. 2012 21:02

Pochvala za velmi pěkné fotky v článku

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 02. 2012 17:17

nie je tazke uhadnut, ktora suciastka v tom aute nema co hladat.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  18. 02. 2012 17:20

elektrickej posilovač?

Odpovědět  |   | 
tese  |  20. 02. 2012 13:18

fantastické zápasy

www.lete.webuje.cz

Odpovědět  |   | 
Pretr  |  02. 03. 2012 13:34

Co si myslíte o cenové politice Porsche?

Základní nová generace 911 stojí v USA v přepočtu 1,5m CZK (a to při ne příliš dobrém kurzu). DPH rozhodně nedá milion rozdíl. I v Německu stojí tušim o 0,5m CZK méně než u nás...

Proč by si někdo kupoval Porsche v Čechách? Myslíte si, že se vyplatí dovézt si ho z USA?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 71 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A