TEST Porsche 911 Carrera S v Řecku: Každý den na plný plyn

.  |  03. 06. 2019 09:01

Dát do mínusů "drahé prvky volitelné výbavy" a "omezená praktičnost" je tak trochu důkaz toho, že to auto je geniální. Porsche je ikona a platí se i za vyslovení jména a že sporťák nebude zrovna nejvhodnější vercajk na převážení ledniček napadne snad každého joudu.

Odpovědět  |   | 
Filuta  |  03. 06. 2019 09:29

Tyhle auta nejsou obecně to pravé ořechové na dálnice. Kolem dvoustovky se začíná nadlehčovat příď a je to o strach. Mínus by mohla být úzká jednostrannost- pouze okresky. Tam to je orgáč.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  03. 06. 2019 09:53

A který typ a z jakého roku výroby jste testoval?

Odpovědět  |   | 
Filuta  |  03. 06. 2019 10:55

Dobrá, bylo to 8let staré (téměř neježděné) gts, ještě atmo, zadokolka. Vlastnosti obecně vychází z konstrukce vozu. Jak jsem psal, okresky 1*.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  03. 06. 2019 13:06

Nevěřím, že by u Porsche neměli aerodynamický tunel a zkušené jezdce, kteří by při testech neřekli konstruktérům, jak se auto chová.

Nebylo vaše testované auto po nějaké větší havárii?

Odpovědět  |   | 
Filuta  |  03. 06. 2019 13:13

Bohužel, s konkurencí ani jinými Porsche zkušenosti nemám, tak nevím. Pochopitelně, šlapat dál na plyn šlo, ale byl znát neklid. Možná foukal na dálnici špatný vítr, nevím. To je jedno.

Odpovědět  |   | 

pletete si to s audi tt, první kusy fakty vzlétaly, potom dostaly něco na předku a zadní vysunovací spojler a byl klid.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 06. 2019 10:56

V Německu na dálnicích je každou chvíli vidím pálit vysoko nad 200 a zatím jsem si nevšiml, že by nějaká 911 "vzlétla". Vždyť některé modely 911 musí zvládat rychlosti vysoko nad 300, takže 200 je pro ně kochačka. Stačí se podívat na supertesty Auto Sportu, kde se měří downforce vpředu a i vzadu a 911 mají jedny z největších hodnot přítlaku jak na přední, tak na zadní nápravě z produkčních aut.

Odpovědět  |   | 
Rubeš  |  03. 06. 2019 11:38

Přesně tak, čím rychleji 911 jede tím více je předek i zadek přikovaný k silnici. Pokud by měl být problém s přední nápravou tak naopak ve velmi nízkých rychlostech, kdy aerodynamika ještě nepůsobí a třeba na nějaké sérii nerovností muže přední náprava částečně ztratit trakci při nějakém poskočení, ale vzhledem k tomu, že 911 nemají na poměry sporťáků extrémně tvrdý podvozek, tak to je spíše hypotetická možnost.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:08

tak pokud se prostor na zadních sedadlech (teda spíš sedátkách) oproti minulé generaci zmenšil, tak si to minus zaslouží. Zadní sedadla (sedátka) 911 mohou být pro někoho relevantní rozhodovací parametr...

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  03. 06. 2019 11:15

Jistě, třeba pro hospodářku ze školní družiny, když s tím jede na nákup do Tesca je to zmenšení naprosto, ale naprosto nepřijatelné.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 13:22

Tak pro tu samozřejmě taky, ale hlavně třeba pro někoho, kdo se rozhoduje mezi 911 a dvoumístnou konkurencí a zjistí-li, že jsou sedátka v 911 totálně nepoužitelná (jako by ani nebyla), dá konkurenci (třeba i od stejné značky) přednost

Odpovědět  |   | 
Jig  |  03. 06. 2019 15:30

Nikdo normální nemůže s +2 u 911 počítat ... ty tam jsou jen kvůli daním / restrikcím (resp. tuším, že kvůli USA kde bylo nějaké zvýhodnění resp. znevýhodnění při absenci zadních sedaček, nebo to byl jiný důležitý trh)

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 17:00

Někteří majitelé říkají něco jiného, resp. že se tam prý nouzově menší člověci na krátkou vzdálenost převézt dají...

Odpovědět  |   | 
Lol  |  03. 06. 2019 10:51

To auto je generaci od generace opuchlejší a opuchlejší. Tam kde dříve pasovali osmnáctky teď musí být dvacítky aby se v blatnících neztratili. A přední nárazník plný černého plastu, nuda. Designer 911 je nejvíce přeplácená pozice v oboru. Audi je mistr v tom jak výtáhnout kupci z pěněženky dalších 25% ze základní ceny za pár blbostí ale v porovnání s Porsche je to břídil.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 06. 2019 11:07

The Legend goes on - the best just got even better.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  03. 06. 2019 11:44

Tak určitě.

Odpovědět  |   | 
veka  |  03. 06. 2019 11:31

50 let porad to samy...koncern,no.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 06. 2019 11:55

Zezadu to vypadá jak pytel hoven.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 06. 2019 12:12

Proboha ktere auto tohoto typu je (se porizuje jako) prakticke a levne? Vypujcim si nazev z jineho mistniho vytvoru... hlava proste nepobere

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 06. 2019 18:40

No zrovna samo Porsche se jednu dobu dost snažilo, aby poukázalo na praktičnost. Že si lidé kupují Porsche, aby kroutili okresky, je taky největší lež.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  03. 06. 2019 12:27

Jestli jsou podle autora telefony Apple cenou uprostřed mohl by mi prozradit co je na vrcholu?
Ke specifikaci: Barva - nuda, PDCC bych určitě nebral, kola Carrera Classic se mi vůbec nelíbí. Keramický bzdy bych nepotřeboval a repráky stačí základní ( hudební zážitek patří na zadní sedadlo S- Classe s polštářkem pod hlavou, metrákem izolace a laminovanými skly a né do sporťáku). O investici 80 tis. do LED Matrix mám minimálně pochybnost. Na druhou stranu bych vyměnil ten hnusný standartní přední nárazník. A ta dekorační dřevotříska na palubovce je taky děs.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  04. 06. 2019 22:19

Hádám, že bez pdcc to bude tvrdý jak žehlící prkno, já bych to tam nechal. Ale taky bych nebral (předraženou) keramiku a určitě né nějakej Burmester, kterej v (takovýmhle) autě nemá vůbec žádnej smysl, když to okolo stejně řve, šumí apod., to má smysl tak max doma nebo v tej S-kládě.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:47

Tuhle zkušenost autorovi závidím. Bude to asi stále paráda. Jen ty ceny...a příplatky a servis. No nic, tohle asi nebude pro mě.

Odpovědět  |   | 
Renda  |  03. 06. 2019 22:49

Bude srovnání s AMG GT? Jiný více “přímý” konkurent asi není a bylo by zajímavé jít do hloubky ve srovnání preciznosti moderní 911 a ryzí živočišnosti V8 od AMG.

Odpovědět  |   | 
Richtr  |  04. 06. 2019 07:26

V8 od AMG už dávno není "živočišná", dnes je to oturbený motor s otupenými reakcemi, který se projevem na původní atmosférické 6.2 l (M159) absolutně nechytá. Prostě jenom hrubá síla se zvukem pajcovým přes výfuky.

Odpovědět  |   | 
Petrando  |  28. 01. 2020 16:09

Dokazal by tady nekdo porovnat pruznost motoru nove 992 a 991.2 ve verzi GTS, tzn, se stejnym vykonem 331kW, ale vetsim kroutakem?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro