TEST Porsche 911 Carrera S v Řecku: Každý den na plný plyn

27 komentářů

Petrando
28. ledna • 16:09

Dokazal by tady nekdo porovnat pruznost motoru nove 992 a 991.2 ve verzi GTS, tzn, se stejnym vykonem 331kW, ale vetsim kroutakem?

Renda
3. června • 22:49

Bude srovnání s AMG GT? Jiný více “přímý” konkurent asi není a bylo by zajímavé jít do hloubky ve srovnání preciznosti moderní 911 a ryzí živočišnosti V8 od AMG.

Richtr
4. června • 7:26

V8 od AMG už dávno není "živočišná", dnes je to oturbený motor s otupenými reakcemi, který se projevem na původní atmosférické 6.2 l (M159) absolutně nechytá. Prostě jenom hrubá síla se zvukem pajcovým přes výfuky.

Sir_CHerokee
3. června • 21:47

Tuhle zkušenost autorovi závidím. Bude to asi stále paráda. Jen ty ceny...a příplatky a servis. No nic, tohle asi nebude pro mě.

Frankie
3. června • 12:27

Jestli jsou podle autora telefony Apple cenou uprostřed mohl by mi prozradit co je na vrcholu?
Ke specifikaci: Barva - nuda, PDCC bych určitě nebral, kola Carrera Classic se mi vůbec nelíbí. Keramický bzdy bych nepotřeboval a repráky stačí základní ( hudební zážitek patří na zadní sedadlo S- Classe s polštářkem pod hlavou, metrákem izolace a laminovanými skly a né do sporťáku). O investici 80 tis. do LED Matrix mám minimálně pochybnost. Na druhou stranu bych vyměnil ten hnusný standartní přední nárazník. A ta dekorační dřevotříska na palubovce je taky děs.

Pantani
4. června • 22:19

Hádám, že bez pdcc to bude tvrdý jak žehlící prkno, já bych to tam nechal. Ale taky bych nebral (předraženou) keramiku a určitě né nějakej Burmester, kterej v (takovýmhle) autě nemá vůbec žádnej smysl, když to okolo stejně řve, šumí apod., to má smysl tak max doma nebo v tej S-kládě.

bzzz
3. června • 12:12

Proboha ktere auto tohoto typu je (se porizuje jako) prakticke a levne? Vypujcim si nazev z jineho mistniho vytvoru... hlava proste nepobere

Karel
3. června • 18:40

No zrovna samo Porsche se jednu dobu dost snažilo, aby poukázalo na praktičnost. Že si lidé kupují Porsche, aby kroutili okresky, je taky největší lež.

Karel
3. června • 11:55

Zezadu to vypadá jak pytel hoven.

veka
3. června • 11:31

50 let porad to samy...koncern,no.

Karel
3. června • 11:07

The Legend goes on - the best just got even better.

chacha
3. června • 11:44

Tak určitě.:-P

Lol
3. června • 10:51

To auto je generaci od generace opuchlejší a opuchlejší. Tam kde dříve pasovali osmnáctky teď musí být dvacítky aby se v blatnících neztratili. A přední nárazník plný černého plastu, nuda. Designer 911 je nejvíce přeplácená pozice v oboru. Audi je mistr v tom jak výtáhnout kupci z pěněženky dalších 25% ze základní ceny za pár blbostí ale v porovnání s Porsche je to břídil.B-]

.
3. června • 9:01

Dát do mínusů "drahé prvky volitelné výbavy" a "omezená praktičnost" je tak trochu důkaz toho, že to auto je geniální. Porsche je ikona a platí se i za vyslovení jména a že sporťák nebude zrovna nejvhodnější vercajk na převážení ledniček napadne snad každého joudu.

E15
3. června • 11:08

tak pokud se prostor na zadních sedadlech (teda spíš sedátkách) oproti minulé generaci zmenšil, tak si to minus zaslouží. Zadní sedadla (sedátka) 911 mohou být pro někoho relevantní rozhodovací parametr... ;-)

Cyril
3. června • 11:15

Jistě, třeba pro hospodářku ze školní družiny, když s tím jede na nákup do Tesca je to zmenšení naprosto, ale naprosto nepřijatelné.

E15
3. června • 13:22

Tak pro tu samozřejmě taky, ale hlavně třeba pro někoho, kdo se rozhoduje mezi 911 a dvoumístnou konkurencí a zjistí-li, že jsou sedátka v 911 totálně nepoužitelná (jako by ani nebyla), dá konkurenci (třeba i od stejné značky) přednost ;-)

Jig
3. června • 15:30

Nikdo normální nemůže s +2 u 911 počítat ... ty tam jsou jen kvůli daním / restrikcím (resp. tuším, že kvůli USA kde bylo nějaké zvýhodnění resp. znevýhodnění při absenci zadních sedaček, nebo to byl jiný důležitý trh)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
3. června • 17:00

Někteří majitelé říkají něco jiného, resp. že se tam prý nouzově menší člověci na krátkou vzdálenost převézt dají...

Filuta
3. června • 9:29

Tyhle auta nejsou obecně to pravé ořechové na dálnice. Kolem dvoustovky se začíná nadlehčovat příď a je to o strach. Mínus by mohla být úzká jednostrannost- pouze okresky. Tam to je orgáč.

.
3. června • 10:56

V Německu na dálnicích je každou chvíli vidím pálit vysoko nad 200 a zatím jsem si nevšiml, že by nějaká 911 "vzlétla". Vždyť některé modely 911 musí zvládat rychlosti vysoko nad 300, takže 200 je pro ně kochačka. Stačí se podívat na supertesty Auto Sportu, kde se měří downforce vpředu a i vzadu a 911 mají jedny z největších hodnot přítlaku jak na přední, tak na zadní nápravě z produkčních aut.

Rubeš
3. června • 11:38

Přesně tak, čím rychleji 911 jede tím více je předek i zadek přikovaný k silnici. Pokud by měl být problém s přední nápravou tak naopak ve velmi nízkých rychlostech, kdy aerodynamika ještě nepůsobí a třeba na nějaké sérii nerovností muže přední náprava částečně ztratit trakci při nějakém poskočení, ale vzhledem k tomu, že 911 nemají na poměry sporťáků extrémně tvrdý podvozek, tak to je spíše hypotetická možnost.

Ginter
3. června • 9:53

A který typ a z jakého roku výroby jste testoval? :-D:-D:-D

Filuta
3. června • 10:55

Dobrá, bylo to 8let staré (téměř neježděné) gts, ještě atmo, zadokolka. Vlastnosti obecně vychází z konstrukce vozu. Jak jsem psal, okresky 1*.

Ginter
3. června • 13:06

Nevěřím, že by u Porsche neměli aerodynamický tunel a zkušené jezdce, kteří by při testech neřekli konstruktérům, jak se auto chová.Nebylo vaše testované auto po nějaké větší havárii?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Filuta
3. června • 13:13

Bohužel, s konkurencí ani jinými Porsche zkušenosti nemám, tak nevím. Pochopitelně, šlapat dál na plyn šlo, ale byl znát neklid. Možná foukal na dálnici špatný vítr, nevím. To je jedno.

petr r. (petrumr)
4. června • 22:00

pletete si to s audi tt, první kusy fakty vzlétaly, potom dostaly něco na předku a zadní vysunovací spojler a byl klid.

Doporučujeme

Články odjinud